Erittäin kateellinen naisten haluamille miehille!

Joku vaan

Olen itse 24, kohta 25-vuotias mieshenkilö, jolla ei ole ikinä ollut yhtäkään seksikokemusta.

Olen erittäin kateellinen eräälle miespuoliselle kaverilleni, jolle on siunaantunut TODELLA komea ulkonäkö naisten silmiin. Hänellä on todella komeat kasvot, hän on miehekkään pitkä, hänellä on todella matala ja naisia puoleensavetävä ääni, hänellä on lihaksikas ja urheilullinen kroppa, hän aikuismainen ja fiksu, hänellä on iso kalu ja hän on jumalainen sängyssä (tämä siis naisten suusta kuultua), jne.

En ole ikinä missään tavannut tuollaista mieshenkilöä. Tiedän niitä pelimiehiä ja supliikkimiehiä, jotka yrittävät niitä naisia saada puheellaan. Tuo mies ei kuitenkaan ole mitään sellaista. Hänestä suorastaan huokuu sellaista seksuaalista vetovoimaa ja karismaa eikä hänellä ole koskaan ollut minkäänlaisia vaikeuksia saada naisia sänkyyn ja seksiin.

Hän on aika hiljainen, mutta aina kaikissa ravintoloissa kauniit ja seksikkäät naiset tulevat tekemään hänelle aloitteita. Hänen ei tarvitse itse tehdä mitään niiden naisten eteen, totta kai sitten juttu alkaa lentää ja hän flirttailee paljonkin, mutta naiset tekevät aina ne aloitteet. Monta kertaa olen hänen kanssaan ollut liikenteessä ja eri paikoissa, niin naiset kiinnostuvat hänestä AINA. Naiset vain kiinnostuvat kyseisestä miehestä, missä tahansa tuo mies on. Mutta onhan hän myöskin harvinaislaatuinen, ikinä en ole tuollaista miestä missään tavannut.

Naiset kääntyvät katsomaan peräänsä, kun tuo mies menee heidän ohitseen. Tämä on ihan totta, MONTA kertaa olen tämän nähnyt. Naisista huomaa aivan selkeästi, että ovat kiinnostuneita tästä miehestä. Ja todellakaan kyse ei ole mistään yksittäisistä naisista, vaan naiset ikään, ammattiin, koulutustasoon, fiksuuteen, kauneuteen, ulkonäköön, seksikkyyteen, jne. katsomatta kiinnostuvat miehestä. Mutta kun tuon miehen ulkonäkö, olemus, se koko seksuaalinen luonne ja karisma viehättää naisia. En voi sille mitään, enkä kykene sellaiseksi muuttumaan. Olen sen niin monta kertaa nähnyt, niin monta kertaa todennut, että tuolle miehelle tuo naisten saaminen on ihan luontaista, ihan siis synnynnäistä. Naiset vain löytävät tiensä tuon miehen luokse, naiset vain JATKUVASTI kiinnostuvat tuosta miehestä.

Moni tuntemani nainen sanookin, että se mies HEHKUU sellaista seksuaalista energiaa ja voimaa. Eräs kerran sanoi, ettei ole kolmenkymmenen vuoden aikana tavannut vastaavaa miestä, eli kyseessä on siis hyvinkin POIKKEUKSELLINEN mieshenkilö.

Mutta kun minäkin tykkään naisista. Minäkin tykkään seksistä. Mutta en voi muuttua hänen kaltaisekseen. Tiedän tasan tarkkaan, että kun menisin jonkun naisen kanssa sänkyyn (jos nyt edes joku huolisi), niin ei hän minua pitäisi samalla tavalla seksikkäänä, puoleensavetävänä, jne. En ole todellakaan tuon miehen kaltainen mies.

73

1630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan

      En tiedä, uskooko kukaan horoskooppeihin, mutta väittävät, että jos syntymäkartalla on Venuksen ja Marsin yhtymä, kyseinen mies on puoleensavetävä, seksisymboli, ei ole minkäänlaisia vaikeuksia saada seksi ja rakastelukumppaneita, seksi on hyvinkin kiihkeää ja intohimoista, vetoaa vastakkaiseen sukupuoleen ERINOMAISESTI ja että vastakkaisen sukupuolen edustajat tulevat itse tekemään ne aloitteet. Kyseinen mies myös HEHKUU juuri sellaista seksuaalista energiaa ja voimaa, josta naiset kiinnostuvat.

      Uskoo tuohon sitten ketä hyvänsä, mutta tuolla miehellä on tuo aspekti ja nimenomaan hän on tuollainen. On hän sitten missä hyvänsä, niin aina naiset kiinnostuvat. Teinipissiksiin hän ei edes vilkaisekkaan, etsii selkeästi aikuisempaa seuraa.

      Minäkin haluaisi olla tuollainen, mutta kun se vain ei ole mahdollista. Kukaan mies ei voi muuttua tuollaiseksi mieheksi, ellei ole niitä synnynnäisiä ominaisuuksia. Minua ihan oikeasti masentaa se, että hän on saanut tuollaisen mahdollisuuden, mutta minä en. Minä en ole saanut tuollaista mahdollisuutta, mutta ei ole saanut juuri ketään muukaan.

      Minäkin haluaisin olla samalla tavalla se naisten MÄRKÄ PÄIVÄUNI, minäkin haluaisin olla se HARVINAISEN KOMEA mies, joka saa naisen nauttimaan joka solulla, isolla kalulla ja jumalaisilla sänkytaidoilla. Minäkin haluaisin olla sellainen seksuaalinen ja seksikäs mies naisten mieleen, jota naisten olisi ERITTÄIN VAIKEA VASTUSTAA, minäkin haluaisin sellainen mies, jota kauniit ja viehättävät naiset tulisivat aina iskemään.

      Minäkin haluaisin olla sellainen mies, joka saa naiset kiinnostumaan minusta HETI KUN TULEN JOHONKIN PAIKALLE. Minäkin haluan olla mies, josta naiset näkevät niitä märkiä päiväunia.

      Mutta kun siihen ei ole annettu mahdollisuuksia. Ei vain ominaisuudet ja piirteet riitä. Ei vain riitä. Minäkin tykkään naisista, minäkin tykkään seksistä, mutta miksi hänelle on annettu tuollaiset mahdollisuudet, mutta minulle ei? Miksi minä en voi olla samanlainen, naisiin vetoava mies? Miksi minä en ole saanut noita samoja ominaisuuksia ja piirteitä, jotka vetoavat naisiin, kuten hänellä?

      Miksi minä en ole saanut samanlaista, YHTÄ KOMEAA ulkonäköä, miksi minä en ole saanut samanlaista, naisiin vetoavaa ääntä, miksi minä en ole saanut samanlaista SEKSUAALISTA KARISMAA JA LUONNETTA, miksi minä en ole saanut isoa kalua? MIKSI, MIKSI, MIKSI, MIKSI????????????????

      Minä haluan olla samanlainen, naisiin vetoava, seksikkyyttä ja seksuaalisuutta TIHKUVA mies. Minäkin haluaisin olla sellainen mies, josta naiset kehuvat, että on TODELLA KOMEA, fiksu, isokaluinen, jumalainen sängyssä, jne.

      Minäkin haluan, että naiset muistelevat minua juuri sellaisena ERITTÄIN KOMEANA, jumalaiset sänkytaidot omaavana, isokaluisena uroksena, joka sai kyseisen naisen nauttimaan KAIKIN TAVOIN. Minäkin haluan olla tuollainen mies. MINÄ HALUAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Moni ei edes ymmärrä sitä, kuinka masentunut olen siitä, että joudun elämään tällaisena, aivan päinvastaisena miehenä, jolla ei ole noita samoja piirteitä. En ole komea, en isokaluinen, en seksuaalista karismaa omaava, jne. Itken todella usein sitä, että hän saa olla tuollainen, mutta minä en. Hän on saanut mahdollisuuden, MINÄ EN!!!! Ja saan myöskin olla lapsellinen, jos minusta siltä tuntuu. Todellakin saan olla lapsellinen, jos en kerran ole saanut mahdollisuutta olla tuollainen, niin ihan rauhassa ruikutan, itken ja valitan. Minulla on siihen täysi oikeus.

    • get over it

      Lähdepäs ilman tota Alfa-urosta liikenteeseen ja ole rohkea ja flirttaile ja huomaat pian että kalusi on ok ja jollekkin BIG! Huonossa repussa voi olla hyvät eväät ! Lopeta valitus!

      • Joku vaan

        Sii eihän se sitä ideaa poista mihinkään, että lähtisin liikenteeseen ilman tuollaista tyyppiä. Kun se pointti nimenomaan on se, että MINÄ EN OLE TUOLLAINEN. Minäkin haluan olla tuollainen samanlainen mies, josta naiset kiinnostuvat. Se että kalu on ok, ei ole TODELLAKAAN SAMA ASIA!!!!! Ei todellakaan millään muotoa sama asia. En silloin pysty tarjoamaan naisille JUURI SITÄ, mitä minä haluan. En pysty tarjoamaan naisille, sitä mitä mistä naiset kiinnostuvat.

        HARVINAISTA komeutta, isoa kalua, maksuliinisuutta, miehekkyyttä, jne. Se, että se kalu on korkeintaan ok, ei ole millään muotoa mikään HIENO ASIA. Ei todellakaan, koska haluan tarjota naisille IHAN JOTAIN MUUTA.

        Se, että olisin liikenteessä ilman tuollaista miestä, niin mitä se auttaa? Minä olen miehenä kuitenkin tällainen ja tuollainen mies on olemassa. Mitä se hyödyttää? Ei se ole ikinä tehnyt minusta yhtään sen mielenkiintoisempaa miestä naisten silmissä, vaikka en tuollaisen miehen kanssa ole liikenteessä ollut. Minä en kuitenkaan ole tuollainen mies, joka saa naisten huomiota jo pelkällä ulkonäöllään. MINÄ EN OLE SELLAINEN!!!!!!

        Hyvin harva, aniharva mies pystyy olemaan tuollainen. Sellaiseksi ei muututa, ellei se ulkonäkö, kalun koko, testosteroniarvot, seksuaalinen karisma, jne. ole jo LUONNOSTAAN kunnossa.

        Ei minua kiinnosta, jos huonossa repussa on hyvät eväät vaan että LOISTAVASSA REPUSSA ON LOISTAVAT EVÄÄT. Nimenomaan näin. Koska hänkin saa naisten huomiota jo pelkällä ulkonäöllään, olemuksellaan ja SYNNYNNÄISELLÄ KARISMALLAAN, niin minäkin haluan. Se, että halu on JOLLEKKIN big, niin ei todellakaan ole sama asia. Ei millään ole sama asia.

        Minäkin haluan olla mies, joka kääntää naisten päät, kun kävelen ohitse. Minäkin haluan olla mies, joka huomataan HETI, kun tulen johonkin paikalle. Minäkin haluan olla mies, joka saa naiset kiinnostumaan minusta JO pelkällä ulkonäöllä. Sitten keskustelun aikana se asenne ja fiksuus tulee kunnolla esille. Loistava reppu (HARVINAISEN KOMEA ulkonäkö, miehekkään pitkä, matala ja naisia viehättävä seksikäs ääni, seksuaalinen karisma, viehättävät silmät naisten silmissä, iso kalu, jne.) sisältää loistavat eväät (fiksuus, keskustelutaidot, jumalaiset sänkytaidot, tyylikkyys, asenne, persoona, luonne, jne.)

        Ei vain jompaa kumpaa vaan LOISTAVA REPPU SISÄLTÄÄ LOISTAVAT EVÄÄT!!!!

        Minäkin haluan olla mies, josta naiset keskenään puhuvat, että kuinka HARVINAISEN VIEHÄTTÄVÄ mies olen. Minäkin haluan olla mies, joka kiihoittaa naisia HARVINAISEN KOMEALLA ulkonäöllä, fiksuudella, KIISTATTA ISOLLA KALULLA, jumalaisilla sänkytaidoilla, jne. Minäkin haluan olla tuollainen mies, joka saa naisten huomiota missä tahansa onkin. Minäkin haluan olla tuollainen mies, joka pistää naisten silmään jo pelkällä ulkonäöllä, karismalla, olemuksella, jne.

        Minäkin haluan olla mies, joka saa kauniiden naisten aloitteita osakseen JATKUVASTI. Minäkin haluan olla mies, joka naiset kiinnostuvat ikään, ammattiin, fiksuuteen, kauneuteen, jne. riippumatta. Minäkin haluan olla mies, joka tyydyttää naisia KAIKILLA TAVOILLA, ulkonäöllä, fiksuudella, isolla kalulla, sänkytaidoilla, jne. Minäkin haluan olla mies, jonka kanssa naiset todella SAAVAT. Minäkin haluan olla mies, joka tyydyttää naisen isolla kalullaan, hurjilla seksitaidoillaan, seksuaalisella luonteellaan, miehekkäällä ja NAISIA KIIHOITTAVALLA kropallaan, hurjilla seksihaluilla, jne.

        Minäkin haluan olla mies, jolla on POIKKEUKSELLISEN SUURI MÄÄRÄ seksuaalista vetovoimaa. Siihen vain tarvitaan niitä synnynnäisiä ominaisuuksia ja piirteitä. Yksikään mies tässä maailmassa ei saa niin suurta määrää seksuaalista vetovoimaa kuin MINÄ TARKOITAN, elleivät ne synnynnäiset ominaisuudet ole kunnossa.

        Ja täytyy ymmärtää myöskin se, että tuokin vain on niin paljon syntymälahjaa ja vahvuutta joillakin miehillä. Joillakin miehillä vain on sellainen lahjakkuus ja vahvuus, että kauniit ja seksikkäät naiset vain löytävät tämän miehen luokse. Jotkut miehet vain ovat sellaisia, joilla on POIKKEUKSELLISEN SUURI SEKSUAALINEN VETOVOIMA. Joillakin miehillä vain on niin suuri seksuaalinen vetovoima naisten silmissä, että sille tasolle on suurimman osan miehistä MAHDOTONTA päästä. Läheskään kaikki miehet eivät yllä sille tasolle.

        Minäkin haluan olla tuollainen, koska tykkään naisista ja seksistä. Mutta en todellakaan ala flirttailla naisten kanssa, en todellakaan, en missään nimessä!!!!! Kun en kuitenkaan sille tasolle pääse, en pysty muuttumaan tuollaiseksi mieheksi, joten ihan sama itselleni. Se on kaikki tai ei mitään.


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        Sii eihän se sitä ideaa poista mihinkään, että lähtisin liikenteeseen ilman tuollaista tyyppiä. Kun se pointti nimenomaan on se, että MINÄ EN OLE TUOLLAINEN. Minäkin haluan olla tuollainen samanlainen mies, josta naiset kiinnostuvat. Se että kalu on ok, ei ole TODELLAKAAN SAMA ASIA!!!!! Ei todellakaan millään muotoa sama asia. En silloin pysty tarjoamaan naisille JUURI SITÄ, mitä minä haluan. En pysty tarjoamaan naisille, sitä mitä mistä naiset kiinnostuvat.

        HARVINAISTA komeutta, isoa kalua, maksuliinisuutta, miehekkyyttä, jne. Se, että se kalu on korkeintaan ok, ei ole millään muotoa mikään HIENO ASIA. Ei todellakaan, koska haluan tarjota naisille IHAN JOTAIN MUUTA.

        Se, että olisin liikenteessä ilman tuollaista miestä, niin mitä se auttaa? Minä olen miehenä kuitenkin tällainen ja tuollainen mies on olemassa. Mitä se hyödyttää? Ei se ole ikinä tehnyt minusta yhtään sen mielenkiintoisempaa miestä naisten silmissä, vaikka en tuollaisen miehen kanssa ole liikenteessä ollut. Minä en kuitenkaan ole tuollainen mies, joka saa naisten huomiota jo pelkällä ulkonäöllään. MINÄ EN OLE SELLAINEN!!!!!!

        Hyvin harva, aniharva mies pystyy olemaan tuollainen. Sellaiseksi ei muututa, ellei se ulkonäkö, kalun koko, testosteroniarvot, seksuaalinen karisma, jne. ole jo LUONNOSTAAN kunnossa.

        Ei minua kiinnosta, jos huonossa repussa on hyvät eväät vaan että LOISTAVASSA REPUSSA ON LOISTAVAT EVÄÄT. Nimenomaan näin. Koska hänkin saa naisten huomiota jo pelkällä ulkonäöllään, olemuksellaan ja SYNNYNNÄISELLÄ KARISMALLAAN, niin minäkin haluan. Se, että halu on JOLLEKKIN big, niin ei todellakaan ole sama asia. Ei millään ole sama asia.

        Minäkin haluan olla mies, joka kääntää naisten päät, kun kävelen ohitse. Minäkin haluan olla mies, joka huomataan HETI, kun tulen johonkin paikalle. Minäkin haluan olla mies, joka saa naiset kiinnostumaan minusta JO pelkällä ulkonäöllä. Sitten keskustelun aikana se asenne ja fiksuus tulee kunnolla esille. Loistava reppu (HARVINAISEN KOMEA ulkonäkö, miehekkään pitkä, matala ja naisia viehättävä seksikäs ääni, seksuaalinen karisma, viehättävät silmät naisten silmissä, iso kalu, jne.) sisältää loistavat eväät (fiksuus, keskustelutaidot, jumalaiset sänkytaidot, tyylikkyys, asenne, persoona, luonne, jne.)

        Ei vain jompaa kumpaa vaan LOISTAVA REPPU SISÄLTÄÄ LOISTAVAT EVÄÄT!!!!

        Minäkin haluan olla mies, josta naiset keskenään puhuvat, että kuinka HARVINAISEN VIEHÄTTÄVÄ mies olen. Minäkin haluan olla mies, joka kiihoittaa naisia HARVINAISEN KOMEALLA ulkonäöllä, fiksuudella, KIISTATTA ISOLLA KALULLA, jumalaisilla sänkytaidoilla, jne. Minäkin haluan olla tuollainen mies, joka saa naisten huomiota missä tahansa onkin. Minäkin haluan olla tuollainen mies, joka pistää naisten silmään jo pelkällä ulkonäöllä, karismalla, olemuksella, jne.

        Minäkin haluan olla mies, joka saa kauniiden naisten aloitteita osakseen JATKUVASTI. Minäkin haluan olla mies, joka naiset kiinnostuvat ikään, ammattiin, fiksuuteen, kauneuteen, jne. riippumatta. Minäkin haluan olla mies, joka tyydyttää naisia KAIKILLA TAVOILLA, ulkonäöllä, fiksuudella, isolla kalulla, sänkytaidoilla, jne. Minäkin haluan olla mies, jonka kanssa naiset todella SAAVAT. Minäkin haluan olla mies, joka tyydyttää naisen isolla kalullaan, hurjilla seksitaidoillaan, seksuaalisella luonteellaan, miehekkäällä ja NAISIA KIIHOITTAVALLA kropallaan, hurjilla seksihaluilla, jne.

        Minäkin haluan olla mies, jolla on POIKKEUKSELLISEN SUURI MÄÄRÄ seksuaalista vetovoimaa. Siihen vain tarvitaan niitä synnynnäisiä ominaisuuksia ja piirteitä. Yksikään mies tässä maailmassa ei saa niin suurta määrää seksuaalista vetovoimaa kuin MINÄ TARKOITAN, elleivät ne synnynnäiset ominaisuudet ole kunnossa.

        Ja täytyy ymmärtää myöskin se, että tuokin vain on niin paljon syntymälahjaa ja vahvuutta joillakin miehillä. Joillakin miehillä vain on sellainen lahjakkuus ja vahvuus, että kauniit ja seksikkäät naiset vain löytävät tämän miehen luokse. Jotkut miehet vain ovat sellaisia, joilla on POIKKEUKSELLISEN SUURI SEKSUAALINEN VETOVOIMA. Joillakin miehillä vain on niin suuri seksuaalinen vetovoima naisten silmissä, että sille tasolle on suurimman osan miehistä MAHDOTONTA päästä. Läheskään kaikki miehet eivät yllä sille tasolle.

        Minäkin haluan olla tuollainen, koska tykkään naisista ja seksistä. Mutta en todellakaan ala flirttailla naisten kanssa, en todellakaan, en missään nimessä!!!!! Kun en kuitenkaan sille tasolle pääse, en pysty muuttumaan tuollaiseksi mieheksi, joten ihan sama itselleni. Se on kaikki tai ei mitään.

        Asennetta muuttamalla ja itsetuntoa nostamalla EI MUUTUTA TUOLLAISIKSI!!!!! Toki asennetta ja itsetuntoa tarvitaan, mutta YKSISTÄÄN ne eivät riitä tuolle tasolle. Tarvitaan myöskin niitä synnynnäisiä ominaisuuksia. Niitä vain YKSINKERTAISESTI TARVITAAN, jotta tuolle tasolle pääsee. Kukaan mies ei viehätä naisia jo pelkällä ulkonäöllään, kun tulee jonnekkin paikalle, ellei ole niitä SYNNYNNÄISIÄ ominaisuuksia ja piirteitä.

        Jos tästä nyt muuttaisin asennettani ja itseluottamustani ja alkaisin flirttailemaan, niin se ei tuo itselleni MITÄÄN SELLAISTA, mitä tarkoitan. Se ei muuta minua TUOLLAISEKSI mieheksi, joka saa naisten huomiota missä tahansa onkin, se ei muuta minua mieheksi, jolla on POIKKEUKSELLISEN SUURTA VETOVOIMAA. Se vain ei muuta minua tuollaiseksi mieheksi, joten itselleni on ihan sama. Itselleni on aivan se ja sama.

        Lupaan muuttaa asennettani ja itseluottamustani heti ja aivan välittömästi, kun saan POIKKEUKSELLISEN komean ulkonäön (miehekkäät ja komeat kasvot, miehekkään ruumiin ja raajojen pituuden, viehättävät silmät, ison fyysisen koon, ison kalun, jne.), SYNTYMÄSTÄ tulleen seksuaalisen karisman ja seksuaalisen viehätysvoiman, jne. Lupaan heti muuttaa asennettani ja itseluottamustani, kun saan nuo kaikki piirteet itselleni. Muuten minulle on se ja sama.

        Haluan olla naisten keskuudessa ihan yhtä SEKSUAALISESTI PUOLEENSAVETÄVÄ kuin tuokin mies. Onhan hänellä asennetta ja itseluottamusta, mutta kun ne eivät TODELLAKAAN OLE AINOITA piirteitä, mistä naiset kiinnostuvat. Asenteen ja itseluottamuksen lisäksi hänellä on LUKUISIA MUITAKIN piirteitä, joista naiset kiinnostuvat. Se kokonaisuus vain on ULKONÄKÖÄ, LUONNETTA, KARISMAA, jne. myöten sellainen, joka viehättää naisia missä tahansa hän onkin.

        Niin se vain menee. Joillakin miehillä on tässä asiassa selkeä vahvuus muihin miehiin nähden. Joillakin miehillä vain on sellainen vahvuus, että kauniit ja seksikkäät naiset vain löytävät tämän miehen luokse, hänen vahvuutenaan vain yksinkertaisesti on se, että naiset kiinnostuvat, hänellä ei ole mitään vaikeuksia saada kauniilta naisilta seksiä ja seksisuhteita, hänellä ei ole minkäänlaisia vaikeuksia saada naisilta SEKSUAALISTA HUOMIOTA ja kiinnostusta, hänestä vain naiset kiinnostuvat joka paikassa. Hän vain on sellainen, jo pelkkä ulkonäkö saa naisten mielenkiinnon heräämään.

        Toki hänkin käyttää tyylikkäitä vaatteita, omaa itseluottamusta ja asennetta, mutta kun se ei ole niin helppoa. Moni muukin mies omaa itseluottamusta, asennetta ja käyttää tyylikkäitä vaatteita, mutta se naismenestys EI OLE MILLÄÄN MUOTOA TODELLAKAAN SAMANLAISTA. Se vain ei ole sellaista.

        Joillakin miehillä vain on tuollainen vahvuus, jotkut miehet vain saavat tuollaisen syntymälahjan. Niin se vain menee. En ole ikinä nähnyt tavannut tuollaista miestä ja naisetkin puhuvat hänestä, että kuinka HARVINAISEN viehättävä hän on. Siinä se onkin, HARVINAISEN VIEHÄTTÄVÄ. Eli tuollaisia miehiä ei ole todellakaan paljoa. Jos kaikilla miehillä olisi samat mahdollisuudet, niin tuollaisia miehiä olisi 13 tusinassa. Kaikki miehet olisivat tuollaisia.

        Jos pelkällä asenteella, itseluottamuksella ja flirtillä pääsisi tuohon asemaan, niin tuollaisia miehiä olisi täällä joka nurkassa. Mutta kun se vain ei todellakaan mene niin. Jo naistenkin suusta kuullut jutut kertovat, että tuollaisia miehiä vain EI TODELLAKAAN OLE PALJOA!!!!!! Jos en voi olla tuollainen, niin ihan sama. Ei todellakaan ole mitään mielenkiintoa harrastaa seksiä naisten kanssa tai seurustella. Ei minkään maan valtakunnan mielenkiintoa. Jos en pysty tarjoamaan naisille sitä, mitä he oikeasti haluaisivat, niin minulle on aivan se ja sama. Aivan sama. Tässä asiassa kaikki tai ei mitään. Se vain ei millään muotoa todellakaan ole hieno innovaatio, että kun menen jonkun naisen kanssa sänkyyn, niin hän kiihoittuisi joistain aivan muista miehistä enemmän.

        Se todellakaan ei ole hieno kannustin, että hän nauttisi joistakin aivan toisenlaisista miehistä enemmän. Se todellakaan ei ole hieno kannustin, että kiihoittaisin häntä enemmän komeampana, seksikkäämpänä, isokaluisempana, jne. Se todellakaan ei ole hieno kannustin, että tuollaisia NAISTEN UNELMIA on olemassa.

        Jos en pysty tarjoamaan naisille KAIKKEA SITÄ, mistä he haaveilevat ja mitä minä haluaisin heille tarjota, niin en halua olla millään muotoa naisten kanssa seksuaalisesti tekemisissä. En todellakaan halua, ei kiinnosta pätkän vertaa eikä tuon taivaallista. Kohta 25:n vuoden aikana minulla ei ole yhtään seksikokemusta, enkä todellakaan halua. Ei kiinnosta tällaisena miehenä vähääkään. Minulle kun se oma kokemus ja nautinto ei todellakaan ole se pääasia, minua kiinnostaa hyvin paljon myös se, KUINKA PALJON se kyseinen nainen nauttii, KUINKA PALJON hän on minusta kiihoittunut, KUINKA SEKSIKKÄÄNÄ, PUOLEENSAVETÄVÄNÄ, KOMEANA, FIKSUNA, jne. hän minut näkee. Minua kiinnostaa erittäin paljon se, kuinka paljon voin hänelle tarjota, kuinka suuri hänen nautintonsa, kiihoittumisensa, kiinnostuksensa, jne. on.


    • Joku vaan

      Tuosta vielä se, että kun aina puhutaan tyylikkäistä vaatteista, hygieniasta, hampaiden pesusta, jne. niin nuohan ovat ihan perusjuttuja. Noissa ei ole mitään ihmeellistä. Moni mies pitää tyylikkäitä vaatteita, mutta siltikään kauniit naiset eivät tule ravintoloissa tekemään aloitteita. Monella miehellä vielä on itseluottamusta ja asennetta, mutta siltikään eivät saa naisia TODELLAKAAN EIKÄ MILLÄÄN MUOTOA niin paljoa kuin tarkoitan.

      Hyvä jos joskus se yksi ok-tasoinen nainen kiinnostuu, niin sitä voi pitää kyseisen miehen kohdalla menestyksenä. Sitten kun kyse on kuitenkin KAIKIN PUOLIN komeasta miehestä, jonka jo ulkonäkö ja olemus viehättävät naisia joka paikassa.

      Miehellä voi olla vaikka kuinka tyylikkäät vaatteet ja itseluottamusta ja asennetta, mutta naismenestys ei ole MILLÄÄN MUOTOA sellaista kuin tarkoitan. Kyllä se vain on se kokonaisuus, mikä ratkaisee. Moni mies joutuu tekemään TODELLA SUUREN työn, että saa edes yhden kauniin naisen kiinnostumaan. Ja ylipäätään HYVIN HARVA mies viehättää SUURTA OSAA naisia paikassa kuin paikassa. Hyvin harva mies viehättää naisia joka paikassa samalla tavalla kuin tuo mies. Eli tässä tulee se Pertti Perusmiehen ja sen OIKEASTI PUOLEENSAVETÄVÄN miehen kohdalla.

      Pertti Perusmies voi tehdä mitä vain, voi panostaa ulkonäköön ostamalla tyylikkäitä vaatteita, saamalla lihasmassaa, kasvattaa itseluottamusta ja asennetta, flirttailla, jne. Mutta hän ei ikinä tule saamaan naisilta LÄHESKÄÄN niin paljoa huomiota ja LÄHESKÄÄN SAMALLA TAVALLA kuin tarkoitan. Moni mies voi tehdä ihan mitä vain, mutta eivät siltikään muutu tuollaiseksi mieheksi.

      Joku ehdottaa, että sitten hankkii rahaa. Rahalla saa naisia. Totta, mutta eihän se MIES MUUTU MIKSIKÄÄN. Naiset ovat kiinnostuneita siitä RAHASTA!!!!! Naiset pyörivät sen miehen ympärillä, koska sillä on RAHAA ja ovat kiinnostuneita RAHASTA!!!!

      Tuollainen oikeasti puoleensavetävä mies, josta olen kertonut, viehättää naisia, koska sillä miehellä on SEKSUAALISTA VETOVOIMAA!!! Naiset ovat kiinnostuneita siitä MIEHESTÄ, naiset ovat kiinnostuneita siitä miehestä, koska kyseinen mies on POIKKEUKSELLISEN VIEHÄTTÄVÄ. Hän ei tarvitse rahaa, koska naiset ovat kiinnostuneita siitä MIEHESTÄ ja hänen seksuaalisuudestaan.

      Rahalla voi aina huijata, mutta se mies ei muutu miksikään. Eivät naiset nauti seksistä hänen kanssaan yhtään sen enempää kuin ilman sitä rahaa. Koska sillä miehellä ei ole SEKSUAALISTA VETOVOIMAA naisten silmissä. Aina voi käydä maksullisissa naisissa, kun on rahaa. Onhan se hienoa saada sitä pillua, mutta kun se kuuluu sen naisen TYÖHÖN. Hän kehuu miehen pientä kalua, koska se on sen naisen TYÖTÄ. Hän saa siitä seksistä vastineeksi RAHAA.

      J

      • Joku vaan

        Jos mies taas on oikeasti viehättävä, POIKKEUKSELLISEN komea, fiksu, miehekäs, loistava persoona, isokaluinen ja sängyssä JUMALAINEN, niin eipä siinä mitään rahaa tarvita. Nainen kiinnostuu miehestä ihan niillä LUONNOLLISILLA tavoilla. Hän kiinnostuu miehestä ihan MIEHENÄ JA IHMISENÄ. Rahalla aina yritetään huijata, mutta se onkin huijausta, eikä ikinä AITOA. Se on todella kaukana mistään aidosta seksistä, se on todella kaukana mistään aidosta seksuaalisesta vetovoimasta, se on todella kaukana mistään aidosta naisen nautinnosta, se todella kaukana mistään LUONTAISESTA seksistä kahden ihmisen välillä.

        Kyllä ihminen kuin ihminen haluaa tulla hyväksytyksi ja arvostetuksi ihan OMANA ITSENÄÄN. Kyllä mieskin haluaa tulla SEKSUAALISESTI HALUTUKSI. Kyllä mieskin haluaa tuntea itsensä haluttavaksi, puoleensavetäväksi, jne. Kyllä mieskin haluaa, että naiset hyväksyvät hänet MIEHENÄ JA IHMISENÄ!!!!!! eikä minään rahalla ostettavaksi. Säälittävää sellainen. Sama kuin ostaisi rahalla kavereita, kun ei muuten saa. Onhan se kivaa aina ostaa kavereita, ostan teille tätä ja tätä, saatte minulta tämän ja tämän, jne. Kyllä varmasti niitä kavereita aina löytyy, mutta kuinka kauan? Kun rahat loppuvat, ei olekkaan enää mitään muuta annettavaa. Silloin loppuvat myöskin kaverit ja silloin loppuvat myöskin naiset. Ei maksullisia naisia ilmaiseksi saa. Karu juttu.

        Samaten miehillä aina tällaiset pillunhakureissut. Yleensä tuollaisilta pillunhakureissuilta ei todellakaan lohkea. Ja jos lohkeaa, niin kovan työn takana on, vaatii ehkä hieman juomien ostamista, mairittelua, kovaa supliikkia, jne. Myös naisen tasokin saattaa olla häilyvä, aina ei todellakaan tule sitä ravintolan seksikkäintä ja kauneinta naista mukaan, vaan aikas paljon heikompaa.

        Toista se on sitten tällaisilla miehillä, kun astuvat sisään ravintolaan, niin naiset laittavat HETI miehen merkille. Joku kaunis nainen tulee tekemään miehelle aloitteen, juttelevat siinä jonkun aikaa ja menevät harrastamaan seksiä. Eipä tarvitse miehen kuin tulla sisään ravintolaan, niin naiset laittavat HETI MIEHEN MERKILLE ja vientiä alkaa miehellä olla. Ihan ilman mitään supliikkia ja juomien ostamista.

        Myöhemmin nainen saattaa kertoa, kuinka isokaluinen ja jumalainen sängyssä mies oli. Nainen saattoi ensi kerran elämässään KUNNOLLA SAADA. Kyllähän siinä äkkiä muutkin naiset kiinnostuvat. POIKKEUKSELLISEN KOMEA, miehekäs, fiksu ja huumorintajuinen, loistavat persoona ja luonne, isokaluinen ja tyydyttää naisen KAIKIN TAVOIN.

        Toisilla vain on se lahja, toisilla vain on se lahjakkuus, toisilla vain on se kyvykkyys, toisilla vain on vahvuutena tällaiset asiat. Ei sille voi mitään. ANIHARVAT MIEHET ovat tuollaisia, mutta juuri niistä NAISET NAUTTIVAT. Juuri tuollaisista miehistä naiset HAAVEILEVAT. Jos mietitte ihan mitä tahansa naisten unelmia tai MÄRKIÄ PÄIVÄUNIA, niin kuinka moneen sellaiseen kuuluu ruma, lyhyt ja pienikaluinen tyyppi? Olkoot sitten se asenne, itseluottamus ja flirtti mitä tahansa, niin tuollaiset tyypit vain eivät ole mitään NAISTEN UNELMIA. Eivät todellakaan.

        Mutta kun se asenne, itseluottamus ja flirtti löytyvät siltä HARVINAISEN KOMEALTA, fiksulta, loistavalta persoonalta ja isokaluiselta mieheltä, joka tyydyttää naisen kuin naisen jokaisen solun, tyydyttää naisen KAIKIN TAVOIN, jne. niin silloin aletaan puhua siitä, mitä MINÄ TARKOITAN.

        Tuollaista miestä minusta vain ei tule, liian paljon sellaisia puutteita, joita ei enää yksinkertaisesti saa. Niitä ei yksinkertaisesti kykene saamaan kuin LUONNONLAHJANA. Ja sitähän tuo on. Kyseisellä miehellä se vain on VAHVUUTENA, SYNNYNNÄISENÄ vahvuutena olla tuollainen mies. Vahvuutena vain on se, että viehättää SUURINTA OSAA naisia joka paikassa. Vahvuutena se, että saa kauniita ja seksikkäitä naisia mukaansa KOKO AJAN, vahvuutena se, että naiset kiinnostuvat hänestä JOKA PAIKASSA, vahvuutena se, että naisetkin puhuvat POIKKEUKSELLISEN VIEHÄTTÄVÄSTÄ miehestä. Olen sen itse kuullut, uskokaa pois. Olen sen naisten suusta ITSEKKIN KUULLUT.


      • keskiverto c
        Joku vaan kirjoitti:

        Jos mies taas on oikeasti viehättävä, POIKKEUKSELLISEN komea, fiksu, miehekäs, loistava persoona, isokaluinen ja sängyssä JUMALAINEN, niin eipä siinä mitään rahaa tarvita. Nainen kiinnostuu miehestä ihan niillä LUONNOLLISILLA tavoilla. Hän kiinnostuu miehestä ihan MIEHENÄ JA IHMISENÄ. Rahalla aina yritetään huijata, mutta se onkin huijausta, eikä ikinä AITOA. Se on todella kaukana mistään aidosta seksistä, se on todella kaukana mistään aidosta seksuaalisesta vetovoimasta, se on todella kaukana mistään aidosta naisen nautinnosta, se todella kaukana mistään LUONTAISESTA seksistä kahden ihmisen välillä.

        Kyllä ihminen kuin ihminen haluaa tulla hyväksytyksi ja arvostetuksi ihan OMANA ITSENÄÄN. Kyllä mieskin haluaa tulla SEKSUAALISESTI HALUTUKSI. Kyllä mieskin haluaa tuntea itsensä haluttavaksi, puoleensavetäväksi, jne. Kyllä mieskin haluaa, että naiset hyväksyvät hänet MIEHENÄ JA IHMISENÄ!!!!!! eikä minään rahalla ostettavaksi. Säälittävää sellainen. Sama kuin ostaisi rahalla kavereita, kun ei muuten saa. Onhan se kivaa aina ostaa kavereita, ostan teille tätä ja tätä, saatte minulta tämän ja tämän, jne. Kyllä varmasti niitä kavereita aina löytyy, mutta kuinka kauan? Kun rahat loppuvat, ei olekkaan enää mitään muuta annettavaa. Silloin loppuvat myöskin kaverit ja silloin loppuvat myöskin naiset. Ei maksullisia naisia ilmaiseksi saa. Karu juttu.

        Samaten miehillä aina tällaiset pillunhakureissut. Yleensä tuollaisilta pillunhakureissuilta ei todellakaan lohkea. Ja jos lohkeaa, niin kovan työn takana on, vaatii ehkä hieman juomien ostamista, mairittelua, kovaa supliikkia, jne. Myös naisen tasokin saattaa olla häilyvä, aina ei todellakaan tule sitä ravintolan seksikkäintä ja kauneinta naista mukaan, vaan aikas paljon heikompaa.

        Toista se on sitten tällaisilla miehillä, kun astuvat sisään ravintolaan, niin naiset laittavat HETI miehen merkille. Joku kaunis nainen tulee tekemään miehelle aloitteen, juttelevat siinä jonkun aikaa ja menevät harrastamaan seksiä. Eipä tarvitse miehen kuin tulla sisään ravintolaan, niin naiset laittavat HETI MIEHEN MERKILLE ja vientiä alkaa miehellä olla. Ihan ilman mitään supliikkia ja juomien ostamista.

        Myöhemmin nainen saattaa kertoa, kuinka isokaluinen ja jumalainen sängyssä mies oli. Nainen saattoi ensi kerran elämässään KUNNOLLA SAADA. Kyllähän siinä äkkiä muutkin naiset kiinnostuvat. POIKKEUKSELLISEN KOMEA, miehekäs, fiksu ja huumorintajuinen, loistavat persoona ja luonne, isokaluinen ja tyydyttää naisen KAIKIN TAVOIN.

        Toisilla vain on se lahja, toisilla vain on se lahjakkuus, toisilla vain on se kyvykkyys, toisilla vain on vahvuutena tällaiset asiat. Ei sille voi mitään. ANIHARVAT MIEHET ovat tuollaisia, mutta juuri niistä NAISET NAUTTIVAT. Juuri tuollaisista miehistä naiset HAAVEILEVAT. Jos mietitte ihan mitä tahansa naisten unelmia tai MÄRKIÄ PÄIVÄUNIA, niin kuinka moneen sellaiseen kuuluu ruma, lyhyt ja pienikaluinen tyyppi? Olkoot sitten se asenne, itseluottamus ja flirtti mitä tahansa, niin tuollaiset tyypit vain eivät ole mitään NAISTEN UNELMIA. Eivät todellakaan.

        Mutta kun se asenne, itseluottamus ja flirtti löytyvät siltä HARVINAISEN KOMEALTA, fiksulta, loistavalta persoonalta ja isokaluiselta mieheltä, joka tyydyttää naisen kuin naisen jokaisen solun, tyydyttää naisen KAIKIN TAVOIN, jne. niin silloin aletaan puhua siitä, mitä MINÄ TARKOITAN.

        Tuollaista miestä minusta vain ei tule, liian paljon sellaisia puutteita, joita ei enää yksinkertaisesti saa. Niitä ei yksinkertaisesti kykene saamaan kuin LUONNONLAHJANA. Ja sitähän tuo on. Kyseisellä miehellä se vain on VAHVUUTENA, SYNNYNNÄISENÄ vahvuutena olla tuollainen mies. Vahvuutena vain on se, että viehättää SUURINTA OSAA naisia joka paikassa. Vahvuutena se, että saa kauniita ja seksikkäitä naisia mukaansa KOKO AJAN, vahvuutena se, että naiset kiinnostuvat hänestä JOKA PAIKASSA, vahvuutena se, että naisetkin puhuvat POIKKEUKSELLISEN VIEHÄTTÄVÄSTÄ miehestä. Olen sen itse kuullut, uskokaa pois. Olen sen naisten suusta ITSEKKIN KUULLUT.

        Siltikin lakkaa valittamasta ja nalkuttamasta kuin uhmaikäinen..Et voi saada ominaisuuksia jollaisia kaverillasi on vaan kaikki lähtee itsestäsi ja että hyväksyt itsesi.Jotain muuta on sinullakin tarjottavana,Et voi muuttua kaverisi kaltaiseksi.Olet jämähtänyt kateuteen ja tarvitset apua psykologilta.


    • :PPPP

      Uskotaan !!!!!!!

    • Joku vaan

      No ainakin tuossa aiemmin joku kirjoittaja kehoitti flirttailemaan pienikaluisenakin ja että huonossa repussa voi olla hyvät eväät.

      Pointtina siis oli kertoa, että tuossa ei ainakaan omalla kohdallani ole sitten niin minkäänlaista makua ja halua. Ei todellakaan. Iso kalu saadaan, jos käy niin hyvä tuuri. Sen jälkeen voi panostaa niihin sänkytaitoihin. Iso kalu yhdistettynä niihin sänkytaitoihin ja komeaan ulkonäköön ja fiksuteen, niin alkaa niitä naisiakin jot riittämään.

      Ja tuosta flirttailusta vielä, niin tuokin on TODELLA PALJON ihan lahjakkuudesta ja vahvuudesta kiinni. Moni ihminen voi opetella flirttailemaan ja moni ihminen voi siinä kehittyä, mutta se vain on eri asia niillä henkilöillä, keneltä se tulee LUONNOSTAAN. Siis LAHJAKKUUTENA JA VAHVUUTENA on tuollainen ominaisuus. Jotkut miehet ketkä ovat LUONNOSTAAN jo seksuaalisia, ovat myöskin SYNNYNNÄISIÄ flirttailijoita.

      Joiltakin ihmisiltä se tulee kuin luonnostaan. Se vain tulee, koska henkilöt ovat sellaisia. Heidän ei ole tarvinnut opetella mitään flirttailua, koska se tulee IHAN LUONNOSTAAN. He vain ovat sellaisia ihmisiä, kenellä se on vahvuutena.

      Ihmisillähän on erilaisia vahvuuksia. Toisten ihmisten elimistö ja fyysisyys ovat sellaisia, joka mahdollistaa kovan urheilun. Totta kai treenaaminen ja asenne ratkaisee paljon, mutta monilla huippu-urheilijoilla on POIKKEUKSELLINEN elimistö ja ERITTÄIN PALJON liikunnallisia lahjoja. He kykenevät jo pienestä pitäen sellaisiin urheilullisiin juttuihin, mihin muut eivät normaalisti sen ikäisenä pääse. Se on liikunnallista LAHJAKKUUTTA.

      Toiset ihmiset ovat ERITTÄIN taiteellisia jo syntyessään. He omaavat syntymälahjanaan taiteellista näkökulmaa, taiteellista ymmärtämystä, kiinnostusta taiteeseen, NORMAALIA LENNOKKAAMPAA mielikuvitusta, jne. Totta kai jokainen ihminen voi kirjoittaa tarinan, mutta kovinkaan monesta ei tule MAAILMAN HUIPPUKIRJAILIJAA, vaikka kuinka kirjoittelisi. Harjoitus ei tässäkään asiassa välttämättä tee mestaria, elleivät ne SYNNYNNÄISET OMINAISUUDET ole kunnossa.

      Ihmisillä siis on erilaisia vahvuuksia ja heikkouksia. Toiset ovat jotain sellaista jo SYNTYESSÄÄN, mitä toiset eivät ole ikinä. Sitä kutsutaan SYNTYMÄLAHJAKSI. Toki aina voi kehittyä, aina voi parantaa omaa osaamistaan, jne. mutta silloin se ei tule ITSESTÄÄN, se ei tule LUONNOSTAAN, se ei tule niin kuin se olisi sen ihmisen LUONNONLAHJA.

      Sama sänkytaidoissakin. Jokainen ihminen voi opetella ja lukea kaikenlaisia rakkauskirjoja, miten naisen saa kuumaksi. Jokainen voi aina opetella niksejä, miten naisen saa kiihoittumaan, miten naiselle saa orgasmin, miten naisen saa tyydytettyä, jne. Totta kai, jokainen voi aina kehittää itseään, jokainen voi aina parantaa omaa osaamistaan, jne.

      • Joku vaan

        Mutta tuossakin, monella ihmisellä tuo tulee HARJOITTELUN kautta ja se tulee MEKAANISENA juttuna. On luettu hyviä niksejä siitä, mitkä ovat naisen erogeenisiä alueita. Totta, ne on toki hyvä tietää, mutta jotkut miehet tietävät ne jo ihan ILMAN MITÄÄN LUKEMISTAKIN. Se vain tulee heiltä LUONNOSTAAN. Samoin kuin niiden asioiden tekeminenkin. Joku ihminen vain on jo LUONNOSTAAN niin seksuaalinen, että se rakastelu ja seksi on EROTTAMATON OSA SITÄ IHMISTÄ!!!!

        Se tulee sille ihmiselle yhtä luonnostaan kuiin hengittäminen. Joku ihminen vain on LUONNOSTAAN niin seksuaalinen, että se seksi ja rakastelu kulkee niiden kumppanien kanssa ihan itsestään. Ei tarvitse lukea mitään niksejä, ei tarvita mitään oppaita siihen, kuinka naista käsitellään, ei tarvitse kysyä naiselta, mitä hän haluaa ja mistä hän tykkää, jne. Se kaikki tulee mieheltä LUONNOSTAAN. Hän on sen verran seksuaalinen, että se seksi ja rakastelu naisten kanssa tulee yhtä luonnostaan kuin se HENGITTÄMINEN. Se vain tapahtuu, kaikki tapahtuu kuin ITSESTÄÄN. Mitään miettimättä, mitään ajattelematta, jne. Mies ei mieti mitään niksejä, ei neuvoja, jne. Kaikki tapahtuu ihan LUONNOSTAAN.

        Sama kuin tarinoiden kirjoittaminen. Jos omaa SYNNYNNÄISTÄ taiteellista lahjakuutta ja mielikuvitusta, niin sitä tekstiä syntyy ihan ITSESTÄÄN. Sitä tarinaa vain syntyy ja syntyy ja syntyy ja syntyy, sitä tekstiä vain tulee ihan itsestään siihen paperille. Toisilla ihmisillä on hyvin vaikeaa kirjoittaa mitään tarinaa. Toinen voi harjoitella vaikka kuinka ja paljon, kymmeniä vuosia sitä tarinan kirjoittamista, mutta silti joku, kenellä on sitä LAHJAKKUUTTA, menee heittämällä ohi jo heti lähdössä. Toisella se tarinan kirjoittaminen vain ei ole se juttu.

        Eli kuten sanottu, kaikkea voi aina kehittää, kaikkea voi aina parantaa, vahvuuksiaan ja heikkouksiaan voi aina kehittää, mutta pointti tässä onkin se, että mikä on se SYNNYINLAHJA, mikä on se SYNNYNNÄINEN VAHVUUS, jne. Seksuaalisuuskin on asia, jota on tai ei ole. En nyt puhu mistään nuorten miesten pillunhimosta, se ei ole seksuaalisuutta nähnytkään. Seksuaalista luonnetta joko on tai ei ole. Sitä voi lukea seksuaalisia oppikirjoja ja harjoitella niitä juttuja, mutta se ei tuo sitä AITOA SEKSUAALISTA LUONNETTA. Sitä luonnetta, jolloin se seksi ja rakastelu tulee IHAN LUONNOSTAAN, se vain tulee. Se vain tapahtuu, koska se on niin suuri osa sitä ihmistä.

        Tekninen osaaminen on ihan eri juttu kuin se SYNNYNNÄINEN puoli. Se on ihan eri juttu. Niillä ei ole MITÄÄN tekemistä toistensa kanssa keskenään. Toisessa on kuitenkin aina kyse siitä, että on joutunut harjoittelemaan sitä, mikä toiselta tulee luonnostaan. Toisessa se näkyy AINA, että se on teknistä suorittamista, kun taas toisesta huomaa, että se tulee LUONNOSTAAN, SYNTYMÄNLAHJANA, se on kyseisen ihmisen SYNNYNNÄINEN LUONNE.

        Harjoittelu ei siis tässä asiassa tee todellakaan mestaria, teknisesti hyväksi rakastajaksi voi toki päästä, mutta se ei todellakaan ikinä missään koskaan todellakaan ole sama asia kuin se SYNNYNNÄINEN LUONNE.


      • Iso mies
        Joku vaan kirjoitti:

        Mutta tuossakin, monella ihmisellä tuo tulee HARJOITTELUN kautta ja se tulee MEKAANISENA juttuna. On luettu hyviä niksejä siitä, mitkä ovat naisen erogeenisiä alueita. Totta, ne on toki hyvä tietää, mutta jotkut miehet tietävät ne jo ihan ILMAN MITÄÄN LUKEMISTAKIN. Se vain tulee heiltä LUONNOSTAAN. Samoin kuin niiden asioiden tekeminenkin. Joku ihminen vain on jo LUONNOSTAAN niin seksuaalinen, että se rakastelu ja seksi on EROTTAMATON OSA SITÄ IHMISTÄ!!!!

        Se tulee sille ihmiselle yhtä luonnostaan kuiin hengittäminen. Joku ihminen vain on LUONNOSTAAN niin seksuaalinen, että se seksi ja rakastelu kulkee niiden kumppanien kanssa ihan itsestään. Ei tarvitse lukea mitään niksejä, ei tarvita mitään oppaita siihen, kuinka naista käsitellään, ei tarvitse kysyä naiselta, mitä hän haluaa ja mistä hän tykkää, jne. Se kaikki tulee mieheltä LUONNOSTAAN. Hän on sen verran seksuaalinen, että se seksi ja rakastelu naisten kanssa tulee yhtä luonnostaan kuin se HENGITTÄMINEN. Se vain tapahtuu, kaikki tapahtuu kuin ITSESTÄÄN. Mitään miettimättä, mitään ajattelematta, jne. Mies ei mieti mitään niksejä, ei neuvoja, jne. Kaikki tapahtuu ihan LUONNOSTAAN.

        Sama kuin tarinoiden kirjoittaminen. Jos omaa SYNNYNNÄISTÄ taiteellista lahjakuutta ja mielikuvitusta, niin sitä tekstiä syntyy ihan ITSESTÄÄN. Sitä tarinaa vain syntyy ja syntyy ja syntyy ja syntyy, sitä tekstiä vain tulee ihan itsestään siihen paperille. Toisilla ihmisillä on hyvin vaikeaa kirjoittaa mitään tarinaa. Toinen voi harjoitella vaikka kuinka ja paljon, kymmeniä vuosia sitä tarinan kirjoittamista, mutta silti joku, kenellä on sitä LAHJAKKUUTTA, menee heittämällä ohi jo heti lähdössä. Toisella se tarinan kirjoittaminen vain ei ole se juttu.

        Eli kuten sanottu, kaikkea voi aina kehittää, kaikkea voi aina parantaa, vahvuuksiaan ja heikkouksiaan voi aina kehittää, mutta pointti tässä onkin se, että mikä on se SYNNYINLAHJA, mikä on se SYNNYNNÄINEN VAHVUUS, jne. Seksuaalisuuskin on asia, jota on tai ei ole. En nyt puhu mistään nuorten miesten pillunhimosta, se ei ole seksuaalisuutta nähnytkään. Seksuaalista luonnetta joko on tai ei ole. Sitä voi lukea seksuaalisia oppikirjoja ja harjoitella niitä juttuja, mutta se ei tuo sitä AITOA SEKSUAALISTA LUONNETTA. Sitä luonnetta, jolloin se seksi ja rakastelu tulee IHAN LUONNOSTAAN, se vain tulee. Se vain tapahtuu, koska se on niin suuri osa sitä ihmistä.

        Tekninen osaaminen on ihan eri juttu kuin se SYNNYNNÄINEN puoli. Se on ihan eri juttu. Niillä ei ole MITÄÄN tekemistä toistensa kanssa keskenään. Toisessa on kuitenkin aina kyse siitä, että on joutunut harjoittelemaan sitä, mikä toiselta tulee luonnostaan. Toisessa se näkyy AINA, että se on teknistä suorittamista, kun taas toisesta huomaa, että se tulee LUONNOSTAAN, SYNTYMÄNLAHJANA, se on kyseisen ihmisen SYNNYNNÄINEN LUONNE.

        Harjoittelu ei siis tässä asiassa tee todellakaan mestaria, teknisesti hyväksi rakastajaksi voi toki päästä, mutta se ei todellakaan ikinä missään koskaan todellakaan ole sama asia kuin se SYNNYNNÄINEN LUONNE.

        Lopeta valitus ja aikuistu.Elämä menee hukkaan joka sekunti kun mietit mitä et voi olla!


    • Joku vaan

      Se on totta, mutta pointtina onkin juuri se, että kun minäkin tykkään naisista ja seksistä todella paljon, niin minäkin haluan olla tuollainen mies, joka niitä naisia ja seksiä saa ihan yhtä lailla. Minä haluaisin, että haaveistani tulisi totta, ei hänenkään tarvitse haaveilla tällaisesta, vaan hän on sellainen. Siinä juuri nimenomaan se pointti onkin, minäkin haluan samat mahdollisuudet niiden kauniiden naisten ja seksin saamiseen.

      Onhan minulla vaikka kuinka ja paljon juttuja joihin keskittyä, työuraa ja opiskelu-uraa edessä, 3 urheiluharrastusta sekä kaikenlaisia muitakin harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Eihän minulla ikinä tule tylsää olemaan, mutta minäkin olen kiinnostunut naisista ja seksistä erittäin paljon, joten minäkin haluan samat mahdollisuudet.

      Sitä vain ei monikaan oikeasti ymmärrä, miltä tuntuu, kun ne omat haaveet eivät ikinä toteudu, kun ei ole niitä mahdollisuuksiakaan annettu. Jos on annettu rajalliset mahdollisuudet, niin siihen vain pitäisi tyytyä. Itse en todellakaan halua millään muotoa. Koska olen erittäin paljon kiinnostunut naisista ja seksistä, niin minäkin haluan SEKSUAALISTA kiinnostusta naisilta ihan yhtä paljon kuin tuo toinenkin mies. En todellakaan halua tyytyä tällaiseen tilanteeseen, koska minäkin olen ihan yhtä kiinnostunut naisista ja seksistä kuin hänkin. Ainoa vain, että ne mahdollisuudet niiden naisten ja seksin saamiseen ovat itselläni ERITTÄIN RAJALLISET.

      Seksi ja seksuaalisuus on itselleni ehkä SE TÄRKEIN asia maailmassa. Ja miltähän se mahtaa minusta tuntua, kun sitä ei saa? Miltähän se mahtaa tuntua, kun sitä SEKSUAALISTA KIINNOSTUSTA ei saakkaan osakseen niin paljon kuin tarvitsee? Miltähän se mahtaa tuntua, kun ne omat TÄRKEIMMÄT HAAVEET torpataan pois? Se on monen ihmisen erittäin helppo sanoa, että tyydy siihen mitä saat, kun eivät ITSE KOE SITÄ SAMAA TUNNETTA IKINÄ!!!!!!!

      Tietämättömien on helppo aina sanoa, että kyllä se siitä helpottaa ja täytyy vain tyytyä siihen mitä saa. Kun kerran kukaan ihminen ei edes tajua, miltä se itsestäni tuntuu, että ne naiset ja seksi ovat tavoittamattomissa, niin en todellakaan lopeta valitusta. Jos en kerran pysty olemaan sellainen kuin haluan, niin minulla on täysi oikeus valittaa ja ruikuttaa. Minulla on siihen täysi oikeus, jos en pysty olemaan sellainen mies, kuin haluan, niin silloin ruikutan ja valitan juuri niin paljon kuin haluan.

      Elämä menee hukkaan, so what? Mitä sitten? Enhän kuitenkaan ole sellainen mies kuin haluan, joten aivan sama meneekö TÄLLAINEN ELÄMÄ hukkaan vai ei. Jos en kerran pysty toteuttamaan haaveitani ja unelmiani, niin on aivan se ja sama, meneekö se elämä hukkaan. Jotain muuta on minulla tarjottavana, entä sitten? Aivan sama, kun ei kerran ole tarjottavana sitä, MISTÄ HAAVEILEE JA UNELMOI!!!!

      Toiset tyytyvät siihen, että voivat haaveilla ja unelmoida, toiset pystyvät tekemään niistä totta. Itse olen juuri sellainen, ketä EN TODELLAKAAN TYKKÄÄ haaveilla tai unelmoida, mutta se vain olisi pakko. Sitten kyllä ruikutan ja valitan ihan niin paljon kuin haluan, minulla on siihen ihan täysi oikeus. Täysi oikeus valittamiseen ja ruikuttamiseen, ihan täysi oikeus. Ja mitä sitten vaikka se ei olisi aikuismaista? Vaikka sen valittamisen lopettaisinkin, niin se ei todellakaan tee minusta mitään NAISTEN UNELMAA, joten ihan sama minulle. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

      Eli ei se elämän hukkaan meneminen haittaa yhtään, vaan se, etten kykene olemaan mies, jollainen haluan. Etten kykene olemaan sellainen, joka pystyy näistä haaveista ja unelmista tekemään totta. Minua MASENTAA nimenomaan se, etten kykene tarjoamaan naisille sitä, MITÄ HALUAN, ja mitä he haluavat ja toivovat. Etten kykene tarjoamaan heille sitä, mistä he KIIHOITTUVAT, mitä he ARVOSTAVAT, jne. Etten kykene tarjoamaan sellaista nautintoa, kuin HE HALUAVAT ja mitä minä haluan.

      Aivan sama, meneekö elämä hukkaan vai ei, ei voisi vähempää kiinnostaa. Minun puolestani se saa mennä ruikuttamiseen ja valittamiseen ihan niin paljon kuin lystää, ihan niin paljon kuin haluan.

    • Joku vaan

      Ja siitä vielä, että kuinka epäoikeudenmukaisesti jakautuu seksuaalinen menestys. On paljon miehiä, joilla ei vain onnistu treffeillä, ei seksin saralla, ei yhden illan juttuja, ei saa parisuhteita, jne. Vaikka itseluottamusta ja asennetta olisi, vaikka olisi tyylikkäitä vaatteita ja lihaksikkuutta, jne. niin monet miehet ovat kuitenkin pelkkiä taviksia.

      Sitten jotkut miehet, keillä on myös niitä SYNTYMÄLAHJOJA, HARVINAISEN komeaa ja magneettista ulkonäköä, fiksuutta, seksuaalista karismaa ja kestävyyttä, jne. Tarkoitan miehiä, jotka saavat seksiä heti ensitreffeillä, yhden illa juttuja tulee kauniiden naisten kanssa kuin itsestään, saavat JOKA PAIKASSA naisten huomiota, naiset laittavat miehen HETI PAIKALLA merkille, kun mies tulee johonkin, jne.

      Se vain on EPÄREILUA!!!!!!!!! Moni mies haluaisi olla tuollainen, mutta kun vain ja ainoastaan harvat siihen pystyvät. VAIN ANIHARVAT!!!!!!!!!

      Sitten kehdataan väittää, että kun lopettaa ruikuttamisen ja valittamisen, hyväksyy itsensä, jne. niin niitä muuttuu NAISTEN UNELMAKSI. No ei todellakaan. Moni mies on sellainen, ettei todellakaan ruikuta, mutta eivät siltikään saa naisia LIUKUHIHNALTA seksisuhteisiin.

      Kun tämä vain menee niin epäreilusti!!! Jotkut miehet saavat sitä seksuaalista huomiota naisilta KAIKKIEN MUIDENKIN miesten edestä. Miksi yhdellä saa olla vaikka 1000000 kiinnostunutta naista, mutta saattaa olla monta miestä, jolla ei ole YHTÄKÄÄN KIINNOSTUNUTTA!!! Tämä vain menee niin epäreilusti! Miksi jotkut miehet saavat naisia muidenkin miesten edestä? Ne miehet, kenellä on eniten sitä SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, saavat sitä naisten seksuaalista kiinnostusta osakseen KAIKKIEN MUIDENKIN MIESTEN EDESTÄ!!!!! Joku tavallinen mies EI OLE IKINÄ saanut naisilta kiinnostusta osakseen, joku toinen päinvastainen mies saa sitä kiinnostusta osakseen JOKA VITUN PÄIVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      Moni mies JOUTUU elämään pitkiä seksittömiä aikoja, naiset eivät tee aloitteita, parisuhteeseen ei löydy halukkaita naisia, jne. Sitten joku YKSITTÄINEN SEKSIKÄS JA NAISTEN MIELEEN OLEVA MIES saa koko ajan naisten seksuaalisia yhteydenottoja, saa jatkuvasti kauniiden naisten huomiota osakseen, jne. Moni mies lähtee ravintolaillan jälkeen kotiin ILMAN NAISTA, sitten joku yksittäinen HALUTTAVA JA POIKKEUKSELLISEN KOMEA MIES saisi vaikka kaikki ravintolan naiset mukaansa, mutta ottaa sen yhden parhaimman. Moni mies menee treffeille ja nainen ei ikinä kiinnostu. Sitten joku TODELLA SEKSIKÄS MIES menee treffeille ja saa AINA ensi kerralla seksiä. Niin se menee, monet miehet kun kelpaavat hyvin harvalle naiselle, mutta joku yksittäinen mies kelpaa LÄHES KAIKILLE NAISILLE.

      Suuri joukko miehiä kiinnostaa pientä osaa naisista ja taas päinvastoin, pieni joukko miehiä kiinnostaa suurta osaa naisia. Jotkut miehet vain ovat YLEISMAAILMALLISESTI sitä kaikista kovinta huippua, juuri niitä miehiä, joihin sen SUURIMMAN OSAN naisista seksuaalinen halukkuus kohdistuu.

      Niin se vain menee, jotkut miehet saavat muidenkin miesten edestä. Moni mies jää ilman siinä, missä sille yhdelle riittää naisia KAIKKIEN MUIDENKIN MIESTEN EDESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!! Sehän tässä juuri onkin se pointti, siinä missä toisista miehistä ei olla ikinä kiinnostuneita, joistakin muista miehistä ollaan AINA kiinnostuneita.

      Mutta se nimenomaan tuntuu kaikista pahimmalta silloin, kun se tulee OMALLE KOHDALLE!!!!! Kun itse ei olekkaan sellainen mies, kun omaa itseään ei hyväksytäkkään sillä tavalla KUIN HALUAA, kun sitä omaa miehisyyttään ja seksikkyyttään ei naisten toimesta nähdäkkään samalla tavalla.

      Minua ihan oikeasti MASENTAA ja vituttaa se, että toisille on annettu tuollaisia SYNTYMÄLAHJOJA. Miksi minulle ei ole annettu tuollaisia? Miksi minä olen joutunut jäämään ilman? Tietysti moni muukin on jäänyt ilman, mutta miksi MINUN PITÄÄ OLLA YKSI HEISTÄ? Miksi minulle ei ole annettu tuollaisia syntymälahjoja ja vahvuuksia, joissa naiset TULEVAT LUOKSENI IHAN ITSESTÄÄN. Jossa minä viehätän naisia POIKKEUKSELLISEN SUURELLA TAVALLA!!!

      Minäkin haluan olla tuollainen mies. Moni ei edes tiedä, kuinka paljon olen sitä itkenyt ja kuinka PAHALTA SE VITTU TUNTUU elää tällaisena miehenä, kun haluaisin OLLA AIVAN PÄINVASTAINEN!!!!!! Minäkin tykkään naisista, minäkin tykkään seksistä, mutta MIKSI MINUN TÄYTYY OLLA TÄLLAINEN? Miksi minulle ei ole voitu antaa niitä samoja piirteitä ja ominaisuuksia kuin hänellekkin?

      Miksi tämän pitää mennä näin epäoikeudenmukaisesti!!!!!!!!!!!!!!!

      • Hohhooo...

        Tämä on yksi hauskimpia ketjuja joita olen koskaan lukenut. Sinä kaveri ainakin ymmärrät hyvin selkeästi mistä se kenkä puristaa etkä elättele mitään turhia kuvitelmia. :D


      • kanala tien varrella

        Valita vanhemmillesi kun saivat luuserin aikaiseksi.Elämä on kovaa ja ilman..


    • ISMO MUNA

      Erityisesti minua hauskuuttaa yliemotionaalisuuden korostaminen LIHAVOIDUILLA KIRJAIMILLA: Hänellä on niin ISO MUNA että NAISET LAUKEAA PÖKSYIHINSÄ heti kun ne sen NÄKEVÄT!

    • Välimallin Jätkä

      Olis vitun raskasta olla liian komea. Akat vonkais jatkuvasti ja kavereita vituttais.
      Se kostautuisi kaiken maailman hankaluutena. Parempi olla tavallisen näköinen ja kokoinen, pil-lua saa ihan riittävästi ja suhteet säilyy joka suuntaan.
      Enkä myöskään ikinä ottaisi liian kaunista naista. Karmea vaiva kun jätkät kävisivät koko ajan vonkaamassa, häiritsemässä ja riitaa haastamassa.
      Liiasta kauneudesta / komeudesta on todellakin pelkkää harmia.

    • Nättibrune

      Hei, JOKU VAAN! Lopeta toi valittaminen, oot sitä mitä oot ja that`s it :D
      Mulla on monta sellasta mieskaveria jotka eivät oo ulkonäöltään komeita, pitkiä tai rikkaita mutta heillä riittää naisia jonoksi asti. He vetävät naisia puoleensa mahtavilla persoonillaan.. ovat huipputyyppejä :) Oot vaan oma ittes. Sä oot ottanu sellasen asenteen ettet saa ikinä mistään. Yritä ajatella että oot mahtava tyyppi, kun ite opit pitämään itsestäsi tollasena niin muutkin pitävät. Ja ei kaikkia tarvitse miellyttää.
      Minä olen ainaki ihan otettu vaikka vaatimattomammankin näköinen mies tulee juttelemaan, olen avoin nainen enkä tee johtopäätöksiä heti ulkonäön perusteella

    • Joku vaan

      Tuossa onkin juuri se, että kuinka paljon niitä naisia saa ja kuinka kauniita/seksikkäitä/fiksuja, jne. he ovat. Juuri siitä onkin kyse.

      Pointti on juuri siinä, että tietynlaiset miehet vain vetoavat suureen osaan naisista. Niin se vain menee, se seksuaalinen menestys ei vain mene tasan miesten keskuudessa. Toisista miehistä ollaan kiinnostuneita siinä missä moni mies jää ilman.

      Pitkä, komea, isokaluinen, fiksu keskustelutaitoinen, jumalainen sängyssä oleva, naisen huomioonottava, jne. mies viehättää TODELLA SUURTA osaa naisista. Pointti on siis siinä, että vaikka tekisin mitä tahansa, niin minusta EI VOI TULLA TUOLLAISTA MIESTÄ. Minusta ei voi yksinkertaisesti tuollaista miestä, joka LUONNOSTAAN vetoaa SUUREEN OSAAN naisista. Ei vain voi tulla, koska geenit ja perimä vaikuttavat tuohon ulkonäköönkin jo sen verran paljon.

      Ei minua kiinnosta pätkänkään vertaa se, että joku vaatimattomamman oloinenkin mies saattaa saada jonkun naisen kiinnostumaan, ei se kiinnosta minua pätkääkään. Kyseiselle naiselle kun löytyisi aivan varmasti paljon kiinnostavampiakin miehiä, kuin se vaatimattomamman oloinen.

      Nyt en siis tarkoita mitään sellaista, että vaatimattomampikin mies voi saada jonkun yksittäisen naisen. Tai että kyllä naisia saa, vaikkei sellainen NAISTEN UNELMA olekkaan. En tarkoita mitään sellaista, EN MITÄÄN SELLAISTA.

      Vaan pointti onkin juuri niissä miehissä, joista SUURIN OSA NAISISTA kiinnostuu. Komea, keskustelutaitoinen, fiksu, tyylikäs, isokaluinen, miehekäs, seksikäsääninen, naisen huomioiva, viehättävä, jne. Eli omaa juuri niitä piirteitä, mistä SUURIN OSA naisista viehättyy. On juuri sellainen mies, joka viehättää SUURINTA OSAA naisia. Mitä enemmän kiinnostavia ominaisuuksia miehellä on, sitä suurempi osa naisista on myöskin kiinnostuneita. Tätä eivät naiset vain jostain kumman syystä tahdo tunnustaa, vaikka olisikin se oma poikaystävä tai aviomies, niin aina löytyisi kuitenkin sellainen TODELLA SEKSIKÄS JA HALUTTAVA mies, josta nainen olisi kiinnostunut. Juuri sellainen MÄRKÄ PÄIVÄUNI ja NAISTEN UNELMA.

      Eli tällä tarkoitan juuri niitä ANIHARVOJA miehiä, joihin kohdistuu se naisten SUURIN MIELENKIINTO. Siis en tarkoita mitään vaatimattomia perusmiehiä, vaan miehiä, jotka ovat naisten keskuudessa ERITTÄIN SEKSIKKÄITÄ JA PUOLEENSAVETÄVIÄ. Sellaisia miehiä, joista TIHKUU SEKSIKKYYTTÄ JA SEKSUAALISUUTTA.

      Ei minua kiinnosta mitkään yksittäiset kiinnostuneet naiset vähääkään, ei pätkääkään, ei millään muotoa. Haluan itsekkin olla tuollainen kaverini tapainen mies, joka saa naiset kiinnostumaan itsestään IHAN JO LUONNOSTAAN. Ei hänestäkään ole ketkään yksittäiset naiset kiinnostuneita, ei hän ole mikään vaatimaton perusmies, jne. Naiset vain kiinnostuvat hänestä JOKA PAIKASSA, hän tihkuu sellaista sisäistä että ulkoista SEKSIKKYYTTÄ, hän vain on sellainen mies, ketä saa juuri ne seksikkäät ja kauniit naiset kiinnostumaan itsestään, jne.

      • Joku vaan34

        Ei hän yritä miellyttää ketään, vaan se komeus, tyylikkyys, seksikkyys, keskustelutaidot, fiksuus, testosteroni, miehekäs ulkonäkö ja miehekäs sisäinen komeus, miehekäs ja seksikäs ääni, jne. vain VETÄVÄT NAISIA PUOLEENSA MAGNEETIN LAILLA. Kuten olen aiemmin sanonut, en ole ikinä tavannut tuollaista miestä, en tunne tuollaista vastaavanlaista miestä. Eli ei kuka tahansa pysty yksinkertaisesti muuttumaan tuollaiseksi, niin moni juttu on SYNNYNNÄISTÄ, siis perimän ja geenien aiheuttamaa, jolle en voi mitään.

        Ei minua kiinnosta mitkään yksittäiset kiinnostuneet naiset, ei todellakaan. Ei niin millään muotoa. Ensinnäkin, kyseiset naiset eivät todellakaan olisi niin kauniita, seksikkäitä ja hehkeitä kuin tuolla tyypillä eikä niitä olisi lähellekkään niin paljoa. Toisekseen, LÄHESKÄÄN kaikki miehet eivät herätä naisten mielenkiintoa PAIKASSA KUIN PAIKASSA. Olen tavannut vain ja ainoastaan yhden tuollaisen miehen, ketä saa naisten huomiota ja kiinnostusta osakseen tuolla tavalla. Vain ja ainoastaan yhden. Minäkin haluan, minäkin haluan naisten SEKSUAALISTA KIINNOSTUSTA ihan yhtä paljon.

        Hänkin viehättää noin paljon naisia, minäkin haluan ihan yhtä lailla. Minäkin haluan tuollaisen SEKSIKKÄÄN ULKONÄÖN JA FIKSUUDEN, minäkin haluan tuollaisen seksikkään ja matalan äänen, minäkin haluan tuollaisen ison kalun, minäkin haluan tuollaisen miehekkään kropan, jne.

        Niin se vain menee, että toiset miehet vain ovat kiinnostavampia kuin toiset miehet, niin se vain menee. Toki sille voi aina tehdä jotain, aina voi parantaa omaa itseään, jne. mutta siltikin, ANIHARVA, siis toistan, ANIHARVA!!!!!! mies pääsee sille HUIPPUTASOLLE!!!!! Siis sille tasolle, joka on juuri sellainen NAISTEN MÄRKÄ PÄIVÄUNI JA NAISTEN UNELMA. Läheskään kaikista miehistä ei ole sellaiseksi, ehkä puoli prosenttia miehistä.

        Minäkin haluan olla sellainen mies, jonka nähdessään naiset kiinnostuvat, alkavat flirttailla, minäkin haluan olla sellainen mies, jota kauniit ja seksikkäät naiset tulevat iskemään ravintoloissa, minäkin haluan olla sellainen mies, jonka nähdessään naiset kääntyvät katsomaan peräänsä, minäkin haluan olla mies, joka herättää naisissa SEKSUAALISTA KIINNOSTUSTA, kun keskustelen heidän kanssaan, minäkin haluan olla mies, jota naiset pitävät HARVINAISEN SEKSIKKÄÄNÄ, VIEHÄTTÄVÄNÄ JA PUOLEENSAVETÄVÄNÄ, minäkin haluan olla sellainen mies, josta naiset HAAVEILEVAT, minäkin haluan olla mies, jolla ei ole MINKÄÄNLAISIA VAIKEUKSIA SAADA SEKSISEURAA kauniista ja seksikkäistä naisista, jne.

        Minäkin haluan olla mies, jonka seurassa naiset TODELLAKIN SAAVAT MUNAA, SEKSIÄ, JA KUNNON KIIHOITUSTA, minäkin haluan olla mies, joka viehättää naisia HARVINAISELLA KOMEUDELLA, fiksuudella, isolla kalulla, sänkytaidoilla, tyylikkyydellä, luonteella, persoonalla, jne. minäkin haluan olla mies, jonka nähdessään naiset ajattelevat, että VAU!!!! TODELLA KOMEA JA FIKSU MIES!!!!, minäkin haluan olla mies, jonka ympärillä pyörii kauniita naisia, minäkin haluan olla mies, josta naiset yksinkertaisesti vain KIIHOITTUVAT, KIINNOSTUVAT, VIEHÄTTYVÄT, jne.

        Tuohon kun ei kukaan vaatimaton mies pysty. Ehkä hän pystyy kiinnostamaan joitain yksittäisiä naisia, mutta kun puhutaan siitä SUURIMMASTA OSASTA naisia, niin ei todellakaan. Perusmies on vain perusmies, ei hän herätä SUURIMMASSA OSASSA naisia tuollaisia SEKSUAALISIA JUTTUJA. Ei vain herätä. Hän voi jonkun yksittäisen naisen saada kiinnostumaan, kuten itsekkin. Minäkin voin kiinnostaa jotakin YKSITTÄISTÄ naista, mutta kun sillä ei ole minulle mitään väliä. Haluan ERITTÄIN SUUREN MÄÄRÄN KUVANKAUNIITA naisia kiinnostumaan minusta ja ihan ilman mitään rahaa, tms. Pelkästään se oma, MIEHEKÄS SEKSIKKYYS.


    • Joku vaan

      "Sinä kaveri ainakin ymmärrät hyvin selkeästi mistä se kenkä puristaa etkä elättele mitään turhia kuvitelmia. :D"

      Mutta niinhän se vain yksinkertaisesti menee. On olemassa sellaisia miehiä, jotka vain yksinkertaisesti viehättävät naisia ERITTÄIN PALJON. Siis miehiä, jotka saavat parisuhteisiin ja seksisuhteisiin juuri niitä kauniita ja seksikkäitä naisia. Miehiä, jotka tekevät jo pelkällä ulkonäöllään vaikutuksen naisiin. En tarkoita, että se ulkonäkö olisi kaikki kaikessa, mutta kuitenkin, ulkonäkö vain liitetään miehen SEKSUAALISEEN VETOVOIMAAN.

      Yksi asia mitä ei oikein näytetä ikinä ymmärtävän on se, että SILLE TIETYLLE TASOLLE ei vain pääse, vaikka kuinka tekisi mitä. Eli se oman itsensä kehittäminen auttaa TIETTYYN PISTEESEEN asti, mutta sitten tulee mukaan ne SYNNYNNÄISET piirteet, synnynnäiset ominaisuudet. Niin se vain menee. Moni perusmies voi tehdä ihan mitä vain, moni tavallinen kaduntallaaja voi tehdä ihan mitä tahansa sen naismenestyksen eteen, mutta ei kuitenkaan ikinä tule saamaan naisilta yhtä paljon SEKSUAALISTA HUOMIOTA kuin tarkoitan.

      Moni ei vain ymmärrä sitä, että pieni osa miehistä, siis MARGINAALINEN osa miehistä, ketkä ovat HUOMATTAVAN KOMEITA, isokaluisia, fiksuja, naisia kunnioittavia, tyylikkäitä, seksuaalisia, jne. ja joiden persoona ja luonne ovat NAISIIN VETOAVIA, ovat sellaisia, kenellä vain on mahdollisuuksia naisten suhteen enemmän. Niin se vain on, miehet jotka viehättävät naisia niin ulkonäöllään, sänkytaidoillaan, luonteellaan, persoonallaan, fiksuudellaan, miehekkyydellään, jne. Todellakaan kaikilla miehillä ei ole tuollaisia mahdollisuuksia, toistan, LÄHELLÄKÄÄN KAIKILLA MIEHILLÄ ei ole tuollaisia mahdollisuuksia lainkaan.

      Vaikka kuinka sanotaan, että miehen ulkonäkö ei muka merkitse, niin se vain liitetään miehen SEKSUAALISEEN VETOVOIMAAN, ulkonäkö on yksi ERITTÄIN SUURI SEKSUAALISTA VETOVOIMAA lisäävä tekijä. Se ei pelkästään auta, jos luonne on mitä on, mutta tarkoitankin miehiä, joilla ne molemmat piirteet ovat ERITTÄIN VIEHÄTTÄVIÄ JA PUOLEENSAVETÄVIÄ.

      En tässä todellakaan puhu mistään Pertti Perusmiehistä, vaan juuri niistä ANIHARVOISTA MIEHISTÄ, joita naisetkin pitävät HARVINAISUUKSINA. Eli kun tapaavat kyseisen miehen, niin he viehättyvät miehen ulkonäöstä, luonteesta, fiksuudesta, persoonasta, SEKSIKKYYDESTÄ, jne. ja lopuksi JUMALAISISTA SÄNKYTAIDOISTA ja isosta kalusta.

      Perusmies voi jollekkin naiselle olla seksikäs, mutta en tarkoita millään muotoa sitä. En tarkoita pätkän vertaa sitä, en millään muotoa. Tarkoitan että mies on HUOMATTAVAN SEKSIKÄS, PUOLEENSAVETÄVÄ JA VIEHÄTTÄVÄ naisten keskuudessa. Eli että kyseinen mies kiinnostaa naisia PAIKASSA KUIN PAIKASSA, saa naisten mielenkiinnon heräämään, herättää naisten SEKSUAALISTA ihailua ja arvostusta, jne. Pertti Perusmies ei vain yksinkertaisesti ole sellainen, ei vain yksinkertaisesti ole.

      • Joku vaan

        Minäkin voin ehkä saada jonkun yksittäisen naisen, mutta entä sitten? Mitä se minua kiinnostaa yhtään millään lailla mitenkään missään? Ensinnäkin, kauniit, viehättävät ja seksikkäät naiset eivät kiinnostu minusta ja toisekseen, se määrä. Eli että naiset kiinnostuisivat minusta JOKA PAIKASSA, minua pidettäisiin naisten keskuudessa TODELLA SEKSIKKÄÄNÄ JA HALUTTAVANA, jne.

        Tietyt miehet vain suorastaan TIHKUVAT seksikkyyttä ja seksuaalisuutta. Sitähän monet naisetkin ovat tuosta miehestä puhuneet. HUOMATTAVAN komea ulkonäkö, persoona, luonne, miehekkyys, seksuaalinen karisma, jne. Kyseinen mies vain on luontaisesti sellainen, että naiset kiinnostuvat KOKO AJAN. Naiset vain löytävät tuon miehen luokse, niin se vain menee.

        En ole koskaan elämäni aikana tavannut toista vastaavanlaista miestä, joten kertoo hyvin siitä, että LÄHESKÄÄN kaikki miehet eivät tuohon pysty. Onhan niitä pelimiehiä ja mukanaistenmiehiä, mutta tässä onkin kyse ihan eri tyypistä. Ei tarvitse mitään pelimiessupliikkia, riittää kun vain TULEE PAIKALLE, niin kiinnostuneita naisia on koko ajan. Herättää huomiota siis KAIKILLA TAVOILLA.

        Onhan hänelläkin hyvä itseluottamus, mutta sen LISÄKSI KAIKKEA MUUTAKIN. Pelkällä hyvällä itseluottamuksella ei tuohon päästä, jos se ulkonäkö, persoona, seksuaalinen karisma, synnynnäinen miehekkyys, geeniperimä, jne. ei ole kunnossa. Monella miehellä on hyvä itseluottamus, mutta eivät pääse LÄHELLEKKÄÄN, eivät LÄHELLEKKÄÄN tuota miestä, vaikka haluavatkin.

        Niin se vain menee, tasan ei mene onnenlahjat. On niin paljon eroa miesten seksuaalisessa menestyksessä ja SEKSUAALISESSA VETOVOIMASSA. Vaikka moni sanookin, että sitä vetovoimaa voi lisätä, mutta miten lisäät niitä synnynnäisiä juttuja? Miten muutat ulkonäkösi, SYNNYNNÄISEN PERSOONASI, SYNNYNNÄISEN KARISMASI, geeniperimäsi, jne. sellaiseksi, että pääset tuolle tasolle? On juttuja, joita ei harjoittelemalla ja itsensä kehittämisellä yksinkertaisesti saa. Ei pääse samalle tasolle jonkun toisen kanssa vaikka kuinka yrittää. Naismenestystä voi aina toki parantaa, mutta ei kuitenkaan pääse SILLE TASOLLE MITÄ MINÄ TARKOITAN.

        Hyvällä itseluottamuksella ja persoonalla saa varmasti joitakin naisia kiinnostumaan itsestään, mutta siihen se sitten jääkin. Mitä enemmän niitä kiinnostavia ja naisiin vetoavia piirteitä miehessä on, sitä suurempaa osaa naisista hän viehättää. Niitä ovat mm. pituus, fiksuus, komeus, matala ääni, iso kalu, sänkytaidot, huumorintaju, fyysinen ja henkinen voima, ulkoinen ja sisäinen miehekkyys, tyylikkyys, persoona ja luonne, jne. Mitä enemmän miehellä on niitä naisiin vetoavia piirteitä, sitä enemmän hänellä myöskin on mahdollisuuksia naismarkkinoilla. Niinhän se menee kaikessa tässä elämässä, mitä enemmän, sitä enemmän.


    • nainen 37

      En ole koskaan lukenut vastaavanlaista tekstiä!! :D Sinä olet kyllä pahemmin kuin kukaan ikinä kiinni tässä omassa "ongelmassasi"! Sinun kateutesi kumpuaa valtavasta riittämättömyyden tunteesta, joka on löytänyt ulkopuolisen kohteen nostattamaan tämän tunne ongelmasi esiin. Muistelehan lapsuuttasi! Millainen se oli? Pidettiinkö sinua paljon sylissä? Koitko saaneesi fyysistä ja henkistä rakkautta vanhemmiltasi? Kehuttiinko sinua? Saitko kuulla olevasi hyväksytty ja rakastettu aivan omana itsenäsi? Epäilenpä suuresti, että ongelmasi juontaa lapsuudestasi.

      useimmat meistä eivät ole saaneet kokea olevansa täydellisen rakastettuja ja hyväksyttyjä lapsuudessaan, jonka vuoksi sisällä on riittämättömyyden ja arvottomuuden tunteita. Tämmöinen ihminen peilaa itseään kaiken aikaa toisten ihmisten kautta.. miltä toiset ihmiset näyttävät? Mitä kouluja he ovat käyneet? Millaisella autolla he ajavat? Millainen kumppani heillä on? Ihminen vertailee itseään toisiin ihmisiin mitä erilaisimmissa asioissa. Ihminen jolla on riittämättömyyden ja arvottomuuden tunteita sisimmässään, löytää muista ihmisistä asioita, jotka heillä on paremmin kuin itsellään ja tämä nostaa nämä ihmisen sisällä olevat tunteet pintaan.

      Sinä näet tuon kaverisi täydellisenä.. se kyllä tuli ilmi valtavasta kirjoituksen tulvastasi! :D Oletko aivan varma, että hän on niin jumalallisen komea ja upea kuin millaisena sinä hänet näet? Oletko aivan varma, että hänellä on niin valtava vetovoima ja karisma naisiin kuin mitä sinä kirjoitat? Oletko aivan varma, että hän on niin jumalallinen sängyssä ja jokaisen naisen täydellinen unelma? Ja mistä sinä tiedät, että hänellä on iso kalu?? (Miehellä voi olla levossa 10cm ja erektiossa 15cm ja toisella levossa 10cm ja erektiossa 19cm.. Miehen erektio koko ei voi täysin päätellä siitä minkä kokoinen on levossa, koska toisilla on enemmän paisuvaiskudosta kuin toisilla.)

      Mitä jos sinä näetkin asiat rajusti vääristyneenä? Mitäs jos kaverisi onkin ihan tavallisen komea mies, joka saa naisia mukavasti? Mitäs jos kaverisi seksielämä ei olekaan niin säihkyvää kuin luulet? Mitäs jos häneltä tuleekin nopeasti ja naiset pettyvät? (Mistä muuten tiedät millaista hänen seksielämänsä on??)

      Kulutat valtavan määrän energiaa kadehtimalla kaveriasi ja toivomalla olevasi hänen kaltaisensa!! Jokaisella ihmisellä on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Miksi kuvittelet, että hyvä ulkonäkö ja seksuaalinen vetovoima olisivat joku elämän tärkein asia ja se menisi kaiken edelle?? Ei semmoisella elämässä voi edetä, eikä se ratkaisen arjen ongelmia.

      Jokaisen ihmisen pitää löytää oma polkunsa.. elää itsensä näköistä elämää omien lahjojen ja kykyjensä mukaan. Elämä on lahja ja se lahja tulee käyttää parhaalla mahdollisella tavalla. Sinä olet terve nuori ihminen, jolla on kaikki elämän mahdollisuudet edessään. Aiotko tuhlata vielä paljonkin elämääsi kadehtimalla kaveriasi ja vähättelemällä itseäsi? Jos niin teet, niin ehkä kohtaat oikeasti jotain sellaista, joka saa sinut tajuamaan kuinka paljon arvokasta ja hyvää sinun elämässäsi on.

      En tiedä minkä näköinen olet. Todennäköisesti ihan komea ja urheilullinen nuori mies, jolla on aivan valtava itsetunto ongelma. Katsopa itseäsi.. mikä sinussa on mukamas vialla? Iloitse liikkuvasta kehostasi ja nauti elämästäsi! Kun itsetuntosi kohenee, niin löydät itsellesi varmasti kumppanin. Ihminen voi seurustella vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan, joten miksi kaipaat saada valloittaa naisia kaikkialla missä liikutkin?? Miksi? Kaipaat olla valtavan ihailtu ja huomioitu! Ja mikä sen pohjalla on? Valtava tarve tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi, koska terveellä itsetunnolla omistettu ihminen ei kaipaa tuollaista huomiota osakseen. Minusta olisi ainakin ärsyttävää ja rasittavaa olla jatkuvasti miesten huomion ja ihailun ja yrittämisen kohde.

      Onnelisuus ei tule ulkoapäin. Se tulee sisältäpäin. Se tulee oman itsensä tuntemisesta, omien lahjojen löytämisesta, mieluisten asioiden tekemisestä ja itsensä rakastamisesta. Ihminen on itselleen kuin tuntematon erämää. Harva ihminen tuntee itsensä oikeasti. Hyvin moni ihminen käy automaatti pilotilla, ei toistaa samoja malleja mitkä ovat kotoaan ja yhteiskunnasta omaksuneet. Todellinen rauha, ilo ja onnellisuus tulee henkisen matkan ja kasvun tuloksena.

      • psykedeliaako

        aika psykedeelistä settiä on kyllä.


    • erwerwe

      Too bad 4 you! Vituttaako, rumilus? :D

    • just wondering

      oletko jotenkin vajaa?

    • Joku vaan

      Olen sen verran tuon kaverin kanssa ollut tekemisissä, että tiedän kyllä, mistä puhun. Sen verran olen hänen kanssaan ollut eri paikoissa, että tiedän kyllä ihan tasan tarkkaan, miten naiset häneen suhtautuvat.

      Ja olen myös sen verran kuullut naisten mielipiteitä tuosta miehestä, että tiedän ihan tasan tarkkaan, mistä puhun. Olen niin paljon kuullut naisten kehuvan häntä, olen niin paljon nähnyt naisten kiinnostuvan hänestä, olen niin monta kertaa nähnyt hänen lähtevän ravintolasta KAUNIIN JA SEKSIKKÄÄN naisen kanssa, olen niin monta kertaa kuullut naisten puhuvan hänestä TODELLA KOMEANA, MIEHEKKÄÄNÄ JA FIKSUNA miehenä, olen niin paljon nähnyt, kuinka naiset kiinnostuvat, kun hän YLIPÄÄTÄÄN TULEE PAIKALLE, olen niin monta kertaa nähnyt naisten tulevan tekemään hänelle aloitteita ravintoloissa, olen niin monta kertaa nähnyt, kuinka kaikenikäiset naiset ammattiin, ikään, fiksuuteen, ulkonäköön, jne. kiinnostuvat hänestä, jne.

      Niin se vain menee, itse olen kuullut, nähnyt ja todennut kaiken, sitä on turhaa kenenkään kiistää, koska olen sen ITSE HENKILÖKOHTAISESTI todennut. Kaikenlaiset naiset vain löytävät hänen luokseen, kaikenlaiset naiset vain kiinnostuvat hänestä seksuaalisesti, hänellä vain niitä kiinnostuneita naisia on, hänestä vain naiset YKSINKERTAISESTI KIINNOSTUVAT.

      Mutta koska hänellä on juuri niitä piirteitä, joita naiset pitävät miehissä. Komeus (miehekkäät ja TODELLA KOMEAT kasvot, pitkä kroppa, pitkät raajat, miehekäs olemus, jne.), fiksuutta, aikuismaisuutta ja miehekkyyttä löytyy, varakkuutta, tyylikkyyttä, huumorintajua, isoa kalua, sänkytaitoja, jne.

      Niin se vain menee, eihän tässä maailmassa tuo kiinnostavuus mene ikinä tasan. On miehiä, jotka eivät tahdo löytää kiinnostunutta naista mistään, mutta sitten on tuollainen mies, joka herättää huomiota jo PELKÄLLÄ ULKONÄÖLLÄÄN. Niin se vain menee. Moni nainen on jo sanonut, TÄMÄN OLEN ITSE KUULLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, että hänestä suorastaan tihkuu SEKSIKKYYTTÄ. Enkä yhtään ihmettele sitä, hän vain kiinnostaa naisia sen verran paljon. Hänellä on ikää 24 vuotta ja 30-40-vuotiaatkin naiset kommentoivat, kuinka KOMEA, FIKSU, MIEHEKÄS JA SEKSIKÄS kyseinen mies on.

      Niin se vain menee, yksinkertaisesti. On ihan kivaa ja mukavaa lohdutella sillä, että olisin muka komea mies. Kiva sanoa tuollaista, kun ei edes tiedä mistä puhuu. KUKAAN SEKSIKÄS TAI KAUNIS nainen ei ole tullut tekemään minulle aloitteita ravintolassa, kuten tuolle miehelle. KUKAAN nainen ei ole laittanut minua SAMAN TIEN merkille, kun tulen johonkin paikalle. Kukaan nainen ei ole osoittanut kiinnostusta minuun sillä tavalla kuin TUOHON MIEHEEN.

      Kun kävelen jonkun naisen ohitse, niin katson taakseni. Ei kyseinen nainen katso taakseen. Mitäs kun tuo mies kävelee jonkun naisen ohitse? Hyvin usein myös kyseinen nainen (tai naiset) katsovat taakseen. Kukaan nainen ei tule minulle flirttailemaan, kuten tuolle miehelle. Koskaan en ole kuullut naisten kehuvan minun HARVINAISLAATUISTA KOMEUTTA, minun fiksuuttani, minun MIEHEKKYYTTÄNI, SEKÄ ULKOISTA ETTÄ SISÄISTÄ, jne. Kun menen ravintolaan, niin naiset vain katsovat minua pikaisesti ja kääntävät katseen muualle. Eivät edes tule juttelemaan. Mutta tuon miehen kohdalla onkin ihan eri juttu.

      Kun se ulkonäkö jo saa naiset kiinnostumaan, niin hän herättää huomiota ja naisten kiinnostusta HETI, KUN TULEE PAIKALLE. Ei minulle tule naiset juttelemaan missään, ei minulle naiset tule ehdottelemaan seksiehdotuksia, ei minua naiset IKINÄ KATSELE MISSÄÄN SILLÄ SILMÄLLÄ, ei minulle naiset osoita kiinnostuneita ja VIEHÄTTÄVIÄ KATSEITA, jne.

      Siinähän sitä. Ei tietysti tule kovinkaan monelle muullekkaan miehelle, mutta tuollaiset miehet ovatkin ANIHARVASSA. Siinähän se nimenomaan onkin, toisilla miehillä vain on niin paljon niitä naisten arvostamia ominaisuuksia ja piirteitä, että naisia riittää kaikkien muidenkin miesten edestä. Niin se vain menee, toiset miehet ovat kiinnostavampia naisten silmissä kuin toiset miehet. Ei se mene tasan ikinä.

      Joten turha väittää vastaan, että olisin MILLÄÄN MUOTOA samanlainen mies kuin tuo. Ulkonäkö, ULKOINEN MIEHEKKYYS, fiksuus, SEKSUAALINEN KARISMA, pituus, miehekäs ääni, kalun koko, jne. Ei minulla ole mitään tuollaisia ominaisuuksia ja piirteitä kuin hänellä ja HÄNELLÄ RIITTÄÄ KIINNOSTUNEITA NAISIA!!!!! HÄN ON JUURI SE, KETÄ NIITÄ NAISIA SAA!!!! Mutta sattuupahan olemaan ihan erilainen tyyppi kuin minä.

      Kaikki miehet vain eivät tässä maailmalla ole YHTÄ KIINNOSTAVIA. Toisilla miehillä vain on paljon, paljon, paljon, paljon, paljon, PALJON paremmat mahdollisuudet naisten saamiseksi, siinä missä muut jäävät ilman. Niin se menee, toisilla miehillä on REILUSTI JA MONIN VERROIN enemmän kuin toisilla. Toiset vetävät naisia puoleensa magneetin lailla, toisilla ei ole yhtään. Niin se menee, YKSINKERTAISESTI.

    • nainen 37

      Olipa tuo mies millainen hyvänsä, niin sinulla on itsesi kanssa iso itsetunto ongelma, joka ei poistu sillä, että keskität kaiken energiasi tuohon mieheen!! Luepas tekstini moneen kertaan uudelleen ja mieti jos jotain vaikka oivaltaisit tekstistäni;)

      Voit vatvoa ja olla kiinni kateudessasi vaikka lopun ikääsi, mutta siitä ei ole mitään hyötyä.. sinusta ei tule häntä siis tuota toista miestä.

    • Joku vaan

      Ei minusta todellakaan tule tuollaista miestä, eikä tule monesta muustakaan (syntymälahjoistakin on paljon kiinni, millaisen ulkonäön ja luonteen saa), mutta pointti onkin siinä, etten itse todellakaan harrasta mitään seksiä tai hanki parisuhdetta.

      Onhan itselläni lukuisia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita vaikka muille jakaa, mutta naisiin en keskity millään muotoa. En tuohon mieheen mitään energiaa keskitä vaan kerroin vain, minkälainen hän on minuun verrattuna ja minkälainen muihin keskivertomiehiin. Ja kerroin vain senkin, miksi hänellä on kiinnostuneita naisia vaikka muille jakaisi ja monella miehellä ei ole yhtään.

      Ja pointtihan nimenomaan on se, että kun kaikilla maailman ihmisillä ei ole samoja mahdollisuuksia. Niinhän se menee näissä naisasioissakin. Toiset miehet ovat omia itsejään, mutta saavat joskus jonkun yksittäisen naisen kiinnostumaan. Sitten on se HYVIN PIENI OSA MIEHISTÄ, jotka ovat myös omia itsejään, mutta ovat kuitenkin sen verran komeita, hyvännäköisiä, fiksuja, miehekkäitä ja mielenkiintoisia persoonia, että kiinnostuneita naisia heillä riittää vaikka muille sinkkumiehille jakaisi. Tässä se juuri onkin, toisista miehistä ovat naiset kiinnostuneita siinä missä toiset jäävät ilman. Niin se vain menee. Toiset miehet vain ovat sen verran kiinnostavia, seksikkäitä, viehättäviä ja puoleensavetäviä naisten keskuudessa, että heillä sitä vientiä riittää. Sitten taas moni mies joutuu olemaan yksin tai joutuu tekemään hirveän määrän työtä sen eteen, että edes yksi nainen kiinnostuisi. Eikä sekään ole mikään KUVANKAUNIS tai fiksu nainen.

      Paljon voi saavuttaa ihan sillä oman itsensä kehittämisellä, mutta vain ja ainoastaan TIETTYYN PISTEESEEN ASTI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Itseään voi kehittää vain ja ainoastaan niiden tiettyjen rajojen ja raamien sisällä, ei sen enempää. Omaan ulkonäköönsä voi panostaa RAJALLISESTI, omaan luonteeseensa ja persoonaansa voi panostaa RAJALLISESTI, omaan miehekkyyteensä sekä sisäisesti että ulkoisesti voi panostaa RAJALLISESTI, jne.

      Ei sitä turhaan sanota, että niillä korteilla on pelattava, mitkä on saanut tai että sillä on pärjättävä, mitä luoja on antanut. Niinhän se on, aina voi kehittää itseään, mutta vain ja ainoastaan RAJALLISESTI. Vaikka sitä miehenä tekisi mitä hyvänsä, kuinka ja paljon kehittäisi itseään, kuinka ja paljon panostaisi ulkonäköönsä ja luonteeseensa, jne. niin silti jotkut miehet ovat sillä HUIPPUTASOLLA. Sillä HUIPPUTASOLLA, jolle yltää ehkä prosentti miehistä. Mutta heillä onkin niitä SYNTYMÄLAHJOJA. Heille on annettu juuri niitä SYNTYMÄLAHJOJA, jotka mahdollistavat asioita, jotka eivät ole mahdollisia ihmisille, kellä niitä ei ole.

      Toiselle on annettu teelusikalla, toiselle on annettu ruokalusikalla, toiselle keittokauhalla, toiselle lumilapiolla, jne. Niin se vain menee, eihän ikinä koskaan milloinkaan ole seksuaalinen menestys mennyt miesten kesken tasan. EI IKINÄ OLE MENNYT. Aina on ollut miehiä, joilla naisia on siinä missä MUUT MIEHET JÄÄVÄT ILMAN. Aina on ollut miehiä, joista naiset ovat olleet ENEMMÄN KIINNOSTUNEEMPIA kuin muista miehistä. Aina on ollut miehiä, joilla on ollut niin paljon niitä HALUTTAVIA JA KIINNOSTAVIA piirteitä, että heillä on ollut ja tulee olemaan se suurin valinnanvara naisten suhteen.

      Aina on ollut miehiä, joiden ympärillä KUVANKAUNIITA, seksikkäitä, fiksuja, eri ammattikuntiin kuuluvia, eri näköisiä, jne. naisia vain pyörii. Aina on ollut miehiä, joiden luoksen naiset ovat ikään kuin vain löytäneet. Aina on ollut miehiä, jotka laittavat naisten silmiin JO HETI KUN TULEVAT PAIKALLE. Aina on ollut miehiä, joilla ei ikinä ole ollut MINKÄÄNLAISTA PUUTETTA naisten huomiosta, seksistä, parisuhteista, jne. Aina on ollut miehiä ja tulee myöskin olemaan, jotka vain yksinkertaisesti ovat SELKEÄSTI NIIDEN KESKIVERTOMIESTEN YLÄPUOLELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Aina on ollut miehiä, joilla on ollut se SUURIN VALINNANVARA naisten suhteen. Aina on ollut miehiä, jotka viehättävät naisia komeudellaan, miehekkyydellään, isolla kalullaan, sänkytaidoillaan, fiksuudellaan, tyylikkyydellään, seksikkäällä äänellään, persoonallaan, luonteellaan, karismallaan, jne. Aina on ollut miehiä, joiden perään vain YKSINKERTAISESTI NAISET OVAT!!!!!!!!!!!!!!!

      Itse kun en ole mitään tuollaista, niin minun puolestani saavat naiset olla aivan kokonaan. Ei minua tee todellakaan mieli harrastaa mitään seksiä, ei todellakaan perustaa minkäännäköistä parisuhdetta, ei todellakaan käydä yksilläkään treffeillä, jne. Ei minkäänlaista halua. Heti kun muutun tuollaiseksi mieheksi, niin aivan varmasti löytyy myöskin halut. Mutta niin kauan kuin tuollaisia NAISTEN MÄRKIÄ PÄIVÄUNIA on olemassa, niin jätän naiset ihan suosiolla joidenkin muiden hoidettaviksi. Jos en kerran pysty tarjoamaan sitä, mistä HE VIEHÄTTYVÄT, KIIHOITTUVAT, KIINNOSTUVAT JA MITÄ HE PITÄVÄT SEKSIKKÄÄNÄ JA PUOLEENSAVETÄVÄNÄ, niin minun puolestani saa olla koko homma. Ei kiinnosta, ei niin vähääkään.

    • nainen 37

      Voi voi.. sinä se jaksat jauhaa uudestaan ja uudestaan tätä tarinaan lähes saman kaltaisena!!

      Mitä ihmeen hienoa siinä on saada valloittaa koko maailman naiset?? Kun panee kaikkea mikä liikkuu ja joka paikassa, niin kyllä siihenkin kyllästyy kun sitä harrastaa 10-15 vuotta. Jos ihminen aikoo saada tässä elämässä syvän ja kestävän parisuhteen, niin se rakennetaan yhden ihmisen kanssa. Jos ihminen kaipaa jatkuvaa ihailua, huomiota ja valloituksia, niin kaikki hänen ihmissuhteensa jää totaalisen pinnalliseksi ja tyhjiksi. Lopulta mikään ei enää tunnukaan miltään.

      Jos ihminen ei omaa niin järjetöntä seksuaalista vetovoimaa ja ulkonäköä, niin sinusta tämmöisellä ihmisellä ei juurikaan ole mahdollisuuksia elämässään. Ei elämän mahdollisuudet ole ulkonäöstä kiinni, vaan ihan omasta asenteesta, itsetunnosta ja ahkeruudesta. Maailmassa on vaikka minkä näköisiä ihmisiä, jotka ovat menestyneet elämässään ja on vaikka minkä näköisiä miehiä, jolla on hyvännäköisiä kumppaneita ja vetovoimaa.. vaikka he eivät taatustikaan täytä noita sinun kriteereitäsi.

      Itse uskon sielulliseen kehitykseen. Me jokainen valitsemme oman ulkonäkömme ja sielulliset oppiläksyt ennenkuin tulemme tänne. Jos tämä sinun tutttusi omaa kaiken tuon mitä kerrot, niin hän on ansainnut sen tekemällä ahkerasti duuni aiemmissa elämissä ja nyt on palkkionmaksun aika. HÄnellä on oikeus nauttia kaikesta siitä mitä hänellä on! Elämä on täällä täysin oikeudenmukaista. Jokaisella on omat läksynsä selvitettävänä. On turha verrata omaa elämää muiden elämään, koska kahta samanlaista elämää ei ole. Ihmisen on vain opittava elämää omaa elämää parhaalla mahdollisella tavalla. Löydettävä omat lahjat, opittavava seuraamaan omaa sisintään ja kehityttävä omalla polullaan. Ego eli valeminämme vertailee kaikkea mahdollista. Vertailu tekee ihmisen onnettomaksi. Ihminen kokee, että joku toinen on jollain tavalla parempi, kauniimpi, rikkaampia ja jne.. kuin itse on! Jos olisit yksin täällä, niin et kokisi mitään kateuttta ketään kohtaan. ET voisi kokea, koska ei olisi ketään mihin verrata.

      Ehkä sinulle olisi parempi, että ottaisit etäisyyttä ystävääsi.. koska hänen seuransa ei tee hyvää sinulle.. sinä kutistat itsesi, sinä mitätöit itsesi, sinä ryvet riittämättömyyden ja arvottomuuden tunteissa. Etäisyyden otto voisi auttaa sinua löytämään oma itsesi uudella tavalla.. oppisit ehkä rakastamaan itseäsi enemmän, iloitsemaan kaikesta mitä osaata ja mitä teet, ymmärtämään että olet ainutlaatuinen oma itsesi ja jne.

    • Olevinaan mies

      Älä huijaa. Et tykkää mistä tahansa naisista vaan haluat juuri niitä seksikkäitä ja kauniita, joita kaverisi saa. Mtä jos katsoisit niitä tavallisia naisia?

    • Joku vaan

      Ei se elämässä menestyminen ole ulkonäöstä tai seksuaalisesta vetovoimasta kiinni. En ole niin väittänytkään. Onhan minullakin opiskelu-uraa ja työuraa jäljellä vaikka millä mitalla ja siihen aion panostaakkin. Onhan minulla urheilullisia, musiikillisia ja kirjallisia harrastuksia vaikka kuinka ja paljon.

      Mutta tässä puhunkin NAISMENESTYKSESTÄ. Tiedän paljon miehiä, jotka käyvät töissä, kuntoilevat, treenaavat, opiskelevat, jne. mutta siltikään heillä ei ole naismenestystä NIIN PALJOA KUIN HALUAVAT. Siltikään he eivät saa parisuhteeseen niitä ENITEN HALUAMIAAN naisia, ei heille tule ravintoloissa naiset iskemään tai flirttailemaan, jne. Siltikään heillä ei ole niitä naisia niin paljoa kuin toivoisivat ja haluaisivat.

      Pointtini siis onkin, että panostan opiskelu ja työuraan, liikuntaan ja treenaamiseen, kitaransoittoon, lukemiseen, jne. mutta EN MILLÄÄN MUOTOA NAISIIN. Siis nimenomaan ne naiset jätän kokonaan väliin.

      Onhan maailmassa vaikka minkänäköisiä ja oloisia miehiä, joilla on naisystäviä ja on ollut naissuhteita. En toki sitä kielläkkään. Mutta pointtini onkin, että on olemassa miehiä, joilla sitä SEKSUAALISTA VETOVOIMAA on KAIKISTA ENITEN. Se on juuri se pointti. Tarkoitan sitä, että on olemassa miehiä, joilla on TODELLA SUURI SEKSUAALINEN VETOVOIMA, ja jotka pääsevät valitsemaan PARHAAT NAISET päältä ja joilla on SE KAIKISTA SUURIN VALINNANVARA naisten suhteen.

      Eli juuri sellaisia miehiä, joilla on niitä naisten arvostamia ja ihailemia ominaisuuksia.

      Ei se ole PELKÄSTÄÄN seksuaalisesta vetovoimasta kiinni se elämässä menestyminen, en ole sitä tarkoittanutkaan. Vaan olen puhunut juuri siitä, että kuinka HALUTTAVA JA KIINNOSTAVA joku mies on naisten keskuudessa. Siihen vaikuttaa juuri nimenomaan SE SEKSUAALINEN VETOVOIMA.

      Jos minä pystyn valitsemaan oman ulkonäköni, niin minkä takia sitten olen tämän näköinen kuin olen? Miksi kasvoni eivät ole erilaiset? Miksi en ole pidempi ja miksi raajani eivät ole pidemmät kuin nyt? Miksi silmäni ovat tämän näköiset? Miksei minulla ole AIVAN ERILAISTA puheääntä? Miksi minulla ei ole erilaisia hiuksia?

      Eli ulkonäköön voi vaikuttaa VAIN TIETYILTÄ OSIN. Ei ihminen pysty muuttamaan KAIKKEA ULKONÄÖSSÄÄN, vaikka haluaisikin. Ei KAIKKEA muuttamaan.

      En ole puhunut ELÄMÄSSÄ MENESTYMISESTÄ mitään. Olen puhunut vain siitä, että kuinka paljon jostakin miehestä NAISET OVAT KIINNOSTUNEITA. Siitä olen puhunut, enkä mistään elämässä menestymisestä.

      Mitä sitten vaikka jollakin yksittäisellä miehellä on jokin yksittäinen kiinnostunut nainen? Mitä sitten? Ei se minua kiinnosta PÄTKÄN VERTAA MILLÄÄN TAVALLA. Minäkin haluan olla naisten keskuudessa AIVAN YHTÄ SUOSITTU kuin tuokin mies, koska MINÄKIN OLEN IHAN YHTÄ LAILLA KIINNOSTUNUT NAISISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Mutta minulle vain ei ole suotu samalla lailla niitä mahdollisuuksia, VAIKKA MINÄKIN OLEN KIINNOSTUNUT IHAN YHTÄ LAILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minulle ei ole suotu samoja mahdollisuuksia, VAIKKA OLEN KIINNOSTUNUT NAISISTA IHAN YHTÄ PALJON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Minä olen kiinnostunut naisista, jotka ovat KAUNIITA. Minä olen kiinnostunut naisista, jotka ovat SEKSIKKÄITÄ. Minä olen kiinnostunut naisista, jotka ovat KAUNIITA JA FIKSUJA. Minä olen kiinnostunut NAISKAUNEUDESTA JA FIKSUUDESTA. Minä OLEN KIINNOSTUNUT SEKSIKKÄISTÄ, UPEISTA, FIKSUISTA, ROHKEISTA, SEKSINNÄLKÄISISTÄ, JNE. naisista.

      • Joku vaan

        Ja jos parisuhdetta haluaa, niin onhan se ihan eri juttu, jos itsestä on kiinnostunut 100 naista kuin jos olisi se yksi. Se yksi ainoa kiinnostunut nainen kun ei välttämättä omasta mielestä ole mikään kiinnostava, mutta sadasta kiinnostuneesta naisesta löytyy jo huomattavan paljon helpommin se itseä kiinnostava nainen. Tai jos kiinnostuneita naisia on vaikka 1000, niin aivan varmasti on paljon paremmat saumat löytää nainen, joka kiinnostaa myös itseä.

        Enkä minä ole kiinnostunut MISTÄÄN YHDESTÄ AINOASTA NAISESTA, vaan olen elämäni aikana tavannut SATOJA KIINNOSTAVIA naisia. Ei minulla ole vain yhtä ja ainoaa kiinnostavaa naista vaan niitä on vaikka kuinka ja paljon. Ei minua mikään parisuhde kiinnosta PTKÄN VERTAA. Ikinä en sellaisesta ole kiinnostunut, ei voisi vähempää kiinnostaa. Aina kuitenkin se, että vaikka minulla olisi kuka tahansa nainen, niin ei se tarkoita sitä, että olen sille naiselle SE KAIKISTA KIINNOSTAVIN MIES MAAILMASSA. Aina löytyy joka naiselle myöskin parempi mies, välttämättä ei vain ole ollut mahdollisuutta saada parempaakaan.

        Aivan kuten Olevinaan mies kirjoitti, niin miksi en yrittäisi niitä tavallisia naisia. Tässä piilee juuri se pointti. Eli kun sitä TARPEEKSI KIINNOSTAVAA naista ei saada, niin TYYDYTÄÄN niihin tavallisiin naisiin. Jos ei saada sitä KAIKISTA KIINNOSTAVINTA, niin sitten otetaan joku toinen.

        Tämä on juuri sitä kaikkein suurinta hevonpaskaa, parisuhteet. Jos perustaisin jonkun parisuhteen, niin sekin nainen VAIN TYYTYISI siihen mitä saa. ANIHARVA saa JUURI SEN KUMPPANIN KUIN HALUAA. Lähes kaikki ihmiset joutuvat TYYTYMÄÄN. Sitä varmaan ollaan tyytyväisiä siihen nykyiseenkin kumppaniin, mutta ei se välttämättä todellakaan ole se KAIKISTA SEKSIKKÄIN, HALUTTAVIN, PARHAIN JA PUOLEENSAVETÄVIN kumppani.

        Eli olen kiinnostunut TIETYNTYYPPISISTÄ NAISISTA, ja tietyntyyppisistä naisista en ole kiinnostunut. Niin se menee. Toisilla on mahdollisuuksia niihin KUVANKAUNIISIIN, SEKSIKKÄISIIN, HEHKEISIIN, FIKSUIHIN, KORKEASTIKOULUTETTUIHIN, jne. naisiin. Niin se vain menee. Suurin osa ihmisistä JOUTUU KUITENKIN TYYTYMÄÄN johonkin toiseen kumppaniin.


    • olipa kerran UTOPIA

      Huh huh, täälläpä on settiä... hei kaiffari, kaikki ymmärtävät mitä kirjoitat, viesteistä noin 99 % on edellisen toistoa. Eipä silti, saathan toistaa itseäsi kuten taidat tehdä muutenkin.

      "Eli olen kiinnostunut TIETYNTYYPPISISTÄ NAISISTA, ja tietyntyyppisistä naisista en ole kiinnostunut. Niin se menee. Toisilla on mahdollisuuksia niihin KUVANKAUNIISIIN, SEKSIKKÄISIIN, HEHKEISIIN, FIKSUIHIN, KORKEASTIKOULUTETTUIHIN, jne. naisiin. Niin se vain menee. Suurin osa ihmisistä JOUTUU KUITENKIN TYYTYMÄÄN johonkin toiseen kumppaniin."

      No niin, tervetuloa vaan maailmaan. Olisihan se enemmän kuin kiva, että olisi itse yksi niistä harvoista ihmisistä, joille maailma on kaikin tavoin KARKKIKAUPPA, MISTÄ ITSE VAAN PÄÄLTÄ VALITSEMAAN MITÄ MIKÄKIN PÄIVÄNÄ MIELII, fiilispohjalta.

    • Joku vaan

      Nimenomaan näin. Kyllähän sitä pystyy aina itse vaikuttamaan omaan itseensä, ulkonäköönsä, luonteeseensa, menestykseensä, luonteeseensa, jne. Mutta kun se onkin vain TIETTYJEN RAJOJEN SISÄLLÄ. Eli kukaan ihminen ei voi kuitenkaan TÄYDELLISESTI vaikuttaa omaan itseensä vaan olisi myös pärjättävä niillä korteilla, mitkä on syntymässä saanut.

      Niin se menee naisrintamallakin. Vaikka kuinka tekisi mitä hyvänsä, kuinka vaikuttaisi omaan persoonaansa ja ulkonäköönsä vaatteiden, treenin ja hiustyylin pohjalta, kuinka lisäisi itseluottamustaan, jne. niin siltikin se on HYVIN RAJOITETTUA. Siltikin niin paljon jää siitä VIEHÄTYSVOIMASTA pois, vaikka kuinka yrittäisi. Suurin osa ei sille HUIPPUTASOLLE pääse ikinä, vaikka kuinka yrittäisi. On paljon sellaisia naisia kiinnostavia piirteitä ja SEKSUAALISTA VETOVOIMAA lisääviä tekijöitä, jotka tulevat nimenomaan SYNTYMÄN JA GEENIEN MYÖTÄ. Niitä ei siis saa harjoiteltua.

      Vaikka hento ja pienikokoinen, pikkupoikamaisen äänen omaava, pienikaluinen mies kuinka treenaisi salilla ja kuinka yrittäisi saada itseluottamusta, niin ei hänestä mitään NAISTEN UNELMAA JA MÄRKÄÄ PÄIVÄUNTA tule. Siis miestä, joka viehättää naisia SEKÄ ULKOISESTI ETTÄ SISÄISESTI. Niin se vain menee, kyllä sillä ulkoisella olemuksella ja ulkonäöllä vain on TODELLA SUURI MERKITYS MIEHESSÄ.

      Tuollainen mies voi saada jonkun naisen itselleen, mutta kun puhutaan HUIPPUTASOSTA, siis sellaisesta tasosta, jossa miehestä on kiinnostuneita VALTAOSA naisista, niin se vain yksinkertaisesti on mahdotonta. Nimenomaan ne maskuliiniset, isokokoiset, komeat, johtajanominaisuuksia omaavat, fiksut, jne. miehet kiinnostavat SUURINTA OSAA naisista. Se vain ihan yksinkertaisesti on BIOLOGIAA, jolla pyritään varmistamaan parhaimmat mahdolliset geenit jälkikasvulleen.

      Niin se vain menee, TIETYNLAISILLA MIEHILLÄ on aina kysyntää naisten keskuudessa. Vaikka kuinka naiset ovat yksilöitä, niin on kuitenkin paljon sellaisia YLEISMAAILMALLISIA piirteitä ja ominaisuuksia, jotka VIEHÄTTÄVÄT, KIINNOSTAVAT JA KIIHOITTAVAT naisia. Pituus, miehekkyys, maskuliinisuus, iso kalu, sänkytaidot, älykkyys, naisen huomioiminen, olemus, johtajan ominaisuudet, status, varakkuus, urheilullisuus, jne.

      Eli esimerkiksi urheilullisen vartalon omaava mies viehättää SUURINTA OSAA NAISISTA enemmän kuin ylipainoinen ja levinnyt vartalo.

      Pitkä mies viehättää SUURINTA OSAA NAISISTA enemmän kuin lyhyt mies.

      Komeat ja symmetriset, maskuliiniset ja miehekkäät kasvot viehättävät SUURINTA OSAA NAISISTA enemmän kuin rumat ja epämiellyttävät, epäsymmetriset tai poikamaiset.

      Tuossa vain muutama esimerkki. Pointti siis onkin se, että joillekin miehille vain on kertynyt näitä viehättäviä piirteitä HUOMATTAVASTI ENEMMÄN KUIN TOISILLE MIEHILLE. On pituutta, on fiksuutta, on isoa kalua, on miehekkyyttä ja maskuliinisuutta, on huumorintajua, on naisen huomioivaa luonnetta ja persoonaa, on jämäkkyyttä, on komeutta ja miehekästä vartaloa, jne. On siis yksinkertaisesti vain niin paljon niitä naisten haluamia ja arvostamia piirteitä, että naisia vain YKSINKERTAISESTI PYÖRII YMPÄRILLÄ. On siis vain yksinkertaisesti sellaisia miehiä, joilla ei ole MINKÄÄNLAISIA VAIKEUKSIA LÖYTÄÄ ITSELLEEN JATKUVASTI KIINNOSTUNEITA NAISIA!!!!!!!!!!!!!!!!

      Sitten on paljon yksinäisiä nuoria miehiä, jotka eivät millään löydä itselleen kiinnostunutta naista tai jos löytävät, niin ei niitä kuitenkaan mitään TODELLA SUURTA MÄÄRÄÄ OLE KAUNIITA, SEKSIKKÄITÄ/FIKSUJA NAISIA. Sitten taas joku toinen mies vetää naisia puoleensa MAGNEETIN LAILLA. Naiset vain eivät pysty vastustamaan kyseistä miestä.

      • Joku vaan

        Tämän takia onkin juuri niin, että toisilla miehillä riittää naisia SIINÄ MISSÄ MUUT JÄÄVÄT ILMAN!!!!!!!!!!! Toisille miehille riittäisi kiinnostuneita naisia SATAMÄÄRIN, kun toisille miehille ei riitä edes yhtä ainutta kiinnostunutta naista. Ehkä jostain tietystä piiristä voi jonkun naisen löytää, mutta ei se kyseinen mies mikään NAISTEN UNELMA ole, lähimainkaan.

        Niin se vain menee, jotkut, ANIHARVAT tosin, saavat SYNTYMÄN JA GEENIEN mukana vain sellaisia piirteitä, jotka viehättävät naisia. Sellaisia ovat mm. HARVINAISEN KOMEAT KASVOT, pituutta, miehekästä vartaloa, vartalon piirteitä ja raajoja, miehekästä, seksikästä ja NAISIIN VETOAVAA ÄÄNTÄ, viehättävät silmät, hyvät puheenlahjat (HUOM!!!!! Puhun siis lahjoista, en siitä MITÄ PYSTYY HARJOITTELEMAAN, vaan nimenomaan niistä LAHJOISTA!!!!!!!!!!), SEKSUAALISTA KARISMAA (siis sellaista karismaa, joka tulee syntymän mukana, siis nimenomaan SYNTYMÄN MUKANA jotkut vain saavat sellaista voimakasta hehkua, jonka muut aistivat), ison kalun, luonnetta ja persoonaa, jne.

        Sitten myöhemmin voi aina harjoitella niitä SÄNKYTAITOJA, edetä työurallaan ja saada varakkuutta, kehittää persoonaansa, panostaa ulkonäköönsä treenaamalla ja vaatteilla, jne. Mutta tällaisilla miehillä kun ovat ne SYNNYNNÄISETKIN OMINAISUUDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heillä kun on sitä SYNNYNNÄISTÄKIN ulkonäköä, persoonaa ja karismaa, mitä ei saada enää HARJOITTELEMALLA!!!!

        Moni on joskus täällä sanonut, että selkeästi tajuan mikä on homman nimi. Nimenomaan tajuan. Ymmärrän hyvin selkeästi sen, että minusta ei ikinä tule MINKÄÄNLAISTA NAISTEN UNELMAA TAI PÄIVÄUNTA. Minulle ei ikinä tulla tekemään aloitteita kauniiden naisten toimesta, en ole millään muotoa sellainen mies, joka kiinnostaa SUURINTA OSAA NAISISTA SEKSUAALISESTI. En tule milloinkaan olemaan mies, jonka naiset ENSISIJAISESTI haluaisivat sänkyynsä. Eivät naiset ajattele minunlaisiani miehiä, kun heillä on SEKSUAALISIA AJATUKSIA JA PÄIVÄUNIA. En vain YKSINKERTAISESTI ole sellainen mies, niin se vain menee.

        Ymmärrän hyvin selkeästi sen, minkälaisilla miehillä on kaikista eniten SEKSUAALISTA KYSYNTÄÄ. Ymmärrän hyvin selkeästi sen, minkälaiset miehet tapaavat aina jäädä yksin tai ilman naisseuraa. Ymmärrän hyvin selkeästi sen, minkä takia SUURIN OSA suomalaisistakin miehistä on pelkkiä Perusperttejä, joilla ehkä on joku kiinnostunut nainen itsellään, mutta ei sen enempää. Ymmärrän hyvin selkeästi sen, miksi ANIHARVA mies pystyy ylipäätään olemaan se NAISTEN UNELMA JA MÄRKÄ PÄIVÄUNI.


    • Joku vaan

      Tuli tuossa vielä mieleen eräs juttu, kun eräs kaverini tyttöystävä kertoi, että mies, jolla on kitara, oli jonkun tutkimuksen mukaan hyvinkin naisiin vetoava. Eli naiset menivät juttelemaan kyseiselle miehelle, jne. Ja että miehet, jotka soittavat kitaraa, saavat pillua kuulemma helpommin, jne.

      No, itselläni on sekä akustinen että sähkökitara ja olen soittanut niitä yläasteelta asti. Eipä yksikään nainen ole ollut kiinnostunut, vaikka niin tuon tutkimuksen mukaan pitäisi olla. Mutta siinäpä se pointti onkin, se riippuu ihan täysin siitä KOKONAISUUDESTA, siitä KOKO MIEHESTÄ, eikä mistään yksittäisestä seikasta tai piirteestä. Vaikka kuinka soittaisi kitaraa, mutta on muuten sellainen, joka ei vetoa naisiin, niin eipä niitä naisia ikinä jonoksi asti ole missään.

      Toinen pointti on se, että otetaan vaikka Esko Eerikäinen. Hän menee ihan minne tahansa suomalaiseen ravintolaan. Niin luuleeko joku oikeasti, että kun minä olen samassa paikassa, niin ne naiset pyörisivät minun ympärilläni, eikä hänen? Ylipäätään kun menen ihan mihin tahansa suomalaiseen ravintolaan, niin eivät naiset siellä minun ympärilläni pyöri. Mutta tuon Eskon ympärillä pyörii. Mikähän mahtaa olla syynä, että MINÄ EN SAA SAMANLAISTA HUOMIOTA NAISILTA?

      Ehkäpä tuo mies on komea, pitkä, miehekäs, maskuliinisen näköinen ja oloinen, fiksukin, persoona viehättää ja lämmittää naisia, omaa lihaksia, on kuuluisa, jne. Minkähän takia minä sitten en saa tuollaista huomiota naisilta? Eipä ole kovinkaan vaikea kysymys. KOSKA MINÄ EN OLE SAANUT TUOLLAISIA MAHDOLLISUUKSIA KUIN HÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aika yksinkertainen vastaus. Hän viehättää naisia SEKSUAALISESTI, minä en. Aika helppoa mielestäni.

      Minä voin soittaa kitaraa aivan niin paljon kuin haluan, koska tykkään siitä. Mutta ei se tee minusta SAMANLAISTA SEKSIKÄSTÄ MIESTÄ KUIN HÄNESTÄ!!!!!!!!!!!!!!! Ei minusta tule miestä, jolla on TODELLA RUNSAASTI VALINNANVARAA NAISTEN SUHTEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Huomioitavaa on myös se, että tuo Esko kun ei viehätä PELKÄSTÄÄN mitään pinnallisia naisia, vaan myös FIKSUT JA AIKUISMAISETKIN naiset pitävät häntä SEKSIKKÄÄNÄ JA VIEHÄTTÄVÄNÄ miehenä. Monet korkeakoulutetut, fiksut, aikuismaiset, perheenäiditkin pitävät tuota miestä KOMEANA, MIEHEKKÄÄNÄ, MIELLYTTÄVÄNÄ PERSOONANA, MASKULIINISENA, jne.

      Miksiköhän minua ei siis pidetä SELLAISENA MIEHENÄ???? Ei tuo Esko todellakaan kaikkien kiinnostuneiden naisten kanssa mene sänkyyn, todellakaan, mutta hänellä on juuri sitä TODELLA SUURTA VALINNANVARAA NAISTEN SUHTEEN. Eli on paljon kiinnostuneita naisia LAIDASTA LAITAAN, herättää JO PELKÄLLÄ ULKONÄÖLLÄÄN kiinnostusta naisissa, jne.

      Ja nyt taas joku tulee väittämään, että luonteella ja persoonalla on TÄRKEIN MERKITYS. Niin se onkin, totta kai. Vaikka olisi kuinka komea, miehekäs, maskuliininen, lihaksikas, jne. niin se ei pelkästään riitä. Totta, mutta kun se ULKONÄKÖ VAIN ON SITÄ SEKSUAALISTA VETOVOIMAA MERKITTÄVÄSTI LISÄÄVÄ TEKIJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vaikka kuinka se luonne, persoona, itstunto, naisen huomioon ottaminen, jne, olisi tärkeintä, niin kyllä naiset kiinnostuvat MYÖS SIITÄ ULKONÄÖSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Joku vaan

        Hyvä ulkonäkö lisää AINA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Kun nainen juttelee miehen kanssa jostakin asiasta, niin kyllä nainen TYKKÄÄ KATSELLA MIELLYTTÄVIÄ JA KOMEITA KASVOJA. Niin se vain menee. Kun nainen juttelee miehen kanssa jostain mielenkiintoisesta asiasta, niin KYLLÄ NAINEN VIEHÄTTYY MYÖSKIN SEKSIKKÄÄSTÄ JA PUOLEENSAVETÄVÄSTÄ ÄÄNESTÄ. Tästä on tehty ihan tutkimuksiakin, MIEHEN ÄÄNI ON YKSI SEKSUAALISTA VETOVOIMAA LISÄÄVÄ TEKIJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Näistä vain on niin turhaa, niin turhaa, NIIN TURHAA väittää vastaan. Päivänselviä asioita. Naiset ovat myös kiinnostuneita miehen ULKONÄÖSTÄ, ÄÄNESTÄ, ULKOISESTA MIEHEKKYYDESTÄ JA MASKULIINISUUDESTA, jne. Ulkonäkö vain on TÄRKEÄ SEKSUAALISTA VETOVOIMAA lisäävä tekijä, niin se vain menee.

        Vaikka kuinka ne persoonat ja luonteet ja huumorintajut, yms. olisivat tärkeimpiä, niin miehen ULKONÄKÖ LISÄÄ AINA SEKSUAALISTA VETOVOIMAA JA MIEHEN SEKSIKKYYTTÄ. Kyllä naiset tykkäävät miehen KOMEISTA KASVOISTA, kyllä naiset tykkäävät miehen SEKSIKKÄÄSTÄ JA PUOLEENSAVETÄVÄSTÄ ÄÄNESTÄ, kyllä naiset tykkäävät, kun mies on FYYSISESTI ISO JA MIEHEKKÄÄN KOKOINEN, kyllä naiset tykkäävät, kun mies on FYYSISESTI PITKÄ, kyllä naiset tykkäävät, kun miehellä on ISO KALU, jne.

        Turhaa näissä on väittää yhtään mitään vastaan, aivan turhaa. Ulkonäön, ison kalun, miehekkään ulkonäön, jne. merkitystä aina vähätellään, juuri siksi, kun niihin on NIIN MAHDOTONTA ENÄÄ VAIKUTTAA. Ulkonäköön voi toki vaikuttaa jonkin verran, mutta ei ihminen saa TÄYDELLISESTI ERILAISTA ULKONÄKÖÄ, vaikka kuinka yrittäisi ja treenaisi.

        Ei minua kiinnosta naisten keskuudessa se, että soitan kitaraa. Ei minua kiinnosta naisten keskuudessa luonteeni. Ei minua kiinnosta naisten keskuudessa persoonani. Ei minua kiinnosta naisten keskuudessa huumorintajuni. Ei minua kiinnosta naisten keskuudessa treenaamiseni.

        Heti kun saan myös niitä ULKONÄÖLLISIÄ PIIRTEITÄ (kasvan pidemmäksi, saan maskuliinisemman ulkonäön, ison kalun, miehekkäät jalat ja kädet, jne.), SEKSIKKÄÄN JA NAISIA PUOLEENSAVETÄVÄN VIEHÄTTÄVÄN ÄÄNEN, heti kun saan sitä SYNNYNNÄISTÄ SEKSUAALISTA KARISMAA, heti kun saan SYNNYNNÄISESTI TOISENLAISEN LUONTEEN, jne.

        ULKOINEN MIEHEKKYYS JA KOMEUS YHDISTETTYNÄ SISÄISEEN KOMEUTEEN JA MIEHEKKYYTEEN, ei vain jompaa kumpaa, vaan MOLEMMAT NIISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        Hyvä ulkonäkö lisää AINA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Kun nainen juttelee miehen kanssa jostakin asiasta, niin kyllä nainen TYKKÄÄ KATSELLA MIELLYTTÄVIÄ JA KOMEITA KASVOJA. Niin se vain menee. Kun nainen juttelee miehen kanssa jostain mielenkiintoisesta asiasta, niin KYLLÄ NAINEN VIEHÄTTYY MYÖSKIN SEKSIKKÄÄSTÄ JA PUOLEENSAVETÄVÄSTÄ ÄÄNESTÄ. Tästä on tehty ihan tutkimuksiakin, MIEHEN ÄÄNI ON YKSI SEKSUAALISTA VETOVOIMAA LISÄÄVÄ TEKIJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Näistä vain on niin turhaa, niin turhaa, NIIN TURHAA väittää vastaan. Päivänselviä asioita. Naiset ovat myös kiinnostuneita miehen ULKONÄÖSTÄ, ÄÄNESTÄ, ULKOISESTA MIEHEKKYYDESTÄ JA MASKULIINISUUDESTA, jne. Ulkonäkö vain on TÄRKEÄ SEKSUAALISTA VETOVOIMAA lisäävä tekijä, niin se vain menee.

        Vaikka kuinka ne persoonat ja luonteet ja huumorintajut, yms. olisivat tärkeimpiä, niin miehen ULKONÄKÖ LISÄÄ AINA SEKSUAALISTA VETOVOIMAA JA MIEHEN SEKSIKKYYTTÄ. Kyllä naiset tykkäävät miehen KOMEISTA KASVOISTA, kyllä naiset tykkäävät miehen SEKSIKKÄÄSTÄ JA PUOLEENSAVETÄVÄSTÄ ÄÄNESTÄ, kyllä naiset tykkäävät, kun mies on FYYSISESTI ISO JA MIEHEKKÄÄN KOKOINEN, kyllä naiset tykkäävät, kun mies on FYYSISESTI PITKÄ, kyllä naiset tykkäävät, kun miehellä on ISO KALU, jne.

        Turhaa näissä on väittää yhtään mitään vastaan, aivan turhaa. Ulkonäön, ison kalun, miehekkään ulkonäön, jne. merkitystä aina vähätellään, juuri siksi, kun niihin on NIIN MAHDOTONTA ENÄÄ VAIKUTTAA. Ulkonäköön voi toki vaikuttaa jonkin verran, mutta ei ihminen saa TÄYDELLISESTI ERILAISTA ULKONÄKÖÄ, vaikka kuinka yrittäisi ja treenaisi.

        Ei minua kiinnosta naisten keskuudessa se, että soitan kitaraa. Ei minua kiinnosta naisten keskuudessa luonteeni. Ei minua kiinnosta naisten keskuudessa persoonani. Ei minua kiinnosta naisten keskuudessa huumorintajuni. Ei minua kiinnosta naisten keskuudessa treenaamiseni.

        Heti kun saan myös niitä ULKONÄÖLLISIÄ PIIRTEITÄ (kasvan pidemmäksi, saan maskuliinisemman ulkonäön, ison kalun, miehekkäät jalat ja kädet, jne.), SEKSIKKÄÄN JA NAISIA PUOLEENSAVETÄVÄN VIEHÄTTÄVÄN ÄÄNEN, heti kun saan sitä SYNNYNNÄISTÄ SEKSUAALISTA KARISMAA, heti kun saan SYNNYNNÄISESTI TOISENLAISEN LUONTEEN, jne.

        ULKOINEN MIEHEKKYYS JA KOMEUS YHDISTETTYNÄ SISÄISEEN KOMEUTEEN JA MIEHEKKYYTEEN, ei vain jompaa kumpaa, vaan MOLEMMAT NIISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ja mitä tulee seksiin, niin mitä parempaa seksiä, NIIN SITÄ PAREMPAA SEKSIÄ. Siihenkin vaikuttavat monet asiat.

        Seksin aikana molemmat osapuolet NÄKEVÄT TOISENSA. Totta kai, mitä seksikkäämmän näköinen se toinen on, niin sitä ENEMMÄN SITÄ KIIHOITUSTA saa. Ja totta kai, mitä enemmän se luonne ja persoona miellyttää toista, niin SITÄ ENEMMÄN SITÄ KIIHOITUSTA saa.

        Mitä enemmän haluaa toista ottaa sängyssä huomioon, NIIN SITÄ ENEMMÄN TOINEN VOI NAUTTIA. Mitä enemmän ottaa toisen huomioon seksissä, SITÄ ENEMMÄN TOINEN SAA NAUTINTOA. Hyvin yksinkertaista. Eli mitä kiinnostavampi se toinen kumppani on, SITÄ ENEMMÄN SIITÄ SEKSISTÄ MYÖSKIN PYSTYY NAUTTIMAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mitä enemmän se toinen osapuoli KIIHOITTAA, VIEHÄTTÄÄ, VETÄÄ PUOLEENSA JA AIKAAN SEKSUAALISIA HALUJA, niin sitä enemmän myöskin siitä seksistä NAUTTII.

        Moni pienikaluinen mies kehittää rakastelutaitojaan, pillunuolentataitojaan, yrittää saada naiselleen orgasmia kielellään ja sormillaan, jne. Minä kun en halua tuota lainkaan, en millään muotoa. ISO KALU YHDISTETTYINÄ JÄRISYTTÄVIIN KIELI -JA SORMETUSTAITOIHIN YHDISTETTYNÄ JUMALAISIIN SÄNKYTAITOIHIN JA NAISEN HUOMIOIMISEEN.

        Eli ei minua kiinnosta mitkään kielihommat, ELLEIVÄT NE MUUT PIIRTEET OLE KUNNOSSA. Minä haluan henkilökohtaisesti antaa naiselle MILJOONIA KERTOJA ENEMMÄN kuin mitä pystyn. En todellakaan halua paikata PUUTTEITANI JOILLAKIN MUILLA JUTUILLA.

        Eli minäkin haluaisin antaa naisille LUKUISIA ORGASMEJA KIELELLÄNI JA SORMILLANI, haluaisin antaa heille KAIKENLAISTA NAUTINTOA HEIDÄN VARTALLOLLAAN, mutta haluaisin antaa heille MYÖSKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUOMATKAA!!!!!!!!!!!! MYÖSKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUNNON KALUA, ja kunnon kalun KÄSITTELYTAIDOILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Joku sanoo, ettei se koko vaan se, miten sitä käyttää. Minä en ajattele niin. Vaan minä haluan KÄYTTÄÄ SITÄ NAUTINTOA TUOTTAVAA ISOA KALUA KUNNOLLA JA NAUTINTOA ANTAEN MONISSA ERI ASENNOISSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Lukuisten tutkimusten mukaan, paksu kalu hankaa emättimen seinämiä paremmin kuin pienempi, jolloin nainen saa ORGASMEJA PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALJON HELPOMMIN. Moni nainen on sanonut, että ei saa emätinorgasmeja pienellä tai keskikokoisella kalulla, mutta isolla saa. Isompi vain antaa täyttyvyyden tunteen, hankaa emättimen seinämiä, jne. Kun tuollaista KUNNON NAUTINTOA ANTAVAA KALUA, KÄYTTÄÄ OIKEIN, niin siinä on se, mitä minä HALUAN ANTAA NAISILLE!!!!!!!!

        Haluan siis antaa KAIKKEA YHDESSÄ JA SAMASSA PAKETISSA. Kaikkea sellaista, MISTÄ NAISET KIIHOITTUVAT, VIEHÄTTYVÄT JA SAAVAT NAUTINTOA. Mutta kun minulle EI OLE SUOTU NIITÄ MAHDOLLISUUKSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MINULLE EI OLE ANNETTU NIITÄ MAHDOLLISUUKSIA, JOTKA MAHDOLLISTAVAT KAIKEN TUON!!!!!!!!!!!!

        EI VAIN YKSINKERTAISESTI OLE ANNETTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        On mielestäni todella epäreilua, että TOISET MIEHET SAAVAT ja toiset, esim. minä en. On todella epäreilua, että TOISET MIEHET SAAVAT SIINÄ MISSÄ TOISET JÄÄVÄT ILMAN. On todella epäreilua, että toiset miehet KIINNOSTAVAT NAISIA SIINÄ, MISSÄ TOISET EIVÄT. On todella epäreilua, että toisille miehille on annettu TODELLA PALJON sellaisia piirteitä, ominaisuuksia ja mahdollisuuksia, että VOIVAT VALITA NAISSEURANSA, saavat lukuisia kontakteja KAUNIILTA JA SEKSIKKÄILTÄ NAISILTA, saavat osakseen NAISTEN ALOITTEITA, saavat jatkuvasti SEKSUAALISTA HUOMIOTA naisilta, jne.

        SItten on paljon sellaisia miehiä, joilla on TODELLA SUURIA VAIKEUKSIA LÖYTÄÄ EDES YHTÄ KIINNOSTUNUTTA NAISTA. Joku toinen mies saa osakseen SEKSUAALISTA IHAILUA JA HUOMIOTA 20000:lta naiselta. Meneekö siinä ihan oikeasti KAIKKI NALLEKARKIT TASAN????????

        NO EI VITTU TODELLAKAAN MENE TASAN NÄMÄ JUTUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Joku vaan

      Ja vielä eräs juttu, miettikkääpä ihan huvikseen miespuolisen gigolon elämää, joka on komea, fiksu, älykäs, huumorintajuinen, tyylikäs, tarjoaa naisille PARASTA NAUTINTOA, jne.

      Okei, tuossa on aina se maksupuoli. Eli nainen maksaa miehelle seurasta. Mutta, naisina saattaa olla jopa MALLITYTTÖJÄ ja MALLINAISIA, uranaisia, viehättäviä ja SEKSIKKÄITÄ naisia, korkeastikoulutettuja ja ÄLYKKÄITÄ naisia, jne. Eivät tuollaiset naiset halua KENEN TAHANSA MIEHEN SEURAA, vaan haluavat juuri sitä LAATUA. Haluavat nimenomaan miehen, jolla on SEKÄ ULKOISTA ETTÄ SISÄISTÄ KOMEUTTA JA MIEHEKKYYTTÄ JA SEKSIKKYYTTÄ.

      Kyllä moni nainen saisi seksiä ravintoloista, jos haluaisi. Mutta kun naiset eivät halua KETÄ TAHANSA MIESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei naisille kelpaa kuka tahansa mies, vaan esim. juuri tuollaiset MALLITASON NAISET etsivät maksua vastaan miestä, joka on KOMEA, FIKSU, ÄLYKÄS, MIEHEKÄS, NAISEN HUOMIOON OTTAVA, JNE. Siinä tulee toki se maksujuttu, mutta eivät KORKEAN TASON NAISET halua KENEN TAHANSA MIEHEN SEURAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Siinä se pointti nimenomaan onkin, vaikka ne kaikki gigoloiden asiakkaat eivät ole mitään seksikkäitä ja hehkeitä, niin SIITÄ HUOLIMATTA joukossa on mallitason naisia, korkeastikoulutettuja, älykkäitä, viehättäviä ja seksikkäitäkin naisia. Eivät he halua ketä tahansa miestä, vaan haluavat NIMENOMAAN SITÄ LAATUA SILTÄ MIEHELTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      He haluavat nimenomaan SITÄ PARASTA!!!!!!!!!!!!!!!! Ei mitä tahansa eikä keneltä tahansa mieheltä. Senpä takia kyseisen miehen pitää viehättää SUURINTA OSAA NAISISTA SEKÄ ULKOISESTI ETTÄ SISÄISESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kummallakin tavalla, annettava nautintoa ja viehätystä SEKÄ ULKOISESTI ETTÄ SISÄISESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Monet OIKEASTI KORKEAN TASON NAISET, jotka etsivät LAADUKASTA MIESTÄ, eivät tyydy KENEN TAHANSA MIEHEEN. He haluavat nautintoa ja tyydytystä KAIKILLE AISTEILLE, ei sitä saa KENELTÄ MIEHELTÄ TAHANSA!!!!!!!!!!!!!!!!! Pertti Perusmies EI IKINÄ EDES PYSTYISI siihen, ei Pertti Perusmieheltä löydy LÄHELLÄKÄÄN niin paljoa niitä piirteitä ja ominaisuuksia, joilla viehätetään VALTAOSAA naisista. Ei vain yksinkertaisesti löydy.

      On ylipäätään naisten TODELLA VAIKEAA löytää miestä, jolta löytyy SEKÄ ULKOISTA ETTÄ SISÄISTÄ KOMEUTTA JA SEKSIKKYYTTÄ. Ei niitä vain ole maailmassa TODELLAKAAN PALJOA. Ei kukaan mies viehätä kaikkia maailman naisia, mutta tarkoitan, että viehättää VALTAOSAA naisista, juuri nimenomaan sitä SUURINTA OSAA NAISISTA. Pitkä, komea, miehekäs, isokaluinen, jumalainen sängyssä, fiksu, älykäs, keskustelutaitoinen, naisen huomioon ottava, tyylikäs, SEKSUAALISTA KARISMAA omaava, jne. Ei tuollaisia miehiä vain OLE MAAILMASSA PALJOA.

      Mutta ne harvat, kenelle LUOJA ON LUONUT tuollaisia mahdollisuuksia, niin se tilanne on IHAN ERILAINEN. On kyseessä sitten SEKSIKÄS JA VIEHÄTTÄVÄ, korkeastikoulutettu, tyylikäs, MALLITASON NAINEN, perheenäitityyppinen, aikuismainen, KUVANKAUNIS, ikään, ammattiin, koulutuksen tasoon, älykkyystasoon, ulkonäköön, jne. katsomatta. Ei ole MITÄÄN VAIKEUKSIA VIEHÄTTÄÄ NIITÄ NAISIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hänelle vain on annettu sellaiset MAHDOLLISUUDET, että naisia vain RIITTÄÄ VAIKKA KAIKILLE SINKKUMIEHILLE JAKAISI.

      Se vain on NIIN VITUN, NIIN VITUN, NIIN VITUN EPÄREILUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miksi minulle ei ole voitu antaa tuollaisia mahdollisuuksia????? Miksi minä en ole SAANUT TILAISUUTTA OLLA TUOLLAINEN MIES????? Minäkin haluan olla tuonkaltainen mies, MIKSI EN SIIS VITTU JUMALAUTA OLE SAANUT NIITÄ MAHDOLLISUUKSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Olen vain niin kyllästynyt siihen, kuinka epäreilusti kaikkea tässä maailmassa annetaan. Toiset jäävät ilman kokonaan, kun toisille SAATANA ANNETAAN KAIKKEA MILJOONAMÄÄRIN. Se vain on niin EPÄREILUA!!!!!!!!!!!!!!!!!! EPÄREILUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Olenhan minäkin salilla treenannut, olenhan minäkin jalkapalloa pelannut, olenhan minäkin kitaraa soittanut, olenhan minäkin ostanut tyylikkäitä vaatteita, jne. Mutta kun menen rannalle ottamaan aurinkoa ja uimaan, niin EIVÄT NAISET VITTU SENTÄÄN KATSELE MINUA IHAILLEN, eivät naiset siitä huolimatta katsele minua SEKSUAALISESTI, eivät naiset VITTU JUTTELE KESKENÄÄN SIITÄ, KUINKA SEKSIKÄS JA KOMEA OLEN, eivät naiset todellakaan katsele minua SILLÄ SILMÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      SItten taas joku AIVAN TOISENLAINEN MIES saa naisilta KOKOAJAN SEKSUAALISTA HUOMIOTA JA SEKSUAALISIA KATSEITA JA SEKSUAALISIA KOKEMUKSIA. Se vain on niin VITUN!!!!!!! VITUN!!!!!!! VITUN!!!!!!! EPÄREILUA.

      Minäkin haluan, mutta kun minulle EI EDES OLE ANNETTU MAHDOLLISUUKSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Joku vaan

        Ja on aivan turhaa väittää, että naisille kelpaisi AIVAN KUKA TAHANSA MIES. Niin se ei ole. Mitä LAADUKKAAMPI NAINEN, sitä enemmän on myöskin KRITEEREJÄ JA VAATIMUKSIA.

        Kukaan Pertti Perusmies ei viehätä SUURINTA OSAA, ELI SIIS VALTAOSAA NAISISTA. Ei vain todellakaan tee niin. Tunnen monia Pertti Perusmiehiä ja heillä ei käy flaksi OIKEASTAAN LAINKAAN. He ovat pelkkiä Pertti Perusmiehiä, eivät enempää. Vaikka he kuinka tekisivät mitä tahansa, niin eivät he viehättäisi SUURTA JOUKKOA MALLINAISIA, eivät he olisi KORKEATASOISTEN NAISTEN HALUAMA MIES, ei heillä olisi paljoa mitään annettavaa VALTAOSALLE KUVANKAUNIISTA JA SEKSIKKÄISTÄ NAISISTA.

        Niin se vain menee, sitä voi aina kertoa ja valehdella itselleen, että olen ihan kiva tyyppi, olen ihan hyvännäköinen, olen ihan treenatun näköinen, jne. Maailma on täynnä juuri tuollaisia Pertti Perusmiehiä, joilla ei flaksi käy KOVINKAAN ERIKOISESTI. Ehkä joskus joku nainen saattaa kiinnostua, ehkä joskus joku nainen saattaa eksyä ravintolasta kotiin yhden illan jutuksi, ehkä joskus joku nainen saattaa osoittaa kiinnostusta, jne. Mutta siihen se sitten jääkin. Pertti Perusmies ei kuitenkaan ole mikään A-LUOKAN MIES, jolla on TODELLA JA NIMENOMAAN TODELLA SUURI VALINNANVARA naisten suhteen. Kiinnostuneita naisia riittää joka lähtöön.

        Kyllähän minäkin voin sanoa, että käyn salilla ahkerasti, treenaan jalkapalloa, soitan kitaraa, pidän tyylikkäitä vaatteita, olen toiminut ylä ja alakoululla opettajana, käyn ravintoloissa joka viikonloppu ja sielläkin olen monesti tanssilattialla, tykkään lukea erilaisia oppikirjoja, kirjoittelen rakkausrunoja, jne.

        Mutta kuitenkin, yhä edelleen olen se PELKKÄ PERTTI PERUSMIES, joka ei todellakaan viehätä naisia samalla tavalla kuin se A-LUOKAN mies. Joku yksittäinen nainen joskus ehkä kiinnostuu, mutta VALTAOSA SEKSIKKÄISTÄ JA KUVANKAUNIISTA NAISISTA ei ole kiinnostunut. Ei kuitenkaan ole mitään mahdollisuuksia viehättää NIITÄ KORKEATASOISIA NAISIA SEKSUAALISESTI, koska he etsivät IHAN ERILAISTA MIESTÄ. Turhaa edes kuvitella olevansa joku SEKSUAALINEN MÄRKÄ PÄIVÄUNI naisille. Turha edes kuvitella tarjoavansa nautintoa naisille KAIKILLA AISTEILLA JA LUKUISILLA ERI TAVOILLA. Alkaen ulkonäöstä ja sisäisestä komeudesta, kalun koosta ja sänkytaidoista, SYNNYNNÄISESTÄ KARISMASTA, jne.

        Niin se vain menee, sitä voi olla korkeintaan se pelkkä Pertti Perusmies, josta ehkä joskus joku yksittäinen nainen kiinnostuu, mutta aivan eri luokkaa ovat ne miehet, joilla EI OLE MITÄÄN VAIKEUKSIA saada kuvankaunista, seksikästä, korkeakoulutettua, älykästä, fiksua, jne. naisseuraa KOKO AJAN. Päinvastoin, kyseisen miehen luokse NAISET JOPA MAKSAVAT PÄÄSEVÄNSÄ. Ja kyseisen miehen luokse naiset vain löytävät KOKO AJAN. Mies vain on sen verran HARVINAISLAATUINEN JA SEKSIKÄS mies, että naiset eivät voi VASTUSTAA KYSEISTÄ MIESTÄ. Mies vain yksinkertaisesti on niin PUOLEENSAVETÄVÄ JA VIEHÄTTÄVÄ, että VALTAOSA naisista pitää miestä kysesistä HARVINAISUUTENA.


    • nainen 37

      Sinä haluat omata VALTAVAN SEKSUAALISEN VETOVOIMAN! Sinä haluat KAIKKIEN NAISTEN IHAILUN JA HUOMION! Sinä haluat olla JUMALAISEN KOMEA, SEKSIKÄS JA POIKKEAN UPEA MIES! Sinä haluat, että kaikki IHAILEE JA PALVOO SINUA! Sinä haluat MIELETTÖMIÄ SEKSUAALISIA KOKEMUKSIA!!

      Mutta oletko ajatellut mitä nainen haluaa??? MInä en ainakaan halua miestä, joka edustaa sellaista miestä, jollainen sinä haluat olla!! Toi sun pakkomielteesi kuulostaa aivan sairaalta. Vaikka saisit olla sellainen kuin toivoisit, niin onnellista sinusta ei tulisi, koska olet niin pinnallinen kuin vain ihminen voi olla. Olet odella kypsymätön, jos kuvittelet elämäsi muuttuvan täydelliseksi, jos omaisit nuo kaipaamaasi ulkoiset kriteerit.

      Miten sinulle voisi ikinä kelvata kukaan nainen, jos olisit sellainen kuin toivoisit?? (eipä sinulle kelpaa kukaan nytkään ja se kuvastaa sinun ongelmaasi, joka olisi läsnä vaikka saisit haluamasi ulkoiset ominaisuudet).

      Missä näiitä superkauniita, koulutettuja ja älykkäitä naisia on?? Itse voin rehellisesti sanoa, että en tiedä tai tunne ainuttakaan naista, joka läpäisisi sinun kriteerisi naisesta, johon sormellasi koskisit. Valtaosa naisista on "tavallisia", sitten on aika paljon nättejä ja näitä kauniita on vähän.. ja usein nämä kauniitkin ovat taviksia ilman meikkejä. Suomesta ei siis löytyisi juuri lainkaan ketään, kuka voisi ylipäätään sinulle kelvata.

      Itse en ole mielestäni täydellinen. Omaan erittäin kauniit kasvost ja kiinteän kropan, mutta en tosiaankaan ole täydellinen keholtani. Luonteeltani olen erittäin avoin, puhelias, aito ja positiivinen. Olen tavannut elämäni aikana paljon miehiä.. mutta sinä kuulostat oikeasti tosi ahdistavalta ihmiseltä. Eihän sinunlaiselle perfektionistille voisi kukaan riittää!! EThän sinä riitä edes itse itsellesikään.

      MInä en ainakaan haluaisi miestä, joka haluaa olla jatkuvasti huomon keskipiste, haluaa valloittaa kaikki naiset ja panee kaikkea mitä liikkuu. SEllaiselta sinä saat kuulostamaan sen ihannemiehen, joksi sinä haluat.

    • Joku vaan

      Eihän tuonkaan miehen kohdalla ole kyse siitä, että mies HALUAISI olla tuollainen, vaan että hän ON SELLAINEN. Ei kyse ole tuon miehen kohdalla MISTÄÄN HALUAIMISESTA, vaan siitä, että hän vain LUONNOSTAAN saa huomiota naisilta. Hän saa sitä siis LUONNOSTAAN huomiota ja ihailua naisilta.

      Ei hän PYRI OLEMAAN HUOMION KESKIPISTEENÄ, vaan hän vain on sellainen mies, joka saa LUONNOSTAAN naiset kiinnostumaan itsestään. On aivan eri asia olla mies, joka saa LUONNOSTAAN huomiota naisilta kuin mies joka HALUAA SITÄ HUOMIOTA.

      Ymmärrät siis varmasti pointin? Toiset HALUAVAT olla sitä, mitä jotkut ovat jo LUONNOSTAAN. Toiset HALUAVAT OLLA KOMEITA, kun taas toiset ovat sitä JO LUONNOSTAAN. Toiset HALUAVAT OLLA FIKSUJA, kun taas toiset ovat sitä JO LUONNOSTAAN. Tämän varmasti ymmärrät? Ei tuonkaan miehen kohdalla ole kyse siitä, että hän HALUAA IHAILUA JA HUOMIOTA naisilta, ei, ei, ei, ei, EI TODELLAKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vaan että hän saa sitä LUONNOSTAAN naisilta, ei kyse ole hänen kohdallaan MISTÄÄN HALUAMISESTA TAI HUOMIONHAKEMISESTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ei minun elämä muuttuisi lähellekkään täydelliseksi, vaikka olisin tuollainen mies. Ei todellakaan muuttuisi. Itselläni on opiskelu-uraa, työuraa, harrastuksia, mielenkiinnon kohteita, jne. VAIKKA KUINKA JA PALJON. Ja kiinnitän myös huomiota ERITTÄIN PALJON. Onhan itselläni elämää vaikka kuinka ja paljon, vaikken olekkaan tuollainen mies.

      Mutta nyt puhutaan kuitenkin siitä SEKSUAALISESTA VETOVOIMASTA, eikä työurasta tai opiskelemisesta tai jalkapallon pelaamisesta tai kitaran soitosta, jne. Vaan SEKSUAALISESTA VETOVOIMASTA NAISTEN KESKUUDESSA.

      Kuten sanottu, tuo kyseisen miehen kohdalla EI OLE KYSE SIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, että hän vartavasten ja väen vängällä haluaisi olla naisten ihailun kohde. Ymmärrät varmasti mitä tarkoitan? Ei HALUA OLLA NAISTEN IHAILUN KOHDE!!!!!!!!! vaan hän on sitä luonnostaan. Ei se ole hänen HALUSTAAN kiinni, kun hän kiinnittää naisten huomion ULKONÄÖLLÄÄN. Ei se ole hänen HALUSTAAN kiinni, kun hän kiinnittää naisten huomion FIKSUUDELLAAN, ei se ole hänen HALUSTAAN kiinni, kun hän kiinnittää naisten huomion SEKSUAALISELLA KARISMALLAAN, ei se ole hänen HALUSTAAN kiinni, kun hän kiinnittää naisten huomion AIKUISMAISUUDELLAAN, MIEHEKKÄÄLLÄ OLEMUKSELLAAN, jne.

      On ihan eri asia olla LUONNOSTAAN jo jotain. Itse vain haluaisi olla sitä, mitä TUO MIES ON JO LUONNOSTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kun on sitä jo luonnostaan, niin ei sitä tarvitse HAKEMALLA HAKEA.

      Ei tuo mies hae HUOMIOTA, ei tuo mies hae NAISTEN IHAILUA TAI KEHUJA, ei tuo mies hae NAISTEN KIINNOSTUNEITA KATSEITA, ei tuo mies PYRI TEKEMÄÄN VAIKUTUSTA NAISIIN, ei tuo mies PYRI OLEMAAN HUOMION KESKIPISTE, ei tuo mies pyri TEKEMÄÄN VAIKUTUSTA ULKONÄÖLLÄÄN, FIKSUUDELLAAN, OLEMUKSELLAAN, jne. Vaan hän vain on sitä JO LUONNOSTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hän vain on tuollainen mies JO LUONNOSTAAN!!!!!!!!!!! Ymmärrät varmasti pointin? Ei hän HAE MITÄÄN HUOMIOTA, vaan hän SAA SITÄ JO IHAN LUONNOSTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Myönnän sen, että minäkin HALUAN OLLA TUOLLAINEN. Minäkin HALUAN olla tuota kaikkea. Mutta tässä se ongelma juuri onkin. Kirjoitukseni saavat ehkä näyttämään minut sellaisessa valossa, että HALUAN HUOMIOTA JA NAISTEN IHAILUA. Mutta tuo mies EI SELLAISEEN PYRI, VAAN SAA SITÄ JO LUONNOSTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minä siis HALUAN olla sitä, mitä tuo mies ON JO LUONNOSTAAN!!!!!!!!!!!

      En minäkään haluan olla mies, joka HAKEE MUIDEN IHMISTEN ihailua, kehuja, huomiota, jne. Oikeasti minua OKSETTAA miehet tai ylipäätään ihmiset, jotka seurassa kuin seurassa haluavat olla niitä keskipisteitä, HAKEMALLA HAKEVAT muiden ihmisten kehuja, ihailua, jne. En minä TODELLAKAAN HALUA olla sellainen mies, joka HAKEE JA HALUAA näitä juttuja. Eihän tuokaan mies ole sellainen, ei HÄN HAE muiden ihmisten HUOMIOTA, KEHUJA, IHAILUA, jne. Hän vain on sitä JO LUONNOSTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Maailmassa on paljon naisia, joilla on KORKEAT KRITEERIT miesten suhteen. Enkä sitä paitsi ole IKINÄ NÄHNYT naista, jolle kelpaisi KUKA MIES TAHANSA. Jos nainen on oikeasti TODELLA KORKEATASOINEN (kaunis, varakas, fiksu, seksikäs, viehättävä, jne.), niin ei tuollainen nainen ota miehekseen KETÄ TAHANSA. Kyllä sillä kyseisellä miehellä on pakko olla MYÖS ITSELLÄ JOTAIN ANNETTAVAA!!!!!!!!! Monet korkeastikoulutetutkin naiset etsivät KORKEATASOISTA MIESTÄ, ei heille kelpaa KUKA TAHANSA MIES.

      Vaikka valtaosa naisista onkin niitä tavallisia, niin ei heille(kään) kelpaa KUKA TAHANSA MIES. Eihän täällä Suomessakaan olisi niin paljoa yksinäisiä sinkkumiehiä, jos naisille kelpaisi KUKA TAHANSA MIES!!!!!!!!! Suomessa on aivan järjetön määrä sinkkumiehiä, joiden suusta kuulee tai netin kautta saa lukea, kun EIVÄT KELPAA NAISILLE!!!!!!!! Eihän tuo olisi mahdollista, jos naisilla ei OLISI MITÄÄN KRITEEREJÄ parisuhteisiin tai yhden illan juttuihin.

      • Joku vaan

        Amerikassa on paljon KORKEATASOISIA naisia, joukossa niin KORKEASTIKOULUTETTUJA, kauniita, seksikkäitä, viehättäviä, fiksuja, aikuismaisia, älykkäitä, jne. Mutta ei HEILLEKKÄÄN KELPAA KUKA TAHANSA MIES. Yleensä MITÄ KORKEATASOISEMPI nainen, niin sitä KOVEMMAT KRITEERIT ON MYÖSKIN SILLE MIEHELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei se vain mene tasan täällä Suomessakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SInäkin kun olet kaunis ja hyväkroppainen, niin voin väittää, ihan sinua näkemättäkin, että ET OTTAISI kumppaniksesi miestä, joka on 150 senttiä pitkä, pienikaluinen, hento ja kimeä-ääninen, lapsenkasvoinen, jne. Huolimatta siitä, minkälainen persoona on. Kyllä sinullakin kauniina ja fiksuna naisena on KRITEEREJÄ, jonka ulkopuolelle jää vaikka KUINKA JA PALJON MIEHIÄ!!!!!!!!

        Et sinäkään ole täydellinen nainen, kuten ei ole kukaan nainen tai ylipäätään ihminen tällä planeetalla. Mutta et sinäkään naisena kelpuuta kumppaniksesi (tai yhden illan juttuihin, jos sellaisia olet joskus kokeillut/kokeilet yhä) KETÄ TAHANSA MIESTÄ. Ei sinuunkaan vetoa naisena KETÄ TAHANSA MIES, vaan kyllä sinullakin on KRITEEREJÄ, vaikket sitä huomaakkaan. Mietippä vain omalla kohdallasi, minkälaisia ne miehet ylipäätään ovat, joista olet edes joskus ollut kiinnostunut tai minkälaisista miehistä YLIPÄÄTÄÄN KIINNOSTUT. Niin huomaat, että on TODELLA PALJON miehiä, jotka eivät sinua VIEHÄTÄ.

        Et voi väittää, ettetkö KIINNOSTUISI SEKSUAALISESTI miehestä, joka on HUOMATTAVAN KOMEA, pitkä ja miehekäs, ääni on seksikäs ja puoleensavetävä, fiksu, älykäs, luonteenpiirteet ja persoona vetoavat sinuun, huumorintajunne ovat yhteneväiset, isokaluinen, JUMALAINEN SÄNGYSSÄ, huomioi sinua, antaa sinulle vaikka 10 orgasmia peräkkäin niin kielellä kuin kalullakin, jne. Jos väität, että tuollainen mies EI MUKA KIINNOSTAISI SINUA SEKSUAALISESTI, niin en usko EN SANAAKAAN. Naiset aina taitavasti osaavat väittää vastaan ja lohduttaa miehiä, mutta en todellakaan usko, ettet kiinnostuisi TUOLLAISESTA MIEHESTÄ SEKSUAALISESTI, en TODELLAKAAN USKO, EN LAINKAAN!!!!!!!!!

        Sen mitä olen huomannut, niin naiset todellakin aina väittävät muuta, mutta tekevät muuta. Ne teot ovat kumminkin aina erilaisia kuin ne sanat. "Ei sillä koolla ole väliä, vaan se, miten sitä käyttää", ei sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä vaan persoona ratkaisee", "haluan kiltin, kivna ja mukavan miehen," jne.

        Totta on, että vaikka olisi kuinka iso kalu, niin jos sitä ei osaa käyttää tai ole muita rakastelutaitoja, niin eipä siitä kovin paljon käteen jää. Mutta kun eihän se tarkoita, että sillä koolla EI OLISI MITÄÄN MERKITYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kyllä naiset vain isosta kalusta kiinnostuvat, sanovat naiset MITÄ HYVÄNSÄ. Ihan empiiriset kokemukset ja se, mitä olen IHAN OMIN SILMIN JA KORVIN nähnyt ja kuullut, niin KYLLÄ SILLÄ ISOLLA KALULLA VAIN ON VIENTIÄ!!!!!!!!! Isompi ja paksumpi kalu hankaa emättimen seinämiä paljon paremmin kuin pienempi ja EDESAUTTAA ORGASMEJA. Tästä on tehty LUKUISIA TUTKIMUKSIA, joten turhaa väittää vastaan. AIVAN TURHAA VÄITTÄÄ VASTAAN!!!!!!!!!

        Totta kai se luonne vaikuttaa enemmän kuin se ulkonäkö, totta kai. Ei sillä ulkonäöllä tee paljoa mitään, jos luonne ja persoona ei osu yksiin. Mutta kuitenkin, hyvä ulkonäkö ON AINA!!!!!!!! AINA!!!!!!!!! AINA!!!!!!!!!!! AINA!!!!!!!! SEKSUAALISTA VETOVOIMAA LISÄÄVÄ TEKIJÄ!!!!!!!!

        Kyllä miehen ulkonäkö on vain sellainen asia, joka KIINNITTÄÄ NAISTEN HUOMION!!!!!!!!!!!!! Eivät kai naiset muuten miehen ulkonäöstä puhu, ellei se KIIHOITTAISI NAISIA!!!!!!!! Ei se ole TÄRKEIN!!!!! piirre tai ominaisuus, mutta se on yksi MERKITTÄVÄ SEKSUAALISTA VETOVOIMAA LISÄÄVÄ TEKIJÄ!!!!!!!

        Ulkonäkö ei todellakaan ole KAIKKI KAIKESSA, mutta se on kuitenkin yksi piirre, mikä LISÄÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, ja mihin naiset KIINNITTÄVÄT PALJON HUOMIOTA. Se EI OLE!!!!!!!! TÄRKEIN, mutta se LISÄÄ MERKITTÄVÄSTI MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA!!!!!!!!!!!!


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        Amerikassa on paljon KORKEATASOISIA naisia, joukossa niin KORKEASTIKOULUTETTUJA, kauniita, seksikkäitä, viehättäviä, fiksuja, aikuismaisia, älykkäitä, jne. Mutta ei HEILLEKKÄÄN KELPAA KUKA TAHANSA MIES. Yleensä MITÄ KORKEATASOISEMPI nainen, niin sitä KOVEMMAT KRITEERIT ON MYÖSKIN SILLE MIEHELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei se vain mene tasan täällä Suomessakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SInäkin kun olet kaunis ja hyväkroppainen, niin voin väittää, ihan sinua näkemättäkin, että ET OTTAISI kumppaniksesi miestä, joka on 150 senttiä pitkä, pienikaluinen, hento ja kimeä-ääninen, lapsenkasvoinen, jne. Huolimatta siitä, minkälainen persoona on. Kyllä sinullakin kauniina ja fiksuna naisena on KRITEEREJÄ, jonka ulkopuolelle jää vaikka KUINKA JA PALJON MIEHIÄ!!!!!!!!

        Et sinäkään ole täydellinen nainen, kuten ei ole kukaan nainen tai ylipäätään ihminen tällä planeetalla. Mutta et sinäkään naisena kelpuuta kumppaniksesi (tai yhden illan juttuihin, jos sellaisia olet joskus kokeillut/kokeilet yhä) KETÄ TAHANSA MIESTÄ. Ei sinuunkaan vetoa naisena KETÄ TAHANSA MIES, vaan kyllä sinullakin on KRITEEREJÄ, vaikket sitä huomaakkaan. Mietippä vain omalla kohdallasi, minkälaisia ne miehet ylipäätään ovat, joista olet edes joskus ollut kiinnostunut tai minkälaisista miehistä YLIPÄÄTÄÄN KIINNOSTUT. Niin huomaat, että on TODELLA PALJON miehiä, jotka eivät sinua VIEHÄTÄ.

        Et voi väittää, ettetkö KIINNOSTUISI SEKSUAALISESTI miehestä, joka on HUOMATTAVAN KOMEA, pitkä ja miehekäs, ääni on seksikäs ja puoleensavetävä, fiksu, älykäs, luonteenpiirteet ja persoona vetoavat sinuun, huumorintajunne ovat yhteneväiset, isokaluinen, JUMALAINEN SÄNGYSSÄ, huomioi sinua, antaa sinulle vaikka 10 orgasmia peräkkäin niin kielellä kuin kalullakin, jne. Jos väität, että tuollainen mies EI MUKA KIINNOSTAISI SINUA SEKSUAALISESTI, niin en usko EN SANAAKAAN. Naiset aina taitavasti osaavat väittää vastaan ja lohduttaa miehiä, mutta en todellakaan usko, ettet kiinnostuisi TUOLLAISESTA MIEHESTÄ SEKSUAALISESTI, en TODELLAKAAN USKO, EN LAINKAAN!!!!!!!!!

        Sen mitä olen huomannut, niin naiset todellakin aina väittävät muuta, mutta tekevät muuta. Ne teot ovat kumminkin aina erilaisia kuin ne sanat. "Ei sillä koolla ole väliä, vaan se, miten sitä käyttää", ei sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä vaan persoona ratkaisee", "haluan kiltin, kivna ja mukavan miehen," jne.

        Totta on, että vaikka olisi kuinka iso kalu, niin jos sitä ei osaa käyttää tai ole muita rakastelutaitoja, niin eipä siitä kovin paljon käteen jää. Mutta kun eihän se tarkoita, että sillä koolla EI OLISI MITÄÄN MERKITYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kyllä naiset vain isosta kalusta kiinnostuvat, sanovat naiset MITÄ HYVÄNSÄ. Ihan empiiriset kokemukset ja se, mitä olen IHAN OMIN SILMIN JA KORVIN nähnyt ja kuullut, niin KYLLÄ SILLÄ ISOLLA KALULLA VAIN ON VIENTIÄ!!!!!!!!! Isompi ja paksumpi kalu hankaa emättimen seinämiä paljon paremmin kuin pienempi ja EDESAUTTAA ORGASMEJA. Tästä on tehty LUKUISIA TUTKIMUKSIA, joten turhaa väittää vastaan. AIVAN TURHAA VÄITTÄÄ VASTAAN!!!!!!!!!

        Totta kai se luonne vaikuttaa enemmän kuin se ulkonäkö, totta kai. Ei sillä ulkonäöllä tee paljoa mitään, jos luonne ja persoona ei osu yksiin. Mutta kuitenkin, hyvä ulkonäkö ON AINA!!!!!!!! AINA!!!!!!!!! AINA!!!!!!!!!!! AINA!!!!!!!! SEKSUAALISTA VETOVOIMAA LISÄÄVÄ TEKIJÄ!!!!!!!!

        Kyllä miehen ulkonäkö on vain sellainen asia, joka KIINNITTÄÄ NAISTEN HUOMION!!!!!!!!!!!!! Eivät kai naiset muuten miehen ulkonäöstä puhu, ellei se KIIHOITTAISI NAISIA!!!!!!!! Ei se ole TÄRKEIN!!!!! piirre tai ominaisuus, mutta se on yksi MERKITTÄVÄ SEKSUAALISTA VETOVOIMAA LISÄÄVÄ TEKIJÄ!!!!!!!

        Ulkonäkö ei todellakaan ole KAIKKI KAIKESSA, mutta se on kuitenkin yksi piirre, mikä LISÄÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, ja mihin naiset KIINNITTÄVÄT PALJON HUOMIOTA. Se EI OLE!!!!!!!! TÄRKEIN, mutta se LISÄÄ MERKITTÄVÄSTI MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA!!!!!!!!!!!!

        Eivät naiset muuten KIINNOSTUISI miehen ulkonäöllisistä piirteistä, ellei niillä OLISI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Olen omin silmin ja korvin kuullut, kuinka LUKUISAT fiksut, aikuismaiset, korkeastikoulutetut, perheenäidit, älykkäät, vastuulliset, jne. naisetkin kommentoivat miesten ULKONÄÖLLISIÄ piirteitä. En tarkoita mitään PINNALLISTA kommentointia, mutta olen kuullut LUKUISTEN JA LUKEMATTOMIEN naisten, jotka ovat VASTUULLISIA perheenäitejä, osa on korkeastikoulutettuja, moni on OIKEASTI FIKSUJA, älykkäitä, aikuismaisia, jne. kehuvan miesten ulkonäköä ja seksikkyyttä. Naiset ihan ikään, ammattiin, fiksuuteen, ulkonäköön, jne. katsomatta kyllä KIINNOSTUVAT MYÖS MIESTEN ULKONÄÖSTÄ!!!!!!! Ei se ole se TÄRKEIN OMINAISUUS TAI PIIRRE, mutta se on kuitenkin yksi seikka, mikä lisää MERKITTÄVÄSTI MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA!!!!!!!!!

        Ei se ole mistään fiksuudesta tai aikuismaisuudesta tai älykkyydestä tai koulutuksen tasosta tai vastuullisuudesta, jne kiinni, jos KIINNOSTUU MYÖS MIEHEN SEKSIKKÄÄSTÄ ULKONÄÖSTÄ. Ei se ole SE TÄRKEIN SEIKKA miehessä, mutta on kyllä naiset tykkäävät katsoa myös SITÄ SEKSIKÄSTÄ MIESTÄ, JOLLA ON SEKSIKÄS VARTALO JA KOMEAT KASVOT!!!!!!!!!

        En tarkoita mitään PINNALLISTA, siis en tarkoita MITÄÄN PINNALLISTA!!!!!! PINNALLISTA!!!!!!!! PINNALLISTA!!!!!!!! ihailua, mutta kyllä miehen ulkonäkö KIINNOSTAA IHAN KAIKENLAISIA NAISIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei ole se tärkein juttu, mutta kuitenkin, lisää miehen SEKSUAALISTA VETOVOIMAA MERKITTÄVÄSTI!!!!!!!

        En nyt oikein enää tiedä, miten asian esittää, mutta kun mietit esim. omaa elämääsi, niin kyllä sinunkin kaveri ja tuttavapiirissäsi naiset kommentoivat myös MIEHEN ULKONÄKÖÄ JA ULKOISTA SEKSIKKYYTTÄ. Olet aivan varmasti kuullut kavereidesi ja tuttaviesi kommentoivan miehen ULKOISTA SEKSIKKYYTTÄ. Aivan varmasti olette keskustelleet komeista ja seksikkäistä miehistä, aivan varmasti olette jutelleet keskenänne KALUN KOOSTA JA SÄNKYTAIDOISTA, jne. Vaikkeivät ne olekkaan NIITÄ KAIKISTA TÄRKEIMPIÄ JUTTUJA, niin aivan varmasti olette näitä juttuja kommentoineet tai olette niistä jutelleet. AIVAN VARMASTI OLETTE!!!!!!!!!!! Olen siitä aivan SATAVARMA!!!!!!!!!


      • nainen 37

        Niin tuo kertomasi mies on luonnostaan kaikkea sitä mitä kerrot. Hän ei pyri, eikä yritä mitään. Mutta sinulla on PAKKOMIELTEINEN HALU SAADA OLLA KUIN HÄN JA OMATA KAIKKI SAMAT OMINAISUUDET KUIN HÄN!!

        Miten voit kirjoittaakaa.. "En minäkään halua olla mies, joka HAKEE MUIDEN IHMISTEN ihailua, kehua, huomiota, jne.. " Ymmärrän sen pointin, että haluat olla mies, joka saa luonnostaa sen kaiken hyvän kuin ihailemasi mies.

        Kun et kuitenkaan ole kuin hän, niin sinulla on valtava pakkomielle saada sama asema kuin tuo ihailemasi mies! Haluat sen aseman, koska sinulle on niin VALTAVA TARVE SAADA HUOMIOTA, IHAILUJA, KEHUJA JA MUUTA SELLAISTA. Sun on täysin turha kieltää sitä!! Koska jos sellaista tarvetta ei olisi, niin voisit olla onnellinen omana itsenäsi ja etkä haikailisi tuon toisen miehen asemaan.

        Voit tietysti valehdella itsellesi jatkossakin, mutta todellinen syy on sinun oma riittämättömyyden tunteesi ja sen takia valtava tarve saada ihailua, huomiota ja kehuja.. vaikka verhoatkin asiat itseltäsi tosi taitavasti näkökulman ihan toisenlaiseksi.

        Jos sinulla ei olisi tarvetta saada ihailua, huomiota, kehuja, olla kaikkien naisten palvoma ihailema, saada mielettömiä seksuaalisia kokemuksia, niin sinulla ei olisi tätä VALTAVAA KAIPUUTA OLLA KUIN TUO IHAILEMASI MIES!!


    • Joku vaan

      Ja miten siis ylipäätään voi edes olla mahdollista, että Suomessakin on vaikka kuinka ja paljon sinkkumiehiä, jotka jatkuvasti tulevat torjutuiksi naisten toimesta? Ja miten ylipäätään voi olla edes mahdollista, että Suomessakin on jonkun verran miehiä, joiden ei tarvitse KUIN TULLA PAIKALLE JONNEKKIN, niin kiinnostuneita naisia on VAIKKA KUINKA JA PALJON? Minkähän ihmeen takia moni sinkkumies jää vaille naisten huomiota, mutta sitten taas toisenlainen mies saa valita HALUAMANSA NAISEN mukaansa?

      Minkähän ihmeen takia Suomessakin toiset miehet jäävät ilman siinä missä toiset saavat KOKO AJAN? Minkähän takia jotkut miehet vain ovat omia itsejään, niin naiset kiinnostuvat PAIKASSA KUIN PAIKASSA? Minkähän takia sitten toisenlaiset miehet ovat omia itsejään, niin siltikään naiset EIVÄT VAIN KIINNOSTU?

      Aina sanotaan, että omana itsenään oleminen on se pointti. No, tunnen lukuisia fiksuja miehiä, jotka ovat omia itsejään, mutta naiset vain EIVÄT KIINNOSTU. Sitten taas esim. tuo kertomani mies on myös OMA ITSENSÄ ja naiset kiinnostuvat PAIKASSA KUIN PAIKASSA. Mitenhän tällainen on mahdollista? Miten on esim. mahdollista, että jotkut ANIHARVAT MIEHET saavat naisten kiinnostuneita katseita osakseen, tekemättä ihan yhtään mitään? Eli jo ulkonäkö herättää naisten kiinnostuksen? Kun sitten taas TOISENLAINEN mies ei herätä mitään mielenkiintoa?

      Mikähän mahtaa olla syynä siihen, että 150 senttiä lyhyt ja hentorakenteinen mies, jolla on hyvin pieni kalu, hento ja kimeä ääni lapsenkasvoinen, jne. ei viehätä naisia YHTÄ PALJON kuin 185 pitkä ja miehekkään kokoinen ja oloinen, isokaluinen, miehekäsääninen, HUOMATTAVAN KOMEA, jne? Minkähän takia tuolla jälkimmäisellä miehellä vain on enemmän vientiä kuin tuolla ensinmainitulla? Persoona ja luonne voi olla molemmilla miehillä sama, mutta minkä takia tuolla jälkimäisellä miehellä on enemmän vientiä kuin tuolla toisella?

      Voisikohan syynä olla esim. se, että naiset etsivät miehestä nimenomaan MIEHEKKYYTTÄ. Naiset etsivät miehestä nimenomaan MIEHEKKÄITÄ PIIRTEITÄ. Naiset myös etsivät miehestä ALITAJUISESTI HYVIÄ GEENEJÄ JÄLKIKASVULLEEN.

      Miehekkäät piirteet viehättävät miehessä, naiselliset piirteet naisessa. Niin se vain menee, täällä Suomessakin. Joku sanoo, että voi tuolla pikkuisellakin miehellä olla joku kiinnostunut nainen, mutta puhun nyt YLEISMAAILMALLISESTI. Jännä juttu, että Suomessa kuitenkin on miehiä, jotka eivät YKSINKERTAISESTI viehätä naisia. Toki se voi johtua ihan luonteenpiirteistä ja persoonasta, mutta kyllä se ULKONÄKÖ VAIN ON YKSI TÄRKEÄ PIIRRE MIEHESSÄ!!!!!!!!!!!

      • Joku vaan

        Sitä mitä yritän tässä sanoa, on se, että tämä kaikki EI MENE MIESTEN KOHDALLA TASAN!!!!!!!!!!! Toiset saavat vain yksinkertaisesti niin paljon jo SYNTYESSÄÄN, että he vain JO LUONNOSTAAN VIEHÄTTÄVÄT naisia paljon. Vaikka se ulkonäkö ei OLEKKAAN SE TÄRKEIN PIIRRE, niin silti toiset miehet pystyvät jo pelkällä ulkonäöllään saamaan naisten huomion. Niin se vain menee. Ei ole kyse siitä, mikä on TÄRKEINTÄ, vaan se, että mitkä seikat OIKEASTI VAIKUTTAVAT MIEHEN SEKSUAALISEEN VETOVOIMAAN. On turhaa selittää, siis on niin TURHAA SELITTÄÄ JA VÄITTÄÄ, etteikö miehen ulkonäköä muka katsota naisten toimesta.

        Aina on miehiä, joille ei tunnu löytyvän ketään kiinnostunutta naista. Mutta aina löytyy vastaavasti miehiä, joilla ei ole MITÄÄN VAIKEUKSIA löytää kiinnostuneita naisia. Siinähän se oma pointti onkin, siinä missä toiselle ei OLE YHTÄÄN, toiselle on SATAMÄÄRIN. Siinä missä toinen JÄÄ AINA ILMAN, toinen saa KOKO AJAN.

        Laitoit tuohon viestiin, että tuo kyseinen mies panee joka naista. EI TODELLAKAAN PANE!!!!!!!!! EI PANE!!!!!!!!!!! EI PANE!!!!!!!!!! EI PANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Hän EI TODELLAKAAN PANE jokaista hänestä kiinnostunutta naista, siis toistan, EI TODELLAKAAN PANE JOKAISTA HÄNESTÄ KIINNOSTUNUTTA NAISTA!!!!!!! EI TODELLAKAAN PANE!!!!!!!!! Vaan ja ainoastaan niitä naisia joista on ERITYISEN KIINNOSTUNUT. Hänelle kyllä riittäisi naisia VAIKKA MUILLE JAKAISI, mutta hän valitsee vain ne ERITYISEN KIINNOSTAVAT!!!!!!!!!!! Toistan, ERITYISEN KIINNOSTAVAT!!!!!!!!!!

        Mutta niin se vain menee, joku mies olisi innoissaan, kun hänestä olisi kiinnostunut EDES YKSI NAINEN, joku toisenlainen mies taas VALITSEE PARHAAT NAISET PÄÄLTÄ. Meneekö tasan? No EI TODELLAKAAN MENE TASAN!!!!!!! Toiset saavat siinä, missä toiset JÄÄVÄT ILMAN!!!!!!!!! Näin se vain menee, toisille riittää sitä vientiä siinä missä toiset JÄÄVÄT KOKONAAN ILMAN!!!!!!

        Jos jostakin miehestä on kiinnostunut vaikka 100 naista, niin siinä on heti 100 sinkkumiestä, jotka jäävät ilman. MENEEKÖ VITTU TASAN??????? EI TODELLAKAAN MENE!!!!!!!!! Yhdestä miehestä on kiinnostunut 100 naista ja samalla 100 sinkkumiestä JÄÄ KOKONAAN ILMAN. Todella reilu peli, niinhän se menee. Afrikassa nähdään JATKUVASTI nälkää, kun taas Suomessa on ainakin näennäisesti ruokaa jopa roskiin jaettavaksi. Niinhän se menee tässäkin, joillakin sinkkumiehillä on vaikeuksia saada edes sitä yhtä kiinnostunutta naista, kun taas niillä KAIKISTA HALUTUIMMILLA MIEHILLÄ on varaa VALITA PARHAAT NAISET PÄÄLTÄ.

        TODELLA REILU PELI!!!!!!!


    • Joku vaan

      Tuohon vielä lisätäkseni, olen todella ja erittäin paljon ottanut selvää esim. Amerikassa tapahtuvasta gigolo/escort-toiminnasta. Okei, siihen ei liity rakkautta, mutta kuitenkin, idea on juuri sitä, mitä tarkoitankin: Naiset maksavat seksistä jollekkin OIKEASTI KORKEATASOISELLE MIEHELLE.

      Moni noista naisasiakkaista ovat BISNESNAISIA, joilla ei ole aikaa parisuhteelle. Joukossa on paljon myöskin MALLITASON naisia, jotka haluavat LAATUA seksissä. Sitten on paljon myöskin rikkaita vanhempia naisia, jotka myöskin haluavat seksiä, mutta haluavat MYÖSKIN LAATUA. Siinähän se juuri onkin, LAATUA.

      Ei siihen juttuun tai hommaan liity rakkauskuviot, vaan kyse on siitä, että naiset maksavat KORKEATASOISELLE MIEHELLE seksistä ja seurasta. He maksavat nimenomaan siitä, mitä eivät SAA MUUALTA tai muilta. He maksavat juuri siitä, mitä eivät saa NIILTÄ PERUSMIEHILTÄ. Moni asiakkaista on myöskin SEKSINNÄLKÄISIÄ naisia, joilla on kovat seksihalut. Mutta kun he haluavat tyydyttää ne seksihalunsa, he maksavat LAADUSTA JONKUN LAADUKKAAN MIEHEN KANSSA.

      On hyvin vähän miehiä maailmassa, siis toistan, HYVIN, HYVIN, HYVIN, HYVIN, HYVIN, HYVIN, HYVIN, HYVIN, vähän miehiä maailmassa, ketkä ovat komeita kasvoiltaan, seksikkäitä kropaltaan, FIKSUJA JA NAISEN HUOMIOIVIA, huumorintajuisia ja miellyttäviä persoonaltaan ja luonteeltaan, ISOKALUISIA ja omaavat HUOMATTAVAN PALJON sänkytaitoja, osaavat ottaa naisen HUOMIOON, eivätkä laita itseään etusijalle, osaavat keskustella naisen kanssa ASIASTA KUIN ASIASTA, osaavat auttaa naisia heidän huolissaan, ottavat naisen huomioon IHAN IHMISENÄ JA NAISENA, jne.

      Kun mietitään NOITA KAIKKIA PIIRTEITÄ yhdessä ja samassa miehessä, niin tuollaisia ei vain maailmassa ole kuin ANIHARVASSA. Niin se vain menee. Ja sitten monet seksinnälkäiset, kiireiset uranaiset, avioliitossa epäonnistuneet, tylsään seksiin kyllästyneet, KUVANKAUNIIT MALLINAISET, jne. maksavat tuollaisesta miesseurasta.

      Miksi?

      KOSKA HE HALUAVAT LAATUA!!!!!!!! Moni nainen puhuu tuollaisista miehistä, että he ovat pelkkiä SATUOLENTOJA. Niin varmasti se onkin monelle naiselle, mutta heitä kuitenkin on MAAILMASSA OLEMASSA. Ja heidän seurastaan jopa MAKSETAAN. Niin se vain menee. ANIHARVA, siis todellakin ANIHARVA, maailman miehistä edes pystyy tuollaiseen, mutta niitäkin on kuitenkin olemassa. Ehkä se 0,1 prosenttia miehistä, ketkä ovat saaneet hyvät GEENIT ja paljon SYNTYMÄLAHJOJA, pystyvät tuollaiseen.

      Vaikka kuinka sanotaan ja väitetään, että se tavismies on se paras vaihtoehto, niin ei se ihan niinkään mene. Miksi sitten monet HUIPPUKAUNIIT, kiireiset bisnesnaiset, MALLITASON naiset, seksinnälkäiset naiset, ketkä haluavat toteuttaa SEKSUAALISIA FANTASIOITAAN, jne. maksavat noista HUIPPUTASON MIEHISTÄ????? Miksi he sitten maksavat sellaisista asioista, joita ei vain YKSINKERTAISESTI OLE KESKITASON TALLAAJALLA????????

      Miksi he sitten MAKSAVAT tuollaisesta miehestä ja tuollaisesta seksistä ja tuollaisesta seurasta ja jälkikäteen myöskin KEHUVAT SITÄ MIESTÄ JA SITÄ SEKSIÄ JA SITÄ SEURAA?????

      Joku ehkä väittää, että olen todellisuudesta vieraantunut, mutta ottakaapa vaikka ihan itseksenne selvää. Ottakaa ihan oikeasti itse selvää asioista ja huomaatte, että TÄLLAISTA IHAN OIKEASTI TAPAHTUU, halusitte tai ette. Kiistitte sitten tai ette. TÄLLAISTA KUITENKIN TAPAHTUU IHAN JOKA PÄIVÄ!!!!!

      Suomessakin on tarjolla naisille ESCORT-PALVELUJA, joista voi tilata itselleen miehen juhliin, synttäreille, leffaan, illalliselle, jne. Niitäkin käytetään TODELLA PALJON, eihän tuollaiset muuten menestyisi, jos niitä ei käytettäisi ja naiset eivät niitä käyttäisi. Yksinkertaista. Miksi tällaista sitten tapahtuu??? Vastatkaa sitten näihin kysymyksiin, ennen kuin alatte väittää vastaa. Vastatkaa sitten, että miksi tällaiset ESCORT-PALVELUT menestyvät!!!!!

      Vastatkaa sitten, hyvät ihmiset, että minkä takia MALLITASON NAISET, kuvankauniit ja hehkeät naiset, kiireiset bisnesnaiset, korkeastikoulutetut naiset, seksinnälkäiset naiset, jotka haluavat toteuttaa fantasioitaan, jne. maksavat tuollaisille HUIPPUTASON MIEHILLE siitä seurasta ja seksistä???? Vastatkaa sitten, miksi tuollaisilla ANIHARVOILLA HUIPPUTASON miehillä on noin kova kysyntä???? Vastatkaa sitten, että mikä mahtaa olla syynä siihen, että nainen maksaa seksissä LAADUSTA, eikä mistä tahansa miehestä tai seksistä??

      Vastatkaa sitten ihan ylipäätään siihen, miksi nainen maksaa seksistä jollekkin tuollaiselle KOMEALLE, FIKSULLE, ISOKALUISELLE, HYVÄKROPPAISELLE, NAISELLE NAUTINTOA ANTAVALLE, KESKUSTELUTAITOISELLE, JNE. miehelle?? Vastatkaa sitten, miksi tuollaisilla miehillä ON NOIN KOVA KYSYNTÄ NAISTEN KESKUUDESSA. Haluan mielelläni kuulla vastaukset!

      • nainen 37

        Tottakai maailmaan mahtuu aivan kaikenlaista! Sinä näet vain yhden näkökulman asioista. Komeiden miesprostitoitujen käyttö on tosi harvinaista verrattuna siihen kuinka paljon naisprostitoituja on. Kyllä se suomessa on harvinaista, että nainen maksaa seksistä miehelle. Taitavat olla sitten vanhempia rikkaita rouvia, jotka hommaavat komean nuoren miehen itseään hoitelemaan.

        Joukossa on paljon mallitason naisia.. vaikea uskoa, että mallitason naiset ostaisivat maksullista seksiä jolta miesoriilta! :D Sä olet niin täynnä tätä omaa mies fantasiaasi, että näet kaiken vain tän linssin kautta.

        Mitä faktoja sä oikeasti tiedät noista naisten ostamista seksipalveluista komeilta miehiltä?? Kova kysyntä? Tiedätkö jonkun komean miehen ,joka myy itseään ja hänellä on kova kysyntä? Mä ja kukaan mun kavereista ei ainakaan ikinä ostaisi mieheltä maksullista seksiä!! Tosi ankea ajatus! Seksissähän on tärkeintä aito rakkaus, luottamus ja läheisyys.. ja sellaistahan ei voi tietenkään syntyä maksullisen miehen kanssa.

        En ole elämässäni montaa kertaa tavannut miestä, jota voisin sanoa jotakuinkin edes sellaiseksi kuin sinun ihailemasi mies. Kun on kyse keskiverto komeasta miehestä, niin liian usein nämä miehet ovat ns. pelimiehiä.. epäluotettavia, pinnallisia, seksuaalisesti huonoja, narsisteja. Itse haistan miehen luonteen aika pian. Jos mies on luonteeltaan vastenmielinen, niin on aivan sama miltä hän näyttää. Mun tunne vetovoimasta loppuu hyvin lyhyeen.


    • Joku vaan

      Tuo gigolo/escort-homma onkin lähinnä Amerikasta, täällä Suomessa sellaista toimintaa on kuitenkin aika vähän. Noita Escort-palveluita on kuitenkin Suomessakin jonkun verran, mutta miesten taso voi tietysti olla eri kuin Amerikassa.

      Mitä olen lukenut PALJON noita gigolo/escort-miesten haastatteluja, niitä palveluita käyttävien naisten, jne. haastatteluita, lehtijuttuja ja kolumneja, niin joukossa on paljon myöskin mallitasoisia naisia. Tietysti jutussa voi olla hieman väriäkin aina mukana, mutta homman idea on kuitenkin sama: Tarkkaan valitut miehet saavat naisseuraa ja he vielä maksavat siitä.

      Ehtoina hyvä ja komea ulkonäkö, iso kalu, fiksuus ja älykkyys, keskustelutaidot, naisen huomioiminen, sänkytaidot, jne.

      Seksiin tietysti kuuluu se lämpö ja läheisyys, mutta monet noita palveluita käyttävät naiset ovat esim. paljon matkustelevia bisnesnaisia, joilla ei ole aikaa parisuhteelle tai avioliitolle. Tietenkin seksiä on joskus kiva saada ja silloinhan he etsivät miehestä ja seksistä LAATUA. Niin se vain menee, eivät he halua ketä tahansa Pertti Perusmiestä sänkyyn vaan etsivät nimenomaan sitä LAATUA.

      Monet mallitason naisetkin käyttävät näitä palveluita. Yleensä tuollaisilla KORKEAN TASON NAISILLA on myöskin KORKEAT VAATIMUKSET miesten suhteen, eli jälleen kerran mikään Pertti Perusmies ei kelpaa. Ja kun kerran heillä on varaa valita, niin he myöskin valitsevat. Myös nuo mallitason naiset etsivät LAATUA miehestä ja seksistä, perusbaareista, jne. kun ei todellakaan aina löydy yhtä viehättävää miestä.

      On turhaa väittää vastaan, etteivätkö naiset viehättyisi komeasta, isokaluisesta, fiksusta, tyylikkäästä, keskustelutaitoisesta, hyväkroppaisesta, karismaattisesta ja naista huomioivasta miehestä, jolla on myöskin JUMALAISET SÄNKYTAIDOT. Niin se vain menee.

      Fantasiaa? Voi tietyst sanoa, ettei tuo ole normaalia elämää, mutta on se myöskin joillekkin miehille TODELLISUUTTA. Se on yksi todellisuus, jossa elää joitakin miehiä maailmassa. Harvoin tulee tuollaista elämää ajatelleeksi ja silloin sitä ajattelee, että sellaista ei ole olemassakaan. Se ei ole normaalia kaduntallaajan elämää, mutta on kuitenkin TODELLISUUTTA joillekkin miehille.

      Tietysti monet naistenmiehet ovat narsisteja, psykopaatteja, huonotapaisia, sydämensärkijöitä, sikoja, pelimiehiä, pleijereitä, jne. Totta, tuollaisia on paljon. Mutta eivät kaikki kuitenkaan ole tuollaisia. Joillakin miehillä, joilla vain yksinkertaisesti on LUONTAISTA komeutta, karismaa, isoa kalua, fiksuutta, älykkyyttä, tyylikkyyttä, sänkytaitoja, naisten huomioimista, jne. eivät TODELLAKAAN ole mitään narsisteja tai sydämensärkijöitä. Kuten sanottu, tuollaisia on varmasti suurin osa, mutta eivät KUITENKAAN KAIKKI.

      Jotkut tuollaiset miehet arvostavat naisia kuitenkin syvästi, vaikka heillä olisikin niitä kaikkia piirteitä, jotka viehättävät SUURINTA OSAA naisista. Heillä saattaa olla paljon yhden illan juttuja ja seksisuhteita, mutta kuitenkin, arvostavat naisia syvästi ja paljon, haluavat tuottaa heille nautintoa, jne. Halukkaita naisia olisi vaikka kuinka ja paljon, mutta ei kuitenkaan omaa mitään egoa, isoa persoonaa, jne.

      Toki tuollaisia vastenmielisiä persooniakin on paljon, mutta tässä onkin ideana se, että miehellä EI OLE mitään vastenmielistä egoa tai persoonaa, vaan KAIKKEA MUUTA.

      Tietysti jos on elämässään nähnyt vain tietyntyyppisiä naisiin vetoavia naistenmiehiä, niin ajattelee, että kaikki ovat. Suurin osa varmasti on, mutta jälleen kerran, se TODELLISUUS on taas erilainen joidenkin toisten miesten kohdalla.

    • sellasta1

      Lopettamalla tai ainakin huomattavasti vähentämällä valitusta ja samasta asiasta jankkaamista parannat mahdollisuuksiasi naisrintamalla. Olen nainen ja tein pika-analyysin tämän sun ketjun pohjalta : Kovinkaan moni nainen ei jaksaisi keskustella kanssasi jos sulla ei ole muuta sanottavaa kuin hillitön valitus, eihän sulta todennäköisesti sais ees suunvuoroa kun monologi olisi tunnista toiseen,päivästä toiseen kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen pelkkää saman asian vatvomista j surkuttelua.

    • Joku vaan

      Ehkä ne mahdollisuudet paranisivatkin, mutta eivät kuitenkaan sille tasolle, mitä itse haluan. Tässä onkin nimenomaan se epäreiluus, että toiset miehet saavat ja viehättävät niitä KORKEAN TASON NAISIA, kun taas toiset joutuvat tyytymään huomattavasti vähempään. Toiset miehet viehättävät SUURINTA OSAA naisista, kun taas toisilla on vaikeuksia saada edes sitä yhtä naista.

      Juuri tämän takia koko hommassa ei ole mitään järkeä. On totta, että nallekarkit eivät mene todellakaan tasan, niillä korteilla on pelattava, jotka on saanut, jne. mutta itse en tässä asiassa näe yhtään mitään järkeä. Toiset vain saavat enemmän ja parempaa.

      Sanotaan, että jokainen saa oman tasoisensa naisen. Totta, jos ei itse ole mitään HUIPPUTASOA, niin on turhaa haaveilla mistään HUIPPUTASON naisista. Niin se vain menee, jokainen viehättää niitä oman tasoisia naisia, jos viehättää. Perustavismiehelläkin ne mahdollisuudet vain ovat hyvin rajalliset, jos silloin tällöin joku nainen kiinnostuu, niin hyvä. Mutta eipä kyseisen miehen luokse mitään järjetöntä tunkua ole, eivätkä ne naisetkaan edusta sitä kauneinta, fiksuinta tai menestyneintä osastoa.

      Eli pointti onkin juuri tässä, valittamisen vähentäminen ehkä parantaa naisrintaman mahdollisuuksia, mutta se ei kuitenkaan paranna sille tasolle, MITÄ MINÄ TARKOITAN. Ne mahdollisuudet ovat edelleenkin aivan liian rajalliset, jotta jaksaisin oikeasti panostaa hommaan.

      Eli kun jotkut miehet ovat sitä HUIPPUTASOA, niin minäkin haluan olla. En minä halua todellakaan tyytyä yhtään sen vähempään, minäkin haluan samat mahdollisuudet ja samat mahdollisuudet niihin KORKEAN TASON naisiin. Ei se valittamisen lopettaminen kuitenkaan sille HUIPPUTASOLLE vie.

      Eihän tällä valittamisella tai valittamisen lopettamisella ole tarkoitus parantaa tai heikentää niitä naismahdollisuuksia, vaan valittaa siitä, että nämä mahdollisuudet vain menevät täysin epäreilusti. Toinen viehättää SUURINTA OSAA naisista jo ihan luontaisesti, toinen ei kiinnosta juuri ketään. Niin se vain menee, jo syntymästä asti nuo mahdollisuudet, geenit, piirteet ja ominaisuudet jaetaan täysin epätasaisesti. Ei se vain mene millään muotoa tasan.

      Ja nimenomaan se, että paljon mieluummin valitan ja ruikutan siitä, etten ole tuollainen mies, kuin että panostaisin naisrintamalla mihinkään. Se ei kuitenkaan muuta minua sellaiseksi mieheksi KUIN HALUAN. Se ei paranna niitä mahdollisuuksia niin paljoa KUIN HALUAN.

      Se, että kovinkaan moni nainen ei haluaisi keskustella kanssani, ei haittaa minua millään muotoa lainkaan, koska en muutenkaan haluan mihinkään kontaktiin naisten kanssa. Jos jotain työjuttuja keskustelen tai muuten, mutta sen treffailun, flirttailun, seksin ja seurustelun jätän niille, ketkä haluavat. Minua ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa.

      Minulla on paljon harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, joita tykkään tehdä. Panostan niihin, mutta naiset jätän kokonaan. Jos naiset eivät minun kanssani halua keskustella, niin mitä sitten?

      • miuuux

        Mä kans luulen, että sun kannattaa unohtaa naiset ainakin hetkeks :)


    • Summer Wo

      Joku vaan, et kai ole lukenut hivenen liikaa pleieri-blogia???? Olet mitä ilmeisimmin todella nuori tyyppi. Voi sentään!


      Siis ihan oikeasti. Tervetuloa takaisin Tellus-planeetalle. Sitä kuuta et tule taivaalta saamaan vaan sinun on tyytyminen ihan tavalliseen Jaska Jokus-elämään.

      Oma valinta, annatko kateuden ja katkeruuden jäytää itseäsi. Vain sinä voit kääntää ajatustesi suunnan. Toki voit tännekin monologia heittää mutta ehkä tarvisit vähän keskusteluapua mt-toimistosta tai joltain hyvältä kaverilta. Tai kerroppa herra hurmaajalle tuntemuksesi, että olet kateellinen. Vastaus saattaa yllättää :)

    • Joku vaan

      Pleijeri-blogia en ole lukenut, mielestäni kaikki tuollaiset pelimiesjutut ovat todella säälittäviä.

      Itse en ainakaan arvosta mitään pelimiestä, joka supliikillaan yrittää saada naisia kaadettua, päälimmäisenä tavoitteena vain buustata omaa egoa. Ja muutenkin yleensä tuollaisilla pelimiehillä on vain saada mahdollisimman monta kaatoa, eipä heillä oikeasti mitään aitoa kiinnostusta ole naisia kohtaan.

      Voin toki kääntää ajatusteni suunnan, mutta edelleen, jos kerran olen kiinnostunut naisista ja seksistä heidän kanssaan, ja pidän sitä tärkeänäkin, niin miksi tyytyisin johonkin yhtään vähempään? Jos toinenkin kerran saa, niin minäkin haluan. Juuri tuo epäreiluus on se, mitä ajan takaa.

      Juuri se, kuinka epäreilusti noita mahdollisuuksia ylipäätään annetaan. Toiselle annetaan jo niin paljon eteen, ettei sitä yksinkertaisesti millään muotoa pysty enää saavuttamaan. Syntymässä on jo annettu aivan erilaiset mahdollisuudet, joita ei yksinkertaisesti pysty enää saavuttamaan.

      Ainakin itse olen sellainen, että jos olen oikeasti kiinnostunut jostakin asiasta, niin se on kaikki tai ei mitään. Jos en NIIN PALJOA KUIN HALUAN pysty siihen panostamaan ja vaikuttamaan, niin se on minulle ihan ja aivan sama. En mihinkään puolivillaiseen touhuun lähden näissä naisasioissa todellakaan.

      Jos minä miehenä arvostan naisen kauneutta, naiseutta, seksiä, naisen fiksuutta, naisen seksuaalisuutta, jne. niin en todellakaan mihinkään puolittaiseen lähde, se on selvä. Joko annan sen kaiken tai en yhtään mitään. Annan naisille joko sen kaiken tai sitten jätän koko homman täysin väliin. Jos en yksinkertaisesti pysty tarjoamaan sitä kaikkea, niin jätän homman toisille. Jos he tuntevat halua kyseiseen touhuun, niin menköön minun puolestani. Se ei ole oma juttuni silloin.

      Huvittuneena tosin saan aina lukea, kun monet naiset kirjoittelevat täällä netissäkin, kuinka moni mies on taitamaton, pienikaluinen, osaamaton, ruma, epämiellyttävä luonne, jne. Jos tuollaiset miehet haluavat sitten naisten kanssa toimia, niin se on heidän oma asiansa. Itse en ainakaan henkilökohtaisesti halua noita juttuja tarjota YHTÄKÄÄN. En millään muotoa koskaan todellakaan. Sitten tietynlaisia miehiä taas kehutaan. Jos en sellainen mies kykene olemaan, niin jätän koko touhun.

      En kaikissa asioissa todellakaan ole tällainen perfektionisti, vaan vain niissä jutuissa, jotka ovat ERITYISEN tärkeitä. Jos minulla ei ole tarpeeksi annettavaa, jätän homman. Mihinkään puolivillaiseen paskaan en halua sotkeentua. Jos jotain OIKEASTI TÄRKEÄÄ juttua haluan tehdä, niin silloin joko annan siinä tarpeeksi tai en mitään. En pilaa sitä juttua millään puolittaisella. Ei se anna minulle mitään nautintoa, kiinnostusta tai intoa. Vasta silloin, kun pystyn panostamaan tarpeeksi, niin silloin kyllä.

      Ikää on tällä hetkellä 25 vuotta, eli tietysti aika nuori vielä. Mutta pointti on edelleen sama: yhteenkään naiseen en ole koskenut, enkä todellakaan tule koskemaankaan. En ole käynyt treffeillä, en flirttaillut, en seurustellut, en harrastanut seksiä, jne. Enkä noita juttuja teekkään. Vasta kun pystyn panostamaan NIIN PALJON KUIN HALUAN, niin sitten kyllä ja vallan mieluusti.

      • kössi

        Tunsin aikoinaan miehen joka oli vähän yli 150 cm tappi, mutta jostain kumman syystä hänestä naiset kiinnostui. Kyse ei ollut myöskään komeudesta, keskiverto jamppa. Hänellä riitti naisia, oli pitkiä kauniita ja kaikkea siltä väliltä. Ainoa asia mikä teki hänestä poikkeavan oli hänen vahva itsetunto, joka huokui hänestä. Ajattele mitä hän on saanut kestää pituuden takia ja mitä hänestä on tullut, pillumagneetti. Hänellä oli myös kyky keskustella erilaisten persoonien kanssa, joka varmasti on kehittynyt ajansaatossa oman ulkoisen olemuksen takia. Joten ota tästä jotain opiksi...


    • Joku vaan

      Joo, siis kyllähän tuollainenkin mies voi aivan hyvin saadakkin naisia, jos on vahva itsetunto. Kyllä varmasti jokainen mies voi saada naisia, kunhan vain sen tasonsa määrittelee.

      Mutta en ole tarkoittanutkaan, että kuka saa ja kuka ei. En ole missään vaiheessa tarkoittanutkaan sitä, etten esim. minä saisi KOSKAAN. Pointti on kuitenkin siinä, että KUINKA PALJON ENEMMÄN tuokin mies saisi naisia, jos olisi n. 185 cm pitkä, (joka on aika ihannepituus naisten mielestä), komeaa ulkonäköä, isoa kalua (en tosin voi tietää kalun kokoa, mutta kuitenkin), jne. Totta kai se, että pystyy keskustelemaan erilaisten persoonien kanssa ja on vahva itsetunto, niin auttaa toki naisten saamisessa. Mutta aivan hyvin sillä HUIPPULUOKAN miehelläkin on kyky keskustella niiden erilaisten persoonien kanssa ja omaavat vahvan itsetunnon.

      Pointti ei siis omalla kohdallani ole todellakaan se, että kuka saa ja kuka ei. Siitä ei ole ollut missään vaiheessa kyse. Kyllä rahallakin saa naisia, mutta pointti onkin koko ajan ollut se, että KUINKA PALJON ENEMMÄN niitä naisia kiinnostaisi, jos miehellä olisi tämän kaiken lisäksi vielä komeaa ulkonäköä, isoa kalua, SYNNYNNÄISTÄ ja harvinaista SEKSUAALISTA KARISMAA, pituutta paljon, jne. Eli kun se raha ehkä auttaa siinä naisten saamisessa, niin KUINKA PALJON ENEMMÄN niitä naisia kiinnostaisi, KUINKA PALJON ENEMMÄN niitä kiinnostuneita naisia olisi ja KUINKA PALJON ENEMMÄN naiset haluaisivat tämän miehen seuraa. Siinähän se pointti onkin, eikä siinä, että voiko joku mies saada naisia vai ei.

      Vaikka tuo mies saikin paljon naisia, niin ei hän kuitenkaan ollut SILLÄ TASOLLA MITÄ MINÄ TARKOITAN. Ei hänkään kuitenkaan kiinnostanut niitä naisia paljonkaan, ketkä halusivat mieheltä pituutta PALJON ENEMMÄN. Aivan varmasti häneltä jäi sellaisia naisia saamatta, ketkä eivät viehättyneet hänen pituudestaan. Vaikka hänellä olikin itsetuntoa, niin mitä sitten? Niinhän on niillä HUIPPULUOKAN miehelläkin, mutta heillä on niiden keskustelutaitojen ja itsetunnon lisäksi myös NIITÄ KAIKKIA MUITAKIN naisia viehättäviä piirteitä ja ominaisuuksia.

      Olen aivan satavarma, että hänen naismenestyksensä ei todellakaan ollut sellaista KUIN MITÄ MINÄ TARKOITAN. Tuskin tuo mies oli koskaan sellainen naisten YKKÖSVALINTA. Tuskin tuo mies oli koskaan mikään NAISTEN MÄRKÄPÄIVÄUNI. Hyvällä itsetunnolla ja hyvillä keskustelutaidoilla sai ehkä naisia, mutta missä olivat NE KAIKKI muut piirteet? Kuten sanottu, kaikki viehättävät piirteet ja ominaisuudet miehessä nostavat miehen SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Hän sai ehkä naisia, niitä kauniitakin, mutta ei kuitenkaan koskaan yltänyt AIVAN SILLE HUIPPUTASOLLE, mitä minä tarkoitan.

      Jos tuolla miehellä olisi ollut kaiken lisäksi myös pituutta REILUSTI ENEMMÄN, komeaa ulkonäköä, isoa kalua, jne. niin kyllä ne naiset olisivat PALJON ENEMMÄN kiinnostuneempia.

      Juuri tämä on se, mitä tarkoitan. Kun on jotain pahoja puutteita, niin niitä yritetään korvata jollain toisilla jutuilla. Mutta ei ymmärretä sitä, että vaikka ne puutteet olisi korvattukkin jollain toisella, niin juuri sitä puuttuvaa ominaisuutta EI OLE. Ei tarvitse korvata yhtään mitään yhtään millään, kun on ne kaikki piirteet ja ominaisuudet siinä YHDESSÄ JA SAMASSA MIEHESSÄ.

      Kun on SEKÄ PITUUTTA, että komeaa ulkonäköä, että karismaa, että fiksuutta, että myöskin sitä rautaista itsetuntoa ja itseluottamusta sekä kykyä keskustella erilaisten persoonien kanssa. SIinähän se tulee, KAIKKI NUO PIIRTEET YHDESSÄ JA SAMASSA MIEHESSÄ!!!!! Ei tarvitse korvata yhtään mitään yhtään millään, kun yhdessä ja samassa miehessä on NUO KAIKKI PIIRTEET JA OMINAISUUDET.

      Ei siis ole kyse siitä, ettenkö minä koskaan saisi naisia. Vaan siitä, etten ikinä yllä SILLE TASOLLE, MITÄ TARKOITAN. En omaa komeaa ulkonäköä, en isoa kalua, en seksuaalista karismaa, jne. Voin ehkä vahvistaa itseluottamustani, mutta se ei kuitenkaan tuo minulle NIITÄ KAIKKIA MUITA PIIRTEITÄ, joista naiset ovat kiinnostuneita. Vaikka olisi kuinka vahva itsetunto, niin ei tarkoita, että olisi SEN LISÄKSI komea, isokaluinen, seksuaalisesti karismaattinen, pitkä miehekäs ja vahva mies. Ei vain tarkoita, se tarkoittaa vain, että on vahva itsetunto. Se on tietenkin tärkeä piirre naisten iskemisessä, mutta se ei ole AINOA VIEHÄTTÄVÄ PIIRRE miehessä. PELKÄSTÄÄN hyvä itstunto ja hyvät keskustelutaidot eivät tee miehestä TODELLAKAAN MITÄÄN HUIPPUTASON miestä, johon kuuluu ehkä se 1 % miehistä.

      • Joku vaan

        Tuo on lyhyen miehen juttu on varmasti ihan lohduttava kaikille niille miehille, jotka naisia haluavat. Pienestäkin voi ponnistaa pitkälle. Mutta kun puhutaan SIITÄ TASOSTA KUIN MITÄ TARKOITAN, niin tuolla miehellä vain ei ole niitä mahdollisuuksia. Hän on aivan varmasti saanut naisia elämässään, mutta jotain on kuitenkin aina jäänyt puuttumaan. Ei kuitenkaan ole viehättänyt niin suurta osaa naisista KUIN TARKOITAN. Ei kuitenkaan ole ollut NIIN PALJOA naisten mieleen KUIN TARKOITAN. Ei kuitenkaan ole viehättänyt naisia paikassa kuin paikassa NIIN PALJON KUIN TARKOITAN. Ei kuitenkaan ole saanut niiltä kuvankauniilta naisilta NIIN PALJOA ALOITTEITA KUIN TARKOITAN.

        On varmasti saanut naisia elämässään, mutta ei kuitenkaan pääse sille HUIPPULUOKAN TASOLLE. Sitä minä tarkoitan.

        Jos tuo mies nähdään vetoavana itseluottamuksen ja hyvien keskustelutaitojen takia, niin näkivätkö naiset häne myöskin yhtä viehättävänä MYÖS niiden ulkoisten seikkojen takia? Oliko tuo mies naisten mieleen MYÖSKIN ULKOISESTI? Herättikö tuo mies naisten mielenkiinnon ENNEN kuin hän avasi suutaan? Kun hän meni vaikka jonnekkin baariin, eikä ollut sanonut sanaakaan, niin herättikö hän naisten SEKSUAALISEN KIINNOSTUKSE jo silloin? Vai tarvitsiko hänen avata suunsa, jotta naiset kiinnotuivat? Kun hän harrasti seksiä naisten kanssa, niin viehättyivätkö naiset hänen ulkonäöstään MYÖS? Soittelivatko naiset hänen peräänsä haluten tätä miestä UUDELLEEN JA UUDELLEEN?

        Kuten todettua, naiset pitävät myöskin miehestä, jolla on fyysistä voimaa ja fyysistä kokoa. Naiset viehättyvät miehen vahvoista käsivarsista, vahvasta FYYSISESTÄ kropasta, jne. Kun tällä miehellä ei ollut näitä piirteitä lyhyytensä ja pienen kokonsa vuoksi, niin hän ei ikinä voinut viehättää naisia NÄILLÄ PIIRTEILLÄ. Häneltä jäi siis paljonkin puuttumaan. Hän ei kyennyt viehättämään naisia FYYSISESTI, vaan ainoastaan sillä itsetunnollaan ja keskustelutaidoillaan ja ehkä niillä sänkytaidoillaankin. Varmasti osasi tyydyttää naisen teknisesti, mutta KUINKA PALJON ENEMMÄN naiset olisivat kiinnostuneet, jos hänellä olisi ollut myöskin SEKSUAALISESTI VIEHÄTTÄVÄ ULKONÄKÖ.

        Siinä se pointti onkin. Vaikka se itsetunto onkin niitä tärkeimpiä ominaisuuksia, niin se ei ole AINOA viehättävä piirre miehessä. On ulkoisia, on henkisiä, on älyllisiä, on fyysisiä, jne. Tuo mies kykeni viehättämään AINOASTAAN muutamalla ominaisuudella, niiden fyysisten ja ulkoisten piirteiden loistaessa poissaolollaan. Kyse onkin siis siitä, että KUINKA PALJON ENEMMÄN hän olisi saanut naiset kiinnostumaan itsestään ja KUINKA PALJON ENEMMÄN hän olisi saanut naiset nauttimaan sängyssä ja tekemään aloitteita esim. ravintoloissa, jos hänellä olisi ollut myös KAIKKI MUUTKIN jutut kunnossa.

        Kannattaa aina muistaa, että niillä HUIPPULUOKAN miehillä on myöskin sitä itseluottamusta, mutta heillä on KAIKKEA MUUTAKIN. On ulkonäköä, on keskustelutaitoja, on fiksuutta, on miehekkyyttä, on tyyliä, on isoa kalua ja sänkytaitoja. Niillä miehillä on KAIKKEA SITÄ, mitä tuolla lyhyelläkin miehellä, mutta sen lisäksi KAIKKEA MUUTAKIN naisia viehättävää.

        Ei ole kyse siis siitä, ettenkö saisi naisia. Vaan siitä, etten yllä SILLE TASOLLE KUIN TARKOITAN. Ei tuokaan mies ollut LÄHELLÄKÄÄN sitä. Sille tasolle yltää ehkä se 1 % miehistä. Niin se vain menee.

        Ja se, että jotain puutetta korvataan toisella. Miksi ei vain ole niin, että mitään puutetta EI TARVITSE korvata toisella? Ei tarvitse ulkonäöllisiä puutteita korvata hyvällä itsetunnolla, kun on ne MOLEMMAT SAMASSA PAKETISSA!!!! Ei tarvitse korvata isoa kalua sänkytaidoilla, koska on NE MOLEMMAT SAMASSA PAKETISSA!!!!!

        Ulkonäöllisesti TODELLA KOMEA ja fiksu mies, jolla on itseluottamusta ja keskustelutaitoja ja samalla omaa ison ja NAUTINTOA NAISILLE TUOTTAVAN kalun ja omaa myöskin JUMALAISET SÄNKYTAIDOT. Viehättää siis naisia KAIKILLA TAVOILLA, ei vain joillakin. Ei tarvitse korvata mitään puutteita toisilla, ei ulkonäköä, ei sisäisiä juttuja, ei sänkytaitoja, ei kalun kokoa, jne. koska kyseisellä miehellä vain sattuu olemaan NE KAIKKI.


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        Tuo on lyhyen miehen juttu on varmasti ihan lohduttava kaikille niille miehille, jotka naisia haluavat. Pienestäkin voi ponnistaa pitkälle. Mutta kun puhutaan SIITÄ TASOSTA KUIN MITÄ TARKOITAN, niin tuolla miehellä vain ei ole niitä mahdollisuuksia. Hän on aivan varmasti saanut naisia elämässään, mutta jotain on kuitenkin aina jäänyt puuttumaan. Ei kuitenkaan ole viehättänyt niin suurta osaa naisista KUIN TARKOITAN. Ei kuitenkaan ole ollut NIIN PALJOA naisten mieleen KUIN TARKOITAN. Ei kuitenkaan ole viehättänyt naisia paikassa kuin paikassa NIIN PALJON KUIN TARKOITAN. Ei kuitenkaan ole saanut niiltä kuvankauniilta naisilta NIIN PALJOA ALOITTEITA KUIN TARKOITAN.

        On varmasti saanut naisia elämässään, mutta ei kuitenkaan pääse sille HUIPPULUOKAN TASOLLE. Sitä minä tarkoitan.

        Jos tuo mies nähdään vetoavana itseluottamuksen ja hyvien keskustelutaitojen takia, niin näkivätkö naiset häne myöskin yhtä viehättävänä MYÖS niiden ulkoisten seikkojen takia? Oliko tuo mies naisten mieleen MYÖSKIN ULKOISESTI? Herättikö tuo mies naisten mielenkiinnon ENNEN kuin hän avasi suutaan? Kun hän meni vaikka jonnekkin baariin, eikä ollut sanonut sanaakaan, niin herättikö hän naisten SEKSUAALISEN KIINNOSTUKSE jo silloin? Vai tarvitsiko hänen avata suunsa, jotta naiset kiinnotuivat? Kun hän harrasti seksiä naisten kanssa, niin viehättyivätkö naiset hänen ulkonäöstään MYÖS? Soittelivatko naiset hänen peräänsä haluten tätä miestä UUDELLEEN JA UUDELLEEN?

        Kuten todettua, naiset pitävät myöskin miehestä, jolla on fyysistä voimaa ja fyysistä kokoa. Naiset viehättyvät miehen vahvoista käsivarsista, vahvasta FYYSISESTÄ kropasta, jne. Kun tällä miehellä ei ollut näitä piirteitä lyhyytensä ja pienen kokonsa vuoksi, niin hän ei ikinä voinut viehättää naisia NÄILLÄ PIIRTEILLÄ. Häneltä jäi siis paljonkin puuttumaan. Hän ei kyennyt viehättämään naisia FYYSISESTI, vaan ainoastaan sillä itsetunnollaan ja keskustelutaidoillaan ja ehkä niillä sänkytaidoillaankin. Varmasti osasi tyydyttää naisen teknisesti, mutta KUINKA PALJON ENEMMÄN naiset olisivat kiinnostuneet, jos hänellä olisi ollut myöskin SEKSUAALISESTI VIEHÄTTÄVÄ ULKONÄKÖ.

        Siinä se pointti onkin. Vaikka se itsetunto onkin niitä tärkeimpiä ominaisuuksia, niin se ei ole AINOA viehättävä piirre miehessä. On ulkoisia, on henkisiä, on älyllisiä, on fyysisiä, jne. Tuo mies kykeni viehättämään AINOASTAAN muutamalla ominaisuudella, niiden fyysisten ja ulkoisten piirteiden loistaessa poissaolollaan. Kyse onkin siis siitä, että KUINKA PALJON ENEMMÄN hän olisi saanut naiset kiinnostumaan itsestään ja KUINKA PALJON ENEMMÄN hän olisi saanut naiset nauttimaan sängyssä ja tekemään aloitteita esim. ravintoloissa, jos hänellä olisi ollut myös KAIKKI MUUTKIN jutut kunnossa.

        Kannattaa aina muistaa, että niillä HUIPPULUOKAN miehillä on myöskin sitä itseluottamusta, mutta heillä on KAIKKEA MUUTAKIN. On ulkonäköä, on keskustelutaitoja, on fiksuutta, on miehekkyyttä, on tyyliä, on isoa kalua ja sänkytaitoja. Niillä miehillä on KAIKKEA SITÄ, mitä tuolla lyhyelläkin miehellä, mutta sen lisäksi KAIKKEA MUUTAKIN naisia viehättävää.

        Ei ole kyse siis siitä, ettenkö saisi naisia. Vaan siitä, etten yllä SILLE TASOLLE KUIN TARKOITAN. Ei tuokaan mies ollut LÄHELLÄKÄÄN sitä. Sille tasolle yltää ehkä se 1 % miehistä. Niin se vain menee.

        Ja se, että jotain puutetta korvataan toisella. Miksi ei vain ole niin, että mitään puutetta EI TARVITSE korvata toisella? Ei tarvitse ulkonäöllisiä puutteita korvata hyvällä itsetunnolla, kun on ne MOLEMMAT SAMASSA PAKETISSA!!!! Ei tarvitse korvata isoa kalua sänkytaidoilla, koska on NE MOLEMMAT SAMASSA PAKETISSA!!!!!

        Ulkonäöllisesti TODELLA KOMEA ja fiksu mies, jolla on itseluottamusta ja keskustelutaitoja ja samalla omaa ison ja NAUTINTOA NAISILLE TUOTTAVAN kalun ja omaa myöskin JUMALAISET SÄNKYTAIDOT. Viehättää siis naisia KAIKILLA TAVOILLA, ei vain joillakin. Ei tarvitse korvata mitään puutteita toisilla, ei ulkonäköä, ei sisäisiä juttuja, ei sänkytaitoja, ei kalun kokoa, jne. koska kyseisellä miehellä vain sattuu olemaan NE KAIKKI.

        Tuo mies on varmasti hyvä esimerkki siitä, että on turhaa valittaa, että ei saa naisia. Ja kyllä, enhän minäkään valita siitä, etten saa naisia. En siitä ole ikinä valittanutkaan, enkä valita, etten saisi naisia. Kyllä varmasti saisin, tavalla tai toisella.

        Mutta pointti onkin siinä, että MINKÄLAINEN mies on kyseessä ja minkälaiset miehet ovat juuri niitä HUIPPULUOKAN miehiä, joita on ehkä juuri se 1 % miehistä. Tai siis niitä, joilla on ylipäätään edes mahdollisuuksia tuohon.

        Tuokin mies, niin jos olisi pituutta se suurinpiirtein 185 cm, omaisi ison kalun, olisi SYNNYNNÄISTÄ seksuaalista karismaa (varmasti hänellä oli karismaa, mutta LUONTAISTA JA SYNNYNNÄISTÄ seksuaalista karismaa on aniharvalla ihmisellä), olisi miehekäs, vahva ja fyysisesti iso vartalo, jne. niin aivan varmasti naiset olisivat SATOJA KERTOJA kiinnostuneempia ja valinnanvaraa olisi SATOJA KERTOJA enemmän. Hän viehättäisi myöskin fyysisesti.

        Useinhan naiset nimenomaan sanovat, että kun mies on komea, niin on täysi taukki. Ja kun on iso kalu, niin ei ole sänkytaitoja. Turvaudutaan aina vain siihen yhteen juttuun. Mutta kun se vain ei mene niin. Hyvä itsetunto voi olla, vaikka olisi kuinka komea, fiksu, isokaluinen ja jumalainen rakastaja.

        Vaikka kuinka olisi korvannut jonkun puutteen jollakin toisella, niin se puuttuva piirre kuitenkin karsii aina niitä naismahdollisuuksia. Eli vaikka kyseinen mies saikin naisia itsetunnollaan, niin kyllä se pituuden puute myöskin karsi niitä. Jos olisi ollut tuon kaiken päälle vielä pitkä, niin naisia olisi ollut huomattavasti enemmän.

        Jos esim. minulla olisi parempi itsetunto naisista puhuttaessa, niin aivan varmasti saisin ainakin joskus seksiä ja ehkä parisuhteenkin. Kyllä, asia on näin, itsetunto on tärkeää. Mutta, se ei kuitenkaan tee minusta JUURI SELLAISTA MIESTÄ kuin haluan. Se ei tuo minulle NIITÄ KAIKKIA MUITA viehättäviä ja naisia kiinnostavia piirteitä ja ominaisuuksia. Moni mies vain tyytyy siihen lujaan itsetuntoon, vaikka ne muut piirteet nostaisivat MYÖSKIN naisten kiinnostusta.

        Eli nyt on kyse nimenomaan siitä, että KUINKA KIINNOSTAVA JA VIEHÄTTÄVÄ mies ylipäätään naisten keskuudessa on. Kuinka paljon hänellä on niitä puutteita, kuinka paljon niitä vahvuuksia. Ja KUINKA PALJON ENEMMÄN hänellä olisi valinnanvaraa naisten keskuudessa, jos olisi MYÖSKIN ENEMMÄN tarjottavaa.

        Itsetunto on se kaikkein tärkein ominaisuus miehessä, mutta entä sitten? Mitä vitun väliä sillä on, mikä on TÄRKEINTÄ? Merkitystä on sillä, mitkä ovat NIITÄ YLIPÄÄTÄÄN merkittäviä piirteitä ja ominaisuuksia naisten keskuudessa. Itsetunto on yksi, mutta niitä on KUITENKIN MONIA, MONIA, MONIA MUITAKIN.

        Kuten todettu, mitä enemmän niitä kiinnostavia ja viehättäviä piirteitä miehessä on, niin sitä enemmän naiset ovat hänestä kiinnostuneita. Itsetunto on todella tärkeää, mutta tähän päälle vielä NE KAIKKI MUUTKIN PIIRTEET, niin aletaan puhua siitä HUIPPULUOKAN miehestä.

        Hyvällä itsetunnolla pääsee pitkälle totta. Mutta NE KAIKKI MUUTKIN piirteet nostavat sitä miehen seksuaalista vetovoimaa ja tällöin mahdollisuuksia on PALJON ENEMMÄN. Ei se itsetunto ole AINOA piirre.

        Mies, joka pystyy viehättämään naisia niin itsetunnollaan, pituudellaan, fyysisellä ja henkisellä voimallaan, vahvuudellaan, komeudellaan, fiksuudellaan, tyylikkyydellään, keskustelutaidoillaan, isolla kalullaan, sänkytaidoillaan, miehekkyydellään, jne. Kuten huomaatte, on PALJON MUITAKIN sellaisia piirteitä, joista naiset kiinnostuvat, ei ainoastaan se itsetunto, vaikka se tärkein onkin. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies ilman viehättävää ulkonäköä PYSTY VIEHÄTTÄMÄÄN naisia ulkonäöllään, vaan ainoastaan itsetunnollaan. Mutta mies, jolla on NUO MOLEMMAT!!! NUO MOLEMMAT!!!!! NUO MOLEMMAT!!! piirteet, on aika eri lähtötilanteessa.


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        Tuo mies on varmasti hyvä esimerkki siitä, että on turhaa valittaa, että ei saa naisia. Ja kyllä, enhän minäkään valita siitä, etten saa naisia. En siitä ole ikinä valittanutkaan, enkä valita, etten saisi naisia. Kyllä varmasti saisin, tavalla tai toisella.

        Mutta pointti onkin siinä, että MINKÄLAINEN mies on kyseessä ja minkälaiset miehet ovat juuri niitä HUIPPULUOKAN miehiä, joita on ehkä juuri se 1 % miehistä. Tai siis niitä, joilla on ylipäätään edes mahdollisuuksia tuohon.

        Tuokin mies, niin jos olisi pituutta se suurinpiirtein 185 cm, omaisi ison kalun, olisi SYNNYNNÄISTÄ seksuaalista karismaa (varmasti hänellä oli karismaa, mutta LUONTAISTA JA SYNNYNNÄISTÄ seksuaalista karismaa on aniharvalla ihmisellä), olisi miehekäs, vahva ja fyysisesti iso vartalo, jne. niin aivan varmasti naiset olisivat SATOJA KERTOJA kiinnostuneempia ja valinnanvaraa olisi SATOJA KERTOJA enemmän. Hän viehättäisi myöskin fyysisesti.

        Useinhan naiset nimenomaan sanovat, että kun mies on komea, niin on täysi taukki. Ja kun on iso kalu, niin ei ole sänkytaitoja. Turvaudutaan aina vain siihen yhteen juttuun. Mutta kun se vain ei mene niin. Hyvä itsetunto voi olla, vaikka olisi kuinka komea, fiksu, isokaluinen ja jumalainen rakastaja.

        Vaikka kuinka olisi korvannut jonkun puutteen jollakin toisella, niin se puuttuva piirre kuitenkin karsii aina niitä naismahdollisuuksia. Eli vaikka kyseinen mies saikin naisia itsetunnollaan, niin kyllä se pituuden puute myöskin karsi niitä. Jos olisi ollut tuon kaiken päälle vielä pitkä, niin naisia olisi ollut huomattavasti enemmän.

        Jos esim. minulla olisi parempi itsetunto naisista puhuttaessa, niin aivan varmasti saisin ainakin joskus seksiä ja ehkä parisuhteenkin. Kyllä, asia on näin, itsetunto on tärkeää. Mutta, se ei kuitenkaan tee minusta JUURI SELLAISTA MIESTÄ kuin haluan. Se ei tuo minulle NIITÄ KAIKKIA MUITA viehättäviä ja naisia kiinnostavia piirteitä ja ominaisuuksia. Moni mies vain tyytyy siihen lujaan itsetuntoon, vaikka ne muut piirteet nostaisivat MYÖSKIN naisten kiinnostusta.

        Eli nyt on kyse nimenomaan siitä, että KUINKA KIINNOSTAVA JA VIEHÄTTÄVÄ mies ylipäätään naisten keskuudessa on. Kuinka paljon hänellä on niitä puutteita, kuinka paljon niitä vahvuuksia. Ja KUINKA PALJON ENEMMÄN hänellä olisi valinnanvaraa naisten keskuudessa, jos olisi MYÖSKIN ENEMMÄN tarjottavaa.

        Itsetunto on se kaikkein tärkein ominaisuus miehessä, mutta entä sitten? Mitä vitun väliä sillä on, mikä on TÄRKEINTÄ? Merkitystä on sillä, mitkä ovat NIITÄ YLIPÄÄTÄÄN merkittäviä piirteitä ja ominaisuuksia naisten keskuudessa. Itsetunto on yksi, mutta niitä on KUITENKIN MONIA, MONIA, MONIA MUITAKIN.

        Kuten todettu, mitä enemmän niitä kiinnostavia ja viehättäviä piirteitä miehessä on, niin sitä enemmän naiset ovat hänestä kiinnostuneita. Itsetunto on todella tärkeää, mutta tähän päälle vielä NE KAIKKI MUUTKIN PIIRTEET, niin aletaan puhua siitä HUIPPULUOKAN miehestä.

        Hyvällä itsetunnolla pääsee pitkälle totta. Mutta NE KAIKKI MUUTKIN piirteet nostavat sitä miehen seksuaalista vetovoimaa ja tällöin mahdollisuuksia on PALJON ENEMMÄN. Ei se itsetunto ole AINOA piirre.

        Mies, joka pystyy viehättämään naisia niin itsetunnollaan, pituudellaan, fyysisellä ja henkisellä voimallaan, vahvuudellaan, komeudellaan, fiksuudellaan, tyylikkyydellään, keskustelutaidoillaan, isolla kalullaan, sänkytaidoillaan, miehekkyydellään, jne. Kuten huomaatte, on PALJON MUITAKIN sellaisia piirteitä, joista naiset kiinnostuvat, ei ainoastaan se itsetunto, vaikka se tärkein onkin. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies ilman viehättävää ulkonäköä PYSTY VIEHÄTTÄMÄÄN naisia ulkonäöllään, vaan ainoastaan itsetunnollaan. Mutta mies, jolla on NUO MOLEMMAT!!! NUO MOLEMMAT!!!!! NUO MOLEMMAT!!! piirteet, on aika eri lähtötilanteessa.

        Miehet siis monesti aina tyytyvät siihen yhteen tai kahteen juttuun, millä on mahdollista saada naisia. Eivät he ole kiinnostuneita siitä, että millä jutuilla, piirteillä tai ominaisuuksilla he viehättäisivät naisia ENEMMÄN. He ajattelevat, että saan tälläkin tyylillä naisia, en tarvitse niitä muita juttuja. Mutta kun NE KAIKKI MUUTKIN jutut nostaisivat sitä omaa mahdollisuutta niillä naismarkkinoilla. Ei ymmärretä, että jos minulla kaiken tämän päälle olisi MYÖS iso kalu, niin naiset nauttisivat VIELÄKIN ENEMMÄN. He tyytyvät siihen, että saavat naisia muutenkin. Totuus on kuitenkin se, että jos olisi KAIKIN TAVOIN viehättävämpi, niin naisia olisi VIELÄKIN ENEMMÄN. Ja naiset olisivat VIELÄKIN KIINNOSTUNEEMPIA.

        Itse vain en ole millään muotoa tykännyt siitä, että joitakin puutteita yritetään korvata joillakin toisilla. Siis nimenomaan naisten ollessa kyseessä. Ei minullakaan ole todellakaan hyvää ulkonäköä, mutta en yritäkkään korvata sitä hyvällä itsetunnolla. Tiedän, että se ei tuo minulle hyvää ulkonäköä, ei kalun kokoa kasvata, ei tuo minulle sitä LUONTAISTA JA SYNNYNNÄISTÄ SEKSUAALISTA KARISMAA, ei tuo minulle niitä hyviä geenejä, Hyvällä itsetunnolla saisin varmasti naisia, mutta en kuitenkaan sillä mitalla kuin MITÄ MINÄ HENKILÖKOHTAISESTI TARKOITAN. Se ei vie minua sille tasolle MITÄ MINÄ TARKOITAN.

        Ei minua kiinnosta mikään hyvä itsetuntoa millään muotoa, jos minulla ei ole NIITÄ KAIKKIA MUITAKIN PIIRTEITÄ JA OMINAISUUKSIA, jotka naisia viehättävät. Hyvä itsetuntoisia miehiä on maailmassa monia, mutta harva heistä on HUIPPULUOKAN mies, kun ei ole niitä muita viehättäviä piirteitä. Niin se vain menee, mitä enemmän, sitä enemmän. Mitä enemmän miehellä on niitä viehättäviä piirteitä ja ominaisuuksia, niin sitä enemmän naiset ovat kiinnostuneita ja sitä enemmän miehellä on mahdollisuuksia naisten seurassa.

        Joten. oli varmasti hyvä esimerkki monelle miehelle, mutta itselleni tuosta ei kyllä valitettavasti ollut mitään apua.


    • Lääkäri

      Tarviit sairaalahoitoa! Enpä ole nähnyt ennen näillä suomi24 palstoilla että joku olisi noin psykoosissa.

      Suljetulle osastolle ja nappia huuleen!

    • fjkggj88

      Hittoako sitä naisista? Sitä voi elää omaa elämäänsä miettimättä joutavia.

    • ewa_

      "Totta kai se luonne vaikuttaa enemmän kuin se ulkonäkö, totta kai."

      pystytkö/pystyykö kukaan muu, huomaamaan, että heitit tuollaisen lauseen yhteen kohtaan!!! 99,98% kirjoituksistasi keskittyy päinvastaisen korostamiseen.

      Nyt hyvä ihminen "joku vaan", keskity tohon ajatukseen, siis "Totta kai se luonne vaikuttaa enemmän kuin se ulkonäkö, totta kai."

      Ei kukaan ihminen tule onnelliseksi siitä, että saa ylettömästi huomiota ja seksiä vastakkaiselta sukupuolelta (jos sattuu olemaan hetero).

      Kaikilla on obsessionsa, sun TÄYDELLINEN miespuolinen kaverisi ei ole sen onnellisempi ihminen kuin sinäkään. Saattaa jäädä auton alle huomenna. Sinä saatat jäädä. Mitä tahansa voi tapahtua. Turha olla kateellinen hänelle.

      Käytin noin 30min tän ketjun lukemiseen. UH.

      Olen nainen, kaunis hyväkroppainen hyvin toimeentuleva herttainen ihminen :)

      En hyppäisi sun kaverin kanssa sänkyyn vaikka maksettaisiin. Itselläni on perverssiona kaikki friikit miehet. Siis persoonalliset!

      Sä käyt liikaa yöelämässä! Tai sulla on vinossa toi mitä huomaat. Yleensä baareissa ollaan pitämässä hauskaa, eikä tarkkailemassa kuinka paljon potentiaalista pesää joku kaveri olis saamassa.

      Siis, älä käy yöelämässä. Sinne mennään pitämään hauskaa. Harvemmin kukaan baarissa ajattelee ja skannaa ketään paitsi autopilotilla, mut luonnollisesti hyvännäköset tyypit saa enemmän huomiota.

      Naisista 60% ei saa yhdynnässä orgasmia, joten voit sen unohtaa että sillä isolla munalla nainen sais. Ei MiTn merkitystä munan koolla jos nainen on vaan sitä tyyppiä, ettei munalla SAA.

    • nainen851

      No huhhuh. Melkosta ylistystä. Laitahan nyt kuva miehestä joka vois ulkinäöllisesti olla mielestäsi samaa tasoa kuin tuo seksijumala, niin päästään me naiset täällä kertomaan oma mielipide.

    • einari epätoivo

      Joku syntyi sokeana, joku kuurona ja joku älyllisesti vajaana. Näilläkin seksuaaliset halut olemassa, mutta kun luonto vittuilee ja teki vajavaiseksi, niin se on voi voi. Se on pelattava niillä korteilla mitkä on saanut.

    • Joku vaan

      "Nyt hyvä ihminen "joku vaan", keskity tohon ajatukseen, siis "Totta kai se luonne vaikuttaa enemmän kuin se ulkonäkö, totta kai.""

      Pointtina tässä hommassa onkin se, että se ulkonäkö tekee OMAN VAIKUTUKSENSA, joka on fyysinen vaikutus. Luonne ja persoona tekevät OMAN VAIKUTUKSENSA, jotka ovat sisäisiä ja henkisiä. Ymmärrät varmasti mitä tarkoitan?

      Naiset viehättyvät MYÖSKIN siitä ulkonäöstä ja ulkonäkö on yksi MERKITTÄVÄ seksuaalista vetovoimaa lisäävä tekijä. Vaikka se luonne ja persoona olisikin TÄRKEÄMPIÄ, niin siitä huolimatta se ulkonäkö tekee sen OMAN VAIKUTUKSENSA.

      "mut luonnollisesti hyvännäköset tyypit saa enemmän huomiota."

      Kuten tässäkin tuot sen esille, ulkonäkö tekee sen OMAN VAIKUTUKSENSA, vaikkei se TÄRKEINTÄ olisikaan. Naiset kyllä viehättyvät MYÖSKIN SIITÄ ULKONÄÖSTÄ, vaikkei se TÄRKEINTÄ olisikaan. Tietysti jos ERITTÄIN KOME mies on tyhmä tai pässi, niin se ulkonäkö ei autakkaan. Ymmärrät varmasti myös tämän?

      Tarkoitankin siis nimenomaan miestä, joka viehättää naisia SEKÄ ulkonäöllä ETTÄ niillä luonteella ja persoonalla. Siis MOLEMMILLA TAVOILLA, ei vain jommallakummalla. Siis YHDESSÄ JA SAMASSA MIEHESSÄ nuo MOLEMMAT PIIRTEET.

      Pointti siis nimenomaan on se, ettei minua kiinnosta ne persoonat ja luonteet, ellei minulla ole niitä ulkonäöllisiä juttuja. Jos minulla olisi ulkonäköä, niin aivan varmasti kiinnittäisin huomiota myöskin siihen asenteeseen, luonteeseen, persoonaan, jne. Silloin minulla olisi NE KAIKKI PIIRTEET. Ymmärrät varmasti tämän? Ulkonäöllä viehättäisin FYYSISESTI ja luonteella ja persoonalla viehättäisin HENKISESTI. Viehättäisin siis MOLEMMILLA TAVOILLA. Ymmärrät tämän varmasti?

      Ei minua kiinnosta pätkän vitun vertaa se, että onko luonne tai persoona TÄRKEÄMPIÄ kuin se ulkonäkö. Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan se, että se ulkonäkö tekee OMAN, TIETYNLAISEN VAIKUTUKSEN naisiin ja se riittää. Kun minulla ei sitä ulkonäköä ole, niin en voi viehättää naisia JUURI SILLÄ TAVALLA KUIN HALUAN. Ymmärrät varmasti tämänkin?

      Haluan itselleni NIITÄ KAIKKI, ymmärrätkö? Haluan nimenomaan KUMPAAKIN ITSELLENI, en vain jompaakumpaa. En halua viehättää naisia VAIN luonteella, itsevarmuudella, persoonalla, jne. vaikka ne olisivatkin tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Haluan viehättää naisia MYÖSKIN SILLÄ ULKONÄÖLLÄ. Haluan niitä ulkonäöllisiä seikkoja siksi, että MYÖSKIN SE ULKONÄKÖ viehättää naisia, vaikkei se TÄRKEINTÄ OLISIKAAN. Ulkonäkö viehättää naisia TIETYLLÄ TAVALLA, luonne ja persoona TIETYLLÄ TAVALLA.

      Haluan niitä MOLEMPIA, niitä KUMPAAKIN. Jos minulla ei ole mahdollisuuksia saada niitä ulkonäöllisiä piirteitä ja ominaisuuksia, niin ei minua kiinnosta VITTUAKAAN mitkään luonteet ja persoonat, koska silloin minulta jäävät puuttumaan edelleen ne ulkonäölliset piirteet. Niin se vain menee.

      Vaikka ne itsevarmuudet, asenteet, luonteet ja persoonat olisivat kuinka tärkeitä, niin joka tapauksessa kuitenkin, se ulkonäkö viehättää naisia OMALLA TAVALLAAN, nimenomaan FYYSISESTI. Itsevarman miehen ei tarvitse olla komea, isokaluinen ja lihaksikas, mutta totta kai se ulkonäkö VAIN LISÄÄ SITÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Jos mies vain on itsevarma, persoonallinen ja omaa asennetta, niin totta kai se ulkonäkö VAIN LISÄÄ SEN MIEHEN VIEHÄTTÄVYTTÄ. Se ulkonäkö tekee siinä miehessä SEN OMAN VAIKUTUKSENSA, se siis lisää miehen viehättävyyttä ja seksuaalista vetovoimaa OMALLA TAVALLAAN. Ei samalla tavalla kuin se luonne ja persoona, vaan NIMENOMAAN FYYSISESTI.

      • Joku vaan

        Ei se ulkonäkö auta, ellei ole sitä persoonaa ja luonnetta. Sen takia haluan MOLEMPIA, juuri sen takia haluan KUMPAAKIN, koska kummatkin piirteet viehättävät OMALLA TAVALLAAN.

        Vaikka kuinka sanotaan, että itsevarma, asennetta omaava ja persoonallinen mies saa naisia ilman ulkonäköäkin, niin onhan se totta. Mutta pointti onkin siinä, että jos miehellä VIELÄ KAIKEN TUON LISÄKSI on MYÖSKIN sitä ulkonäköä, niin naiset ovat PALJON ENEMMÄN KIINNOSTUNEITA ja aivan varmasti niitä kiinnostuneita naisia on PALJON ENEMMÄN. Ymmärrät varmasti tämän? Mitä enemmän niitä naisia viehättäviä piirteitä ja ominaisuuksia on YHDESSÄ JA SAMASSA MIEHESSÄ, niin sitä enemmän naiset ovat kiinnostuneita ja sitä enemmän niitä kiinnostuneita naisia on. Ymmärrät varmasti tämänkin?

        Mitä enemmän niitä naisia viehättäviä piirteitä ja ominaisuuksia on YHDESSÄ JA SAMASSA MIEHESSÄ, niin sitä enemmän naiset ovat kiinnostuneita ja sitä enemmän niitä kiinnostuneita naisia on.

        Niinhän se menee joka ikisessä asiassa maailmassa. Mitä enemmän, sitä enemmän.

        "Sä käyt liikaa yöelämässä!"

        Käyn töissä NAISVALTAISESSA työpaikassa, jossa on PALJON NUORIA NAISIA töissä, kuntosalilla, futiskentillä, urheilutapahtumissa, rokkikeikoilla ja rokkifestareilla, uimarannoilla, joskus kesäteattereissa, laskettelukeskuksissa, ostoskeskuksissa, kirjastossa, lenkkeilemässä, valmentamassa jalkapalloa, ravintoloissa, jne.

        "Naisista 60% ei saa yhdynnässä orgasmia, joten voit sen unohtaa että sillä isolla munalla nainen sais. Ei MiTn merkitystä munan koolla jos nainen on vaan sitä tyyppiä, ettei munalla SAA."

        Eihän iso muna mikään automaatio ole koskaan ollut, merkitystä on tietenkin myös niillä sänkytaidoilla ja suuseksitaidoilla ja ihan yleisellä kommunikoinnilla naisten kanssa. Mutta pointti ei ollutkaan se, että se iso kalu olisi se KAIKISTA TÄRKEIN juttu sängyssä. Vaan nimenomaan se, että KAIKEN TUON LISÄKSI, siis rakastelutaitojen, sänkytaitojen, seksitaitojen, suuseksitaitojen, kommunikointitaitojen, jne. LISÄKSI se iso kalu on VAIN PELKKÄÄ PLUSSAA. Nimenomaan se vain LISÄÄ SITÄ KIIHOITUSTA JA VIEHÄTYSTÄ. Ei se pelkkä iso kalu saa aikaan mitään orgasmia, vaan NE KAIKKI YHDESSÄ antavat naiselle sitä nautintoa. Sehän se pointti onkin.

        Eivätkä kaikki naiset saakkaan yhdynnässä orgasmia. Mutta monet saavat ja niistä olen koko ajan puhunutkin. Kun nainen saa yhdynnässä orgasmin, niin totta kai se iso kalu VAIN ANTAA LISÄÄ SITÄ NAUTINTOA. Niille naisille nimenomaan, ketkä saavat yhdynnässä orgasmin, se iso kalu antaa vain LISÄÄ SITÄ NAUTINTOA. Ja vaikka nainen ei saisikaan yhdynnässä orgasmia, niin se iso kalu lisää heilläkin SITÄ KIIHOITUKSEN MÄÄRÄÄ. Kyllä naiset vain pitävät visuaalisestikkin isosta kalusta, sano sinä ihan mitä vain haluat. Totuus on kuitenkin ihan toisenlainen.

        Tämän takia nimenomaan onkin miehelle etua siitä isosta kalusta, jos paikalle sattuu nainen, joka saa yhdynnässä orgasmin. Muiden naisten kohdalla se lisää IHAN MUUTENKIN SITÄ KIIHOITUKSEN MÄÄRÄÄ.


    • Kovaa on

      Kaveri, miten menee tämä asian kanssa nyt? Yhäkö tuon komean jumalmiehen kanssa hengaat ja misukoiden ihasteluja sivusta seurailet?

    • 11jakeboy666

      Tämän takia nimenomaan onkin miehelle etua siitä isosta kalusta, jos paikalle sattuu nainen, joka saa yhdynnässä orgasmin. Muiden naisten kohdalla se lisää IHAN MUUTENKIN SITÄ KIIHOITUKSEN MÄÄRÄÄ.

      Saatana tuo on vittu totta!

    • nainen :)

      Sulla on oikeasti vakavia itsetuntoa ja (ehkä muitakin) ongelmia itseäsi kanssa!! Miten kukaan voi jauhaa tämmöistä yhtä ja samaa suoltaen valtavan määrän tekstiä!! Ap:lla menee varmaan kaikki elämän energia ja ajatuksen tähän kadehtimiseen..

    • juonytviinaa

      🙀👺😴

    • voihelvetin

      Hullu saatana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe