Olisi työharjoittelupaikan haastattelu tiedossa, ja etäisyyden ollessa tällä hetkellä liian suuri en onnistu kasvokkain tapaamaan, joten työnantaja ehdotti videohaastattelua. Hän ilmoitti pelkän ISDN-numeron ja PIN-koodin, mutta minulla ei ole mitään hajua, millä ja millä tavalla minun on nyt yhteys otettava. Kysyisin muuten suoraan työnantajalta, mutta on vähän myöhäinen ajankohta soittaa keskellä yötä. Tarvitsenko Skypen vai jonkun erillisen laitteen tai ohjelman videohaastattelun tekemiseksi vai onnistuisiko puhelimella? Asian toiminta vaikuttaa itsestäänselvyydeltä, mutta itsellä ei ole mitään hajua miten homma toimii... Olisiko vinkkejä?
Miten videohaastattelu toimii?
tietämätönopiskelija
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823