Olen ajatellut hakea maatalous-metsätieteelliseen, mutta miten tällä alalla suhtaudutaan absolutisteihin? Mille paikkakunnalle kannattaisi hakea? Millaisia kokemuksia teillä on? Onko jokin paikkakunta hyvin (liian?) ahdasmielinen?
Absolutisti tiedekuntaan???
5
371
Vastaukset
- etk2
Moi.
Suhtaudutaan hyvin, ei tarvii pelätä että kiusattaisiin sen takia. Ollaan aikuisia ihmisiä ja juot tai et nii oot hyvää pataa tiedekunnan opiskelijoiden keskuudessa. Se on ihmisille ihan sama ootko kännissä vai selvinpäin bileissä.
Helsingin maametsis on toimiva omasta mielestä. ite luen elintarviketieteitä siellä neljättä vuotta eikä ole mitään valittamista tiedekunnan ja opiskelijoiden toiminnasta, päinvastoin. Voit tulla tuulihousuissa ja collegepaidassa luennolle tai tenttiin hyvillä mielin, ketään ei kiinosta vittuakaan miten pukeudut ja onko sliipattu letti nyt hyvin. sen takia maametsis hy:ssä rokkaa, voit oikeesti olla oma ittes. Ihan normaaleja ihmisiä siellä on verrattuna esim: kauppkorkeakouluun; jossa kilpailu pääaineesta ja muista on paljon kovempaa:
Helsingissä on todella lepposa meno, hae snne jos pikkusenki kiinnostaa.
terkuin, elintarviketieteiden kandi - plåp
Onks Viikissä hyvii bileitä?
- A.E.Järvinen
Oletko siis jo eheytynyt ja hylännyt lääkisvaihtoehtosi?
Meillä metsiksessä suhtaudutaan kaikkiin opiskelijoihin tasavertaisesti. Tietysti harjoitusjaksoilla metsätyömailla pullo kiertää välillä metsureilta myös meille "työnjohtajille", mutta se on hyvin marginaalista. Jos sanon, että viiden opiskeluvuoteni aikana on korkeintaan yhden käden sormilla laskettava määrä opiskelijatovereitani sortunut liialliseen alkoholinkäyttöön, en paljon valehtele.
Eikä mihinkään opisklijarientoihin ole pakko osallistua. Nykyajan "metsäherrat" ovat vähän eri laatua kuin ne susiturkkiset ja -lakkiset suuret herrat ahkioissaan, joille Lapin "hokmanni" maistui välillä kovastikin. - myös abso
"Mille paikkakunnalle kannattaisi hakea?" Maatalous sekä elintarvike- ja ympäristötieteet ovat vain Helsingissä, metsätalous myös Joensuussa.
Absolutistina olen jättänyt bileet väliin. - Huutomerkkinä
En usko, että absolutisteihin suhtaudutaan negatiivisesti millään opintoalalla, jos nämä itse eivät tee asiasta numeroa. Ei asian pitäisi ainakaan millään tavalla vaikuttaa opiskelupaikan valintaan, sillä enää ei todellakaan olla yläkoulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818