Ostin Altea XL:n ja mukana tulivat talvirenkaat peltivanteilla ja kesärenkaat al-vanteilla
Nyt noita al-vanteen pultteja ei löydy , mistähän saisi uudet
Al-vanteet ovat ilmiesesti alkuperäiset , ainakin keskikupit ovat seat merkillä varustetut.
Vnateissa on plajon merkintöjä, löytyisikö noilla vannemerkinnöillä aunton mekillä oikeat ?
Seat Altea pyöränpultit
5
349
Vastaukset
- luulempa
taitaa sopia samat pultit kuin peltivanteisiin
- ei ongelmaa
Kyllä pultteja myydään lähes jokaisessa rengasliikkeessä.
Jos alumiinivanteesi ovat alkuperäisiä, niin varmasti niitä saa myös niistä SEAT-liikkeistä, joissa on huolto/varaosa -puolikin.- ristikkoavain
Sama ongelma tojossa. Ajoin Vianoriin ja kysyin siihen muttereita. Löivät pussillisen käteen ja köyhdyin valtavat 20 €. Ei ole vaikeaa.
- Elvis oli kala
VAGinoissa sama pultti kelpaa alkuperäisille alu- ja peltivanteille.
- doublebolt
Höh..samoja pultteja mä oon käyttänyt. En tiennytkään että aluille olisi omat pultit. Itseasiassa ei kaupassa mukana tullutkaan mulle kuin noi mitkä kiinni oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232899Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412652Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811644Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161528- 501238
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996