Sumeri

lestadiolainen

OLe hyvä ja lopeta palstan aihepiirtiin kuulumattomien avauksien pykääminen.
Kiitos

10

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskustelija

      Sumeri, ymmärrän halusi kirjoitella jonnekin, mutta moni on väsynyt jo!
      Olisitko sen verran älykäs että etsisit jonkun muun palstan, joka liittyisi aihepiiriisi, jota käsittelet.

      • Kiinnostunut

        Kannattaisiko mennä nukkumaan, jos väsyttää. En usko, että vireystilasi kiinnostaa ketään täällä


      • keskustellen
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Kannattaisiko mennä nukkumaan, jos väsyttää. En usko, että vireystilasi kiinnostaa ketään täällä

        Ei olekaan kyse varmastikkaan keskustelijan vireystilasta, vaan aihepiiristä.
        Moni kaipaisi totisesta Jumalan Sanasta keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa.


      • Kiinnostunut
        keskustellen kirjoitti:

        Ei olekaan kyse varmastikkaan keskustelijan vireystilasta, vaan aihepiiristä.
        Moni kaipaisi totisesta Jumalan Sanasta keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa.

        Eikö Raamattu sinusta ole totista Jumalan sanaa?


      • sumeri

        poistin taas typerän vastaukseni - aina se vaan vanha-Aatu nostaa päätään.


      • teu.
        sumeri kirjoitti:

        poistin taas typerän vastaukseni - aina se vaan vanha-Aatu nostaa päätään.

        Minä arvasin että' siitä oli kysymys , etkö ole kuullut ettäkun olet painanut
        lähetä näppintä kirjoitus on SUOMI 24. omaisuutta , minä olen tän titänyt
        jo 4 vuotta enkä meinaalkkaan poistaa , ajatukset on ne kun ajan vie ,
        kyllä toitä pian tekis ,


      • "Olisitko sen verran älykäs että etsisit jonkun muun palstan, joka liittyisi aihepiiriisi, jota käsittelet."

        Sumeri on luultavsti älykkäin kaikista palstalle kirjoittavista. Kun tänne KERRANKIN kirjoittaa joku jolla on jotain uutta sanottavaa, olisi mitä suurinta typeryyttä ajaa sellainen pois. Olisitko siis sen verran älykäs että olisit ihan hiljaa ja antaisit älykkäämpiesi keskustella.


      • teu.
        Eslest kirjoitti:

        "Olisitko sen verran älykäs että etsisit jonkun muun palstan, joka liittyisi aihepiiriisi, jota käsittelet."

        Sumeri on luultavsti älykkäin kaikista palstalle kirjoittavista. Kun tänne KERRANKIN kirjoittaa joku jolla on jotain uutta sanottavaa, olisi mitä suurinta typeryyttä ajaa sellainen pois. Olisitko siis sen verran älykäs että olisit ihan hiljaa ja antaisit älykkäämpiesi keskustella.

        ÄÖ alle sadan tekee tällaista , anteeks vaan


    • Palstan lueskelija

      Sumerin kirjoitukset ovat mielestäni mielenkiintoisimmasta päästä tällä palstalla. Ne liittyvät tärkeällä tavalla lestadiolaisuuteen koska niissä asioissa on tämän uskonnon syvät juuret.

    • sumeri

      Rupean nyt kirjoittamaan Taulu XI aiheesta, koska siihen on tilaisuus tänään.

      Taulu XI on olennainen sellaiselle uskovalle ja epäilevälle, joka tahtoo saada näkemystä Raamatun pyhien kirjojen olemuksesta ja siitä, mitä on Jumalan ilmoitus ihmiskunnalle.

      Asia on hyvin vaikea ja suorastaan raastava, joten neuvon sinua jättämään sen väliin. Avaa itse jokin teema, josta toivot keskustelua tänne vapaan sanan Hyde Parkille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe