Vapaa kuvaus

Rauhallinen, hidas perushämäläinen. Ei kiirettä mihinkään muualle kuin syömään. Lempikirjat: Monte-Criston kreivi Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

33

Kommenttia

397

  1. Muutos linjassa?

    Rauhan Side -lehden takakannen lyhyessä esittelyssä luki ennen, että esikoislestadiolaisuus on evankelisluterilaisen kir
    Lestadiolaisuus
    3
    79
  2. Laestadius ja Wieselgren

    Eihän Laestadius tietenkään arvostanut kuolleen kirkon pappeja, eihän? Minkä takia hän kuitenkin kutsui Göteborgissa asu
    Lestadiolaisuus
    16
    134
  3. Loanheittoa

    Alkaa kyllästyttää tämä molemminpuolinen loanheitto. Näinkä itseään Kristuksen seuraajiksi tituleeravat oikein käyttäyty
    Lestadiolaisuus
    26
    618
  4. Vanha äiti

    Lähetyksen aikana kuultiin erään pohjoiskarjalaisen lähetys iehen saarnaavan siitä, miten vanhaa äitiä ei pitäisi hyvätä
    Lestadiolaisuus
    8
    641
  5. Kirkonkellot

    Eikö ole hienoa kun KIRKONKELLOJEN ääni kuuluu ennen seurojen alkua?
    Lestadiolaisuus
    19
    770
  6. Luotsille

    Onnittelen onnistuneen valinnan johdosta. Toivotan sinulle pitkää pinnaa sekä samaa harkitsevuutta ja pitkää pinnaa jota
    Lestadiolaisuus
    6
    107
  7. Kiitokset kaikille

    - ja ihan erityisesti teutalle, jonka toiminnan johdosta olen irtisanoutunut sheriffin tehtävästä. Otapa itse homma vas
    Lestadiolaisuus
    33
    288
  8. Plagiointi

    Plagiointi- ja kopiointikielto koskee myös savon ukkoa, niin kauniita kuin kopsaamasi raamatunlauseet ovatkin. Pelkkä ko
    Lestadiolaisuus
    17
    273
  9. Tiedote

    Joku kiukutteli poistopyynnön yhteydessä etten hoida hommaani kun häirikköviestit vaan saavat olla. Kyseinen viesti oli
    Lestadiolaisuus
    28
    377
  10. KAIKILLE

    Lukekaa http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9091027/44240776
    Lestadiolaisuus
    44
    353
  11. Vielä uskovaisista

    Taisi kysymykseni jäädä tuonne taaemmas joten kysyn vielä millainen on uskovaisen vangin asema vankilassa. Vainotaanko,
    Vankilat ja vankeinhoito
    3
    155
  12. Uskovaiset vankiloissa

    Kiinnostaisi millaiset mahdollisuudet on tehdä hengellistä työtä vankiloissa. Miten otetaan vastaan, käykö tilaisuuksiss
    Vankilat ja vankeinhoito
    4
    303
  13. Poistoilmoitus

    Olen poistanut kaksi viestiketjua joissa on ollut pitkiä lainauksia ilmeisesti tekijänoikeuksien alaisista teoksista. La
    Lestadiolaisuus
    1
    175
  14. Poisto

    Oli pakko poistaa Saara-nimimerkin aloittama "Nostetaan kissa pöydälle" -ketju koska alkoi mennä toinen toisensa syyttel
    Lestadiolaisuus
    4
    530
  15. Nimikirjainten käyttö

    Kun linjana on se, että yksityishenkilöstä (siis muusta kuin julkisuuden henkilöstä) henkilöstä ei pitäisi puhua tunnist
    Lestadiolaisuus
    18
    969
  16. Varoituksia

    Toisen keskustelijan nimittäminen äpäräksi on johtanut bannauspyyntöön. Mikä uskovainen nimittää toista ihmistä äpäräksi
    Lestadiolaisuus
    20
    1046
  17. Poistoilmoitus

    Poistin nimim. Saaran viestillä "Anna mun kaikki kestää" aloitetun ketjun, koska se oli 80 % nimim. Pottunen ja nimim. !
    Lestadiolaisuus
    18
    994
  18. Pottunen, !Halleluja

    Lopettakaa tuo toinen toisenne mätkiminen ja julkisesti Raamatulla lyöminen. Jos mikään muu ei teitä siinä hillitse, aja
    Lestadiolaisuus
    110
    2521
  19. Kokonainen saarna

    En pidä asianmukaisena että tänne kopioidaan kokonaisia saarnoja, olivat ne sitten miten puhdasta jumalansanaa tahansa.
    Lestadiolaisuus
    3
    443
  20. Poistotiedote

    Eräässä ketjussa (jonka poistin) alkoi esiintyä puheenvuoroja joissa mainittiin nimiltä eräitä pienen, alkuperäiseksi it
    Lestadiolaisuus
    4
    519