Jos ei yksityisiä olisi,hampaat ja monet muutkin vaivat veisi meidät kroonisiksi potilaiksi. Ne röntgen- ja laboratorion palvelut pitää kyllä olla lähellä, meidän kaikkien potilaitten saatavilla.Kun tilanne yleisellä puolella on niin huono, se ei liene paljon pyydetty.Rahaa kyllä löytyy moneen muuhun asiaan.
Lääkäripalvelut Kuhmossa.
47
1255
Vastaukset
- sairas vanhus
Perussuomalaisia kiinnostaa enemmän sudet kuin lääkäripalvelut.
- hyi hyi
Se koira älähti, johon kalikka kalahti.
- Lentiiran Emäntä
hyi hyi kirjoitti:
Se koira älähti, johon kalikka kalahti.
Naapurinmies tutkii kivasti paikat.
- Dyve
Työterveyslääkäri on ainakin hyvä.
- paratiisi
Attendo- sitä kehui joku valtuutettu? Ottakaapas selvää....PS
- Lentiiran Emäntä
Minä valtuutin itse naapurinmiehen tutkimaan.
Minä olen jo hyvin pitkälti krooninen potilas. Hoitotakuu meni jo aikoja sitten ja vaikka asiat sai hoitoon, niin lääkärin sairastuessa taas odotellaan. Odottelun ajasta ei ole tietoa ja kun ei ole lääkärin lausuntoa, niin ei voi viedä kuntoutusasiaakaan eteenpäin. Niin ja olen perussuomalainen, eikä minua kiinnosta sudet yhtään, koska asian hoitamattomuus on aiheuttanut jo korpilain voimaan astumisen. Se on pysäyttämätön asia jota veli veli venäläinen on auttanut 101000€ budjetilla. SOTEn vika on siinä, ettei täällä oteta mihinkään asiaan mitään kantaa tai ruveta tutkimaan, vaan helpoimman kautta myrkytetään särkylääkkeillä vaikka hautaan asti että saadaan jono lyhenemään ja säilytettyä oma suojatyöpaikka.
Hoitajien toiminnassa ei ole vikaa, vaan lääkäreissä. Hengellinen johtajamme Runo K. Kurko toteaa asian näin:
"Lääkärien asema on muuttunut yhteiskunnassa merkittävästi, sillä pula pätevistä lääkäreistä on johtanut selkeästi ylipalkkaukseen ja ylimieliseen asenteeseen kansalaisia kohtaan."
Sama on koskenut myös poliisia kunnassamme niin pitkään kuin muistan. Se on kansalaisista kiinni että ollaanko lampaita ja annetaanko €uvostoliittokehityksen jatkua. Ruikuttamalla ei mitään saa, vaan koska me maksamme heidän palkkansa, on osattava myös vaatia palvelua. Muuten se omaan pussiin pelaaminen saa jatkua ja luonnollisen poistuman kautta helpottuu myös hommat.
Kunnan rajalle voisi pystyttää kyltin: "Kansalainen. Tämän kylän rikkaimmat miehet ovat kunnanlääkäri, sheriffi ja haudankaivaja." Siis niin kuin villin lännen tyyliin:D- se toinen sisko
Sinulla taitaa olla aika kova lääkitys päällä. Onnea paranemiseen.
- Kivutonta odotusta
Taitaa olla leikkausjonoon odottelijoita paljon, toivottavasti pääsevät ennen kesää.
- Emäntä puutteissaan
Tulisipa valelääkäri edes tutkimaan kun ukot on männy kyvyttömiksi sutta peltessään
- konservatiivi1
Hammassärky yllätti, otin yhteyttä Kuhmon Terveyskeskuksen päivystykseen. Homma hoitui nopeasti, taitavasti, kivuttomasti(hammas poistettiin). Kiitos vaan
- aikaa odottanut
Pian alkaa huhtikuu. Nyt aikoja varaamaan Attendolta.
- valekepulainen
tojota on parempi
- noapur
Onko totta, että............
- Raulin laulu
Missä veronmaksajille palvelut??Kuntayhtymä halloo!
- pööö5
Kuntayhtymälle riittää, että rahat saavat-kiitos ja kuulemiin!
- hyvä ihme
Semmoiseksi on mennyt....
- valepukki2
Valheita valheita ja vielä valheita.
- ajaton4
Menen ensi arkena yrittämään aikaa kysymään monennen kerran ja odotan mitä nyt vastataan.
- revi siitä.....
Minulla on musta pipo joogassa ja kolmiolääkkeet.
- apuva3
Täällä Kajaanissa keskustellaan sairaanhoitajien käytöksestä. Miten ne teilläpäin käyttäytyy??
- potilas vm61
Käyttäytymisestä en tiedä, ei näy missään!
- Kiirettä pukkaa..
Puhelimella olen saanut sairaanhoitajilta ystävällistä palvelua,harvoin olen muutoin käynytkään. Siellä tuppaa olemaan niin kiirettä, ei oikein meinaa päästä puhumaan, kuin monen yrityksen jälkeen.Toivoisin lisää hoitajia, he kyselevät vaivat ja laittavat kokeisiin, ovat lääkäreille "apukäsinä" ja heitä on liian vähän, tähän työmäärään nähden.Kokenut hoitaja voi olla parempi, kuin opettelija lääkäri.On jo hyviä lääkäreitäkin saatu, kunhan nyt juurtuisivat tänne.
- ei pääse7
Puhelimella ......
- Real Ist
Niin - Kuhmossa on liikaa työttömiä, jotka eivät pysty maksamaan riittävästi veroja, jotta terveyskeskus olisi kohtuullinen. Kenen se sitten pitäisi maksaa jos ei käyttäjien? Kunnalliset palvelut maksetaan kunnallisveroista - ei kun korotusta äyriin!
Vai oliko parempia ideoita? - Tili tulee aina
Eläkeläisiä tulee paluumuuttajina takaisin,ikä tuo myös tarvetta lääkäriin.
- elakelainen1
Kaipaan aikoja entisiä. Oli lääkäreitä ja oli hoitajia.
- ennenvanahaan
nurminen yksinään hoiti homman
- onks tietoo
ennenvanahaan kirjoitti:
nurminen yksinään hoiti homman
Maksetaanko terveysmenot kokonaan kunnallisveroista?
- 16v'kävin
Niskanen oli hyvä lääkäri..
Yksi pöytälaatikko pursusi seteleitä...
- työvoimaaaaa
Katsokaa mol.fi Kuhmon työpaikat.....
- ootelija
hyvin mänöö alakerran kaotta kaikki joskus ja saattaa päästä ouluun avvaokseen jotta mitä se on syöny elläessään ennen ku mänehty
- vaivanen
ootelija kirjoitti:
hyvin mänöö alakerran kaotta kaikki joskus ja saattaa päästä ouluun avvaokseen jotta mitä se on syöny elläessään ennen ku mänehty
turha itkee mitään hoitoo saa enää tiiä vaivas ja hoida kotona niinku ykkös diabetes yms vaivat kuhmossa
- paskana
vaivanen kirjoitti:
turha itkee mitään hoitoo saa enää tiiä vaivas ja hoida kotona niinku ykkös diabetes yms vaivat kuhmossa
ei niitä kiinosta paskanvertaa silimät munuaiset paskana ja vitut viheltää kuhmon terveyden huolto
- ajTuS1
paskana kirjoitti:
ei niitä kiinosta paskanvertaa silimät munuaiset paskana ja vitut viheltää kuhmon terveyden huolto
silti haluun kuolla morfiini mömmöissä
- väsyttää
ajTuS1 kirjoitti:
silti haluun kuolla morfiini mömmöissä
kyllä se lähtö pelottaa kovasti olipa kuinka kova tahasa
- terv. asema
onks tietoo.Mikä on maakunta kuntayhtymä,ota selvää?
- väärin män
no eikö se oo maakunta kunta köyhtymä "häh "
- köyhtymä
väärin män kirjoitti:
no eikö se oo maakunta kunta köyhtymä "häh "
nii eikö oo kunta köyhtymä mikä se sitte on kerro oi kerro
- Kiskurit
SOTE= sotkun tekivät
Ei pelaa palvelut -Rauli B lauloi; Paratiisiin. - Suomen kansalainen
Puhelimella pääsee kun jättää oman numeronsa sinne. soittavat saman päivän aikana takaisin sieltä päin. Nimeltä mainitsematon Attendon lääkäri on hyvä. Elekääkä sotkeko perus suomalaista perussuomalaisiin kun kirjoittelette tänne. ne on kaksi eri asiaa. Syntyjään suomalainen ei ole aina puolueeltaan perussuomalainen.
- soitto vaan niin
Ei siellä puhelinpalvelua ole joka annetussa numerossa-turha kehua!!
- Paratiisi3
Missä palvelut??Siinä hyvä kysymys! Minne rahat ovat kadonneet?? siinä vielä parempi kysymys!
- Kalliisti
kun ne saatanan kalliit sairaat ei älyä kuolla kotonaan vaevoihisa pakaotuuvat arvaosasemalle haetoksi ja sitte on vielä nämä perkeleelliset perus saeraat vaevoneen eivät antasi niille lääkeitä kuolisivat poes kärsimästä ja haettonaolemasta tämähän se on ajatus malli tänään meillä ihanassa suomessa
- Omahoitaja10
Kyllä se on nyt ja varmaan jatkossakin, että kaikkensa tulle tehdä sen eteen, että pysyy terveenä. Jos joskus tulee tarve mennä diagnoosia hakemaan lääkäriltä, sen se osannee sanoa, ja hoitaja antaa hoito-ohjeet, mutta itse on hoidettava itsensä terveeksi. Sitä ei osaa ja kykene kukaan muu tekemään.
Oma hoito paras hoito!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018764- 695725
- 245297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375186Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385021Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h784933- 624463
- 434127
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on503433- 493115