Voiko kukaan kerro mitään meidän ongelmamme, kiitos. Skoda Octavia Estate 2008, moottori ei BKD 881718, joka on 2.Otdi 140, 67k km. Se alkoi hieman sytytyskatkoja yläpuolella 2000rpm, sitten kehitetty on, että ylhäältä 2000rpm auto nopeuttaisi vaikka kaasuläpän pidettiin vakaana, sitten yhtäkkiä leikata ja leikata uudelleen. Jos ajaa varovasti alle 200rpm kaikki oli kunnossa, vaikka tyhjäkäynnillä oli ajoittain rankkaa.
Vei sen paikalliseen Skoda jälleenmyyjä, jotka sanovat he löysivät pilaantuneiden polttoainetta ne valutettu, asennettu uusi polttoainesuodatin, mutta sitten löytyi epätasaisesti suutin paineita. Kaksi injektorit korvattu, ongelma jatkui, sitten loput kaksi injectors myös vaihdettava Skoda neuvoja. Tämä on kovettunut karkea tyhjäkäynnillä, mutta kierrokset silti pahasti yli 2000rpm. Jakaja ja Skoda näyttävät nyt tappiolla, mitä tehdä seuraavaksi - strippaus pois OT Dual Mass Kytkin on ehdotettu, myös puristuskoe tai aturbo ongelma on sanoa En ymmärrä miten mikään näistä johtaisi lihasten äkilliset leikkaamalla ja moottori - sen kuin ajaisi seinään.
Skoda probleemi
2
103
Vastaukset
- Zhugasvili
Suosittelen olemaan käyttämättä konetta kääntäjiä, jos et tiedä kieltä.Tuloksena on lähes järjetöntä, varsinkin kun yrität käännöksen välillä kielillä eri kieliryhmään. Mitä Skoda ongelman osalta minun suositukseni ei leikata lihaksia tai ajaa seinään.
- Vincent van Gogh
Vuodeksi hallussaan Skoda Roomster mittarilukema ostettaessa 150000 nyt 20000 km ajettu, joten nyt 170000 toimii hyvin ilman ongelmia, mutta se kuluttaa öljyä (Longlife synth) koska osto 8 litraa yhteensä makuuni paljon. Ole Normaali ratsastaja. Antaa ole sinistä polta enää valituksia (vielä). Moottori käy säännöllisesti.Ainoa valituksen olen ratkesi ja että kun ennen oli tapahtunut Suljettu auto historiassa oli kuljettaja, joka kieltäytyi kääntyä. Tämä tapahtui toisella viikolla oston jälkeen. Kun kysyttiin jälleenmyyntisopimuksen minulle sanottiin, että minun täytyi katsoa sulakerasia. Se oli totta, oli sulake, joka oli kerran paloi, mutta leikkeen oli vaurioitunut ja sittemmin ole riittävästi ratkaistu. Oliko ohitus sulakkeen pidin on ja sen jälkeen ei enää ongelmia.Kysymys on, pitäisikö minun huolestua, koska olieverbruik.Kan esimerkissä käytän myös paksumpaa synth öljyä halvempi kuin minun nyt käyttää (5W40) 14 euroa litralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2363131
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?152881Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n232136Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262068Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa641937Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo771710Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh281559Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1151414Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr371358Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http281233