en ymmmärä naisia jotka antavat itseänsä NUSSIA

mies 30 v

en ymmärä naisia että jotka suostuvat ryhmäseksiin että yksi nainen ja useampimies eikö naiset arvosta yhtään itseänsä että makaa vaan pantavana ja miehet nussivat minkä kerkiivät ja minkä jaksavat ÄLÖTÄVÄÄ ja sama asia että eikö naiset arvosta itseensä siinäkään suhteesa että elämänsä aikana makaa monien miesten kanssa ja nusitutaa itsensä monen miehen kauta ja sitten kun viimein löytyy se m ies kenen kanssa on loppu elämänsä niin sitten on mukava sillä miehelä olla kun nainen on nussinut useiden kymenien erimiesten kanssa ni eihän tämä viimeinen kumpani sitten oikein enään poikea milään tavala näistä muista panoista että lähinnä' pano siinä missä nämä moni muukin

159

6074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iuhghg

      samaa mieltä. en halua mitään patjaa vaimokseni

    • 6+0

      Enkä minäkään huoli miestä joka on nussinut useiden naisten kanssa, joku taso se sentään pitää olla!
      Yäks semmoiset miehet.
      Toivottavasti jokainen löytää oman tasoisensa kumppanin. Hankalampi on kyl jos puolison sexseikkalut paljastuu vasta sitten myöhemmässä vaiheessa , eikä heti.

      • 7545454643

        Mä en usko et tarkoitit mitä sanoit koska oot nainen. Toi on ihan biologinen juttu, että käytetty nainen ei oo niin hyvä miesnäkökulmasta kuin käyttämätön. Naisilla tällaista ajatusmaailmaa ei ole ikinä evoluution aikana ollut tarpeellista olla. Sä halusit vaan kuittailla noille edellisille, koska oot mennyt jakamaan pesääs ties kuinka monelle ja nyt harmittaa ku tiedät arvos laskeneen niin roimasti. Mut älä huoli, kyllä sua moni mies mielellään panis edelleenkin. Vaimoksi sä toki olisit jo vähän huono...


      • Anonyymi

        Entä miehet jotka ei ole seksiä useiden naisten kanssa harjoittaneet livenä, mutta jotka ovat esim. chaturbaten kautta runkkailleet hyvin monille eri solo kameratytöille freechatissä, kun aina löytyy tippien maksajia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä miehet jotka ei ole seksiä useiden naisten kanssa harjoittaneet livenä, mutta jotka ovat esim. chaturbaten kautta runkkailleet hyvin monille eri solo kameratytöille freechatissä, kun aina löytyy tippien maksajia?

        Eli kumpi siinä on pahempaa se henkinen vai fyysinen seksin harrastaminen useiden naisten kanssa?


    • sadddssd

      Mä en ymmärrä miehiä, jotka eivät ole 30 ikävuoteen mennessä oppineet kirjoittamaan.

      • Anonyymi

        Kaikki me olemme viisaita eri tavoilla, eikä kaikki osaa niin täydellisesti kirjoittaa kuin sinä, mutta se ei tarkoita ettei heilläkin voisi olla tietoa ja viisautta, josta voisi olla sinulle paljon hyötyä, ystäväiseni.

        Nöyryyttä ja uteliaisuutta, koska sitä ei koskaan voi tietää mitä ei tiedä ;)

        "In my walks, every man I meet is my superior in some way, and in that I learn from him."
        -Ralph Waldo Emerson


    • ih-kuu

      Siinähän mä arvostan kehoani parhaiten kun annan sen nauttia hyvästä seksistä mahdollisimman paljon

      • Anonyymi

        Pitää sitä kai jotain hedonismiakin joskus olla elämässä ;)


      • Anonyymi

        Nyt puhut asiaa nainen ja mies on luotu nussimaan toisiaan pilluun ja peräreikään. Ei nainen mene miksikään vaikka sata äijää on nussinut kolme kerralla ja tuntikausia. Viikonpäästä nainen on taas pantavaksi valmis. Sanonpa vain yli 50vuoden kokemuksella. Paras nainen kenen kanssa olin naimisissa oli ollut yli sadan miehen kanssa nussittu joka reikään ja monesti kaksi miestä toinen on naisen alla kyrpä pillussa ja toinen
        Naisen selän päällä kyrpä persereijässä tunteja.
        En tiennyt näistä, kuin vasta vuosien päästä! Ei nainen mene miksikään vaikka sitä nussitaan 24/7 paras ja tiukin oli tämä mistä kerroin. Se on kiinni lantionpohjan lihaksista ja persereikä venyy!!!


    • Lapa Lappari

      Jos äitisi ei olisi antanut itseänsä nussia, niin et sinäkään olisi täällä kirjoittelemassa typeryyksiä.

      Mikä tarkemmin ajatellen olisi kyllä ihan hyväkin asia.

      • Anonyymi

        Miten sitä sanotaankaan ettei olisi tyhmiä kysymyksiä ja Kungfutsen sitaatti, että mies joka kysyy kysymyksen on tyhmä minuutin ajan ja.mies joka ei kysy koskaan pysyy koko elämänsä tyhmänä.

        Oletko sinä kaikkitietävä, näkevä ja viisas? Onko kukaan toinenkaan? Olisiko mielestäsi ollut parempi, ettei kukaan meistä olisi syntynyt tänne?


    • m0o

      Kyllä naisetkin katsoo parinvalinnassa millainen mies on. Tyttöjen kesken meillä on tapana kysellä ja ottaa selvää jos kaveri tapaa mielenkiintoisen miehen että onko mies kunnollinen. Pukit, naistenmiehet , viinamiehet ym ei kelpaa.
      En itsekkään harrasta irtosuhteita puhumattakaan kimppakivasta niin en todellakaan kelpuuta mieheksikään senkaltaista miestä:)

      • 30 nainen

        Ennen naimisiin menoa miehani kertoi olleensa n. 50 naisen kanssa. Oli jopa ylpeä siitä, kuinka naiset ovat häntä vieneet.
        Minä kerroin olleeni 5 miehen kanssa, jota mieheni piti yllätyävän suurena lukuna.
        Mitähän hän olisi miettinyt, jos olisin kertonut oikean luvun ( yli 150 ).


      • Luottamus.
        30 nainen kirjoitti:

        Ennen naimisiin menoa miehani kertoi olleensa n. 50 naisen kanssa. Oli jopa ylpeä siitä, kuinka naiset ovat häntä vieneet.
        Minä kerroin olleeni 5 miehen kanssa, jota mieheni piti yllätyävän suurena lukuna.
        Mitähän hän olisi miettinyt, jos olisin kertonut oikean luvun ( yli 150 ).

        Miksi valehtelit miehellesi?


      • 30 nainen
        Luottamus. kirjoitti:

        Miksi valehtelit miehellesi?

        Miksi olisin puhunut totta? Sehän oli minun elämääni ennen avioliittoa, eikä se kenellekkään kuulu. Enhän minä ole mikään tilivelvollinen niistä miehelleni?
        Hän kysyi, minä vastasin. Minä kysyin, hän vastasi. Se siitä.


    • nus nus

      Vai on se ihan oikein ÄLÖTÄVÄÄ? :D Mjoo, ehkä mä en edes alennu kommentoimaan tätä. Joku äidin uudesta "kaverista" kimpaantunut 6-vuotias kirjoittelemassa.

    • kiltit tytöt???

      useat naiset haluavat saada samanaikaisesti kaikki kolme reikää täyteen mahdollisimman isoja kaluja tietysti. ja sen jälken halutaan joku bukkake efekti että vähintään kymmenen miestä roiskii mällit naisen päälle. päästään kylpemään spermassa.

      • 30 nainen

        En minä ainakaan halua joka reikään.
        Kahteen vaan sinne alakertaan, mutta yhtäaikaa.


    • ........

      Samaa mieltä. Haluan hyvän naisen, enkä mitään vit-un huo-raa.

    • Näin se menee

      Noo, kyllä se siitä, jahka kasvat ja saat itsekin kokemuksia.

    • G-O-M

      Nuoret miehet ovat taas liikkeellä. On ymmärrettävää jos on epävarma omasta miehisyydetään, niin silloin kyllä pelottaa jos nainen voi ja uskaltaa nauttia seksistä. Jos naisen sekstaaminen kimpassa on vain näyttämisen halua, on sekin säälittävää. Nuoret miehet muistakaa että päättäväiset otteet ja tahto ja halu ottaa nainen on usein SE juttu.

    • sen parempi

      Mitä useamman miehen kanssa nainen on ollut, ennen kuin alan vakisuhteeseen, Ompahan naisella sitten vertailupohjaa ja minäkin olen tyytyväinen kun kelpaan.

    • huhu

      Mitä pahaa nussimisessa on kun kaikki saa tehdä mitä haluaa

      • Anonyymi

        Paljonhan meillä ihmisillä on vapauksia, mutta kunhan nussitaan suostumuksensa antaneita täysi-ikäisiä, eikä kaikkea mikä elää ja liikkuu, koska laittomuuksia ei kumminkaan saa tehdä.


    • dhaze

      Toivottavasti suomi ei oo äidinkielesi tai sulla on dysleksia, muuten alan itkeä...

      Mutta asiaan: Itse olen aina nähnyt jutun ihan päinvastoin, jos naisella on ollut monta seksikumppania, on sen vakimiehen oltava jotenkin erilainen. Ei se ole pano muiden joukossa, koska sen kanssa on alettu seurustelemaan ym. kivaa, toisin kuin niiden yhden yön juttujen ja fuckbuddyjen kanssa.

      Ei sen entisten kumppanien määrän pitäisi mitenkään vaikuttaa...

      t. huonoa vaimomateriaalia, koska tykkään seksistä ja haluan sitä harrastaa, vaikkei vakituista kumppania olekaan

    • pantava

      Niitä naisia löytyy, jotka on menneet sen ensimmäisen kanssa naimisiin ja huomaavat vuosia myöhemmin etteivät tiedä nautinnollisesta seksistä mitään, kun kumppani vaan itsensä tyydyttää. Joten nauttikaa ja naikaa ettette joudu katumaan. Minä en ainakaan edes yritä esittää muuta, kuin sitä että haluan.

    • Anonyymi

      kaka

      • Anonyymi

        ei ole


      • Anonyymi

        Nimenomaan takaa, mut täytyy varmistaa et alempi läpi, muutoin sust tulee Paskaniilo!


    • Anonyymi

      kyllä on

      • Anonyymi

        miksi olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi olisi

        ei se näin ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se näin ole

        kyllä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä on

        ei o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei o

        oon


      • Anonyymi

        uuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uuu

        ooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ooo

        ou jee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ou jee

        jes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jes

        jees


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jees

        jes jes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jes jes

        ohoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohoo

        uhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uhuu

        ehee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehee

        Jep, Jep Salen alee!


    • Anonyymi

      Mä tunne yhden rokkaritytön nyt jo 40 vee muija, jota painoi monet jätkät ja miltei kaikki jätkät sen tiesi koska sitä nussittiin ryhmässä kun se oli tosi kännissä. Nussin sitä itsekin yksin ja ryhmässä. Nussin satunnaisesti vielä 6 vuoden kuluttua aina toisinaan jos ei muualta saanut. silloin se oli sitten jo löystynyt yllättävän paljon siitä mitä painoin sitä ekan kerran. Jätkät painoi siihen 2 munaa samaan aikaan ja yksi oli samanaikaisesti perseessä, sitten vaihtoivat ja jätkiä katsomassa. Raakaa touhua, likka käytti jo jossain vaiheessa aineita ja antoi tehdä kaikkea. Sitä fistattiin yleisöä ympärillä ja spermat lensi sen päälle.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo totta on. Huomaa pillu väljenee kun antaa liikaa ja kimpassa pilluaan repii. Jätkänä se oli mahti kokemus. Se siinä oli hyvää että aina kun oltiin kaksin niitä satunnaisia iltoja useiden vuosien ajan, niin sain painaa perseeseen. Tuli painettua kunnolla. Perseeseenkin sitä oli nussittu paljon ja ryhmässä kun 5-9 miestä painoi pilluun ja persee. Sitä kyllä käytettiin paljon. Joka kaupungissa on niitä joita käytetään jakorasioina. Fistauksen katselu oli kiihottavaa miten pillu venyy useiden silmien alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo totta on. Huomaa pillu väljenee kun antaa liikaa ja kimpassa pilluaan repii. Jätkänä se oli mahti kokemus. Se siinä oli hyvää että aina kun oltiin kaksin niitä satunnaisia iltoja useiden vuosien ajan, niin sain painaa perseeseen. Tuli painettua kunnolla. Perseeseenkin sitä oli nussittu paljon ja ryhmässä kun 5-9 miestä painoi pilluun ja persee. Sitä kyllä käytettiin paljon. Joka kaupungissa on niitä joita käytetään jakorasioina. Fistauksen katselu oli kiihottavaa miten pillu venyy useiden silmien alla.

        No niin. Taas nämä jutut ovat paljolti miesten haaveita ja kuvitelmia kuten tämä viimeinen.
        Minä en ymmärrä miksi nainen huononisi useammasta suhteesta ja rakastajasta. Minä näen sen niin, että minulla on tarjota kokemuksen myötä vakituiselle kumppanilleni enemmän ja monipuolisempaa seksiä, kuin jos olisin täysin kokematon.

        Pari ensimmäistä seurustulusuhdettani olivat sellaista seksuaalista korkeakoulua, että varmasti nykyinen kumppanini siitä myös hyötyy, samoin kuin itsekin, tietenkin.
        Minusta seksi on nautittavaa ja ihana ja myös kaunis asia. Siinä ei ole mitään luonnotonta ja nauttia voi niin monin tavoin. Ei useampi suhde tai kimpparakastelu nyt nykyaikana voi enää olla mitenkään tabu asia. Mielestäni seksi kaikkinensa eri muodoissaan on täysin luonnollinen asia.


      • Anonyymi

        Asiaa voi ajatella toisinkin päin. Itse soitin nuorena hevibändissä ja kiimasia metallilutkia pyöri jaloissa haitaksi asti. Joka päivä sai paneskella vaikka useamman kanssa erikseen tai yhtaikaa miten vaan huvitti. Sitten jossain vaiheessa rahakkaammat bisnekset sai jättämään soittohommat. Piti alkaa vakiintumaan kun vuodet vieri ja teki mieli perustaa perhettä.
        Arvaa vaan voisinko kertoa nykyiselle vaimolleni miten monien naisten ja tyttöjen kanssa on tullut peuhattua? Sehän pitäisi huoripukkina ja potkisi pellolle. Saa näitä juttuja joskus hävetä miehenäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Taas nämä jutut ovat paljolti miesten haaveita ja kuvitelmia kuten tämä viimeinen.
        Minä en ymmärrä miksi nainen huononisi useammasta suhteesta ja rakastajasta. Minä näen sen niin, että minulla on tarjota kokemuksen myötä vakituiselle kumppanilleni enemmän ja monipuolisempaa seksiä, kuin jos olisin täysin kokematon.

        Pari ensimmäistä seurustulusuhdettani olivat sellaista seksuaalista korkeakoulua, että varmasti nykyinen kumppanini siitä myös hyötyy, samoin kuin itsekin, tietenkin.
        Minusta seksi on nautittavaa ja ihana ja myös kaunis asia. Siinä ei ole mitään luonnotonta ja nauttia voi niin monin tavoin. Ei useampi suhde tai kimpparakastelu nyt nykyaikana voi enää olla mitenkään tabu asia. Mielestäni seksi kaikkinensa eri muodoissaan on täysin luonnollinen asia.

        Minä olen 40-vuotias mies vaimoni on ollut monnen miehen kanssa ennen minua
        Kuitenkin hän sanoo että avioliittomme aikana hän on ollut paljon useamman miehen kanssa kun sinkkuna ollessaan.
        Panemme kimpassa vaimoa usein ja nautimme kyllä täysin kaikki kolme.
        Eikä vaimon pillu ole väljäksi mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa voi ajatella toisinkin päin. Itse soitin nuorena hevibändissä ja kiimasia metallilutkia pyöri jaloissa haitaksi asti. Joka päivä sai paneskella vaikka useamman kanssa erikseen tai yhtaikaa miten vaan huvitti. Sitten jossain vaiheessa rahakkaammat bisnekset sai jättämään soittohommat. Piti alkaa vakiintumaan kun vuodet vieri ja teki mieli perustaa perhettä.
        Arvaa vaan voisinko kertoa nykyiselle vaimolleni miten monien naisten ja tyttöjen kanssa on tullut peuhattua? Sehän pitäisi huoripukkina ja potkisi pellolle. Saa näitä juttuja joskus hävetä miehenäkin.

        Mikään ei ole niin varmaa kuin muutos. Se sopi sen hetkiseen huolettomaan elämääsi, mutta ei enää tähän päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo totta on. Huomaa pillu väljenee kun antaa liikaa ja kimpassa pilluaan repii. Jätkänä se oli mahti kokemus. Se siinä oli hyvää että aina kun oltiin kaksin niitä satunnaisia iltoja useiden vuosien ajan, niin sain painaa perseeseen. Tuli painettua kunnolla. Perseeseenkin sitä oli nussittu paljon ja ryhmässä kun 5-9 miestä painoi pilluun ja persee. Sitä kyllä käytettiin paljon. Joka kaupungissa on niitä joita käytetään jakorasioina. Fistauksen katselu oli kiihottavaa miten pillu venyy useiden silmien alla.

        Täällä yksi sananlainen nussittu pillu löytyy


    • Anonyymi

      Miehenä olen sitä mieltä että kokeneempi nainen on valttia. Nuorena seurustelin muutaman vuoden itseäni huomattavasti kokeneemman ja vanhemman naisen kanssa. Hän oli kyllä varsinainen peto sängyssä ja opetti minulle paljolti sen mitä tiedän naisen hyvänä pitämisestä. Suhde kaatui lopulta kuitenkin siihen etten riittänyt hänelle , enkä suostunut hänen ryhmäseksijuttuihinsa mukaan. Olen ehkä sillä tavalla vanhanaikainen että koen seksin liittyvän kahden ihmisen väliseen rakkauteen. Vaikka eihän ketään tietysti voi omistaa, niin uskollisuus on kuitenkin siveellistä ja kaunista.
      Enpä silti kadu tuotakaan suhdetta vaan arvostan häntä edelleen ihmisenä ja olen pelkästään kiitollinen tuostakin elämänkokemuksesta. Elämä on pitkä tie ja joka kulmassa oppii jotain uutta.

      • Anonyymi

        Hyvin harvasta miehestä on tositilanteessa mihinkään kimppajuttuihin, vaikka täällä kirjoitellaankin mitä sattuu. Valtaosalle miehistä toisten miesten läsnäolo intiimissä tilanteessa on maailman tehokkain himojen sammuttaja.
        Vaatii mieheltä erityisen raakaa luonnetta, että tositilanteessa hommasta tulee yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Jakorasiat antaa miesten panna vaikka kimpassa. ja miehet ottaa kun vierasta sikaa kaikki irti pillusta mitä saa. Hyväsydämmiset naiset ei levitä kaikille ja osaa arvostaa itseään. Paljon kaikkia nussinut mieskin on jakorasiat yhtälailla

    • Anonyymi

      Kimpassa läpinussitut naiset ei kiinnosta henkiset ominaisuudet nollassa. Missä luonnetta omaava tuulen viemää päähenkilön kaltainen sisukas nainen?

      • Anonyymi

        En tiedä miten se eroaa jos nussittaa itseään jatkuvasti eri miehellä mutta vain yhdellä kerrallaan. Vaimoa ja eksää oli nussittu urakalla ennen meidän tutustumista. Vaimolla lipsahtaa vieraan nussimiseksi aika helposti nykyäänkin. Ehdotin kerran kimppaa ja vastaus oli ettei hän ala miksikään kimppapimpaksi. Useampi mies on tainnut nussia vaimoa tämän keskustelun jälkeenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miten se eroaa jos nussittaa itseään jatkuvasti eri miehellä mutta vain yhdellä kerrallaan. Vaimoa ja eksää oli nussittu urakalla ennen meidän tutustumista. Vaimolla lipsahtaa vieraan nussimiseksi aika helposti nykyäänkin. Ehdotin kerran kimppaa ja vastaus oli ettei hän ala miksikään kimppapimpaksi. Useampi mies on tainnut nussia vaimoa tämän keskustelun jälkeenkin.

        Mitä olet niin tyhmä jotta annat akkas jaella persettä ympäri kyliä


    • Anonyymi

      JOTKUT NAISET OTTAA KULLIA SUOLEEN

      • Anonyymi

        Mutta niin ottaa jotkut homomiehetkin, ei kylläkään kaikki.


    • Anonyymi

      Ymmärrätkö kuitenkin paremmin miehiä, jotka haluavat peuhata sängyssä samaan aikaan kahden tai useamman naisen kanssa?

      Kyse on samasta asiasta, asetelma vain päinvastainen.

    • Anonyymi

      Puhutaan nyt naisista vaikka sama koskee myös miehiä. Vertaan asiaa hyviin ystäviin ja kavereihin. Joillakin ystäviä kymmeniä läpi elämän, taasen oasalla ei ensimmäistäkään juuri nää henkilöt ajattelevat menettävänsä kaiken. Aika surullista jos nainen solmii liiton eka miehen kaa jonka kanssa yhtyy. Väitän vuosien kuluessa tulee pettää miestään koska haluu kokeilla muitakin merkkejä kuin toyotaa...

      • Anonyymi

        Tutuista just ne teinirakkauden ja ekan seksikumppani kanssa yhessä olevat pahimpia pettäjiä. Ne ei yleensä edes pysty puhumaan asiasta vaan tekee sen salaa toiselta. Sitten kun jää kiinni tulee kauhea kriisi. Kannattaa testata reilusti eri seksikumppaneita ensin. Tietää miltä Mersu, Bemari ja Lamborghini tuntuu ajaa. Vaikka Toyota on hyvä, useimpien tekee mieli välillä kokeilla Ferraria, jos sellainen tilaisuus tulee.


    • Anonyymi

      Pillu levii touhussa ja lisäksi hpv viirus levii pilluun ja saa hpv; stä syövän pilluelimiin. Sitten hoidetaan ja ronkitaan eikä voi antaa pillua edes omalle ukolle kun hoidot tuhoaa pillun. Arvostan naisia jotka ei levittele kun harvoille.

      • Anonyymi

        Mä oon usein ihmetellyt etteikö pelätä seksitauteja noissa joukkonussinnoissa. Pilluun tulee tauteja ja juuri tuo hpv joka tarttuu helposti naiseen joka jakaa. Hpv aiheuttaa kohdunrungon ja - kaulan syöpää, ja hoidot on rankat tai leikataan kohtu pois.eikä voi saada lasta. Solumyrkyt ja sädetys arpeuttaa pillun ja kuka mies sellaista arpipillua haluaa? Kun ei oo aivoja niin annetaan nussii usealla kyrvällä ja annetaan toisten käyttää hyväksi ja patjana taudeista välittämättä. Ajattelematta seurauksia. Ja sitten onkin liian myöhäistä kun onkin jo herpes pillu tai hpv pillu. En halua nussia paljon käytettyä naista sen verran on herkkyyttä jäljellä. Pillusta tykkään ja vaikea vastustaa persettä antavia naisia jos on suhtkunnollinen. Mutta kaikkien patjana ollutta en huoli.


    • Anonyymi

      Mun halut hyytyi toteutuksen vuoksi. Vinguin avovaimon kokeilemme kimppapanoa kun on aika kokeilu haluinen. Ekaksi hän ei halunnut mutta kuukausina kuluessa tottui ajatukseen. Koottiin porukka omasta opskelujengistä, puolituttuja ja yksi tummaihoinen vaihtari. 7 ukkelia koossa ja sovittiin viikonloppu ja järkättiin meillä yksityiset kotibileet. Mä olin mukana ja kahdeksas ukkeli. Kultani nautti juomia jotta rentoutui ja olin ihan kiihottunut kun tiesin mitä edessä paon harrastanut kimppaa sinkkuaikoina. Vaimoa riisuttiin useamman avustuksella ja kaadettiin kulta olohuoneen pöydälle selälleen. Iso tummakullinen aloitti pillun nussinnan ja heti toinen työntyi perseeseen. Homma meni rajuksi eikä ukkelit lämmittänyt Naistani vaan tyydytti omat halut. Pian oli 2 kullia sisällä ja tätä en olis halunnut että kultaani venytetään. Pillu sai toistuvasti 2 kullia ja pillureikää levitettiin käsin kaikkien nähtäville. Kulta oli kännissä kun käki mutta tajus kaiken ja itki ettei saa satuttaa. Ukkelit pamputti eikä mulla ollut luonnetta kieltää vaikka pahalta tuntui jo. Ei tuntunut hyvältä kun pallit paukkui persettä vasten eikä persereikää säästelty. Tajusin että mun olis pitänyt säästää naiseni tältä. Kulta huusi tuskasta kun kulli toisensa jälkeen alisti hänet. Kultaa revittiin sylistä syliin ja haarat levällään antoi pyhimpäänsä mitään voimatta aamuun saakka. Pillu oli mustelmilla myöhemmin ja peräaukko tosi nussitun näköinen. Näin raju touhu ei ollut tarkoitus. Syyllinen olo että annoin nöyryyttää kultaani näin, hän ei ole toipunut. Miettikää mitä haluatte ennenkuin on myöhäistä ja sen että ukkelit vain repii kaiken saatavilla olevan säälimättä. Mun naiselle tuli gynegologin mukaan pieniä hermotusvaurioita pilluun totuutta tapahtumista ei kerrottu eli tunto alentunut pillussa. Voi olla että pillu vähän löytyi. Liikaa kullia 12 tunnin ajan taukoamatta paukutusta. Itse vetäydyin vaikka aluksi mukana mutta säälin kultaani joku joutui kaiken uhriksi. Nöyryytystä tuollainen on. Ja mun syy :(

      • Anonyymi

        Kyllä sun olis pitänyt olla sen verran miestä että keskeytät hommat kun näet mitä tapahtuu ja näet että hän kärsii.
        Toisaalta on niin hullu juttu että voi olla keksittykin.
        Se pillu on myös lihas jota voi treenata. Ihan vaan tiedoksi.


    • Anonyymi

      Mä arvostan itseäni ja siksi mun on myös mahdollista nauttia hyvästä seksistä hyvässä seurassa ihan sen mukaan, mistä itse nautin. Olen vastuullisessa ja kuormittavassa työssä ja sen vastapainoksi on joskus ihanaa luovuttaa kaikki hallinta luotettaville ihmisille. Olen mielelläni jakorasia ja huora yms. sidottuna tai käskytettynä monen miehen ja naisen käytössä erikseen ja yhtä aikaa silloin tällöin. Se on kuin loma.

      • Anonyymi

        Parhainta hoitoa koko keholle😊 N.36v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhainta hoitoa koko keholle😊 N.36v

        Niin on se hyvässä porukassa hyvää naista kiihoittavaa panna kun kaikki tietää mitä tekee😉


    • Anonyymi

      Jos kemiat toimii, niin kyllä se on oikein mukavaa olla kahden miehen kanssa, jotka pitävät minusta hyvää huolta. Kokeilisin uudestaankin.
      En haluaisi mitään jyystöä ja alentavaa kohtelua. En edes yhden miehen kanssa.

      Kun ei sitä heti voi miehestä tietää, että mennäänkö naimisiin, niin noita seksikokemuksia nyt vaan tulee ennen 'sitä oikeaa'. Eikä se näy päällepäin minkälainen on sängyssä. Se pitää kokeilla.

      Joillakin vaan käy niin hyvä tuuri, että löytää nuorena niin ihanan, hyvän ja sopivan miehen, joka kanssa alkaa olemaan ja jota ei tarvitse vaihtaa. Jos mullakin olisi niin käynyt, ei seksikumppaneita olisi välttämättä ollu edes yhtä enempää. Mutta jos olisi vain se yksi, kiinnostaisi ihan kauheasti tietää, että miten joku toinen mies rakastelisi.

      Seksi on niin tärkeätä, että ei ihan epäsopivaa voi itsellensä ottaa.

      • Anonyymi

        Tyhmä juttu. Seksin perusteellako valiset kumppanisi?
        Eikö sitä kumppania voi "kouluttaa" seksin saralla että oppii tuntemaan sinun mieltymykset ja mielihalut?


    • Anonyymi

      Mun vaimo on väljä kun ollaan harrastettu liikaa kimppaa jo 9 vuotta säännöllisesti. 11 miestä nussinut samaan aikaan ja kaikki revitty irti. Persekin jo liikaa nussittu. Alistettu täysin. Nyt alkanut tuntua että vaimo on jakorasia vaikka oli mun idea alunperin. Mutta vaimolla ei ole enää lainkaan omaa tahtoa kaikki vaan nussii sitä joukolla ja pillu on tosi löysä jos yhdellä nussii. Haluisin naisen jolla on luonnetta. Tässä roikun väljä pillusen naisen kanssa jota nussitaan porukalla.

    • Anonyymi

      Ukko64:n provo.

    • Anonyymi

      Ihan aloitusta kommentoin!

      Meillä miehillä jos kaikki on hyvin, niin kesto on rajallinen, mutta onhan se kestokyky naisella jos saa vaikka 5 munaa reilussa tunnissa peräkkäin.

      Ja kukaan ei kiellä kokemasta kerran! TOsin on asioita joissa luovutaan jos ekat kerrat on epämieluisia vaikka se onnistuukin vasta 10 kerran jälkeen!

      Mutta senkin sanon, että jotkut on aika pitkään pyhimyksiä. Ollaan yhden miehen kanssa 30v ja sitten kun tulee ero, niin muutamassa vuodessa voi olla jo 10 kumppania sen sijaan, että ollaan alussa 20 eri miehen kanssa ja sitten pystytään vakiintumaan hyvin.

      Ja mitä tulee uskollisuuteen, niin kyllä kait 30v uskollisuus kestää satunnaisia tapahtumia ja kavereita!

    • Anonyymi

      Kun ryhmäkäytön huumasta toipuu, niin kyllä kieltämättä sitä katuu ja hävettää miksi sellaiseen suostui, kunnes huuma kokea se uudestaan iskee jälleen alitajuntaan kunnia kysymyksistä välittämättä.
      Ihmismieltä on välillä vaikea ymmärtää ja omaa käyttäytymistään, joka kaksijakoisena koettaa olla siveä ja kunnollinen mallikelpoinen vaimo sekä perheenäiti ja taas toisaalta elämästä täysillä nauttiva tuhma narttu.
      N.44

    • Anonyymi

      Ällöttävää että nainen on kaikkien nussima. Pillua ja persettä otetaan ja jyystetään mielin määrin. Pilluun työnnetään kahta ja perseessä kolmas. Kaikki viedään ja naista nöyryytetään olan takaa. Häpeällistä touhua ja nainen on pelkkä lutka tämän jälkeen. Huono nainen.

    • Anonyymi

      Jokainen voi oman mieltymyksen mukaan omaa kehoaan käyttää sillä se on hänen yksityisomaisuutta eikä kenenkään miehen määrättävissä
      Vai kysyttekö te joltakin mikä on teidän omaa että miten sitä voi käyttää.

    • Anonyymi

      Nainen on tyhmä jos suostui kimppanussinta tai nisti. Äijät käyttää pillunhimoissaan naista hyväkseen nussii joka aukkoon. Tai antavat rauhoittavaa tai vuotta at änkyrään ja käyttävät hyväksi. Itse arvostan naisia ja vaikka pillun perään olenkin ja anaali, en käytä naista hyväksi. Haluan naisen saavvan kivan ja lämpimän kokemuksen ja nauttivan. En huoli lutkamaisia, jota on poljettu ja käytetty.

    • Anonyymi

      Siis mitä häh ? Miten se minun tavarani siitä huonontuisi, jos olisin 5 vuoden aika nussinut saman miehen kanssa 500 kertaa tai vaihtoehtoisesti 500 eri miehen kanssa kerran ? Voin vakuuttaa, että se on yhtä tiukka edelleen.

      • Anonyymi

        Älä nyt innostu, mee takaisin sinne peräkammariin katsomaan pornoa ja runkkaamaan. Minulla on kokemusta noista kimppajutuista ja kyllä niissä nainen on kuningatar, jota kunnioitetaan ja kumarretaan. Miehet kilvan yrittävät olla kohteliaita ja silleen.


      • Anonyymi

        Niinpä, miettikää tuota.


      • Anonyymi

        Sulla on päässä väljää noine kuvitelminesi.


      • Hyvä kannanotto. Ei se järvi soutamista kulu.


    • Anonyymi

      Nuorena naisena sekoilu pienellä paikkakunnalla jossa lähes kaikki tuntevat toisensa, toi minulle maineen josta ei niin vain eroon pääse ikinä.
      Muutto aviomiehen kotipaikkakunnalle uuden sukunimen turvin, soi lopulta vapauden tästä ikävästä maineesta ja jatkuvista ahdisteluista vailla kunnioitusta.
      Sain muutamia vuosia olla arvostettu ja kunnioitettu ympäristössäni kunnes menneisyyteni sosiaalisen median kautta paljastastui ilkeän ihmisen välityksellä, eikä kauaakaan siitä, kun varsinkin miesten käyttäytyminen minua kohtaan muuttui entisenlaiseksi epäkunnioittavaksi.

      Yhden elämänvaiheen sekoilut saattavat leimata naisen ja seurata mukana läpi elämän vaikka itse olisi jo vaimo ja lasten äiti, identiteettinsä puolesta kehittynyt ns."paremmaksi" naiseksi.
      N.37

      • Et ole ainoa. Se seuraa vielä vanhanakin, Itsehalveksunta pahinta, vaikka onkin jo aivan eri ihminen.


      • Anonyymi
        c49a kirjoitti:

        Et ole ainoa. Se seuraa vielä vanhanakin, Itsehalveksunta pahinta, vaikka onkin jo aivan eri ihminen.

        Olin jo lähes tulkoon unohtanut menneisyyteni sekoilut kun nyt taas nämä juurikin itseinhoa tuntien palautuivat mielikuviini.
        Nopeasti sana minusta on näyttänyt levinneen nopeasti kylillä ja kuvitelma, että olisin yhä valmis vaikka mihin mitä ehdotellaan.
        Kaikki se kunnioitus jota olen täällä itselleni ansaitusti saavuttanut, valui hetkessä tiehensä ja joudun taas jälleen elämään ns.huonon naisen maineessa joka ei todellakaan mieltä ylennä.
        N.37


      • Anonyymi

        Tehtyä ei saa tekemättömäksi se on totta mutta olenko vuosia kaiken sen sekoiluni jälkeen ansainnut yhä "halvan" naisen leiman, sitä pidän kyllä kohtuuttomana.
        Autoni pölyyn kirjoitetut nöyryyttävät ja loukkaavat tekstit ja huutelut perääni tms. ihmisiltä, ketkä ovat kuulleet pelkkiä huhuja menneisyydestäni, miksi ja mitä se heille kuuluu!?
        N.37


      • Anonyymi

        Koin saavani kirjoituksestasi vertaistukea. Samaa olen kokenut minäkin nuorena tekemieni typeryyksien takia, typeryyksien joiden seurauksista olen kärsinyt läpi elämäni. Myöskin minua maineeni seurasi toiselle paikkakunnalle ja vihjailuista ymmärsin, että aikaisempi elämäntyylini oikeutti loukkaavaan käytökseen, vaikka olin naimisissa ja pienten lasten äiti. Jopa anopilleni oli kerrottu. Minä mietin usein ja mietin vieläkin, että mitähän lapseni ovat minusta kuulleet ja jos ovat kuulleet niin mitä oikeastaan minusta ajattelevat. Olen ollut muutaman vuoden leskenä, mutta mieheni taholta en koskaan kokenut epäkunnioittavaa suhtautumista josta on varmaan syytä olla kiitollinen. Silti arvottomuuden tunne on osa minua. Väärin aloitettua elämää ei ole helppo antaa itselleen anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koin saavani kirjoituksestasi vertaistukea. Samaa olen kokenut minäkin nuorena tekemieni typeryyksien takia, typeryyksien joiden seurauksista olen kärsinyt läpi elämäni. Myöskin minua maineeni seurasi toiselle paikkakunnalle ja vihjailuista ymmärsin, että aikaisempi elämäntyylini oikeutti loukkaavaan käytökseen, vaikka olin naimisissa ja pienten lasten äiti. Jopa anopilleni oli kerrottu. Minä mietin usein ja mietin vieläkin, että mitähän lapseni ovat minusta kuulleet ja jos ovat kuulleet niin mitä oikeastaan minusta ajattelevat. Olen ollut muutaman vuoden leskenä, mutta mieheni taholta en koskaan kokenut epäkunnioittavaa suhtautumista josta on varmaan syytä olla kiitollinen. Silti arvottomuuden tunne on osa minua. Väärin aloitettua elämää ei ole helppo antaa itselleen anteeksi.

        Ihanaa jos koet saaneesi vertaistukea minusta.
        Mutta sääli että molemmat joudumme olemaan yhä ja aina menneisyytemme vankeja arvottomuuden tunteet osana itseämme.
        Väärin aloitettua elämää ei todellakaan ole helppo antaa edes itselleen anteeksi.
        Yhteisöt ympärillämme eivät anna meille armoa ja heihin vaikuttaminen on jo huonoksi naiseksi yleisesti leimattuna enää täysin turhaa.
        N37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa jos koet saaneesi vertaistukea minusta.
        Mutta sääli että molemmat joudumme olemaan yhä ja aina menneisyytemme vankeja arvottomuuden tunteet osana itseämme.
        Väärin aloitettua elämää ei todellakaan ole helppo antaa edes itselleen anteeksi.
        Yhteisöt ympärillämme eivät anna meille armoa ja heihin vaikuttaminen on jo huonoksi naiseksi yleisesti leimattuna enää täysin turhaa.
        N37

        Jaa jaa, että semmoista taas.

        Ensin muissa ketjuissa (ja älä yritä selittää että et tiedä mistä puhun) esität että lapsesi ja muut ihmiset tuijottelevat paidankauluksesta pursuavia tissejäsi ja käyvät niihin väkisin kiinni, ja ai että kun sinua sitten hävettää niin maan perkeleesti etkä pysty pillu märkänä estämään heitä.

        Tuolla jutulla vedätät runkkareita muutaman viikon, esiintyen Tuulana, Saarana, Marina jne jne. ja aina samat jutut pyörii eri ketjuissa kaikilla aliaksillasi.

        Ja sitten kun siitä mainittiin, niin parin päivän päästä aloitit sitten täällä sellaisen fantasian että sinut muka tunnistettaisiin toisella paikkakunnalla lumppuna joka on nuorempana jakanut kaikille, ja ai että kun taas sinua hävettää niin perkeleesti kun käyvät ihan auton peltiinkin kirjoittelemassa juttuja.

        Voisitko jo lopettaa nuo satuilut kun sinut tiedetään. Samalla voit lopettaa tuon toisena naisena esiintymisen myös, koska KAIKKI lukijat ovat sinun nolostelu ja häpeilyhöpinät lukeneet ja tietävät että kirjoittelet usealla eri nimimerkillä jutellen itsellesi!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos nainen itse suostuu ryhmäseksiin usean miehen kanssa hän ihan itse halventaa itsensä. Pelkkää jyystämistä se on, arvotonta touhua. Miehet repii pillua ja käyttävät naista patjana. Miehet jotka kohtelee naista noin on pelkkiä paskakasoja, usein juoppoja ja nistejä. Terve mies osaa kunnioittaa naista. Mieheltä taas arvottominta puuhaa on pettää oma rakas, olemalla toisen kanssa ja nussimalla toista kun sitä kenelle sydän kuuluu. Nämä teot kertoo, ettei mies ole rakkauden tai minkään muunkaan arvoinen. Naisen kannattaa jättää mies taakseen ja löytää elämäänsä jotain arvokkaampaa. Ja niin älykäs nainen tekeekin. Pettämisen taustalla, miehen suunnalta on usein vääristynyt minäkuva ja juoppous. Myös narsismia esiintyy pettäjä miehillä, jolloin tyyppi on älyttömän sairas.

      • Anonyymi

        Naunen kyllä sellaiseen suostuessaan halventaa itseään mutta ei välttämättä juuri siinä elämäntilanteessaan ja herkkänä vietävissä ollessaan sitä ymmärrä.
        Miehet ja nuoret jotka aikoinaan typeryyttäni hyväksi käyttivät, eivät olleet nistejä mutta juoppoja ainakin osa kylläkin eikä oma elämänikään ollut tuolloin kunnolla hallinnassa.
        N.37


      • Anonyymi

        Sinun päässä on pahasti vikaa kun et osaa erottaa pettämistä ryhmäseksistä.

        Tässä maailmassa harrastetaan paljon asioita joihin kuuluu enemmän kuin kaksi ihmistä.

        Esimerkiksi taulujen maalaaminen on yksinäistä puuhaa, mutta sitä voi harrastaa myös harrastuspiireissä joissa sitten vähintään kolmas henkilö esiintyy mallina maalareille.

        Jalkapalloa harrastetaan myös joukkueina, mutta sitä voi ihan hyvin pelata vain yhden kaverin kanssa.

        Missään, ei ikinä, paitsi sinun mielisairaassa päässäsi, ole kukaan päättänyt että seksiä pitää harrastaa vain pareittain!


    • Anonyymi

      Jakorasiat ällöttävät, ei ikinä partneriksi. Niitten kohtalo on kimppanussinnoissa

      • Anonyymi

        On todella järkyttävää lukea tuollaisia ajatuksia kokien itsensä niin halvaksi.
        Näin minusta yhteisössämme nyt todistettavasti ajatellaan vaikka kuinka olen yrittänyt korjata elämääni kuin se kaikkien siveellisten normien mukaisesti kuuluisi. Jakorasia ikuisesti!!!
        Mutta mitään ei ole enää tehtävissä, en voi juosta jatkuvasti karkuunkaan koska menneisyyteni tulisi ilmi joka tapauksessa, minne tahansa menenkään.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todella järkyttävää lukea tuollaisia ajatuksia kokien itsensä niin halvaksi.
        Näin minusta yhteisössämme nyt todistettavasti ajatellaan vaikka kuinka olen yrittänyt korjata elämääni kuin se kaikkien siveellisten normien mukaisesti kuuluisi. Jakorasia ikuisesti!!!
        Mutta mitään ei ole enää tehtävissä, en voi juosta jatkuvasti karkuunkaan koska menneisyyteni tulisi ilmi joka tapauksessa, minne tahansa menenkään.
        N.37

        Kun kerran olet jakanut itseäsi, se ei poistu historiastasi koskaan. Vaikka muuttaisit elintapasi olet toiminut jakorasiana, jota ovat useat nussineet ja kimpassa. Sut on kimppanussittu usealla kulmilla ja olet ollut patja. Niin makaa kun ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerran olet jakanut itseäsi, se ei poistu historiastasi koskaan. Vaikka muuttaisit elintapasi olet toiminut jakorasiana, jota ovat useat nussineet ja kimpassa. Sut on kimppanussittu usealla kulmilla ja olet ollut patja. Niin makaa kun ostaa.

        Kulleilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerran olet jakanut itseäsi, se ei poistu historiastasi koskaan. Vaikka muuttaisit elintapasi olet toiminut jakorasiana, jota ovat useat nussineet ja kimpassa. Sut on kimppanussittu usealla kulmilla ja olet ollut patja. Niin makaa kun ostaa.

        Ei historiaansa pois voi pyyhkiä vaikka kuinka katuisi tekemisiään, kyllä minä sen nyt viimeistään olen ymmärtänyt.
        Eihän tässä muutakaan voi, kuin elää näillä korteilla jotka on kohtalo jakanut ja sopeuduttava pärjäämään huono maineisena naisena kaikkien halveksittavana.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei historiaansa pois voi pyyhkiä vaikka kuinka katuisi tekemisiään, kyllä minä sen nyt viimeistään olen ymmärtänyt.
        Eihän tässä muutakaan voi, kuin elää näillä korteilla jotka on kohtalo jakanut ja sopeuduttava pärjäämään huono maineisena naisena kaikkien halveksittavana.
        N.37

        Joudut gyyl elämään paljon painettuna muijana. Häpeä kulkee aina varjonasi. Äijät on käyttänyt sua hyväksi ja moni tietää miltä pillusi näyttää auki nussittuna ja käytettynä. Kyllä sulle äijät naureskelee ja halveksii, mutta voit kyllä jatkaa elämääsi kun hyväksyt tämän ja asemasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei historiaansa pois voi pyyhkiä vaikka kuinka katuisi tekemisiään, kyllä minä sen nyt viimeistään olen ymmärtänyt.
        Eihän tässä muutakaan voi, kuin elää näillä korteilla jotka on kohtalo jakanut ja sopeuduttava pärjäämään huono maineisena naisena kaikkien halveksittavana.
        N.37

        Sanoit, että eihän tässä muutakaan voi, kuin elää näillä korteilla jotka on kohtalo jakanut. Ei se ole alkuunkaan noin. Et ota vastuuta asiasta. Ei kohtalo sun pilluasi jakanut, vaan sinä itse. Annoit nussia ja käyttää hyväksi. Olit tyhmä ja hyväksikäytetävissä. Teet itse asiat, ei kohtalo. Ehkä sulta nussittiin loppukin äly pois jos et tätä käsitä. Ota itse vastuuta siitä, että useat miehet on kimpassa levitelleet pilluasi. Ja varmasti persekin on mennyt jakoon? Jaoit itse korttisi ja sillä pelattiin ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit, että eihän tässä muutakaan voi, kuin elää näillä korteilla jotka on kohtalo jakanut. Ei se ole alkuunkaan noin. Et ota vastuuta asiasta. Ei kohtalo sun pilluasi jakanut, vaan sinä itse. Annoit nussia ja käyttää hyväksi. Olit tyhmä ja hyväksikäytetävissä. Teet itse asiat, ei kohtalo. Ehkä sulta nussittiin loppukin äly pois jos et tätä käsitä. Ota itse vastuuta siitä, että useat miehet on kimpassa levitelleet pilluasi. Ja varmasti persekin on mennyt jakoon? Jaoit itse korttisi ja sillä pelattiin ja pahasti.

        Kyllä, ei kohtalo minua jakanut, vaan tietenkin minä itse annoin käyttää itseäni hyväksi. Olin tyhmä ja tyhmyyttäni surutta hyväksikäytettiin mutta kyllä minä vastuun siitä täysin otan harteilleni, enkä ketään muuta siitä syyttele.
        Totta, että häpeä kulkee nyt aina varjonani ja minulle aina nauretaan ja minua halveksitaan.
        Kai se sitten on vain hyväksyttävä asemani ja elää tässä itse aiheuttamassani häpeässä.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ei kohtalo minua jakanut, vaan tietenkin minä itse annoin käyttää itseäni hyväksi. Olin tyhmä ja tyhmyyttäni surutta hyväksikäytettiin mutta kyllä minä vastuun siitä täysin otan harteilleni, enkä ketään muuta siitä syyttele.
        Totta, että häpeä kulkee nyt aina varjonani ja minulle aina nauretaan ja minua halveksitaan.
        Kai se sitten on vain hyväksyttävä asemani ja elää tässä itse aiheuttamassani häpeässä.
        N.37

        Tyhmä kuin saapas olit . Valitettavasti asia on niin että tulet aina olemaan jakorasia. Tekojaan ei saa poistettua. Vaikka joudut kantamaan siitä häpeää on sulla silti mahdollisuuksia elämässä. Voit elää parempaa elämää vaikka häpeän viitta harteillasi. Jos tuntuu, että haluat antaa periksi voit ruveta myymään pilluasi. Tällä kertaa tienaat siitä rahaa ja elät mukavasti. Huorana saat myös vakiasiakkaita. Valinta on sun. Rakkausrintamaa ajatellen asiasi on huonommin, ei sulla ole jakorasiana paljon annettavaa miehellesi kun olet itseäsi antanut nussia ympäriinsä. Voin lohduttaa, että ihan sama se on meillä miehillä. Pelimies kun rakastuu, ja on luottanut kulliansa monissa pillureijissä, ei sellaisella ole antaa kunnon naiselle mitään. Ei nainen mitään panomiestä halua vaan herkkyyttä, tunnetta,romantiikkaa ja hyvää miestä. Panomies on hävittänyt itsestään tämän herkkyyden ja viettänyt karua elämää paneskellen kaikkia. Ja onhan itsellä kokemusta asioista, olen kyllä itsekin ollut naista kimppanussimassa rajuilla tavoin, joten tiedän että kun naista on moneen kertaan kimppanussittu, kyllä se pillu löystyy siinä rajussa käytössä. Kun kahdella painetaan. Tämän olen itse todennut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kuin saapas olit . Valitettavasti asia on niin että tulet aina olemaan jakorasia. Tekojaan ei saa poistettua. Vaikka joudut kantamaan siitä häpeää on sulla silti mahdollisuuksia elämässä. Voit elää parempaa elämää vaikka häpeän viitta harteillasi. Jos tuntuu, että haluat antaa periksi voit ruveta myymään pilluasi. Tällä kertaa tienaat siitä rahaa ja elät mukavasti. Huorana saat myös vakiasiakkaita. Valinta on sun. Rakkausrintamaa ajatellen asiasi on huonommin, ei sulla ole jakorasiana paljon annettavaa miehellesi kun olet itseäsi antanut nussia ympäriinsä. Voin lohduttaa, että ihan sama se on meillä miehillä. Pelimies kun rakastuu, ja on luottanut kulliansa monissa pillureijissä, ei sellaisella ole antaa kunnon naiselle mitään. Ei nainen mitään panomiestä halua vaan herkkyyttä, tunnetta,romantiikkaa ja hyvää miestä. Panomies on hävittänyt itsestään tämän herkkyyden ja viettänyt karua elämää paneskellen kaikkia. Ja onhan itsellä kokemusta asioista, olen kyllä itsekin ollut naista kimppanussimassa rajuilla tavoin, joten tiedän että kun naista on moneen kertaan kimppanussittu, kyllä se pillu löystyy siinä rajussa käytössä. Kun kahdella painetaan. Tämän olen itse todennut.

        Minua pelottaa, mitä tapahtuu jos mieheni suku, mieheni, lapseni ym.saavat kuulla millainen olen ollut. Heidän uskonnollinen asenne perinteiseen avioliittoon tuskin suo minulle mitään ymmärrystä.

        Olin kyllä tyhmä kuin saapas!
        Menneisyys on jättänyt jälkensä eikä rakastelu mieheni kanssa tuota lähellekään samanlaista mielihyvää mitä seksi tuotti silloin joskus villeinä aikoinani. Tämä minua on vaivannut avioliitossamme ja usein olen kaihonnut entistä elämääni vaikka se hyväksikäytettynä jälkikäteen ajateltuna todella tyhmää olikin.

        Ehkä oma minäni lopulta kuitenkin on täysin muuta kuin olen tässä yrittänyt kaikille esittää ja nyt kulissit sortuvat pahan ihmisen levittäessä tietoisuutta mikä olen joskus olen ollut.

        Jos mieheni saa minusta kuulla, haluaa erota, niin kaikelta rakentamaltani uudelta elämältäni putoaa pohja pois. Silloin voi eteeni todellakin tulla vaihtoehto antaa periksi ja uskoa, etten ole normaalin vaimon ja perheen äidin aseman arvoinen.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua pelottaa, mitä tapahtuu jos mieheni suku, mieheni, lapseni ym.saavat kuulla millainen olen ollut. Heidän uskonnollinen asenne perinteiseen avioliittoon tuskin suo minulle mitään ymmärrystä.

        Olin kyllä tyhmä kuin saapas!
        Menneisyys on jättänyt jälkensä eikä rakastelu mieheni kanssa tuota lähellekään samanlaista mielihyvää mitä seksi tuotti silloin joskus villeinä aikoinani. Tämä minua on vaivannut avioliitossamme ja usein olen kaihonnut entistä elämääni vaikka se hyväksikäytettynä jälkikäteen ajateltuna todella tyhmää olikin.

        Ehkä oma minäni lopulta kuitenkin on täysin muuta kuin olen tässä yrittänyt kaikille esittää ja nyt kulissit sortuvat pahan ihmisen levittäessä tietoisuutta mikä olen joskus olen ollut.

        Jos mieheni saa minusta kuulla, haluaa erota, niin kaikelta rakentamaltani uudelta elämältäni putoaa pohja pois. Silloin voi eteeni todellakin tulla vaihtoehto antaa periksi ja uskoa, etten ole normaalin vaimon ja perheen äidin aseman arvoinen.
        N.37

        Elät valheessa ja saat pelätä kaiken paljastumista. Olisi ollut hyvä kertoa aiemmin, ennen avioitumista miehellesi. Olet huijannut miestäsi leikkimällä parempaa ihmistä, vaikka tosiasiassa olet käytetty ja ollut miesten patjana. Miehesi kanssa rakastelu ei tuota mielihyvää koska pillusi on venynyt ja tottunut isoon, kun sua on muilutettu 2-3 kulleilla samaan aikaan. Pilluusi ei enää riitä yksi kulli täyttämään sitä tyydyttävästi. Lisäksi pillun hermosolut kärsii venyessä, eikä tuntoaisti välttämättä palaa samaksi. Näin voi käydä myös synnytyksessä. Pillun tuntoaisti vähenee kun se venyy useamman kullin ympärille. Lisäksi voit saada kiksejä kimppanussinnasta, jollain tavalla nautit kun sua alistetaan. Miehesi ei voi tyydyttää sua samalla tapaa, siksi et nauti seksistä hänen kanssaan. Miehesi on uskonnollista sukua. Hän ei välttämättä nussi sua perseeseen, vaikka kimpoissa sun persettä on paljon kaluttu. Olet saanut myös pilluun ja perseeseen samaan aikaan, ja väliseinämiä on hangattu kylmää kyytiä. Suosittelen, että voisit ohjata miehesi kalun persereikääsi kohden, jotta hän tajuaa nussia persettäsi. Kyllä se perseseksi naisellekin hyvää tekee, olen huomannut naisen saavan sitä kautta isomman orkun. Hyvässä seksissä vain naista ei tunnista, kuten kimpoissa tehdään. Jos elämästäsi putoaa pohja pois, kun miehesi saa tietää ja ennen pitkää saa, se johtuu siitä että olet rakentanut elämäsi valheiden päälle. Sulla olisi ollut velvollisuus kertoa, että sulla on ollut paljon miehiä ja kertoa että sua on nussittu kimpassa. Miehesi olisi saanut päättää, haluaako noin käytetyn naisen vai ei. Jos olisi huolinut silti, häpeän viitta olisi valkaistunut ja elämäsi rehellisempää. Paino putoaa harteilta. Et tässäkään ymmärtänyt vastuutasi, kun salasit asian vaikka itse olet pilluasi jaellut. Kiinnostaa gyyl mitä kaikkea sulle tehtiin? Fistattiinko?Tiedän, että ne on rajuja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät valheessa ja saat pelätä kaiken paljastumista. Olisi ollut hyvä kertoa aiemmin, ennen avioitumista miehellesi. Olet huijannut miestäsi leikkimällä parempaa ihmistä, vaikka tosiasiassa olet käytetty ja ollut miesten patjana. Miehesi kanssa rakastelu ei tuota mielihyvää koska pillusi on venynyt ja tottunut isoon, kun sua on muilutettu 2-3 kulleilla samaan aikaan. Pilluusi ei enää riitä yksi kulli täyttämään sitä tyydyttävästi. Lisäksi pillun hermosolut kärsii venyessä, eikä tuntoaisti välttämättä palaa samaksi. Näin voi käydä myös synnytyksessä. Pillun tuntoaisti vähenee kun se venyy useamman kullin ympärille. Lisäksi voit saada kiksejä kimppanussinnasta, jollain tavalla nautit kun sua alistetaan. Miehesi ei voi tyydyttää sua samalla tapaa, siksi et nauti seksistä hänen kanssaan. Miehesi on uskonnollista sukua. Hän ei välttämättä nussi sua perseeseen, vaikka kimpoissa sun persettä on paljon kaluttu. Olet saanut myös pilluun ja perseeseen samaan aikaan, ja väliseinämiä on hangattu kylmää kyytiä. Suosittelen, että voisit ohjata miehesi kalun persereikääsi kohden, jotta hän tajuaa nussia persettäsi. Kyllä se perseseksi naisellekin hyvää tekee, olen huomannut naisen saavan sitä kautta isomman orkun. Hyvässä seksissä vain naista ei tunnista, kuten kimpoissa tehdään. Jos elämästäsi putoaa pohja pois, kun miehesi saa tietää ja ennen pitkää saa, se johtuu siitä että olet rakentanut elämäsi valheiden päälle. Sulla olisi ollut velvollisuus kertoa, että sulla on ollut paljon miehiä ja kertoa että sua on nussittu kimpassa. Miehesi olisi saanut päättää, haluaako noin käytetyn naisen vai ei. Jos olisi huolinut silti, häpeän viitta olisi valkaistunut ja elämäsi rehellisempää. Paino putoaa harteilta. Et tässäkään ymmärtänyt vastuutasi, kun salasit asian vaikka itse olet pilluasi jaellut. Kiinnostaa gyyl mitä kaikkea sulle tehtiin? Fistattiinko?Tiedän, että ne on rajuja juttuja.

        Ei tunnista = ei runnota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnista = ei runnota

        Ihan sama se on miehillä, kun kalua runnoobjoka paikkaan ja kimpoissa työnnetään kahta kalua samaan aukkoon, kahta myös perseeseen, niin kullin tunto alenee, ja herkkyys kärsii. Ja vaatii vain kovempia kiksejä, eikä parisuhde, tavallinen rakastelu tuota enää samaa nautintoa. Kyllä sitä turmeltuu, valitettavasti. Mies voi myös pilata itsensä, kuten sullekin kävi kun olet ollut jakorasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama se on miehillä, kun kalua runnoobjoka paikkaan ja kimpoissa työnnetään kahta kalua samaan aukkoon, kahta myös perseeseen, niin kullin tunto alenee, ja herkkyys kärsii. Ja vaatii vain kovempia kiksejä, eikä parisuhde, tavallinen rakastelu tuota enää samaa nautintoa. Kyllä sitä turmeltuu, valitettavasti. Mies voi myös pilata itsensä, kuten sullekin kävi kun olet ollut jakorasia.

        Ja lohduksi sulle, joissain tilanteissa ryhmäseksissä jotkut miehet voi ottaa kalua omaan perseeseensä, vaikka pääasiassa heteroita onkin. Miehen perse voi olla käytetty, eli mies voi yhtä hyvin olla jakorasia. Vaikka naisen kanssa tahtoo olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lohduksi sulle, joissain tilanteissa ryhmäseksissä jotkut miehet voi ottaa kalua omaan perseeseensä, vaikka pääasiassa heteroita onkin. Miehen perse voi olla käytetty, eli mies voi yhtä hyvin olla jakorasia. Vaikka naisen kanssa tahtoo olla.

        Kun mies fiksuuntuu, huomaa kuinka typerä on ollut. Mutta vanha synti painaa taustalla ja itsetunto kärsii kun on ollut jakorasiana ja jakanut persettä. Tuntee itsensä halvaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ei kohtalo minua jakanut, vaan tietenkin minä itse annoin käyttää itseäni hyväksi. Olin tyhmä ja tyhmyyttäni surutta hyväksikäytettiin mutta kyllä minä vastuun siitä täysin otan harteilleni, enkä ketään muuta siitä syyttele.
        Totta, että häpeä kulkee nyt aina varjonani ja minulle aina nauretaan ja minua halveksitaan.
        Kai se sitten on vain hyväksyttävä asemani ja elää tässä itse aiheuttamassani häpeässä.
        N.37

        Ihmettelen , että missä sitten on niitten hyväksikäyttöön osallistuneitten miesten vastuu. Nämä miehet sitten halveksivat hyväksikäyttämäänsä naista, eivätkä kai edes tajua kuinka halveksittavaa heidän oma toimintansa on. Näinhän se menee: Mies on suuri sankari, nainen yksin joutuu kantamaan häpeän. Tämänkin ketjun miespuolinen kommentoija malliesimerkki tästä. No , noin alatyylinen kommentti kyllä kertoo paljon kirjoittajansa henkisestä tasosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kuin saapas olit . Valitettavasti asia on niin että tulet aina olemaan jakorasia. Tekojaan ei saa poistettua. Vaikka joudut kantamaan siitä häpeää on sulla silti mahdollisuuksia elämässä. Voit elää parempaa elämää vaikka häpeän viitta harteillasi. Jos tuntuu, että haluat antaa periksi voit ruveta myymään pilluasi. Tällä kertaa tienaat siitä rahaa ja elät mukavasti. Huorana saat myös vakiasiakkaita. Valinta on sun. Rakkausrintamaa ajatellen asiasi on huonommin, ei sulla ole jakorasiana paljon annettavaa miehellesi kun olet itseäsi antanut nussia ympäriinsä. Voin lohduttaa, että ihan sama se on meillä miehillä. Pelimies kun rakastuu, ja on luottanut kulliansa monissa pillureijissä, ei sellaisella ole antaa kunnon naiselle mitään. Ei nainen mitään panomiestä halua vaan herkkyyttä, tunnetta,romantiikkaa ja hyvää miestä. Panomies on hävittänyt itsestään tämän herkkyyden ja viettänyt karua elämää paneskellen kaikkia. Ja onhan itsellä kokemusta asioista, olen kyllä itsekin ollut naista kimppanussimassa rajuilla tavoin, joten tiedän että kun naista on moneen kertaan kimppanussittu, kyllä se pillu löystyy siinä rajussa käytössä. Kun kahdella painetaan. Tämän olen itse todennut.

        Häpeä itseäsi. Ja tiedoksi. Naisen vagina palautuu ennalleen melko lyhyessä ajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät valheessa ja saat pelätä kaiken paljastumista. Olisi ollut hyvä kertoa aiemmin, ennen avioitumista miehellesi. Olet huijannut miestäsi leikkimällä parempaa ihmistä, vaikka tosiasiassa olet käytetty ja ollut miesten patjana. Miehesi kanssa rakastelu ei tuota mielihyvää koska pillusi on venynyt ja tottunut isoon, kun sua on muilutettu 2-3 kulleilla samaan aikaan. Pilluusi ei enää riitä yksi kulli täyttämään sitä tyydyttävästi. Lisäksi pillun hermosolut kärsii venyessä, eikä tuntoaisti välttämättä palaa samaksi. Näin voi käydä myös synnytyksessä. Pillun tuntoaisti vähenee kun se venyy useamman kullin ympärille. Lisäksi voit saada kiksejä kimppanussinnasta, jollain tavalla nautit kun sua alistetaan. Miehesi ei voi tyydyttää sua samalla tapaa, siksi et nauti seksistä hänen kanssaan. Miehesi on uskonnollista sukua. Hän ei välttämättä nussi sua perseeseen, vaikka kimpoissa sun persettä on paljon kaluttu. Olet saanut myös pilluun ja perseeseen samaan aikaan, ja väliseinämiä on hangattu kylmää kyytiä. Suosittelen, että voisit ohjata miehesi kalun persereikääsi kohden, jotta hän tajuaa nussia persettäsi. Kyllä se perseseksi naisellekin hyvää tekee, olen huomannut naisen saavan sitä kautta isomman orkun. Hyvässä seksissä vain naista ei tunnista, kuten kimpoissa tehdään. Jos elämästäsi putoaa pohja pois, kun miehesi saa tietää ja ennen pitkää saa, se johtuu siitä että olet rakentanut elämäsi valheiden päälle. Sulla olisi ollut velvollisuus kertoa, että sulla on ollut paljon miehiä ja kertoa että sua on nussittu kimpassa. Miehesi olisi saanut päättää, haluaako noin käytetyn naisen vai ei. Jos olisi huolinut silti, häpeän viitta olisi valkaistunut ja elämäsi rehellisempää. Paino putoaa harteilta. Et tässäkään ymmärtänyt vastuutasi, kun salasit asian vaikka itse olet pilluasi jaellut. Kiinnostaa gyyl mitä kaikkea sulle tehtiin? Fistattiinko?Tiedän, että ne on rajuja juttuja.

        Elän valheessa ja joudun todellakin pelkäämään juuri nyt kaiken paljastumista. Olisi ehkä pitänyt kertoa kaikesta aiemmin, jo ennen avioitumistamme!

        Nyt yksi ilkeä ihminen pilasi onneni!
        Hän oli Somessa ystävänsä profiilin kautta tunnistanut minut.
        Hän otti kauhukseni yhteyttä ja koska en suostunut kyläilemään hänen mökillensä miesten "selkien pesijäksi", mies alkoi tämän paikallisen ystävänsä ihan ilkeyttään levittelemään juttuja menneisyyteni teoista!
        Hän teki elämästäni painajaisen!


        Tunnustan kyllä, olen huijannut miestäni leikkimällä parempaa ihmistä, vaikka tosiasiassa olen ollut täysin muuta, kuten suoraan sen kerroit, käytetty ja miesten patjana.
        Mieheni kanssa rakastelu ei tuota samaa mielihyvää kuin joskus villi rakastelu miesten huomioimana mutta en ole sen antanut olla esteenä rakastamatta siitä huolimatta miestäni.

        Olet oikeassa. Sain kuten mainitsit "kiksejä" kimpasta ja kun minua alistettiin, eikä mieheni tietenkään voi tyydyttää sua samalla tapaa. Mutta ei se tähän saakka ole ollut minulle mikään ongelma.

        Kaduttaa että minulla olisi ollut velvollisuus kertoa, että minulla on ollut paljon miehiä, että he ovat tehneet minulle hyvää kimpassa. Mieheni olisi saanut silloin  päättää, haluaako kaltaiseni käytetyn naisen vai ei.
        Nyt se on myöhäistä ja joudun nyt kantamaan häpeän ja pelon taakkaa, eikä oloni juuri nyt tässä ilmapiirissä ole kadehtittava.

        Aikoinaan minulle kyllä tehtiin asioita, mitä naiselle nyt riettaat estottomat miehet voi ylipäätään ikinä tehdä, todella rajuja juttujakin joista en voi ylpeillä!
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen , että missä sitten on niitten hyväksikäyttöön osallistuneitten miesten vastuu. Nämä miehet sitten halveksivat hyväksikäyttämäänsä naista, eivätkä kai edes tajua kuinka halveksittavaa heidän oma toimintansa on. Näinhän se menee: Mies on suuri sankari, nainen yksin joutuu kantamaan häpeän. Tämänkin ketjun miespuolinen kommentoija malliesimerkki tästä. No , noin alatyylinen kommentti kyllä kertoo paljon kirjoittajansa henkisestä tasosta.

        Tämäkin kyllä tulisi miesten huomioida, aivan totta!
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä itseäsi. Ja tiedoksi. Naisen vagina palautuu ennalleen melko lyhyessä ajassa.

        Miesten käsitys "venyneestä" vaginasta on kyllä käsittämättömän hullua.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten käsitys "venyneestä" vaginasta on kyllä käsittämättömän hullua.
        N.37

        Faktaa. Olen ollut kimppanussinnoissa, ja naista on venytelty useammalla ja tuntuma on väljä. Olen myös yksinäni myöhemmin puhuttanut naisia, joita on kimpassa nussittu. On väljempi pillu kun on saanut venytystä. Se hyvä siinä on, että sellasta pillua pääsee nussimaan kovaa, pakko hakea tuntumaa. On tarpeeksi kokemusta asiasta. Voin painaa kimppanussittu naista, kiva testata pillun väljyys ja sitä poikkeuksetta on joten venyyhän se pillu. Mutta kumppaniksi en jakorasiaa ota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten käsitys "venyneestä" vaginasta on kyllä käsittämättömän hullua.
        N.37

        Ei ole hullua. Pillu palautuu kyllä, mutta ei ennalleen. Väljemmäksi se jää kimppanussintojen jäljiltä ja synnytyksen jäljiltä. Harvalla synnyttäneelläkään palautuu aivan ennalleen, ihan yhtä tiukaksi. Yhtä sellaista 2 lasta synnyttänyttä naista olen nussinut, jolla on tiukempi pillu kun kellään nussimallani synnyttämättömällä. Se on harvinaista, mutta se nainen ei myöskään ollut jaellut itseään oli nainen isolla ännällä. Ja funtsipa nyt, mitä se pillun repiminen noissa kimppatouhuissa on! Totta kai se jättää jäljet ja löystyttää. Ei pillu ole mikään kone, vaan elävää kudosta ja kudokset antaa periksi ja löstyy. Elävää elämää. Ja sitten pilluun tarvitaan yhä enemmän täytettä. Yhdelle kimppanaiselle työnnettiin olutpullo pohja edellä pilluun, että kyllä se pilluaukko joutuu kovalle venytykselle. Sun voi olla vaikea myöntää sitä faktaa itsellesi, että pillusi on löysä. Ei löysä pillukaan silti huono ole, vaikka ei niin hyvää tuntumaa annakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktaa. Olen ollut kimppanussinnoissa, ja naista on venytelty useammalla ja tuntuma on väljä. Olen myös yksinäni myöhemmin puhuttanut naisia, joita on kimpassa nussittu. On väljempi pillu kun on saanut venytystä. Se hyvä siinä on, että sellasta pillua pääsee nussimaan kovaa, pakko hakea tuntumaa. On tarpeeksi kokemusta asiasta. Voin painaa kimppanussittu naista, kiva testata pillun väljyys ja sitä poikkeuksetta on joten venyyhän se pillu. Mutta kumppaniksi en jakorasiaa ota!

        Puhuttanut = painanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hullua. Pillu palautuu kyllä, mutta ei ennalleen. Väljemmäksi se jää kimppanussintojen jäljiltä ja synnytyksen jäljiltä. Harvalla synnyttäneelläkään palautuu aivan ennalleen, ihan yhtä tiukaksi. Yhtä sellaista 2 lasta synnyttänyttä naista olen nussinut, jolla on tiukempi pillu kun kellään nussimallani synnyttämättömällä. Se on harvinaista, mutta se nainen ei myöskään ollut jaellut itseään oli nainen isolla ännällä. Ja funtsipa nyt, mitä se pillun repiminen noissa kimppatouhuissa on! Totta kai se jättää jäljet ja löystyttää. Ei pillu ole mikään kone, vaan elävää kudosta ja kudokset antaa periksi ja löstyy. Elävää elämää. Ja sitten pilluun tarvitaan yhä enemmän täytettä. Yhdelle kimppanaiselle työnnettiin olutpullo pohja edellä pilluun, että kyllä se pilluaukko joutuu kovalle venytykselle. Sun voi olla vaikea myöntää sitä faktaa itsellesi, että pillusi on löysä. Ei löysä pillukaan silti huono ole, vaikka ei niin hyvää tuntumaa annakaan.

        Minua seksiaddiktina kyllä käytettiin vaikka miten mutta että vaginani olisi siitä venynyt niin sanoisin mieluummin niin, että se sietää venymistä helpommin kuin normaalisti.
        Toipuvana seksiriippuvaisena toivoin, ettei menneisyyteni olisi löytänyt minua, eikä kaikki mitä olen saavuttanut, sen takia valuisi hukkaan.
        Addiktini takia, olen välttänyt kaikkeni alkoholia tai ravintola elämää addiktioni laukaisemisen välttämiseksi mutta nyt kun kaikki tuntuu tulevan ilmi, alkoholi houkuttaa niin, että etten pian kykene pysymään siitä erossa.
        Juuri nyt, olen katsellut stressin murtamana vähän väliä baarikaapissamme lojunneita viinaksia, jos nyt vain yhden huikan....
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua seksiaddiktina kyllä käytettiin vaikka miten mutta että vaginani olisi siitä venynyt niin sanoisin mieluummin niin, että se sietää venymistä helpommin kuin normaalisti.
        Toipuvana seksiriippuvaisena toivoin, ettei menneisyyteni olisi löytänyt minua, eikä kaikki mitä olen saavuttanut, sen takia valuisi hukkaan.
        Addiktini takia, olen välttänyt kaikkeni alkoholia tai ravintola elämää addiktioni laukaisemisen välttämiseksi mutta nyt kun kaikki tuntuu tulevan ilmi, alkoholi houkuttaa niin, että etten pian kykene pysymään siitä erossa.
        Juuri nyt, olen katsellut stressin murtamana vähän väliä baarikaapissamme lojunneita viinaksia, jos nyt vain yhden huikan....
        N.37

        Olen aina ollut sitä mieltä että kumppanussittavaksi suostuvat naiset on tyhmiä kun saappaat. Todistat sen olevan totta. Totta kai pillu venyy ja venytys löystyttää, Sevon biologiaa kun kudokset venyttyy ne löydetty eikä pillu palaudu täysin ennalleen. Kuin ylivenyttynyt kuminauha, joka on löytynyt, ei ole enää kimmoisa. Siksi Suomessa ja vielä enempi Amerikassa naiset käy plastiikkakirurgilla pillua kiristämässä synnytyksen tai muun kovan käytön löystytettyä pillua. Tätä löytynyttä kudosta poistetaan pillusta ja pillu tiukentuu. Turha mulle leikkiä kireää naista kun olet läpinussittu, ollut jakorasiana. Kuten sanoin, olen näitä naisia painanut jälkikäteen ja kyllä on löysempi se pillu. Mutta älä kanna huolta löydöstä pillusta, se on ihan hyvä sekin. Ei naisen tarvi olla ruuvipenkki, ei se ole oikeata elämää. Älä vaan ala läträämään viinalla, se tuhoaa sut ja juoppona alat jakamaan taas pilluasi ja persettäsi. Ja sitten sua taas kimppanussitaan, juopporetkut käyttää sua. Etkä voi syyttää pahaa ihmistä menneisyydestä, joka tuo tekosi ja menneisyytsi esille. Itsepä pilluasi ja persettäsi jaoit ja kunnolla jaoitkin. Ja elit valheessa. Joskus valheessa pystyy elämään vuosikausia mutta lopulta ne aina paljastuu. Hyväksy se, että se olet sinä itse joka teki asiat ja pilasit asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ollut sitä mieltä että kumppanussittavaksi suostuvat naiset on tyhmiä kun saappaat. Todistat sen olevan totta. Totta kai pillu venyy ja venytys löystyttää, Sevon biologiaa kun kudokset venyttyy ne löydetty eikä pillu palaudu täysin ennalleen. Kuin ylivenyttynyt kuminauha, joka on löytynyt, ei ole enää kimmoisa. Siksi Suomessa ja vielä enempi Amerikassa naiset käy plastiikkakirurgilla pillua kiristämässä synnytyksen tai muun kovan käytön löystytettyä pillua. Tätä löytynyttä kudosta poistetaan pillusta ja pillu tiukentuu. Turha mulle leikkiä kireää naista kun olet läpinussittu, ollut jakorasiana. Kuten sanoin, olen näitä naisia painanut jälkikäteen ja kyllä on löysempi se pillu. Mutta älä kanna huolta löydöstä pillusta, se on ihan hyvä sekin. Ei naisen tarvi olla ruuvipenkki, ei se ole oikeata elämää. Älä vaan ala läträämään viinalla, se tuhoaa sut ja juoppona alat jakamaan taas pilluasi ja persettäsi. Ja sitten sua taas kimppanussitaan, juopporetkut käyttää sua. Etkä voi syyttää pahaa ihmistä menneisyydestä, joka tuo tekosi ja menneisyytsi esille. Itsepä pilluasi ja persettäsi jaoit ja kunnolla jaoitkin. Ja elit valheessa. Joskus valheessa pystyy elämään vuosikausia mutta lopulta ne aina paljastuu. Hyväksy se, että se olet sinä itse joka teki asiat ja pilasit asiat.

        Ymmärrän mies näkökantasi.
        Mutta laitan linkin jonka löysin, jossa seksiaddikti Susannan elämä on kuin lähes suoraan minunkin elämästäni seksiriippuvaisena ja nyt sairaudesta toipumista yrittävänä.
        Kenties tuo sinun jyrkkä asenteesi korjaantuisi tuon lukiessasi edes hieman.
        N.37
        https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007712709.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mies näkökantasi.
        Mutta laitan linkin jonka löysin, jossa seksiaddikti Susannan elämä on kuin lähes suoraan minunkin elämästäni seksiriippuvaisena ja nyt sairaudesta toipumista yrittävänä.
        Kenties tuo sinun jyrkkä asenteesi korjaantuisi tuon lukiessasi edes hieman.
        N.37
        https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007712709.html

        Ei kyllä muutu, jakorasiat ei säälitä ja siksi sanon asiasta suoraan. En pysty kunnioittamaan jakorasioita. Riippuvuus on siitä paska tauti, että tekee enemmän pahaa muille kuin itselleen. Itselleenkin myös mutta vielä enemmän muille. Jos on sairas, hakee hoitoa. Mutta addiktipa pakenee hoitoa, jatkaa vain touhujaan välittämättä mitä tekee muille. Addikti on vitun itsekäs. Toisinaan sairas narsisti. Kostaa myös muille omat vajaavaisuudet, kostonhimoinen retku. Valehtelu tulee kuvioon täysin itsekkäistä syistä. Itse salasit menneisyyden mieheltäsi, jolla olisi ollut oikeus tietää että sua on nussittu patjana kimpassa ja olet käytetty. Valehtelit miehellesi ja elät valheessa. Kehtaatkin leikkiä parempaa ihmistä, mitä et ole Ei hyväksyttävää. Antakaa repiä pillunne löysäksi, mutta puhukaa totta suhteissa ne, älkääkä esittäkö parempaa mitä olette. Sen toisen pitää antaa päättää, huoliiko käytetyn naisen vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä muutu, jakorasiat ei säälitä ja siksi sanon asiasta suoraan. En pysty kunnioittamaan jakorasioita. Riippuvuus on siitä paska tauti, että tekee enemmän pahaa muille kuin itselleen. Itselleenkin myös mutta vielä enemmän muille. Jos on sairas, hakee hoitoa. Mutta addiktipa pakenee hoitoa, jatkaa vain touhujaan välittämättä mitä tekee muille. Addikti on vitun itsekäs. Toisinaan sairas narsisti. Kostaa myös muille omat vajaavaisuudet, kostonhimoinen retku. Valehtelu tulee kuvioon täysin itsekkäistä syistä. Itse salasit menneisyyden mieheltäsi, jolla olisi ollut oikeus tietää että sua on nussittu patjana kimpassa ja olet käytetty. Valehtelit miehellesi ja elät valheessa. Kehtaatkin leikkiä parempaa ihmistä, mitä et ole Ei hyväksyttävää. Antakaa repiä pillunne löysäksi, mutta puhukaa totta suhteissa ne, älkääkä esittäkö parempaa mitä olette. Sen toisen pitää antaa päättää, huoliiko käytetyn naisen vai ei.

        Kyllä. Olin itsekäs ja käytin miestäni hyväksi päästäkseni karkuun vanhoista tuttavien vaikutuspiiristä ja toipumaan seksi riippuvaisuudestani.
        Minä sentään yritin olla parempi ihminen mutta turhaan, nyt se on nähty!
        Ei olisi pitänyt pilata muidenkin elämää se on totta.
        Haukuit minua tyhmäksi ja se minä todellakin olen ja kadun typeryydessäni muille aiheuttamaani mielipahaa valheessani eläen.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Olin itsekäs ja käytin miestäni hyväksi päästäkseni karkuun vanhoista tuttavien vaikutuspiiristä ja toipumaan seksi riippuvaisuudestani.
        Minä sentään yritin olla parempi ihminen mutta turhaan, nyt se on nähty!
        Ei olisi pitänyt pilata muidenkin elämää se on totta.
        Haukuit minua tyhmäksi ja se minä todellakin olen ja kadun typeryydessäni muille aiheuttamaani mielipahaa valheessani eläen.
        N.37

        En halunnut haukkua sinua, mutta sanon miten asiat ovat kun sulla ei ole selkeätä käsitystä tapahtumista, vaikutat tyhmältä. Käytit miestäsi hyväksi, jos olisit kertonut, mies olisi saanut valita ottaako vaimoksi naisen joka on toiminut jakorasiana. Suhteenne olisi paremmalla pohjalla. Käytit toista hyväksi selvitäksesi omasta addiktiostasi ja se on vitun itsekästä. Siinä pilaa viattomien henkilöiden elämän. Addiktiot ovat omaa syytä, ja jos ei hae hoitoa tekee tahallisesti pahaa toisille. Addiktin läheiset sairastuvat useimmiten. Älä nyt vaan ala ryyppäämään ja jakamaan itseäsi. Hyvää toivon sulle, ja sitä ettet enää käyttäydy itsekkäästi muita kohtaan kun asiat on oma vikasi. Jos olet pilluasi ja persettäsi jaellut, omatpa ne reikäsi ovat, mutta ole rehellinen niille joista välität. Äläkä leiki parempaa mitä olet, lopeta ylvästelysi, kun kerran olet ollut miesten leikkikalu. Kanna menneisyyden taakka ja elä parempaa elämää. Itse en ole ylpeä, että olen ollut kimppanussimassa naisia ja tehnyt niissä rivoja temppuja naiselle, hyväksikäyttö nyt naisen avutonta tilaa ylivoiman edessä ja kokeillut juttuja. Toki ne asiat kiihottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hullua. Pillu palautuu kyllä, mutta ei ennalleen. Väljemmäksi se jää kimppanussintojen jäljiltä ja synnytyksen jäljiltä. Harvalla synnyttäneelläkään palautuu aivan ennalleen, ihan yhtä tiukaksi. Yhtä sellaista 2 lasta synnyttänyttä naista olen nussinut, jolla on tiukempi pillu kun kellään nussimallani synnyttämättömällä. Se on harvinaista, mutta se nainen ei myöskään ollut jaellut itseään oli nainen isolla ännällä. Ja funtsipa nyt, mitä se pillun repiminen noissa kimppatouhuissa on! Totta kai se jättää jäljet ja löystyttää. Ei pillu ole mikään kone, vaan elävää kudosta ja kudokset antaa periksi ja löstyy. Elävää elämää. Ja sitten pilluun tarvitaan yhä enemmän täytettä. Yhdelle kimppanaiselle työnnettiin olutpullo pohja edellä pilluun, että kyllä se pilluaukko joutuu kovalle venytykselle. Sun voi olla vaikea myöntää sitä faktaa itsellesi, että pillusi on löysä. Ei löysä pillukaan silti huono ole, vaikka ei niin hyvää tuntumaa annakaan.

        Olet oikeassa ja runkkaaminen kasvattaa kullia kun sitä venytetään pikku hiljaa, käden käydessä edestakaisin. Ei se kulli siitä runkkaamisesta enää palaudu ennalleen pieneksi ja kiinteäksi, vaan vuosien käytön jälkeen se alkaa löystymään kun sille on tullut pituutta paljon lisää. Mieti siinä kun käyt kusella ja kaarta ei enää ole, että kannattiko tuhlata koko elämää nussimiseen, koska myös nussiminen venyttää sitä kullia ja samalla löysyttää sitä kun sidekudokset repeilee nussimisen aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Olin itsekäs ja käytin miestäni hyväksi päästäkseni karkuun vanhoista tuttavien vaikutuspiiristä ja toipumaan seksi riippuvaisuudestani.
        Minä sentään yritin olla parempi ihminen mutta turhaan, nyt se on nähty!
        Ei olisi pitänyt pilata muidenkin elämää se on totta.
        Haukuit minua tyhmäksi ja se minä todellakin olen ja kadun typeryydessäni muille aiheuttamaani mielipahaa valheessani eläen.
        N.37

        Mutta se mistä sinä et pääse irti, on se että tälläkin hetkellä kun luet näitä viestejä, sinun pillusi on aivan litimärkänä häpeästä. Joka kerta kun olet lukenut kommentteja ja kirjoittanut oman kommenttisi, olet tuntenut selvästi sen kuinka pikkuhoususi ovat kastuneet ja olet liikuttanut hiljaa lantiotasi istuinta vasten, toivoen että saisit siittimen syvälle sisällesi ja kielen klitoriksellesi. Kaikki muistikuvat upeista seisovista kulleista suussasi, pillussasi, perseessäsi, ja käsissäsi. Kaikki nuo upeat spermaa syöksevät kullit, vain sinulle, ja tarjoten sitä spermaa päällesi ja sisällesi. Sitä halua sinä et pääse pakoon. Sinua kiihottaa se että sinut tunnistetaan lutkaksi joka antaa kaikille, jopa sille itsekkäälle ja huonosta itsetunnosta ja alemmuudentunteesta kärsivälle solvaajalle, joka väittää ettei sinua arvosta koska jaat pilluasi kaikille. Mutta tuo mies ei ole mikään mies. Hän on heikko kuin lasi. Hän esittää kovaa ja itsenäistä, mutta hän on pelkkä heikko rääpäle, mieslapsi, joka ei pysty hallitsemaan edes heikkoja naisia. Hän on vaarallinen, koska hän tietää että sinä et ole heikko, vaan huomattavasti häntä vahvempi. Siksi tuollainen mies on kävelevä aikapommi, jolle ainoa sopiva paikka on vankila. Hän kertoo jokaisessa viestissään kuinka ei arvosta sinunlaisia naisia, mutta tuollaisella hän vain yrittää peittää sitä että hän ei arvosta itseään, koska kukaan muukaan ei ole häntä koskaan arvostanut koska hän on tyhmä ja sairas ja se paistaa hänestä kilometrien päähän. Tosiasiassa kaikki ihmiset inhoavat häntä ja ovat pitäneet häneen selkeän eron koko hänen elämänsä aikana. Hän kertoo olevansa ryhmäseksin harrastaja, mutta ainoa ryhmäseksi mitä hän on kokenut, on hänen oikea ja vasen kätensä, sekä näytöltä pursuava porno, jota hän katsoo tunteakseen edes joskus saavansa seksiä. Hän väittää ettei arvosta sinua, mutta todellisuudessa hän on kateellinen sinulle. Ja koska hän on kateellinen, siksi hän ei tunnusta heikkouttaan, eli ylitsevuotavaa kateuttaan, joka on tehnyt hänet katkeraksi ja vihaiseksi ja yksinäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se mistä sinä et pääse irti, on se että tälläkin hetkellä kun luet näitä viestejä, sinun pillusi on aivan litimärkänä häpeästä. Joka kerta kun olet lukenut kommentteja ja kirjoittanut oman kommenttisi, olet tuntenut selvästi sen kuinka pikkuhoususi ovat kastuneet ja olet liikuttanut hiljaa lantiotasi istuinta vasten, toivoen että saisit siittimen syvälle sisällesi ja kielen klitoriksellesi. Kaikki muistikuvat upeista seisovista kulleista suussasi, pillussasi, perseessäsi, ja käsissäsi. Kaikki nuo upeat spermaa syöksevät kullit, vain sinulle, ja tarjoten sitä spermaa päällesi ja sisällesi. Sitä halua sinä et pääse pakoon. Sinua kiihottaa se että sinut tunnistetaan lutkaksi joka antaa kaikille, jopa sille itsekkäälle ja huonosta itsetunnosta ja alemmuudentunteesta kärsivälle solvaajalle, joka väittää ettei sinua arvosta koska jaat pilluasi kaikille. Mutta tuo mies ei ole mikään mies. Hän on heikko kuin lasi. Hän esittää kovaa ja itsenäistä, mutta hän on pelkkä heikko rääpäle, mieslapsi, joka ei pysty hallitsemaan edes heikkoja naisia. Hän on vaarallinen, koska hän tietää että sinä et ole heikko, vaan huomattavasti häntä vahvempi. Siksi tuollainen mies on kävelevä aikapommi, jolle ainoa sopiva paikka on vankila. Hän kertoo jokaisessa viestissään kuinka ei arvosta sinunlaisia naisia, mutta tuollaisella hän vain yrittää peittää sitä että hän ei arvosta itseään, koska kukaan muukaan ei ole häntä koskaan arvostanut koska hän on tyhmä ja sairas ja se paistaa hänestä kilometrien päähän. Tosiasiassa kaikki ihmiset inhoavat häntä ja ovat pitäneet häneen selkeän eron koko hänen elämänsä aikana. Hän kertoo olevansa ryhmäseksin harrastaja, mutta ainoa ryhmäseksi mitä hän on kokenut, on hänen oikea ja vasen kätensä, sekä näytöltä pursuava porno, jota hän katsoo tunteakseen edes joskus saavansa seksiä. Hän väittää ettei arvosta sinua, mutta todellisuudessa hän on kateellinen sinulle. Ja koska hän on kateellinen, siksi hän ei tunnusta heikkouttaan, eli ylitsevuotavaa kateuttaan, joka on tehnyt hänet katkeraksi ja vihaiseksi ja yksinäiseksi.

        Olet niin oikeassa kaikessa tuossa mitä kirjoitit.
        Ei tiikeri pääse raidoistaan!
        Muistikuvat heräävät kuten kerroit joka kerta vastatessani solvaajalleni ja olen kiihoittunut häpeästä ja siitä mikä olen ollut ja mikä olen yhä edelleen.
        Vaikka solvaajani olisi kuten kerroit, tunnen silti halua antautua jopa hänen kaltaiselleen ilkimykselle, vaikka kuinka yrittäisin pitää tunteitani kurissa.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin oikeassa kaikessa tuossa mitä kirjoitit.
        Ei tiikeri pääse raidoistaan!
        Muistikuvat heräävät kuten kerroit joka kerta vastatessani solvaajalleni ja olen kiihoittunut häpeästä ja siitä mikä olen ollut ja mikä olen yhä edelleen.
        Vaikka solvaajani olisi kuten kerroit, tunnen silti halua antautua jopa hänen kaltaiselleen ilkimykselle, vaikka kuinka yrittäisin pitää tunteitani kurissa.
        N.37

        Levitä jalkasi ja ala sormettaa, ensin klitorikseltasi, sitten työnnät kaksi sormeasi syvälle sisällesi, niin että sormesi kastuvat kunnolla, ja sitten maistat sitä, levittämällä pillulimaasi huulillesi, koska siihen sinut on luotu.

        Olet seksuaalinen olento, et mikään addikti tai muukaan väärä. Nyt sormetat itseäsi oikein kunnolla ja muistelet kaikkein kiihottavimmat muistosi, kunnes saat sellaisen orkun että ruiskahdat kunnolla lattiankin märäksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levitä jalkasi ja ala sormettaa, ensin klitorikseltasi, sitten työnnät kaksi sormeasi syvälle sisällesi, niin että sormesi kastuvat kunnolla, ja sitten maistat sitä, levittämällä pillulimaasi huulillesi, koska siihen sinut on luotu.

        Olet seksuaalinen olento, et mikään addikti tai muukaan väärä. Nyt sormetat itseäsi oikein kunnolla ja muistelet kaikkein kiihottavimmat muistosi, kunnes saat sellaisen orkun että ruiskahdat kunnolla lattiankin märäksi!

        Kiitos!
        Paluu kiihoittavimpien kokemusteni muisteluihin sai minussa aikaan helpotuksen jonka tekemiseen ei paljoakaan aikaa vaadittu.
        Tukahdetetun himon patoaminen saa hulluksi!
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se mistä sinä et pääse irti, on se että tälläkin hetkellä kun luet näitä viestejä, sinun pillusi on aivan litimärkänä häpeästä. Joka kerta kun olet lukenut kommentteja ja kirjoittanut oman kommenttisi, olet tuntenut selvästi sen kuinka pikkuhoususi ovat kastuneet ja olet liikuttanut hiljaa lantiotasi istuinta vasten, toivoen että saisit siittimen syvälle sisällesi ja kielen klitoriksellesi. Kaikki muistikuvat upeista seisovista kulleista suussasi, pillussasi, perseessäsi, ja käsissäsi. Kaikki nuo upeat spermaa syöksevät kullit, vain sinulle, ja tarjoten sitä spermaa päällesi ja sisällesi. Sitä halua sinä et pääse pakoon. Sinua kiihottaa se että sinut tunnistetaan lutkaksi joka antaa kaikille, jopa sille itsekkäälle ja huonosta itsetunnosta ja alemmuudentunteesta kärsivälle solvaajalle, joka väittää ettei sinua arvosta koska jaat pilluasi kaikille. Mutta tuo mies ei ole mikään mies. Hän on heikko kuin lasi. Hän esittää kovaa ja itsenäistä, mutta hän on pelkkä heikko rääpäle, mieslapsi, joka ei pysty hallitsemaan edes heikkoja naisia. Hän on vaarallinen, koska hän tietää että sinä et ole heikko, vaan huomattavasti häntä vahvempi. Siksi tuollainen mies on kävelevä aikapommi, jolle ainoa sopiva paikka on vankila. Hän kertoo jokaisessa viestissään kuinka ei arvosta sinunlaisia naisia, mutta tuollaisella hän vain yrittää peittää sitä että hän ei arvosta itseään, koska kukaan muukaan ei ole häntä koskaan arvostanut koska hän on tyhmä ja sairas ja se paistaa hänestä kilometrien päähän. Tosiasiassa kaikki ihmiset inhoavat häntä ja ovat pitäneet häneen selkeän eron koko hänen elämänsä aikana. Hän kertoo olevansa ryhmäseksin harrastaja, mutta ainoa ryhmäseksi mitä hän on kokenut, on hänen oikea ja vasen kätensä, sekä näytöltä pursuava porno, jota hän katsoo tunteakseen edes joskus saavansa seksiä. Hän väittää ettei arvosta sinua, mutta todellisuudessa hän on kateellinen sinulle. Ja koska hän on kateellinen, siksi hän ei tunnusta heikkouttaan, eli ylitsevuotavaa kateuttaan, joka on tehnyt hänet katkeraksi ja vihaiseksi ja yksinäiseksi.

        Onko sun sairautta ai koskaan atmrvioitu missään? Pikkasen jo olet kipee päästäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun sairautta ai koskaan atmrvioitu missään? Pikkasen jo olet kipee päästäisi?

        12v sitten kyllä on. Siitä lähti addiktiosta paraneminen käyntiin ja hallintaan.
        Sairaudesta ei koskaan parane ja olen lähinnä toipuva seksiaddikti.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12v sitten kyllä on. Siitä lähti addiktiosta paraneminen käyntiin ja hallintaan.
        Sairaudesta ei koskaan parane ja olen lähinnä toipuva seksiaddikti.
        N.37

        Olen tehnyt töitä jo yli 25 vuotta erilaisten addiktien kanssa, niin porno, seksi, peli kuin alkoholistienkin kanssa ja sinä et ole addiktia nähnytkään.


    • Anonyymi

      Ne haluu vaan kyrpää

      • Anonyymi

        Alunperin juuri siitä ja huomiostahan siinä on kysymys. Mutta asiat lähtevät pikku hiljaa kuin varkain käsistä kunnes ei itse edes tajua olevansa usean miehen hyväksi käyttämä.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alunperin juuri siitä ja huomiostahan siinä on kysymys. Mutta asiat lähtevät pikku hiljaa kuin varkain käsistä kunnes ei itse edes tajua olevansa usean miehen hyväksi käyttämä.
        N.37

        Onko se sitten hyväksikäyttöä, jos on kyse täysin sovitusta jutusta?
        Pitää riittävän painokkaasti antaa ymmärtää, jos nainen ei halua jotain ja miesten kunnioittaa sitä päätöstä, ettei mene rikoksen puolelle, mutta uskoisin, että naiset voivat myös kokea seksin älyttömän tyydyttävänä ja palkitsevana ja ihmiset tykkäävät eri asioista, joten en tuomitsisi heti vastaavia tapauksia miksikään hyväksikäytöiksi, jos en tietäisi tarkasti mistä kyse,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sitten hyväksikäyttöä, jos on kyse täysin sovitusta jutusta?
        Pitää riittävän painokkaasti antaa ymmärtää, jos nainen ei halua jotain ja miesten kunnioittaa sitä päätöstä, ettei mene rikoksen puolelle, mutta uskoisin, että naiset voivat myös kokea seksin älyttömän tyydyttävänä ja palkitsevana ja ihmiset tykkäävät eri asioista, joten en tuomitsisi heti vastaavia tapauksia miksikään hyväksikäytöiksi, jos en tietäisi tarkasti mistä kyse,

        Naisen seksiaddiktion hyväksi käyttäminen ei mikään rikos taida olla mutta hyväksikäyttöä tietyllä tapaa kuitenkin.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen seksiaddiktion hyväksi käyttäminen ei mikään rikos taida olla mutta hyväksikäyttöä tietyllä tapaa kuitenkin.
        N.37

        Et sinä ole seksiaddikti. Et sinne päinkään.

        Addiktiota ei määritetä määrällä. Addiktio määritellään sillä kuinka paljon se aiheuttaa haittaa muille tai itsellesi.

        Sinun "haittasi" - petit miestäsi. No onpa siinä iso haitta, voi kauhea mitä on tapahtunut, harrastit seksiä avioliiton ulkopuolella ja pidit siitä!

        Minäpä kerron sinulle mitä haittaa seksiaddiktio aiheuttaa, niin saat vähän perspektiiviä asiaan ja palaat maan pinnalle noista höpöhöpöjutuistasi!

        Oletko ollut työtön, jonka ainoa työhaastattelu on jäänyt tekemättä, koska seksiä ja runkkua on pitänyt saada HETI ja olet tiennyt että ruokarahat loppuvat?

        No et ole.

        Oletko käyttänyt ruokarahat joilla olisi pitänyt ostaa lapsillesi ruokaa, seksiin tai pornoon. No et ole!

        Oletko harrastanut suojaamatonta seksiä ihmisen kanssa jolla olet tiennyt olevan sukupuolitaudin. No et ole!

        Oletko esitellyt pilluasi ja tissejäsi tuntemattomille, vaikka olet hyvin tiennyt että se on seksuaalista häirintää? No et ole!

        Sinä olet vain pettänyt miestäsi... Arvaa kuinka moni nainen Suomessa tekee sitä aktiivisesti? Ihan helvetin moni ja he eivät ole seksiaddikteja. He vain sattuvat pitämään seksistä ja heille ei riitä seksi yhden miehen kanssa.

        Se että sinä yrität tunkea itseäsi johonkin JeesusKristuslokeroon jonka muut ovat mielestäsi määränneet sinua varten, ei tee sinusta seksiaddiktia! Se tekee sinusta ihmisen!

        Jos yrität väittää vastaan, niin olisitko sitten enää seksiaddikti jos puolisonasi olisikin mies joka haluaa sinun harrastavan seksiä muiden miesten kanssa?

        Et todellakaan olisi koska tilanne olisi teidän kummankin kannalta täysin normaali ja toivottava!

        Kukaan muu, ei varsinkaan tuo sinua haukkuva kusipää, voi määrätä että olet seksiaddikti koska olet tehnyt sitä tätä ja tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole seksiaddikti. Et sinne päinkään.

        Addiktiota ei määritetä määrällä. Addiktio määritellään sillä kuinka paljon se aiheuttaa haittaa muille tai itsellesi.

        Sinun "haittasi" - petit miestäsi. No onpa siinä iso haitta, voi kauhea mitä on tapahtunut, harrastit seksiä avioliiton ulkopuolella ja pidit siitä!

        Minäpä kerron sinulle mitä haittaa seksiaddiktio aiheuttaa, niin saat vähän perspektiiviä asiaan ja palaat maan pinnalle noista höpöhöpöjutuistasi!

        Oletko ollut työtön, jonka ainoa työhaastattelu on jäänyt tekemättä, koska seksiä ja runkkua on pitänyt saada HETI ja olet tiennyt että ruokarahat loppuvat?

        No et ole.

        Oletko käyttänyt ruokarahat joilla olisi pitänyt ostaa lapsillesi ruokaa, seksiin tai pornoon. No et ole!

        Oletko harrastanut suojaamatonta seksiä ihmisen kanssa jolla olet tiennyt olevan sukupuolitaudin. No et ole!

        Oletko esitellyt pilluasi ja tissejäsi tuntemattomille, vaikka olet hyvin tiennyt että se on seksuaalista häirintää? No et ole!

        Sinä olet vain pettänyt miestäsi... Arvaa kuinka moni nainen Suomessa tekee sitä aktiivisesti? Ihan helvetin moni ja he eivät ole seksiaddikteja. He vain sattuvat pitämään seksistä ja heille ei riitä seksi yhden miehen kanssa.

        Se että sinä yrität tunkea itseäsi johonkin JeesusKristuslokeroon jonka muut ovat mielestäsi määränneet sinua varten, ei tee sinusta seksiaddiktia! Se tekee sinusta ihmisen!

        Jos yrität väittää vastaan, niin olisitko sitten enää seksiaddikti jos puolisonasi olisikin mies joka haluaa sinun harrastavan seksiä muiden miesten kanssa?

        Et todellakaan olisi koska tilanne olisi teidän kummankin kannalta täysin normaali ja toivottava!

        Kukaan muu, ei varsinkaan tuo sinua haukkuva kusipää, voi määrätä että olet seksiaddikti koska olet tehnyt sitä tätä ja tuota.

        Et edes voi aavistaa, millaista oli elämäni vielä 12v sitten!
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et edes voi aavistaa, millaista oli elämäni vielä 12v sitten!
        N.37

        Kerro tarkkaan millaista se oli. Kerro mikä oli kevyin tekosi ja mikä rankin. Kerro missä tilanteessa, mitä tapahtui, ja mitä aiheutui.


    • Anonyymi

      En ole nainen, joten korjata saa, jos huomaa, että olisin mennyt ihan metsään. Olettaisin, että ehkä jonkinlainen seksiaddiktio ja henkinen seksuaalinen kiihotus, joka toisilla naisilla voi olla siitä suurempi mitä tuhmemmista asioista kyse.

      • Anonyymi

        Seksiaddiktiosta juurikin siinä on kyse. Kuten muissakin addiktioissa esim.uhkapelaaminen jossa henkisesti pelaaminen on päällimmäisenä ajatuksissaan alati, seksiaddiktiossa se on henkinen seksuaalinen kiihotus ja sen tarpeen täyttäminen.
        Addiktioista on todella vaikeaa päästä eroon. Ei ehkä koskaan edes pääse. Vaikka itsensä onnistuisikin pidemmäksikin aikaa hillitsemään, siellä se addiktio taustalla kummittelee silti aina läsnäolollaan.
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiaddiktiosta juurikin siinä on kyse. Kuten muissakin addiktioissa esim.uhkapelaaminen jossa henkisesti pelaaminen on päällimmäisenä ajatuksissaan alati, seksiaddiktiossa se on henkinen seksuaalinen kiihotus ja sen tarpeen täyttäminen.
        Addiktioista on todella vaikeaa päästä eroon. Ei ehkä koskaan edes pääse. Vaikka itsensä onnistuisikin pidemmäksikin aikaa hillitsemään, siellä se addiktio taustalla kummittelee silti aina läsnäolollaan.
        N.37

        Väärin!

        Seksihalussa on päällimmäisenä seksuaalinen kiihotus ja sen tarpeen täyttäminen!

        Seksiaddiktiossa on päällimmäisenä itsensä tai muiden vahingoittaminen, kun haluja ei pysty kontrolloimaan ollenkaan!

        Sinulla on seksihaluissa raja. Seksiaddikteilla EI ole rajoja!

        Älä ala selittämään suuria halujasi seksiaddiktiolla vain siksi että tunnet siitä syyllisyyttä että muut ovat jotain mieltä sinun seksin harrastamisestasi!

        Aivan kuten alkoholisteillakin, suurimmalla osalla seksiaddiktisteista EI edes ole suuria haluja! Suurin osa alkoholisteista ei vedä perskännejä, vaan he voivat juoda huomattavasti vähemmän kuin ihmiset jotka lähtevät viikonloppuisin viihteelle!

        Alkoholismi on esimerkiksi sitä että työpaikalla, jossa sinun pitäisi olla alati valppaana, sinä käytät viinaa, minkä tiedät että laskee sinun valppauttasi ja heikentää toimintakykyäsi! Kukaan muu ympärilläsi ei välttämättä edes huomaa että olet käyttänyt alkoholia!

        Aivan samoin seksiaddikteilla. Et ole välttämättä lainkaan kiihottunut tai halukas, vaan joko runkkaat tai harrastat seksiä, vaikka sinun olisi pitänyt hakea töitä tai ruokkia lemmikkisi tai lapsesi!

        Sitten kun tutustut oikeisiin seksiaddikteihin, lupaan että silmäsi avautuvat siitä mitä se on oikeasti!


    • Anonyymi

      Tietysti myös huomion keskipisteenä oleminen, että jos esim. nainen saa kolmen miehen täysin herkeämättömän huomion ja arvostuksen itselleen, vaikka sitten vain seksin merkeissä.

      Siitä sitten vaan mieshaaremia hankkimaan, jonka kuningattaria saisitte olla, naiset, jolloin voisi olla kyse enemmästäkin ;)

      • Anonyymi

        Kyllä huomion keskipisteenä oleminenkin on osa nautintoa.
        Itse tällaisen elämän olen yrittänyt jättää taakseni mutta kun addiktiosta on kyse, on se vaatinut lujaa tahtoa.
        Vain perheeni ja uusi elinympäristö ilman aiempia seksiin yllyttäviä tuttavuuksia on ollut motivaationani pitäen minut kaikesta tällaisesta erossa vaikka henkisesti se on lujille ottanutkin.
        N.37


    • Anonyymi

      Kyllä taas täällä henkii, että mies saa naida niin paljon kuin tykkää ja maine vaan kasvaa ja jos me naiset harrastetaan samaa, niin ollaankin hyväksikäytettyjä, väljäksi naituja, huonomaineisia ja huoria ja lutkia.

      Kyllä on kirjoittajien asenteissa aika paljon korjaamisen varaa.

      Minä en ainakaan koe, että nainen siitä hunonisi jos suhteita on useampia erikseen, tai kerralla.
      Ryhmäseksiäkin on tullut harrastettua, eikä kukaan mukana olleista miehistä ole koskaan huoritellut, tai osoittanut halveksuntaa, vaikka jälkeenpäin on tavattu useinkin ihan eri merkeissä.

      • Anonyymi

        Ei kai oo siinä huoritellut, kun saanut painaa pilluasi ja persettä. Takanapäin vasta nauretaan miten pillu antautui ja antoi periksi. Pelkkä reikä sä niille olit. Mutta ukot ei kunnioita sellaista naista. Joka mies on pamputtanut reikiäsi ja revitellyt niitä. Pelkkä lutka Hyi saatana!


      • Anonyymi

        Väärin,vei mies saa naida niin paljon kun lystää. Huoripukki sellainen mies on. Joku tuolla ylempänä kirjoitti että mieskin voi olla jakorasia ja olen tismalleen samaa mieltä. Mutta nyt oli puhe naisesta. Kyllä naisen maine menee kun antaa miesten survoa toosaansa kimpassa. Nylkemiseksi se touhu menee kun aukot täytetään ja annetaan jyystöä. Ei sellainen nainen ole vaimomatsua vaan narttu, jota käytetään. Pillua kaikille levittävät nainen on huono nainen, ei sellaiseen rakastu tai halua lastensa äidiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin,vei mies saa naida niin paljon kun lystää. Huoripukki sellainen mies on. Joku tuolla ylempänä kirjoitti että mieskin voi olla jakorasia ja olen tismalleen samaa mieltä. Mutta nyt oli puhe naisesta. Kyllä naisen maine menee kun antaa miesten survoa toosaansa kimpassa. Nylkemiseksi se touhu menee kun aukot täytetään ja annetaan jyystöä. Ei sellainen nainen ole vaimomatsua vaan narttu, jota käytetään. Pillua kaikille levittävät nainen on huono nainen, ei sellaiseen rakastu tai halua lastensa äidiksi.

        Ihan höpö höpöä. On teillä fossiiliset kuvitelmat. On naisellakin oikeus nauttia seksistä. Eikä se naista huononna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan höpö höpöä. On teillä fossiiliset kuvitelmat. On naisellakin oikeus nauttia seksistä. Eikä se naista huononna.

        Kiitos!
        N.37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai oo siinä huoritellut, kun saanut painaa pilluasi ja persettä. Takanapäin vasta nauretaan miten pillu antautui ja antoi periksi. Pelkkä reikä sä niille olit. Mutta ukot ei kunnioita sellaista naista. Joka mies on pamputtanut reikiäsi ja revitellyt niitä. Pelkkä lutka Hyi saatana!

        Kasva kakara aikuiseksi


      • Anonyymi

        Räävitön sinä kyllä olet ja sinua olisi pitänyt kakarana kurittaa vanhempiesi puolesta niin että persnahkasi repiää!


      • Anonyymi

        Itse piehtaroit noissa kuvitelmissasi, mitä ryhmäseksissä tapahtuu ja sitten olet paheksuvinasi, että saat kirjoittaa tappi kovana kuvitelmasi. Voihan se olla, että kimppaseksissä naista käytetään kuin narttua, mutta voihan se olla, että se narttu käyttääkin miehiä.


      • Anonyymi

        Miten se pillu leviää ja valahtaa vähemmäksi?

        Tuo on noita omia hekumointejasi.

        Mikä on se hyvä ja oikeanlainen nautinto?


      • Anonyymi

        Se on sinun ikioma subjektiivinen näkemyksesi asiasta.


    • Anonyymi

      Kuule, silloin sitä vasta tunteekin itsensä arvostetuksi, kun useampi mies huohottaa himosta ja änkeää kiihkeänä sisään.. Koskaan ei ole sen halutumpi olo kuin silloin. Eikä naisellisempi.

      Kasva pikkupoju aikuiseksi.

    • Anonyymi

      Ha hah, vähänpä tiedät..

      Itsellä yksi kokemus kahden miehen kanssa. Uskotko kun sanon, että se oli kaunista? Ei siinä revitelty pillua eikä tungettu kahta kalua aukkoon. Nuo kaksi miestä pitivät mua hyvänä, kumpikin nuoli minua, kumpikin pani. Mutta kondomin kanssa ja vain yksi kerrallaan ja vain pilluun. Kun toinen pani, niin toinen imi rintojani tai piti kädestäni kiinni.

      Se oli kaunis kokemus, ihan hyvä muisto jäi. Kumpikin pani kaksi kertaa. Sain siis neljä kertaa munaa, mutta hyvin alapää kesti eikä mitään morkkista tullut.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe