Noin viikko sitten huomasin kun istuin pimessä olohuoneessa vähänaikaa kun olin sammuttanut TV:n.kun tulin keittiöön jossa oil valot näin kaikki vaaleanpnaisena (keittiö kalusteet meillä on valkoset)kun oon hetken aikaa huoneessa värivoimakkuus heikkenee jonkin verran.Päivällä en huomaa mitään ainoastaa illalla kun on pimeää,tai menen pimeäään huoneesee ja olen jonkun aikaa ja sitten sytytän valon.Kävin silmälääkärillä ja kaikki tutkimuksissa ok,lääkäri ei pystynynyt antamaan vastausta sanoi vai että annetaan ajan kulua ja katsotaan meneekö ohi.Noin vuosisitten mulle laitettiin "linssit"kun tykkäsin että lukulasit oli aina hukassa ja kaukonäössäkin kohta oli tarvetta autolla ajaessa.Ajattelin onko jollain muulla ollu vastaavaa?
Näen punaista
4
398
Vastaukset
- +?´.
Minkäväristä "punainen" on tarkasti sanoen? Siis lilaa, pinkkiä, vaaleata vaaleanpunaista ...
- jusa52
vaaleanpunaista oli nyt parinviikon päästä ei mitäävikaa,luulen että häiriö johtu kun olin ollu kokopäivän ulkona(pilkillä)ja unohtu aurinkolasit kotiin.En tuntenu kuitenkaan mitään kipua silmissä,sellaista kun on joskus saanu hitsaus valosta.Täytyy puhua Memiran lääkäreiden kanssa joka teki tän silmäleikkauksen.
- lila lila
OK. Lilanväri viittaisi aivohäiriöön (yl. tilapäinen).
- jusa52
lila lila kirjoitti:
OK. Lilanväri viittaisi aivohäiriöön (yl. tilapäinen).
No ei se kyllä kaukana lilastakaan ollut,vaikee vähän tarkasti sanoa.Voiko kysyä onko omakohtaista kokemusta tai liityykö ammattiin?Kas kun ei silmälääkäri mitään vihjannu maholliseen.Oon ollu kyllä tapauksen jälkeen puheissa neurolääkäreiden kanssa kun lähiomainen on hoidossa olis pitäny kysästä heiltä no ehkä saan vielä tilaisuuden.Nyt kuitenkin kaikki tuntuu olevan OK.kiitos kuitenkin vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770