Pitäiskö lähtee alkoon ja hakee vähän kännin vetäsmis ainetta. On tää sellasta tuskaa tää viikonloppu et ei selvinpäin jaksa enään.
Viikonloppu
23
257
Vastaukset
- lottamari<3
Kuulin eilen uutisaiheen, jossa kerrottiin yksinäisten vanhusten hoitavan yksinäisyyttään yhä enemmän kunnon kännillä. En tiedä, ehkä se jaksamattomuus, heikkous, masennus sitten helpottuu sillä, kun ei ole tietoinen nykytilastaan vähään aikaan.
Itse keksisin kyllä toisenlaisen tavan viikonloppua viettää, mutta en kiellä,..hae vaan se pullo, jos siltä tuntuu.- sgsgsdggsdg
No millaisen tavan sä sit keksisit?
- mieti vähän
sgsgsdggsdg kirjoitti:
No pillua se olis tarjoamassa sulle.
- lottamari<3
sgsgsdggsdg kirjoitti:
Se riippuu jokaisen omasta sosiaalisesta piiristä ja omasta tilanteesta, joten minun on vaikea antaa kenellekään mitään yleisluontoista vinkkiä, kun siitä ei olisi mitään hyötyä. Itse menen tapaamaan sukulaisia ja ulkoilen, enkä ole suunnitellut mitään sen kummempaa. Täällä varmasti lopun aikaa :)
- yksinäinen.
Minä en oo vielä vanhus. Menee 30 vuotta viel ennen kun mua voi kutsua vanhaksi.
- yksinäinen.
Pil.lua haluaisin kans. Pimppi parantaa kaikki haavat ja masennuksen.
Taju pois viinalla vaan koko viikonlopuksi, se on elämää se. Ja sillä voi varmistaa, että seuraavanakin viikonloppuna saa "syyn" vetää tajun kankaalle. Noin juuri alkoholistin logiikka toimii, se omilla toimillaan varmistaa että on olevinaan syy vetää viinaa.
Minä lähden tänään mieluummin alkuillasta kaupungille ystävän kanssa, huomiselle on sovittua menoa erään tilaisuuden merkeissä, missä on varmasti mahdollisuus tutustua taas uusiin ihmisiin, ja sunnuntaina on ainakin lounas erään toisen ystävän kanssa. Ei päänsärkyjä aamuisin, ehtii nauttia myös keväisestä joskin kylmästä ulkoilmasta.
Mutta hae toki pullosi, jos se tekee sinut onnelliseksi. Mitään se ei elämässäsi kyllä muuksi muuta.- sdggsgsggssdg
Yksinäisyyttä viina ei kyllä vähennä. Ainakaan mikäli kotonaan yksin ryyppää. Siinä mielessä saatta toki auttaa, että ujommalta alkoholi poistaa estoja ja näin baarissa voi pystyä rohkeammin tutustumaan muihin. Tapasi mukaisesti ehkä tulet nyt esittämään besserwisseriä ja kertomaan kuinka kannattaisi kuitenkin selvinpäin tutustua baarissakin ;)
Noin niinkuin muuten alkoholi ja muut päihteet saattavat olla ihan ookoo paineidenpurkukanava, mikäli osaa käyttää niitä oikein. Monella ei raskaan työviikon jälkeen ole vaan osaamista rentoutua muulla tavalla. Sä varmaan osaat senkin kun olet niin täydellinen. sdggsgsggssdg kirjoitti:
Yksinäisyyttä viina ei kyllä vähennä. Ainakaan mikäli kotonaan yksin ryyppää. Siinä mielessä saatta toki auttaa, että ujommalta alkoholi poistaa estoja ja näin baarissa voi pystyä rohkeammin tutustumaan muihin. Tapasi mukaisesti ehkä tulet nyt esittämään besserwisseriä ja kertomaan kuinka kannattaisi kuitenkin selvinpäin tutustua baarissakin ;)
Noin niinkuin muuten alkoholi ja muut päihteet saattavat olla ihan ookoo paineidenpurkukanava, mikäli osaa käyttää niitä oikein. Monella ei raskaan työviikon jälkeen ole vaan osaamista rentoutua muulla tavalla. Sä varmaan osaat senkin kun olet niin täydellinen.Silloin harvoin kun baariin ylipäänsä lähden niin tykkään kyllä ottaa pari lasillista valkkaria, mutta kyllä siellä selvinpäinkin ihmisiin tutustuu, on siitäkin kokemusta ;-D
- juma-lauta
Miks sä olet täällä kun sulla on ystäviä. Mee pois äläkä tuu takas ennen kun sulla ei ole yhtään ystävää. Tää on yksinäisten oma palsta.
- sdfsffsdffs
juma-lauta kirjoitti:
Miks sä olet täällä kun sulla on ystäviä. Mee pois äläkä tuu takas ennen kun sulla ei ole yhtään ystävää. Tää on yksinäisten oma palsta.
Entä jos on kavereita, mutta ne eivät jaksa tavata mua tai asuvat jossain kaukana. Mulla ei siis oo ketään, kenen kanssa hengailla tänäkään viikonloppuna. Enkö saa ees tänne tulla sit? :/
- lottamari<3
juma-lauta kirjoitti:
ja tää yksi palstaportsari aina vahtimassa kenet se päästää sisälle. Känniläiset saa tulla, mutta ei seuralaisen kanssa ;) Tämä on mun palsta niin kuin kaikki muutkin :D Olen tänne ostanut Vip-kortin jo vuonna ennen Kristusta, ettäs tiiät.
suukkosunposkelle ihanainen muisk - Utelias kyselijä
lottamari<3 kirjoitti:
ja tää yksi palstaportsari aina vahtimassa kenet se päästää sisälle. Känniläiset saa tulla, mutta ei seuralaisen kanssa ;) Tämä on mun palsta niin kuin kaikki muutkin :D Olen tänne ostanut Vip-kortin jo vuonna ennen Kristusta, ettäs tiiät.
suukkosunposkelle ihanainen muiskNo vetääkö Lottamari koskaan viikonloppukännejä? Tai ees saunakaljoja...?
- lottamari<3
Utelias kyselijä kirjoitti:
No vetääkö Lottamari koskaan viikonloppukännejä? Tai ees saunakaljoja...?
En, en koskaan. Minä en harrasta ollenkaan kännäämistä, en tiedä edes millaista on olla humalassa, kun ei ole kokemusta siitä. Ei saunakaljaakaan. Joo, ei tarvitse sanoa, olen kuullut sen miehiltä monta kertaa, että erikoinen nainen ;)
- Utelias kyselijä
lottamari<3 kirjoitti:
En, en koskaan. Minä en harrasta ollenkaan kännäämistä, en tiedä edes millaista on olla humalassa, kun ei ole kokemusta siitä. Ei saunakaljaakaan. Joo, ei tarvitse sanoa, olen kuullut sen miehiltä monta kertaa, että erikoinen nainen ;)
Wautsi...toi on harvinaista kyl. Saatan toistekin kysyä sulta jotain, koska oot mielenkiintoinen tapaus ;) Pakkohan ei oo sit vastailla jos et tykkää utelijoista!
- Keissa
Totta kai sen on jokaisen oma vallinta, mutta ei alkoholi ja sen kunnon känni kyllä ratkaisu ole vaikka on yksin. Jos siihen tottuu niin ennen pikkää on kymmenen lisäongelmaa.
Eikö sinulla olis mitään muuta ajankulua? Kuitenkin on nämä median vempeleet: netti. TV. radio, musaa voi kuunnella. Kirjastosta saa hyvää lukemista. On niitä kaikenlaisia harrastusmahdollisuuksia.
Niin voit käydä' sen pullon, mutta en suosittele! - yksinäinen.
Hitto mä oon kännis muuten.Toi salmari uppoo kuin häkä. Kävin tos keskustan baarissakin vetääs pari. Odottelen et espanja-suomi jalis matsi alkaa. Laitoin siihen tulosvetoo 4-0 espanjal 30 patii.
- pullon pohja
Tosta alkoholinkäytöstäkin oli sen suuntaisia tutkimuksia tehty,
jotta lasiin syleksijöillä oli keskimäärin huonommat tulot kuin
käyttäjillä.
Samaan hengenvetoon täytyy kuitenkin todeta, ettei yksin
killittelyllä ollut semmoista vaikutusta, lähinnä semmoinen
mikä lisäsi sosiaalista kanssakäymistä, lisää tuttuja sitä kautta
ja lisääntyneitä ansaintamahdollisuuksia.
En pysty myöntämään enkä kieltämään, itsellä viihdekäyttö
karkasi lopulta yksin juontiin, eikä se edistänyt omalla kohdalla
millään tavalla asioitani. - yksinäinen.
Tais mennä vi.tuiksi mun tulosveto. Espanja pitää palloo ja suomi vaan puolustaa kuin leinjona revitiään. Hyvä jos yhen maalin saa tuo espanja. Mut oneks mul on salmiakkikossuu niin menee yö hyvin.
- lavuaarista alas
Ja miksi sun pitää juoda tai yleensä sulla on se pullo`?
- yksinäinen.
lavuaarista alas kirjoitti:
Ja miksi sun pitää juoda tai yleensä sulla on se pullo`?
eipä oo muuta tekemistä
- lottamari<3
Suomi 1-1 tasatilanne!!! Loistavaa!
- yksinäinen.
ny on krapula .hakisko lisää.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754