Ensimmäinen kerta 2008 kunnes tuli takaisin 2011 syyskuussa, ja uusinut sen jälkeen kolmesti(kestää yli kuukauden parantua), ja oireillut muutamia päiviä siinä välissä pari kertaa.
Antibiooteista Ciproxin ja Trimopan auttaa sen hetken, kun niitä syö, mutta oireet palaavat 12-15 tuntia sen jälkeen, kun antibiootin lopetan. Noitakin tullut nyt kuukausi putkeen syötyä, joten jos siellä bakteeri olisi, niin nitistetty se olisi jo? Epäilen, että noilla Antibiooteilla on jotain anti-inflammatorisia vaikutuksia. Tulehduskipulääkkeistä auttaa molemmat Burana ja Arcoxia täydellisesti.
3 kertaa otettu virtsan bakteeriviljely ja klamydiatesti ja aina on puhdas, rakossa sen 10 tuntia.
Oireina on paineentunne tuossa sukupuolielinten alueella, jota on hyvin vaikea paikantaa, yleensä lisäoireena on ollut kirvelyä, mutta nyt kyseinen oire puuttuu. Pidättelyn kanssa ei ole ongelmaa, eikä oireet koskaan pahene, vaikka antibioottia en syö, pysyvät samanlaisena.
Ja sukupuoli on mies ja ikä 23 vuotta.
Ja vielä lisäys - Seksi ja masturbointi pahentaa oireita tilapäisesti.
Mikäköhän olisi?
Frustrating-
0
144
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470