käynnistys ohjeita tarvitaan

polttis

en millään saa polttista pysymään käynnissä.mulla on tollanen thunder tiger 1/10 polttis vetostartilla ja kun laitan hehkun paikoilleen ja nykäisen niin välillä saan lähteen käyntiin mutta sammuu oikeestaan heti ku otan hehkun irti.tyhjällä tankilla kun letkussa on vaan vähän bensaa niin lähtee helpommin mutta sammuu tietenkin kun ei saa sitä lisää.sitten ku se on sammunu niin ei millään lähe uudestaan käyntiin ennen ku laittaa hehkun lataukseen tunniks.kertokaa nyt jotain hyviä ohjeita millä sen saa pysymään käynnissä?säädöt pitäis olla kohdallaan kun se on suoraan ajosta ostettu ja muutenkin auto on aika uusi.kauanko hehkua pitää pitää kiinni siinä ennen ku nykäsee ja pitää sen antaa olla käynnistyksen jälkeenkin hetken siinä?kiitti vastauksista jo etukäteen:)
ps.onko polttikset aina näin vaikeita saada käyntiin?

4

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastaja

Voisin veikata, että kaasuttimen säätösi on jokseenkin persiillään. Myös erilämpöistä tulppaa kannattaa kokeilla. Onko polttoaineessasi kuinka monta prosenttia nitroa joukossa? Suosittelen, että siinä olisi vähintään 10% se yleensä edesauttaa paremman käynnin noilla pienemmillä polttomoottoreilla.

Pääsuutin n. 2,5 kierrosta auki ja mikäli siinä on erikseen tyhjäkäynnin seos ruuvi, niin sitä ei saa oikeestaan kuin vain kokeilemalla kohdalleen. Voisin suositella hivenen kiertämään sinua sitä kireemmälle (kiinnipäin) jos se tekee kerran tuota, että sammuu kun otat hehkun pois.

• PaT

Oliko vanha bensa tankissa? sitten se voi olla ongelmana, muuten käy valimistajan sivuissa ja ota sieltä säädöt.
      On ollut sama ongelma kun vanha bensa jäänyt tankissa sitten sinne tulee painetta eikä se halua käydä.

• ...

oli ehtinyt bensa olla tankissa.pitää koittaa vielä kattoo niitä säätöjä.kiitti vastauksista.

• .......

Mulla oli tommone samanlaine ongelma mun subarun kanssa noh käy jostai kysyy mikä siin on jos ne ei sano nii sano että uus tulppa en muista kylmempi vai lämpimämpi... Tai kun saat käyntiin lisäät kierosta ja otat hehkun pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe