Itse en pääse Macbookilla kiinni wlan-tukiaseman ip-osoitteeseen eli hallintasivulle.
Paketissa ollutta minicd:tä mac ei tunnistanut cd:ksi (hyvä kun sain pois koneesta). Kaikki valot palavat oikein, mutta langatonta verkkoa ei näy eikä ip-osoite (192.168.10.1) vastaa?
Netwjork 300 WLAN-tukiaseman asentaminen mac:in avulla?
9
519
Vastaukset
Oletko siis kokeillut sitä verkkopiuhalla?
- asentajamr
Yes
- asentajamr
Olen siis kokeillut nimenomaan verkkopiuhalla , eikä ip-osoite vastaa.
Kertoisitko tuon laitteen tarkemman mallin?
- asentajamr
Netwjork 150Mbps WLAN-tukiasema, musta, langaton palomuuri/reititin 4 porttinen kytkin.
Verkkokauppa.comin tuote: 22203
Valm. tuote: W268R
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/22203/cjfxn/Netwjork-150Mbps-WLAN-tukiasema-musta-langaton-palomuuri-rei
Kokeile laittaa se verkkopiuha johonkin niistä 4 samanvärisistä porteista. ( Jos aiemmin laitoit wan porttiin).
- asentajamr
Toimii, piuhat oikeinpäin ja pari resetointia. Kiitos vapuselle avusta!
Ole hyvä!
- wan
Täällä sama ongelma osaako kukaan auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492669
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1401656Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501391- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2921205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899