Itse en pääse Macbookilla kiinni wlan-tukiaseman ip-osoitteeseen eli hallintasivulle.
Paketissa ollutta minicd:tä mac ei tunnistanut cd:ksi (hyvä kun sain pois koneesta). Kaikki valot palavat oikein, mutta langatonta verkkoa ei näy eikä ip-osoite (192.168.10.1) vastaa?
Netwjork 300 WLAN-tukiaseman asentaminen mac:in avulla?
9
583
Vastaukset
Oletko siis kokeillut sitä verkkopiuhalla?
- asentajamr
Yes
- asentajamr
Olen siis kokeillut nimenomaan verkkopiuhalla , eikä ip-osoite vastaa.
Kertoisitko tuon laitteen tarkemman mallin?
- asentajamr
Netwjork 150Mbps WLAN-tukiasema, musta, langaton palomuuri/reititin 4 porttinen kytkin.
Verkkokauppa.comin tuote: 22203
Valm. tuote: W268R
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/22203/cjfxn/Netwjork-150Mbps-WLAN-tukiasema-musta-langaton-palomuuri-rei
Kokeile laittaa se verkkopiuha johonkin niistä 4 samanvärisistä porteista. ( Jos aiemmin laitoit wan porttiin).
- asentajamr
Toimii, piuhat oikeinpäin ja pari resetointia. Kiitos vapuselle avusta!
Ole hyvä!
- wan
Täällä sama ongelma osaako kukaan auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110