Mulla on ollu uudesta -03 sdi cordoba ja onpas viaton peli! Edellinen oli uusi fiatti ja se oli pajalla jatkuvasti, takuuajan jälkeen ei voinu pitää vaan hävitin heti. Ei ainakaan fiattia ja seattia voi verrata saman viikon aikana...
Seat helvetin hyvä auto
5
1848
Vastaukset
- Jussi
En oikein ymmärrä, miten ihmiset pitelevät tavaroitaan. Olen omistanut ja hallinnut aikuisikäni aikana yli 10 autoa. Ei niissä missään ikinä mitään mainittavia vikoja ole ollut. Kuulen aina väitettävän, että Seat on huono auto. Kun kysyn, että mikä siitä tekee huonon, lopullinen vastaus on (kun ensin on olemattomat viat käyty läpi), että se nyt vaan on huono.
Mielestäni on loistava juttu, että tällaiset sterotypiat pitävät joidenkin merkkien hinnat alhaisina, silloinhan minä voin ostaa halvemmalla auton kuin ne, jotka ovat mielipiteissään vankkumattomia.
Ajattelin ajella nyky Leonilla 300 tkm saakka. Pari vuotta vielä.. - juustopää
Vaikka samaa sukujuurta ovatkin.Siitin aikaisempi 124 oli esim sama kuin fiat mutta myytiin js tehtiin espanjan markkinoille.Siitin koneet ovat aika tehokkaita kun volkkarilta een lohkojaostavat kon
- Cordoba Vario TDi
Mulla taas ollut uudesta -98 ja pikkasen ihmettelen itsekkin ettei mitään ongelmia/vikoja ole ollut, varsinkin kun kuulee noita juttuja miten uudetkin autot on olleet jatkuvasti remontissa.Mittarissa alle 150tkm ja matka taittuu edelleen mukavasti.
- Seatin omistaja
Seatti on Volkkariryhmän selkeästi nuorekkain merkki ja sitä myydään sporttisella ja edullisella imagolla. Seatin ja erityisesti Leonin ostajista iso osa on alle 30v. Tämmöset kaverit kun pistää rahat kiinni ekaa kertaa elämässään uuteen autoon, niin vikamarinoita tulee helposti, kun kuluja tulee muustakin kun lyhennyksistä.
Hyvä pelihän tuo Seat on ollut, mutta sähkölaitteet eivät ole kyllä VW-Audi-tasolla. - a123456
Seat Ibiza aj. 30000 - kytkin paskana...?!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768