Auttakaa tyhmää! Vappu on keskiviikkona 1.5., joka on vapaapäivä koulusta, mutta torstaina on taas normaali arkipäivä. Juhlitaanko vappua sit tiistai-iltana?
Milloin vappua juhlitaan???
7
15780
Vastaukset
- .....
Luulen että silloin tiistaina. Ei sitä varmaan oikeen voi etu- tai jälkikäteen juhlia kuten halloweenia?
Kuinka moni muuten pitää vappuna yleensä naamiaiset, tai pukeutuu naamiaisasuun? Meillä on yleensä ollut tapana pitää vappunaamiaiset, mutta en kyllä tiedä mistä se tulee että juuri vappuna laittaisi naamiasasut päällensä?- nomarked
retard?
- Onnitelkaamme
Silloin kun on Vapun synttärit ja täyttää 100 vuotta.
- Simaajamunkkia
Vappua juhlitaan 30.4 eli vapun aattona sekä 1.5 vapunpäivänä.
Korkki auki siis 2pv. - Anonyymi
Kautta aikainhan vappua on juhlittu jo aattoiltana, kuka mitenkin ja sitten vappupäivänä vappumarssilla, piknikillä, brunssilla, lounaalla , yms
- Anonyymi
Vappua juhlitaan Suomessa aattona, kuten muitakin juhlapäiviä. Johtuu kuulemma siitä, kun ennen kelloja vuorokausi vaihtui auringon laskiessa.. Ilta oli siis jo seuraavaa päivää. Tapa jäi, vaikka nykyään toisin tiedetään.
- Anonyymi
Wappuvitsi tähän aattoihmettelyyn. Tätä voi käyttää aattona tai Vappuna.
Kysyin thaipuolisoltani syödäänkö hänen kotikylässään koiria?
Ei tietenkään, vastasi hän, ne ovat kallita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3563756Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun232459Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152010Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141665Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4191574Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t471562Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2901510- 171334
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631136- 201091