Auttakaa tyhmää! Vappu on keskiviikkona 1.5., joka on vapaapäivä koulusta, mutta torstaina on taas normaali arkipäivä. Juhlitaanko vappua sit tiistai-iltana?
Milloin vappua juhlitaan???
eskonpersereikä
4
13243
Vastaukset
- .....
Luulen että silloin tiistaina. Ei sitä varmaan oikeen voi etu- tai jälkikäteen juhlia kuten halloweenia?
Kuinka moni muuten pitää vappuna yleensä naamiaiset, tai pukeutuu naamiaisasuun? Meillä on yleensä ollut tapana pitää vappunaamiaiset, mutta en kyllä tiedä mistä se tulee että juuri vappuna laittaisi naamiasasut päällensä?- nomarked
retard?
- Onnitelkaamme
Silloin kun on Vapun synttärit ja täyttää 100 vuotta.
- Simaajamunkkia
Vappua juhlitaan 30.4 eli vapun aattona sekä 1.5 vapunpäivänä.
Korkki auki siis 2pv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142