Kello 22 on oltava hiljaa, koska suomalaiset haluavat nukkua yönsä rauhassa, kun aamulla varhain oma herätyskello soi 4.45.
45 minuuttia -ohjelma teetti kyselyn, johon vastasi 500 ihmistä niistä Helsingin kaupunginosista, joissa on eniten maahanmuuttajia. Kyselyn teki Think If.
Kyselyyn vastanneista 69 oli itse maahanmuuttajia. Maahanmuuttajia pyydettiin mainitsemaan tärkein asia, jonka he ovat oppineet suomalaisista asumalla heidän keskellään.
Vastauksista käy selville, että suomalaiset arvostavat maahanmuuttajien mielestä kotirauhaa ja yöllistä hiljaisuutta.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/maahanmuuttajat-suomesta-kello-22-on-oltava-hiljaa/2012/10/1628197
Maahanmuuttajat Suomesta
8
124
Vastaukset
- kirjoitus virheillä
Ketkä ne täällä yöllä kirjoittelee.
- Eikö ne tee töitä?
Sitä en tiedä, mutta minä haluaisin nukkua yöni rauhassa.
- rojektikoortinaattor
Koneinsinöörien palaverit venyvät joskus aamutunneille. Kiireellisiä projekteja.
- malttia malttia
Eikä se yöllinen takominen ja älmölö ole välttämättä tahallista viihdettä tai rumpujen kolistelua, vaan koneinssit saattaa tehdä jotain koekappaletta kämpillään!
- kielikatkes
Uutta euroviisuvoittajaa! Kyllä koneinsinöörit siihenkin pystyvät, uskokaa vain.
- uuniluut
Yöelämä kuuluu heidän kulttuuriinsa. Olisi rasistista mennä kieltämään.
- kiero heidi
Ja päivätyöt kieltää myös kulttuuri, on rasistista määärätä työpaikkaa!
- naapurit3
Kysyn että paljonko mamuilla on masennusta? Sosiaalinen kanssakäyminen ehkäisee ko ikävää asiaa.Meillä on hyvät naapurit ,ei haittaa puheet.Ymmärrän itsekkin 3 vuorotyötä tehneenä että pitää nukkua.En osallistu haukkujaisiin koska perheen jäseniä asuu ulkomailla.Pitää sovitella sovussa asiat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735