Onko

kertomuksia?

jossa narsisti olisi saanut uhrinsa ajettua itsemurhaan.Olisin kiitollinen!

17

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tgfeeewhbnmmöö

Niitä tapauksia, joissa narsisti on saanut ajettua uhrinsa itsemurhaan on varmaan enemmän kuin kukaan meistä uskoo. Niistä ei vain ole ketään kertomassa kuin korkeintaan sukulaisten epäily.
      Läheltä piti tilanteita kyllä sitten löytyy. Jos en olisi uskovainen, niin voisin hyvin kuvitella, että olisin voinut ajautua siihen ratkaisuun kun kaikki paljastui valheeksi.
      Narsisti ei sitä estä, vaan siitä se olisi vain hauskaa...lisää draamaa elämään.
      Lienee myös ihan tavallista, että erossa kun toinen on ihan rikki ja korttitalo romahtanut, niin narsisti yrittää ylipuhua sitä toista itsemurhaan, järkevänä ratkaisuna.

• 5+2

On tapauksia. Minun narsku puhui aina siitä, että toivoo, että muutamat henkilöt tappaisivat itsensä. Hän nautti tilanteesta, kun uhri sitten oli koittanut itsemurhaa. Harmitteli sitä kovin, kun uhri ei sitten kuollutkaan:-/

• 18+5

Lisäksi narskulla oli ollut jo kaksi aikaisempaa suhdetta, jossa molemmat naiset olivat yrittäneet itsemurhaa. Tämän lisäksi hän tutustui mieheen, joka oli kirjoittanut kirjan itsemurhista. Kun kolmas hänen uhreistaan koitti itsemurhaa, se oli hänestä hyvin hauskaa. Hän arvuutteli aina ystäviltään, että kuoleeko uhri viiniin vai oman käden kautta. Hän ei joutunut koskaan mihinkään vastuuseen siitä mitä teki.

• Keskonen

Narsistin ei tarvitse kehoitella jotakuta tappaamaan itsensä. Pelkkä uhrina olon tunne voi saada ihmisen murtumaan kun ei enää jaksa ja haluaa vaan paeta pois helvetistä. Itsemurha narsistin uhrina kävi usein mielessä mutta pystyin aina miettimään että joskus tämä helvetti loppuu ja tulee olemaan iloisia asioita joista voi vielä nauttia vaikka tilanne olikin että ei lähtitulevaisuudessa koska tilanne oli niin totaalinen.

• narsistin exä

En tiedä varsinaisista itsemurhista, mutta eräs narsisti kerskui, että on saanut kaksi naista mielisairaalaan.

• Minun narsistitut.

Minun narsistitutullani on piireissään paljon epämääräisiä kohtaloita ja mielenvikaisuutta. Mielessäni on käynyt, että mahtavatko jäljet johtaa sylttytehtaalle...

Itselleni tuli ensimmäisen kerran elämässäni mieleen itsemurha, kun narsisti alkoi häpäisemään minua...

Purin hampaani yhteen ja ajattelin, että tuollainen kakelo juoppoystävineen ei voi saada minussa aikaan yhtään mitään... saatika viedä minulta elämää. Tuollainen ei voi minuun niin paljoa vaikuttaa. Pikkuhiljaa olen ponnistanut pinnalle... Yhä enemmän on jäänyt taakse se hirveä rotko, jonne hän minua oli syöksemässä.

Ajattelin välillä, että mahtoiko hän yrittää oikeasti, että olisin tappanut itseni, niin hän olisi saanut sulkia hattuunsa. Odottiko hän että saisi sitä draamaa, millä sitten olisi päässyt eteenpäin elämässään, olisi tehnyt vaikutusta seuraaviin uhreihin, että minunlaiseni nainen on tehnyt itsemurhan hänen takiaan...

Enpä tuollaista iloa moiselle retkulle kuitenkaan suonut. Kaljajuhlat loppuivat ja korpit lensivät pois... Ei tullut lisäiloa minusta heille. Heidän täytyi jatkaa odottamistaan.

Tapahtumia kaljapiireistä: joku siisti nainen on käynyt hakkaamassa kaljanaisen tämän kotona, kun aviomies on ollut sen kanssa...

Eli kaljapiireissä tapahtuu. Siellä pyörii mitään harrastamattomia naisia, jotka hankkivat surkeaan rupuiseen itsetuntoonsa lisiä kiusaamalla ns. parempia naisia, kun antavat näiden alkoholisoituneille miehille...

• sevinnyt kaikesta.

Narsisti nauttii,kun saa uhrinsa itsemurhan partaalle,tai suljetulle osastolle. Kokemusta on. Sitten vielä kerskuu muille tekemisistään! Kauheata todella kirjoittaa tälläistä tekstiä, tälle sivustolle. Raadollista,mutta totta. Suomessa ei viranomaiset, tunnista tätä sairauden muotoa.

• Kauheata on kirj.

Kauheata on kirjoittaa näkyväksi surullista todellisuutta, jonka kanssa vain joudumme elämään.

• 9+1

Suomessa on niin paljon mielenterveysongelmaisia, että narsu osaa käyttää tilannetta hyväkseen. Hän tietää, ettei missään ole ketään tai mitään tahoa, joka voisi puuttua peliin. Ei yksinkertaisesti ole ammattilaisia vapaana.

Minun narsu oli niin härski, että haki uhrejaan Auroran sairaalasta! Vei suoraan taksilla siitä sairaalan edestä asuntoonsa, esitti rikasta huolehtivaa toimaria, käytti seksuaalisesti hyväkseen, toimenpiteen jälkeen heitti uhria vaatteillansa ja pyysi poistumaan takaoven kautta.

Seuraavan kerran kun näki uhrinsa baarissa surullisena ja juomassa. Iski uhrin uudelleen, juotti känniin, vei kotiinsa ja "raiskasi". Aamulla turpiin ja ovesta ulos. Tätä ketjua hän pystyi jatkamaan mielenterveysongelmaisen kanssa hyvin pitkään, valehtelemalla muuttuvansa. Alkavansa seurustelemaan, pitävänsä kaikesta huolen. Yhtäaikaa kohteli vielä montaa naista näin.

Hänen suustaan "mitä reppanampi, sitä parempi kohde".

Hän on siis saanut henkisellä ja seksuaalisella väkivallalla kolme naista yrittämään itsemurhaa ja ainakin yhden heistä pysyvästi mielisairaaksi.

Se, joka meni pysyvästi mielisairaaksi, oli jo alunperin anorektinen, ja siitä se sitten lähti.

• onko totta

Vieläkö tuommonen jermu/mielipuoli vapaana mellastaa. Toivottavasti hänellä on jo multaa kaksi metriä nokkansa päällä?

• %&/()
        onko totta kirjoitti:

Vieläkö tuommonen jermu/mielipuoli vapaana mellastaa. Toivottavasti hänellä on jo multaa kaksi metriä nokkansa päällä?

Tuollaisia "9 1":n kuvaamia tyyppejä todellakin on. Ilmeisesti he eivät ole edes harvinaisia. Heidän olemassa olonsa tullee esiin etupäässä psykiatrin sohvalla. Hehän eivät tee välttämättä mitään laitonta. Eräs tuttavani kärsi mielenterveysongelmista niin, että hänen epävakaa mielenlaatunsa selkeni vierraillekin ihmisille jo 15 min juttelun aikana. Tästä huolimatta hän päätyi usein sikamaisten miesten seksileluksi, jolta vietiin vähät rahatkin. Yleensä nämä äijät eivät tyytyneet yhteen yöhön, vaan halusivat kokeilla mitä kaikkea saavat sairaan ihmisen uskomaan ja tekemään, millaisiin vaikeuksiin järjestettyä. Kyökkipsykologina sanoisin, että henkisesti epätasapainoiset vetävät puoleensa vinksahtaneita, jotka nauttivat nöyryyttämisestä ja totaalisen vallan käyttämisestä. Puolustuskyvyttömyys selkeästi kiihottaa narsisteja, joskin he terrorisoivat myös muunlaisia ihmisiä.

• Narsistit ovat raukk
        %&/() kirjoitti:

Tuollaisia "9 1":n kuvaamia tyyppejä todellakin on. Ilmeisesti he eivät ole edes harvinaisia. Heidän olemassa olonsa tullee esiin etupäässä psykiatrin sohvalla. Hehän eivät tee välttämättä mitään laitonta. Eräs tuttavani kärsi mielenterveysongelmista niin, että hänen epävakaa mielenlaatunsa selkeni vierraillekin ihmisille jo 15 min juttelun aikana. Tästä huolimatta hän päätyi usein sikamaisten miesten seksileluksi, jolta vietiin vähät rahatkin. Yleensä nämä äijät eivät tyytyneet yhteen yöhön, vaan halusivat kokeilla mitä kaikkea saavat sairaan ihmisen uskomaan ja tekemään, millaisiin vaikeuksiin järjestettyä. Kyökkipsykologina sanoisin, että henkisesti epätasapainoiset vetävät puoleensa vinksahtaneita, jotka nauttivat nöyryyttämisestä ja totaalisen vallan käyttämisestä. Puolustuskyvyttömyys selkeästi kiihottaa narsisteja, joskin he terrorisoivat myös muunlaisia ihmisiä.

"Puolustuskyvyttömyys selkeästi kiihottaa narsisteja, joskin he terrorisoivat myös muunlaisia ihmisiä. "

Narsistit ovat raukkoja seksiaddikteja jotka vastaavat puolustuskyvyttömien viestiin, joka tietysti on, että hän on käytettävissä ja odottaa miestä. Nähty on. Mitä suuremmissa määrin.

Sitten narsisti hurskastelee suhteillaan heikkoihin, on hyväntekijä ja suorastaan jeesus. Terveet miehethän eivät juokse mielenterveysongelmaisten perässä. Mielenterveysongelmaiset ovat juuri sitä todellista rakkautta vajaat useimmiten, ja sen löytäminen on lähes mahdotonta.

• 11+6

Mikä sitä pysäyttäis. Uudet mielenterveyspotilaat on tälläkin hetkellä käsittelyssä.

Luulevat ressukat tavanneensa jonku rikkaan suomenruotsalaisen herrasmiehen, hieman ressukan sellaisen. Ja siitä sitten sellaset 6kk, niin lähtee ranteet auki. Tässä vaiheessa mies katkaisee välit ja jää odottamaan muiden kautta tietoa, lähtikö henki. Aina sama selitys. Nainen oli mielenterveysongelmainen jo alkujaan, käytti lääkkeitä.

Tilanteen tekee hankalaksi todistaa se, että uhrit hän valitsee usein kännissä ja baarissa. Siellä on paljon kaikenlaisia ihmisiä. Hän valitsee vaan ainoastaan ne, ketkä potentiaalisesti saa tappamaan itsensä. Sellaiset mahdollisimman huonossa kunnossa olevat. Sellaset, jotka aikaisemmin eivät ole "hienostokämpissä" töölössä hengailleet. Siihen ne jää sitten koukkuun, jonka jälkeen alkaa henkinen alistus, valehtelu yms. Narsu osaa myös hyvin pelata, jos naisella on esim. skitsofreniaa sun muuta. Silloin se pystyy valheillansa sekottamaan toisen pään todella nopeaan. Ehkä julminta touhua, mitä olen koskaan nähnyt.

Alapa tällästä sitten todistaan oikeudessa.

• 16+20
    • 18+15

Hän on sellanen psykopaattinen narsu. Kokee ylemmyyttä ja pitää poliisia, oikeusjärjestelmää ja kaikkea järjestystä täysin pilkkanaan. On sellaisessa asemassa, että kokee muka olevansa tiedon "jumala". Mutta kun minuun tutustui, niin hakkasi väärää naista. Olen varma, että hän jää vielä kiinni.

Hänellä on omien sanojensa mukaa oikeus tehdä, mitä vaan jos uhri menee paniikkiin. Paniikki laukaisee hänessä sen reaktion. Silloin hän voi "vahingossa" vaikka tappaa.

Hän on nyt 40 vuotias ja tehnyt jotain pahaa joskus 20 vuotta sitten.

Täysin patologinen sekopää.

• Niin kuin minä...

"Mutta kun minuun tutustui, niin hakkasi väärää naista. Olen varma, että hän jää vielä kiinni."

Niin kuin minä... sama asenne.

Minua tosin tämä narsisti, josta täällä kirjoitan, ei lyönyt. Rääkkäsi muilla tavoin. Asiaan tutustuessani lisää, olen saanut uusia näkemyksiä. Hän on psykopaatti-narsisti, eikä ymmärrä hölkäsen pöläystä minun ja muiden normaaleiden ajatuskulusta, meidän tavoitteista ja päämääristä. Pystyy vain kadehtimaan eikä ikinä itse pystyisi elämään niin.

Hän ei ymmärtänyt edes loukkaavansa minua. Suuruudenhulluudessaan ja vallanhimonsa sokaisemana alkoi kuvittelemaan, että voi kohdella minua siten kuin teki. Tavallaan sieltä ylhäältä on jo kierinyt alas. Arki tulee psykopaatillekin vastaan ennemmin tai myöhemmin. Eihän ne pysty kuin hetkeksi tavoittamaan ne voitonjuhlat. Elävät hetken illuusioista.

• MrJuha82

Youtubessa kuultua ystävältäni;
      -Juha mun naapuri, joka on kiusaaja, on miettiny itsemurhaa sun takia koska hän kertoi mulle, että Juha sanoi suorat sanat hälle tubessa.
      Juha, hän alkoi ryyppään ja luisui alas ja on työtön ,masentunut
      -Mitä sanot tähän Juha?

minä vastasin;
      -mut ehkä hän tuli katumapäälle.
      -Nimittäin kehitysvammaisia ei saa kiusata kuten hän teki Youtubessa, ja siksi lähetin hälle yksityisen viestin jossa kerroin hälle karmeita totuuksia hänestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe