teidät kaikki on kesytetty

villi ja vapaa

Ette tiedä mitä on olla vapaa.

14

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silti metsässä

- Kesytetty on sama kuin "solmia siteitä".

• et koskaan ymmärrä?

Sielua ei voi solmia, se menee minne haluaa

• jooen
        et koskaan ymmärrä? kirjoitti:

Sielua ei voi solmia, se menee minne haluaa

aivan samanlainen pieni poika kuin satatuhatta muuta pikkupoikaa.. Enkä minä tarvitse sinua. Sen enempää kuin sinäkään tarvitset minua. Minä en ole sinulle kuin kettu, samanlainen kuin satatuhatta muuta. Mutta jos sinä kesytät minut, niin me tarvitsemme toinen toisiamme. Sinusta tulee minulle ainoa maailmassa. Ja minusta tulee sinulle ainoa maailmassa…

• oma elämä
        jooen kirjoitti:

aivan samanlainen pieni poika kuin satatuhatta muuta pikkupoikaa.. Enkä minä tarvitse sinua. Sen enempää kuin sinäkään tarvitset minua. Minä en ole sinulle kuin kettu, samanlainen kuin satatuhatta muuta. Mutta jos sinä kesytät minut, niin me tarvitsemme toinen toisiamme. Sinusta tulee minulle ainoa maailmassa. Ja minusta tulee sinulle ainoa maailmassa…

Minä en ole pieni poika, olen aikuinen nainen. Minusta ei tule koskaan kesyä koska haluan olla vapaa.Sinäkin olet vapaa, vaikket ymmärrä sitä? Ehkä sinut on väärin perustein kesytetty? Älä alistu siihen, vaan taistele kunnes olet vapaa.

• Metsän siimeksessä

Jätit solmut auki, mutta jäin sinuun kiinni. Leimauduin kuin eläin ensimmäisenä näkemäänsä. Kesyynnyin sinulle, mutta samalla villiinnyin. En pysty elämään yksin, en elämään yksinäisyydessä parisuhteessa, en olemaan ilman sinua. Olen täysin haavoittuva rakkauden edessä. Minua rangaistaan tästä tunteesta, mutten voi lopettaa. En tiedä, miten voisin muuttua. Olen vain onneton jos et ole lähelläni.

• ole vain
        oma elämä kirjoitti:

Minä en ole pieni poika, olen aikuinen nainen. Minusta ei tule koskaan kesyä koska haluan olla vapaa.Sinäkin olet vapaa, vaikket ymmärrä sitä? Ehkä sinut on väärin perustein kesytetty? Älä alistu siihen, vaan taistele kunnes olet vapaa.

sielu asuu kuitenkin ruumiissa ja tarvitsee fyysisen toimijan, huolehdin niistä jotka tarvitsevat minua, olen vapaa valinnoissani

• tiikerinainen oon

voi voi.

• en ole suuria

Oletko? Minä en ole mitään suurta enkä voimakasta, mutta vapaa minä olen, elossa ja mitä suurimmassa määrin onnellinen siitä.

• mene elämään jo

jaa, ihan sama. Mun häkissä vietetty elämä on ollut aina ihan jees ja se riittää. Tosin joskus hieman häiritsee, kun vapaat ihmiset tulevat kolisuttelemaan kaltereita ja valittamaan poissaolostani.
      Huutelevat kauenpaa, että vtun apina tule ulos leikkimään Meidän kanssa. Siinä vapaiden ihmisten suuret luulot itsestään alkaa kaltaistani teljettyä paviaaniakin huvittamaan jopa siinä määrin, että tekee mieli nostaa se ulosteastia keittiön nurkasta ja opettaa vapaille ihmisille pakoon juoksemisen tärkeyden hankalassa tilanteessa.

• voi kun harmittaa

Jotenkin happaman oloinen kirjoitus? :D

• mene elämään jo
        voi kun harmittaa kirjoitti:

Jotenkin happaman oloinen kirjoitus? :D

Niin, mutta ei riittävän happama. Mikään happamuus tässä kolossa ei ole riittävä, eikä mikään happamus aiheuta riittävää happamuutta ympäristöön, jota pyrin happamoimaan..

• Aristokatti.

Se on hienoa, kun voi olla itseensä varauksettoman tyytyväinen.. ;)

• totta turiset

On se :D

• sitä on vapaus

mielentila

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4234
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      289
      4127
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      163
      3645
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3545
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      84
      3101
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2467
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1680
    Aihe