sanoilla rakkauden
huuleni leikki
ulos ne pyrki
sinun kuulla
pelkäsin vastaustasi
vaikenin
joku toinen ne sinulle
nyt sanoo
ohitsenne kuljen
- yksinään
rakkauden sanat eivät
enää huulillani leiki
Rakkauden sanat
6
160
Vastaukset
Kaunis kertomus siitä, mitä tapahtuu kun ei uskalla paljastaa tunteitaan..
- Liona
DBW en tiedä miksin en pystynyt vastamaan sun kommenttin joten vastaan omssani sulle. Sulla aina jotain kauniista sanottvaa ja totta on että ihmiset pelkäävät näyttää. tunteitaan.
Täutyuy tunnustaa etää pidättyvöisyys (enkä nyt tarkoitan rakkautta) on johtanut siihen että monta "tilaisuutta" olen antanut kuin lentää ylitseni. Tunnettua on "pienessä ystäväpiirissäni) että pysyn taustalla.
Kaunis kiitos Darkkis vatauksestasi - Ceero
Runo, joka kulkee kauniissa surumielisessä teemassa. Aivan samaa teemaa toistaa Carolan laulama vanha iskelmä " Rakkauden jälkeen".
Tämä runo toi mieleeni välittömästi tuon upeaäänisen artistin, jonka ura päättyi liian nopeasti sairauden vuoksi.
Runo liikkuu samassa surumielisen kauniissa maailmassa ja vaikka teema on tuttu , niin runon ilme on silti tuore ja samalla koskettava.
Kauniisti ja hillityn hyvällä maulla rakentuva runo, joka luo tunnelmansa vanhan ja silti ajankohtaisen kysymyksen pohjalle. Voiko ja uskaltaako tunteensa paljastaa?...Entäpä , jos....?
Unelmat,...ne ovat unelmia vain, niin kauan kunnes ne toteutuvat..
Herkän kauniisti runoilet Liona.
Kiitos sinulle.
Ceero- Liona
Itse vastaat niin herkän kauniisti että enkelitkin itkevät ilosta.
Upea vastauksesi "voittaa" ns. runoni.
Maalaat sanoillasi maailman kauniiksi sillä konsenkvensillä että nämäkin kirjoittamani saa uusia virikkeitäja uusia tuulia puhaltamaan.
Tiedätkö Ceero mielestäni on vaikeampi kirjoittaa vastauksia täällä olevien upeiden kirjoittajien ja (omieni(:kun kiroittan sanoja peräkkäin ja rivittäin ilma tarkotusta (omani) jotian jossa on symboliikkaa, omaperäisyyttä, kauneutta ja jopa pineiä terävien sanojen litanaiaa.
Pidäm melkein poikseutta lukemistani runoita ja niitä on paljon. Mulla on useampia harratuksia kuten kuvstaide ja saatan "rämpyttää kitaraa sekä että olen suren osan vaatteistani, piirtänyt ja ommellut. Kärsimättömyys on suuri vikani, en saa yhtä työtö valmiiksi kun jo suunnittelen uutta joka johtuu kai sairaudestani (bipolääri mutta funkkaan aika hyvin lääkitykselläni ja työni hoidan kiiteetävästi vaikka toisinaan saan ideoita uudistuksista mutta ne eivät ole uudistuksien arvoisia.
Ja vaikka joskus kadotan itseni kuten vainukoiran lailla taas löydän Lionan.
Kiitos yställisyydestä Ceero ja kaikista kauniista sanoistasi/Liona
Kevääniloa päivääsi!
- Ceero
Tunne,
tunteet,
tunnelma,
tunnelmallisuus.
Ne ovat seikkoja, jotka kulkevat runoissasi ja elävät niissä. Samat asiat johdattavat luovuuttasi ja elämääsi, niin kuin ne johdattavat useimpien meidän muidenkin kulkua. Minunkin, vaikka jo vuosia sitten " loikkasin pois omasta oravanpyörästäni".
Käytät "voittaa" termiä verratessasi runojasi. En näe asioita noin. Ei ole hyvää ja huonoa runoa, on vain erilaisia. On runoja, joista pidän paljon ja on niitä toisenlaisia. Se ei kuitenkaan tee niistä parempia, tai huonompia. Vain erilaisia.
Viittaat sairauteesi ja saat minut miettimään, onko siinä se voimavara, jolla luot omaperäistä ja ilmeikästä runoa. Ehkä juuri voimakas tunne-elämä on löytänyt luovuudestasi tien ja ilmaisutavan itselleen. Hoida ja vaali luovuuttasi, se on ainutlaatuinen lahja. Vältän yleensä " neuvojeni" jakamista, koska en ole ollenkaan vakuuttunut niiden oikeellisuudesta. Kohdallasi kuitenkin haluan tehdä poikkeuksen.: Vältä näillä foorumeilla paljastamasta itsestäsi liikaa. Tietenkin minua imartelee se, että kerrot itsestäsi, mutta tiedät, etten ole ainoa joka lukee tekstejäsi. Tiedät myös. että ihmiset osaavat käyttäytyä kovin arvaamattomasti. Käytän tällä kertaa tiivistä kirjoitusmuotoa, koska minä tiedän monille olevan vastenmielistä lukea tekstiä, joka on näin ilmaistu.
"enkelitkin itkevät ilosta" Ilmaisussasi asuu kauneus.
Kiitos vastauksestasi Liona
Nauti kevään tulosta ja sen kauneudesta.- Liona
Ceero vaikka enkään häpeä sairaustani niin jäljestäpäin kadutti kun sen nyt kaikki runojeni lukijat saivat tietoonsa.
Lempeytei on käsinkoskeltevan kaunista, kiitos tästäkin vastauksestasi.
En olisi itseni jos mut olisi kahlittu johonkin lokeroon vaikka myönnän että toisinaan "ammun ns, ylitse."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078