Miksiköhän pelaaminen v*ttaa naisia?

Isä23v.

Kertokaapas muut perheelliset miehet, jotka kulutatte aikaa tietokone-/konsolipelien parissa.

Itse iltaisin, kun lapset nukkuu ja kämpässä vallitsee järjestys (tiskit tiskattu ja roskat viety) laitan pleikkarin päälle ja otan tunnin tai kaksi itselleni ennen nukkumista. Tai voisin ottaa ellei muija menisi useampana iltana sekaisin.

"Miks alat pelaa? Pitääks sun taas pelaa?"

No pelaan kuitenkin. Kun alkaa sitten toiminta ja pitäisi ampua päitä niin sitten tullaan halailemaan ja pussailemaan niin kuin latausruudun ja lobbyn aikana ei oli ehtinyt. Sitten keksitään, että pitäisi just nyt hakea kaupasta jotain.

Suhteessamme on läheisyyttä ja romantiikkaa enkä pelaa edes joka ilta, joten siitä on turha sanoa.

39

2915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä pelaa molemmat

      Vastaan kuitenkin vaikka ei naisilta kysyttykään. Meillä on molemmilla oma konsoli eri huoneissa. Joten miksi toisen pelaaminen haittaisi? Anna vaimolle toinen ohjain ja pyydä pelaan kaksinpeliä.

      • Isä23v.

        Meillä nainen pelaa ainoastaan singstaria, kun sillä on jotain kavereita kylässä tai kun se on kavereilla kylässä. Muuten ei oo innostunu vaikka koitettu on maanitella kevyemmänkin teeman peleillä


    • Noh vaikka

      Moneltako lapsenne menee nukkumaan, jos kaupasta ehtii vielä hakemaan jotain? Tai onhan tietysti kauppoja, jotka menee kiinni myöhemmin kuin klo 21. Ehkä muijallasi ei ole muuta tekemistä ja hänestä on tylsää, kun pelaat. Voisihan hän katsoa jonkun leffan tms. jos pelaaminen ei kiinnosta. Itse en kyllä ymmärrä mitään päitten pudotuspelejä, ehkä muijasikaan ei oikein tajua. Toisaalta tykkääkö kaikki rallipeleistäkään, joista itse tykkään.

      Jos teillä ei kuitenkaan ole romantiikkaa ja/tai yhteistä aikaa tarpeeksi muijan mielestä vaikka sun mielestä on.. Et pelaa joka päivä, mutta kuinka usein? 6,5,4 vai 3 krt/vko? Voisitko pelata vaan tunnin? Kaksi tuntuu paljolta? Kysy muijaltas, että mikä hänen mielestään olisi sopiva määrä pelata vai etkö saisi pelata lainkaan. Ja jos ei niin miksi ei.

      • Noh vaikka

        Voi olla myös, että muijasi kuuluu ihmisrotuun joka ei osaa olla yksin viittä minuuttiakaan?


      • Hmmmmmmmmmmm
        Noh vaikka kirjoitti:

        Voi olla myös, että muijasi kuuluu ihmisrotuun joka ei osaa olla yksin viittä minuuttiakaan?

        Kaksin on sängyssä paljon mukavampaa kuin yksin.


    • naisen mielipide

      Jos oot hoitanu osuutes kotitöistä/ lastenhoidosta niin ei pitäs olla nokan koputtamista muijalla. Kunhan joskus on sitä parisuhdeaikaakin.

    • nainen vastaa

      Meilläpäin menee niin että mies ostaa "seurattavia" pelejä, ja kertoo esimerkiksi pelin juonesta ja taustasta oleellisen ja minä ikäänkuin seurailen "elokuvaa". Tykkään seurailla enemmän räiskintä/toiminta pelejä ja elokuvia joten tuo miehen pelaaminen ei tuota minulle ongelmaa. Itse en pelaa ollenkaan, korkeitaan jotain autopeliä jos oikein innostun.

    • 27v isä

      En itse pelaa, mutta surffailen illalla netissä. Välillä on kausia, että joka ilta ja välillä vähemmän. Vaimo ei tykkää. Ymmärrän toki silloin, jos vaimolla ei ole mitään tekemistä. Nyttemmin on hommannut läppärin jolla nörttää itse enemmän kun minä.
      Meillä on kaksi pientä lasta ja työpäivän jälkeen iltaan asti on hirveää hulinaa. Tilanteen rauhoituttua haluaisin vähän rauhoittua ja katsella vaikka jotain elokuvaa. Vaimo taas haluaisi että kyhjötettäisiin sohvalla kyljikkäin. Sitäkin toki tehdään.
      Tuo vaimon vitutus viittaa siihen, että hän haluaisi että olet läsnä. Voi olla, että hän haluaa jutella päivän asioista tai sitten haluaa huomiota. Jos hänellä ei ole mitään tekemistä kun pelaat, niin ei ihme, että hermoilee. Sopikaa vaikka tietyt päivät ja tietyt ajat jolloin voit pelata. Muina iltoina keskityt vaimoosi.

      Hyvä, että teillä romantiikkaa kuitenkin. Minulla ei ole vaimon kanssa..valitettavasti. Muuten olemme läheisiä ja rakastamme toisiamme. Romantiikka on jäänyt vähiin lasten ja minkä lie syiden takia. Virheitä teen itsekin, kun pakkoselibaatissa tulee joskus vihjailtua ja vaimo ei tykkää.

    • Rentotua paremmin

      Näin naisena vastaan, että itse tykkäisin huonoa, jos mieheni pelailisi tunnin tai pari illalla tietokone-/konsolipelien parissa. Tietystihän vaimosi haluaa, että "pelailisit" hänen kanssaa sängyssä tunnin tai pari ennen nukkumista.

      Lainaus avaajalta: "Itse iltaisin, kun lapset nukkuu ja kämpässä vallitsee järjestys (tiskit tiskattu ja roskat viety) laitan pleikkarin päälle ja otan tunnin tai kaksi itselleni ennen nukkumista."

    • 10/30

      Voi helvetin kloppi, olisit kasvanut mieheksi ennen lapsia. Unohda sellaiset pikkupoikien videopelit, kasva mieheksi.

      • Jurpoilu

        Kun kerran minä en tykkää mämmistä niin ei siitä kuulu muidenkaan tykätä. tosi mies niinkuin minä ei mämmiä ole syönyt eikä syö!


      • Mämmi kermalla
        Jurpoilu kirjoitti:

        Kun kerran minä en tykkää mämmistä niin ei siitä kuulu muidenkaan tykätä. tosi mies niinkuin minä ei mämmiä ole syönyt eikä syö!

        Juu, olen kyllä aika lailla samaa mieltä, että jos pelaaminen on klopista mukavampaa kuin vaimon pussailu ja halailu, niin kyllä se vaimo alkaa pian tykätä uudesta "mämmistä".


      • asgaeg
        Mämmi kermalla kirjoitti:

        Juu, olen kyllä aika lailla samaa mieltä, että jos pelaaminen on klopista mukavampaa kuin vaimon pussailu ja halailu, niin kyllä se vaimo alkaa pian tykätä uudesta "mämmistä".

        tehkööt horot mitä haluaa :D


      • Stereotypiaa
        asgaeg kirjoitti:

        tehkööt horot mitä haluaa :D

        Hah haa, ai että nainen on horo, jos tykkää seksistä puolisonsa kanssa ja jos sitä ei saa ottaa eron. Minkäs se tekee miehestä?


    • 18+5

      Haha, meillä sama homma. Mutta olen tehnyt niin, että mitä enemmän alkaa akka valittamaan, sitä pidempään pelaan! :D

      Hyvänä päivänä ei tule motkotusta, huonona kyllä..

      Itsehän pelailen 2h FPS pelejä 4-5 iltana viikossa, ja siihen päälle saattaa mennä vielä kierros golfia Wiillä!

      Mutta nämä on näitä. Joku tuossa sanoikin, että kun naisella on tylsää kotona ja ei osaa viihdyttää itseään, alkaa ikenistä vetää se, että mies viihdyttää itseään pelaamalla.

      • Tytöt osaa pitää...

        ...kaa.
        Kun mies tarpeeksi viihdyttää itseään pelailemalla, nainen jättää hänen lapsenlikaksi ja lähtee ulos viihdyttämään itseään.


      • Lihaa varrastanut
        Tytöt osaa pitää... kirjoitti:

        ...kaa.
        Kun mies tarpeeksi viihdyttää itseään pelailemalla, nainen jättää hänen lapsenlikaksi ja lähtee ulos viihdyttämään itseään.

        Näin se on.


      • LähteeSe

        Sanon nyt: Menetät naisesi ennemmin tai myöhemmin. Naisesi elää suhteessa, koska haluaisi viettää ihmisen kanssa aikaa. Jos ei saa sitä sinun kanssasi, hän löytää varmasti jonkun toisen.

        Ja sinä saat syyttää siitä vain itseäsi.


      • 18+5
        LähteeSe kirjoitti:

        Sanon nyt: Menetät naisesi ennemmin tai myöhemmin. Naisesi elää suhteessa, koska haluaisi viettää ihmisen kanssa aikaa. Jos ei saa sitä sinun kanssasi, hän löytää varmasti jonkun toisen.

        Ja sinä saat syyttää siitä vain itseäsi.

        Siinä tapauksessa, antaa mennä vaan. Meilläpäin annettais vielä vauhtiakin siihen menemiseen.

        Jos akoilla on oikeus raaha miehiä pitkin IKEAa kantamassa KLIPPAN säilytysratkaisuja ja laittaa miehet ne illalla kasaamaan jotta "saadaan kodista viihtyisä", niin saa kyllä mammat mun puolesta viihtyä sitten sen jälkeen siellä kotona sen verran hyvin, että mies voi pelailla PC:llä/konsolilla millä lie kun aikaa on.

        Ottakaa nyt päät pois perseistä, kasvattakaa pallit, eläkää, hoitakaa hommanne ja nauttikaa vapaa-ajastanne.


      • Olet säälittävä nynny!
        18+5 kirjoitti:

        Siinä tapauksessa, antaa mennä vaan. Meilläpäin annettais vielä vauhtiakin siihen menemiseen.

        Jos akoilla on oikeus raaha miehiä pitkin IKEAa kantamassa KLIPPAN säilytysratkaisuja ja laittaa miehet ne illalla kasaamaan jotta "saadaan kodista viihtyisä", niin saa kyllä mammat mun puolesta viihtyä sitten sen jälkeen siellä kotona sen verran hyvin, että mies voi pelailla PC:llä/konsolilla millä lie kun aikaa on.

        Ottakaa nyt päät pois perseistä, kasvattakaa pallit, eläkää, hoitakaa hommanne ja nauttikaa vapaa-ajastanne.

        Voi vitun nyhverö! Sua pitäs lyödä sillä pelikonsolilla päähän hei aikuinen mies!


      • 18+5
        Olet säälittävä nynny! kirjoitti:

        Voi vitun nyhverö! Sua pitäs lyödä sillä pelikonsolilla päähän hei aikuinen mies!

        "Voi nyhverö", mikähän mikkihiiri siellä taas kirkuu? :D Vituttaako oma ruma akka vai oletko kenties itse ruma ämmä joka ei ole yhtäkään miestä saanut pidettyä? Vai mikä se on kun noin kiukuttaa?


      • ei suhteita teille
        18+5 kirjoitti:

        Siinä tapauksessa, antaa mennä vaan. Meilläpäin annettais vielä vauhtiakin siihen menemiseen.

        Jos akoilla on oikeus raaha miehiä pitkin IKEAa kantamassa KLIPPAN säilytysratkaisuja ja laittaa miehet ne illalla kasaamaan jotta "saadaan kodista viihtyisä", niin saa kyllä mammat mun puolesta viihtyä sitten sen jälkeen siellä kotona sen verran hyvin, että mies voi pelailla PC:llä/konsolilla millä lie kun aikaa on.

        Ottakaa nyt päät pois perseistä, kasvattakaa pallit, eläkää, hoitakaa hommanne ja nauttikaa vapaa-ajastanne.

        miksi teikäläisten pelaajanörttien sitten pitää hankkiutua suhteeseen ja perustaa perhettä, jos se pelaaminen on kuitenkin ihmistä ja perhettä tärkeämpää?
        eikö olisi sitten helpompaa olla vain sinkkuna sen aikaa kun pelaaminen kiinnostaa ja sitten joskus kun aikuistuu ja haluaa OIEASTI sen suhteen ja haluaa viettää aikaa toisen ihmisen kanssa, niin sitten vasta alkaa suhteeseen.

        tuollaisissa suhteissa vain kummatkin tuhlaavat aikaansa, se nörtti ja nörtin pelaamiseen kyllästynyt nainen.

        ja olen myös sitä mieltä, että ei peleillä pelaaminen kuulu aikuisten ihmisten elämään..


      • Olet säälittävä nynny!
        18+5 kirjoitti:

        "Voi nyhverö", mikähän mikkihiiri siellä taas kirkuu? :D Vituttaako oma ruma akka vai oletko kenties itse ruma ämmä joka ei ole yhtäkään miestä saanut pidettyä? Vai mikä se on kun noin kiukuttaa?

        Olen 192cm pitkä ja painan 110kg. Penkistä nousee pari sataa kiloa puhtaasti. Minun naiseni on erittäin kaunis, toisin kuin sinun persejalkainen läskinen synnytyskone joka pelaa videopelejä. Tule jonnekin, niin työnnän sinulle sen pelikonsolin perseeseeai poikittain piipittelemään.


      • Olet säälittävä nynny!
        ei suhteita teille kirjoitti:

        miksi teikäläisten pelaajanörttien sitten pitää hankkiutua suhteeseen ja perustaa perhettä, jos se pelaaminen on kuitenkin ihmistä ja perhettä tärkeämpää?
        eikö olisi sitten helpompaa olla vain sinkkuna sen aikaa kun pelaaminen kiinnostaa ja sitten joskus kun aikuistuu ja haluaa OIEASTI sen suhteen ja haluaa viettää aikaa toisen ihmisen kanssa, niin sitten vasta alkaa suhteeseen.

        tuollaisissa suhteissa vain kummatkin tuhlaavat aikaansa, se nörtti ja nörtin pelaamiseen kyllästynyt nainen.

        ja olen myös sitä mieltä, että ei peleillä pelaaminen kuulu aikuisten ihmisten elämään..

        Pelaajanörtti tarvitsee kaltaisensa munapään tekemään niitä lapsia. Ei ne ajattele mitään. Videopelit niillä piipittelee ja päässä on paskaa. Murphyn laki toteutuu ja nörtti saa pillua, ja 10cm kikke saadaan kiinnostumaan pillusta -hetkeksi pois videoprlimaailmasta, niin huulille laukeaa ja vanhempiensa kaltainen vahinko tulee 9kk päästä.


      • 18+5
        Olet säälittävä nynny! kirjoitti:

        Olen 192cm pitkä ja painan 110kg. Penkistä nousee pari sataa kiloa puhtaasti. Minun naiseni on erittäin kaunis, toisin kuin sinun persejalkainen läskinen synnytyskone joka pelaa videopelejä. Tule jonnekin, niin työnnän sinulle sen pelikonsolin perseeseeai poikittain piipittelemään.

        Olisihan se pitänyt arvata, testomakehan se siellä kiljuu! :D


        Ämmät kun teillä yleensä on suoraan pellehermannin puuterikoulusta ja ranteet ripulia joten tää netti on ihan oikee osoite missä huudella.


    • isäs

      Mitä helvettiä? Eikös nuo pleikkaripelit ole pikkupoikien juttu? Meillä pelaa teini-ikäiset niitä räiskintäpelejä ja meikäläinen hätistää niitä sitten nukkumaan ihmisten ajoissa. Eikö sitä nyt aikamies muka parempaa tekemistä keksi kun päättömän räiskimisen, etenkin jos vaimo tulee pussailemaan? Kasvakaa nyt aikuiksi jo kun on lapsetkin ja kaikki.

    • Voi vitun vatipää!

      En ihmettele yhtään. Tunge se konsoli persesees rillipäinen apina!

    • jepjep782

      Nyt tulee naisen vastaus, mutta tämä aihe tuntuu olevan aika yleinen tällä hetkellä!
      Joillakin tutuillani nalkutetaan jos mies ottaa itselleen aikaa pelaamalla, itse taas pidän siitä että lasteni isä osaa ottaa omaa aikaa, ja suo sitä myös minulle.
      Eikä mieheni pelaa kuin sen muutaman tunnin silloin kuin pelaa, kyllä meille jää silti parisuhteessa aikaa.
      Mitä pahaa siinä on jos mies haluaa ottaa vähän omaa aikaa kiireisen arjen keskellä? Itse olen ainakin tyytyväinen, sillä kun hänelle suon omaa aikaa, niin kyllä hänkin suo sitä minulle.. Mielummin katson kun mieheni pelaa, kuin tulisi kännissä kotiin rankan ryyppyillan päätteeksi huutelemaan.

    • ,dösv

      No useimmille se aika jonka sinä käytät pelaamiseen (kämppä kunnossa, lapset nukkumassa), on ainoaa aikaa olla kahden kesken, ja keskittyä parisuhteeseen. Olisikos siinä syy, miksi naisesi valittaa? Hän vaikuttaa olevan sen verran kypsä, että tietää ettei mikään suhde kestä jos ei välillä keskitytä pelkästään toisiin? Oma aikakin on tärkeää, mutta sitä voi antaa päivälläkin toiselle, viemällä lapset puistoon jne, mutta tuo ilta-aika on oikeastaan ainoa mahdollinen aika olla kahdestaan.

      • ,dösv

        Niin unohtui kirjottaa että ehkäpä sinäkin voisit tulla vastaan, ja päättää pelaavasi vain parina-kolmena iltana viikossa? Mietityttää kyllä, että tiesitkö nyt mihin ryhdyit lasten teossa? Eihän siinä pelaamisessa ole mitään pahaa itsessään, mutta luulisi olevan sanomattakin selvää ettei se voi jokailtaista olla kun yhteinen aika on muutenkin kortilla. Lapsillekkin on tärkeää että äidillä ja isillä on terve parisuhde, johon kuuluu yhteistä kahdenkeskistä aikaa. Mutta oppia ikä kaikki, ehkä nyt olisi aika aikuistua hieman (ja säilyttää silti se pelaaminen osana elämää)?


      • Kasvavaa aikuisiksi
        ,dösv kirjoitti:

        Niin unohtui kirjottaa että ehkäpä sinäkin voisit tulla vastaan, ja päättää pelaavasi vain parina-kolmena iltana viikossa? Mietityttää kyllä, että tiesitkö nyt mihin ryhdyit lasten teossa? Eihän siinä pelaamisessa ole mitään pahaa itsessään, mutta luulisi olevan sanomattakin selvää ettei se voi jokailtaista olla kun yhteinen aika on muutenkin kortilla. Lapsillekkin on tärkeää että äidillä ja isillä on terve parisuhde, johon kuuluu yhteistä kahdenkeskistä aikaa. Mutta oppia ikä kaikki, ehkä nyt olisi aika aikuistua hieman (ja säilyttää silti se pelaaminen osana elämää)?

        Joo näitä vedeopelimiehiä riittää ja ei niitä akat jaksa katsella. Pikkupojat pelaa videopelejä siinä ennen teini-ikää, mutta ei ole aikamiesten suotavaa pelata.


      • pertti-perkule
        Kasvavaa aikuisiksi kirjoitti:

        Joo näitä vedeopelimiehiä riittää ja ei niitä akat jaksa katsella. Pikkupojat pelaa videopelejä siinä ennen teini-ikää, mutta ei ole aikamiesten suotavaa pelata.

        Kyllähän ne jaksaa katsella hyvinkin. Tuollaisia muka-aikuisia Ikävänpito-Iivanoita ne ei sitten kyllä jaksakaan kovin kauaa.


      • kasvahan pojankloppi
        pertti-perkule kirjoitti:

        Kyllähän ne jaksaa katsella hyvinkin. Tuollaisia muka-aikuisia Ikävänpito-Iivanoita ne ei sitten kyllä jaksakaan kovin kauaa.

        Ikävänpitoiivanako on sellainen, jollla on huumorintajua ja juttu lentää kun ei tarvitse pikkupoikien videopelejä pelata naama mutrulla?
        Peilistä löydät ikävänpitoiivanan. No teille voi olla isoperseisen akkasi kanssa elämää joku vitun videopelien pelailu. Hohhoijjaa:)


    • tepeca

      Minun ex-mieheni valitti minulle, kun en tykännyt hänen pleikkailustaan. Hänen käsityksensä läheisyydestä ja romantiikasta oli rinnan kouraisu ja nännin vääntäminen minuutti ennen penetraatiota. Minä halusin vähän kuhertelua ja suudelmia, hän halusi pelata jotain peliä, missä portsari mätti pataan kaikkea jolla on verenkierto. Siksi hän on ex-mies.

      Nainen ei todella voi tajuta miksi Ps on tärkeä, jos hänellä on tarjota öljytty syli ja kouran täydeltä tissiä.

      • pikaheroes

        No eihän se seksikään ole elämän pääasia. Täällä puhuu pelaamista ymmärtävä nainen.

        Itekkin tykkään pelata joitan pelejä. Räiskinnästä ja sotapeleistä en liiemmin innostu, itse pelaan tasohyppely- ja roolipelejä. MInua ei haittaa ollenkaan, jos mies pelaa tunnin pari päivässä. Olisi oikeastaan kivaa, jos voisi joskus pelata yhdessäkin. Paha tosin sanoa, kun minulla ei ole vielä lapsia.

        Pelien vetovoimaa on vaikeaa selittää. Samanlaisia kuin hyvä kirja, tai elokuva. Niiden kautta saa kokea sellaista, mitä ei oikeasti voisi kokea.


    • henkka15

      Ite en oo pelannu enää vuosiin, ku ei aika riitä.
      Naiset on kieltämässä aina miehiltä kaiken hauskan, pelaamisen, jonnekkin menon...
      Se et miehellä on hauskaa ilman naista ei uppoo niitten kaaliin. Kaikki täytyy tehdä yhdessä.
      Et miehellä ei yksinkertaiseti saa olla hauskaa!

    • parisuhteelle aikaa

      Meillä yhteinen aika alkaa klo 20 kun vauva menee nukkumaan. Tämän jälkeen on yhteinen aika n. 20-22 jonka jälkeen me mennään nukkumaan. Yleensä katsotaan yhdessä leffaa, luetaan tarinoita tai muuta yhteistä kivaa. Jos mies käyttäisi tämän parisuhdeajan pelaamiseen niin on ihan selvää että suhde kärsisi. Minulla ei ole tapana miehelle nalkuttaa joten katsoisin aikani ja lähtisin lopulta menemään jos ei tulisi muutosta.

      Minusta parisuhde ei ole sitä että toinen karkaa virtuaalimaailmaan kun oma elämä ei kiinnosta.

      Meillä on kuitenkin pleikkari ja mies pelailee sillon kun huvittaa niin kauan kuin huvittaa. Ikinä en ole asiasta sanonut koska hän pelaa muutamia kertoja kuussa ja muutaman tunnin kerrallaan. Yleensä pelaa koska se on tosi mahtava tapa rentoutua ja nollata aivot työstressistä. Tällainen satunnainen pelailu ei minua haittaa sillä minä olen yhä selvä ykkönen, eikä pleikkari.

      Muuten, mitä pahaa on siinä että sinun nainen haluaa huomiotasi, olisit onnellinen että hän rakastaa sinua eikä ole välinpitämätön!

    • Meesimees

      Pelikonsolit on lapsille. Naisesi ilmeisesti turhaan odottaa sinun olevan mies.

      • Meisseli

        Puhut asiaa. Sääliksi käy näiden videopelimöljäkkeiden naiset.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe