Onko se pakollinen naisten päässä...ainakin se on kamalan näköinen
Huivi
8
1213
Vastaukset
- Aino
Ei ainakaan sinun päässäsi.
- Toinen Aino
Kauneus on katsojan silmässä!
- Hui
Näyttä tuo huivin käyttö,tai käyttämättä jättäminen olla ongelmana muslimeillakin...samaa mieltä Pepen kanssa..kamalan näköinen se on päähineenä
- Hai
haluavat alistaa naista huivilla ja pään peittämisellä.
- Hui
Hai kirjoitti:
haluavat alistaa naista huivilla ja pään peittämisellä.
Kyllä tämä on samaa alistamista,kuin muslimeillakin....Tehkääpäs gallup...kuinka moni lestanainen pitää mielellään huivia? Siis ihan oikeesti..tai jos olisi jokin muu päähine sallittu..kuinka moni senkin jälkeen laittaisi huivin päähänsä?
- Elmeri
"Huivit" ovat kuitenkin maailman yleisin ja käytännöllisin päähine naisilla. Repikää siitä sitten huumoria.
- Möhköfantti
Hui kirjoitti:
Kyllä tämä on samaa alistamista,kuin muslimeillakin....Tehkääpäs gallup...kuinka moni lestanainen pitää mielellään huivia? Siis ihan oikeesti..tai jos olisi jokin muu päähine sallittu..kuinka moni senkin jälkeen laittaisi huivin päähänsä?
Jos huiviasia askarruttaa, kannattaa lukaista ko. artikkeli:
http://www.crossover.ellison.net/HeadcoveringIntro.htm
- pELerin
Ehdotan, että Pepe, Hui ja Hai jättävät huivit kaappiin ja laittavat baskerin päähän kun menevät jumalansanan kuuloon.
Mitä muuten sanoisitte, jos minä (miehenä) menisin kirkkoon vaikkapa ehtoolliselle tai rukoushuoneeseen karvalakki (tai lippalakki) päässä? Jos paheksutte sitä, niin minäpä vastaan, että "itse teissänne te ahtaalla olette"... ja että Paavalin - tuon vanhanpojan - höpinät, "jokainen mies, joka rukoilee eli profeteeraa, ja pitää jotakin päänsä päällä, se häpäisee päänsä" on täyttä potaskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711