Israel, ( lestadiolaisten parjattu kansa) osittivat jälleen hyvää esimerkkiä pyytämällä Hallituiksensa ja Israelin puolesta anteeksi pakanakasalta Turkilta kansalaistensa ( osin armeijansa) toimista Gasan alueella 2010, johon terroristien alus tunkeutui.
Mukana oli Turkkilaisia terroristeja, joka korostaa todellista nöyryyttä anteeksipyynnön anteeksi pyytäjiltä.
SRK ei pyydä anteeksi lukuisa itsemurhia sekä sekulaaria oppiaan hoitokotuksissa.
Palstalla vain kerrotaan, ettei ”tahon” tarvitse pyytää anteeksi, tekijät ovat muulla.
Tässäkin näkee, kuinka eksklusiivinen lahko on.
Kes.
Juutalaista oppia lestadiolaisille.
10
84
Vastaukset
- 19+6
Onko SRK ollut aiheuttamassa itsemurhia ? Miten sen voi osoitttaa ?
- 1+1
Siitä sen voi osoittaa, ett maailmassa tehdään vuosittain n. 6 miljoonaa itsemurhaa ja vapaakirkkolainen evankelistaklovni on tullut siihen tulokseen että ne on Uskovaisten (VL) aiheuttamia.
- Alas auttaja
Kiistätkin kelvoton vielä.
Olen ollut nostamassa ruumista kurkihirrestä hoitojen jälkeen.
Häpeä. Onko Israel aiheuttamassa näitä tappoja.
He kuitenkin olivat Fikuja ja pyysivät anteeksi, vaikkia opertaio oli sotilaallinen, ei polittinen.
SRK taas oli aktiivinen, pani ne hullut asialle.
Kes.- c22.
Kesitas kirjoitti:
Onko Israel aiheuttamassa näitä tappoja.
He kuitenkin olivat Fikuja ja pyysivät anteeksi, vaikkia opertaio oli sotilaallinen, ei polittinen.
SRK taas oli aktiivinen, pani ne hullut asialle.
Kes.Et sinä *fiku* tiedä edes poliittisen ja sotilaallisen eroa reppana. Mietihän vielä tulevaisuuttasi :P
c22. kirjoitti:
Et sinä *fiku* tiedä edes poliittisen ja sotilaallisen eroa reppana. Mietihän vielä tulevaisuuttasi :P
Olen todenäköisesti molemmissa, politiikassa, sekä sotilaallisissa jämissä hiemn sinua edellä.
Eronkin tiedän, molemmissa koulutan.
reppana????- Voi elämän kevät!
Alas auttaja kirjoitti:
Kiistätkin kelvoton vielä.
Olen ollut nostamassa ruumista kurkihirrestä hoitojen jälkeen.
Häpeä.Kun olet kokenut yhden uhrin (ehkä läheisenkin) elämän päättymisen näin läheltä, olisi hyvä, että voisit kertoa enemmän eli niin paljon kuin henkilöä tunnistamatta voit kertoa; esimerkiksi ajallisesta yhteydestä, jotta näiden asioiden kiistäjät voisivat muuttaa vuorenvarmaa käsitystään hoitokokousten siunauksellisuudesta. Mutta ennenkaikkea siksi, että näillä julmureilla tunto lopultakin aukeaisi. Näistä asioista on vain puhuttava, puhuttava ja vielä kerran puhuttava. Vuosikymmeniä jatkuneen vaikenemisen jälkeen on tullut aika puhua.
- vl-kristitty..
Mitä tarkoittaa tuo 'Israel (lestadiolaisten parjattu kansa)'?
Ei auennut. - 14-2
""Mitä tarkoittaa tuo 'Israel (lestadiolaisten parjattu kansa)'?""
Voin sanoa sen omalta kohdaltani, kun keräsin kolehtia Israelin ystävät-järjestön nimissä, niin tuntemiltani vl:iltä ei herunut rahaa ja käskin kuitenkin heidän muistavan Israelia rukousten avulla, niin kommentit olivat hyvin negatiivisia. Sain melkoisen huonon kuvan heidän suhtautumiseensa Israeliin.Siitä johtuukin heidän voitelun puuttuminen.
Gen 12;
2 Minä teen sinusta suuren kansan ja siunaan sinua, ja sinun nimesi on oleva suuri ja siinä on oleva siunaus.
3 Minä siunaan niitä, jotka siunaavat sinua, ja KIROAN NE, jotka SIMNUA KIROAVAT, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137360- 485450
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa573019Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72533Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101548Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1951382Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931099Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3171037Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?234996Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30906