Juutalaista oppia lestadiolaisille.

Israel, ( lestadiolaisten parjattu kansa) osittivat jälleen hyvää esimerkkiä pyytämällä Hallituiksensa ja Israelin puolesta anteeksi pakanakasalta Turkilta kansalaistensa ( osin armeijansa) toimista Gasan alueella 2010, johon terroristien alus tunkeutui.
Mukana oli Turkkilaisia terroristeja, joka korostaa todellista nöyryyttä anteeksipyynnön anteeksi pyytäjiltä.
SRK ei pyydä anteeksi lukuisa itsemurhia sekä sekulaaria oppiaan hoitokotuksissa.
Palstalla vain kerrotaan, ettei ”tahon” tarvitse pyytää anteeksi, tekijät ovat muulla.
Tässäkin näkee, kuinka eksklusiivinen lahko on.
Kes.

10

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+6

Onko SRK ollut aiheuttamassa itsemurhia ? Miten sen voi osoitttaa ?

• 1+1

Siitä sen voi osoittaa, ett maailmassa tehdään vuosittain n. 6 miljoonaa itsemurhaa ja vapaakirkkolainen evankelistaklovni on tullut siihen tulokseen että ne on Uskovaisten (VL) aiheuttamia.

• Alas auttaja

Kiistätkin kelvoton vielä.
        Olen ollut nostamassa ruumista kurkihirrestä hoitojen jälkeen.
        Häpeä.

• Onko Israel aiheuttamassa näitä tappoja.

He kuitenkin olivat Fikuja ja pyysivät anteeksi, vaikkia opertaio oli sotilaallinen, ei polittinen.

SRK taas oli aktiivinen, pani ne hullut asialle.

Kes.

• c22.
        Kesitas kirjoitti:

Onko Israel aiheuttamassa näitä tappoja.

He kuitenkin olivat Fikuja ja pyysivät anteeksi, vaikkia opertaio oli sotilaallinen, ei polittinen.

SRK taas oli aktiivinen, pani ne hullut asialle.

Kes.

Et sinä *fiku* tiedä edes poliittisen ja sotilaallisen eroa reppana. Mietihän vielä tulevaisuuttasi :P

• c22. kirjoitti:

Et sinä *fiku* tiedä edes poliittisen ja sotilaallisen eroa reppana. Mietihän vielä tulevaisuuttasi :P

Olen todenäköisesti molemmissa, politiikassa, sekä sotilaallisissa jämissä hiemn sinua edellä.

Eronkin tiedän, molemmissa koulutan.

reppana????

• Voi elämän kevät!
        Alas auttaja kirjoitti:

Kiistätkin kelvoton vielä.
        Olen ollut nostamassa ruumista kurkihirrestä hoitojen jälkeen.
        Häpeä.

Kun olet kokenut yhden uhrin (ehkä läheisenkin) elämän päättymisen näin läheltä, olisi hyvä, että voisit kertoa enemmän eli niin paljon kuin henkilöä tunnistamatta voit kertoa; esimerkiksi ajallisesta yhteydestä, jotta näiden asioiden kiistäjät voisivat muuttaa vuorenvarmaa käsitystään hoitokokousten siunauksellisuudesta. Mutta ennenkaikkea siksi, että näillä julmureilla tunto lopultakin aukeaisi. Näistä asioista on vain puhuttava, puhuttava ja vielä kerran puhuttava. Vuosikymmeniä jatkuneen vaikenemisen jälkeen on tullut aika puhua.

• vl-kristitty..

Mitä tarkoittaa tuo 'Israel (lestadiolaisten parjattu kansa)'?

Ei auennut.

• 14-2

""Mitä tarkoittaa tuo 'Israel (lestadiolaisten parjattu kansa)'?""

Voin sanoa sen omalta kohdaltani, kun keräsin kolehtia Israelin ystävät-järjestön nimissä, niin tuntemiltani vl:iltä ei herunut rahaa ja käskin kuitenkin heidän muistavan Israelia rukousten avulla, niin kommentit olivat hyvin negatiivisia. Sain melkoisen huonon kuvan heidän suhtautumiseensa Israeliin.

• Siitä johtuukin heidän voitelun puuttuminen.

Gen 12;
        2 Minä teen sinusta suuren kansan ja siunaan sinua, ja sinun nimesi on oleva suuri ja siinä on oleva siunaus.
        3 Minä siunaan niitä, jotka siunaavat sinua, ja KIROAN NE, jotka SIMNUA KIROAVAT, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe