Olisko ketään pirkanmaalta joka haluis viedä neitsyyden pois 16w pojalta :D
Neitsyys pois :D
23
668
Vastaukset
- lassinen1
Mihin ihmeessä sulla on kiire? Minä olin 25 kun menetin omani!
- mukko
No vittu ei oo mikään ihme et on kiire vanha jo!
- kkkkko
Siis haluat harrastaa seksiä vain sen takia, että pääset eroon neitsyydestä? Hurmaavaa.
Ehkä venaat että tulee oikea hetki. Miksi pitäisi päästä neitsyydestö eroon, jos ei edes ole ketään ketä tökkiä. - peppumonsteri666
käviskö anaalineitsyyden otto?
- justjuuu
Hakeudu hoitoon. Tarkoitan sitä. Mielenterveysongelmat ovat vakavia asioita.
Syö soijaa
Menetä neitsyys.- sexsyy
hmm, mä voin tulla, pillu märkä
- swaaag
vooij pojat :D
neitsyys kannattaa senkaa jota rakastaa - mukko
Kuka vittu nyt neitsyt haluu olla pillua vaan!
- lifemocker
voi kuule, se seksi ei ole ihmeellistä kuin sellaisen ihmisen kanssa kenestä sinä oikeasti välität!
- mukko
Yhtä hyvältä se ilman tunteita tuntuu
- mukko
Nösssö
- lifemocker
mukko kirjoitti:
Yhtä hyvältä se ilman tunteita tuntuu
nope
- mukko
lifemocker kirjoitti:
nope
voi hitto sentään
- Koak
Neitsyys ei ole sellainen asia, jota pitäsis säästää "sille oikealle". Onhan seksi kivaa vähän vähemmilläkin tunteilla.
Mutta ei se myöskään ole asia joka olisi PAKKO MENETTÄÄ.
Seuraavalle suhteelle ei ole paljonkaan väliä sillä oletko neitsyt vai "kova panomies". Edellisellä seurustelusuhteella voi olla väliä, ja siihen voi olla kuulunut seksiä, mutta seksi ei itsessään ole tärkeää.
Fiksummalta kuulostaa jo ne marinat että "haluan tyttöystävän, en oo koskaa seukannu". - olet tyhmä
Mikä v i t u n neitsyys? Jätkällä? Oot ihme idiootti kun et edes sitä tiedä, että vain ämmät voivat olla neitsyitä.
- olet vielä tyhmempi
Kuule neitsyt on vain sana, ja se perinteisesti joo tarkottaa nuorta naista.
Mutta se nykyään sitä tunnutaan käyttävän kohtalaisen sukupuolineutraalisti myös miehistä, mikä ongelma?
Olet vissiin lukenut jotain viiskytluvun tietosanakirjaa, päivitä vähän?
- jm971
se on POIKUUS!
- mukko
Aika trolli jäbä
- ....
Ööh.. Runkkaa niin oot menettäny sen :D periaatteessa kaikki menettää neitsyytensä koska kun syntyy niin saat orgasmin xd
- -nea-
Mitä víttua.
Kun lapsi syntyy hän saa orgasmin?
Takasi koulunpenkil? - kkkkko
Mitäs vittua, ensinnäki not true ja toiseks miten orgasmin saaminen liittyy neitsyyteen? :D se on se kun limakalvo puhkeaa tai mikä lie onkaan nimeltään. Eli yleensä itsetyydytyksen aloittaessa sen voi puhkaista itse. Kuitenkin myös ekasta panokerrasta voi puhua neitsyyden menettämisenä ja itse ainakin lasken sen neitsyyden menettämiseksi.
Pojilla se on poikuus vaikka usein neitsyydestä kuulee puhuttavan, ketä kiinnostaa kun turha asia kuitenkin.
- Punas
Vaihda lääkitystä jukolauta. No kyllä mulleki naiset kelpais kun olen 22v ja kärsin samasta ongelmasta mutta ei vielä mikään hengenhätä ole
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862