Olen 28v. mies. Öisin herään siihen etten saa henkeä. Olo on hyvin epätodellinen ja ahdistava. Tuntuu aivan kuin tukehtuisin. esim. viime yönä heräsin paniikissa ja luulin että olin nielaissut jonkun ison esineen ja että olen tukehtumassa. Kohtaukset menee ohi kun nousen ja menen juomaan lasin vettä.. Joskus tämä tapahtuu useita kertoja yössä ja joskus ei lainkaan. Mitä tämä voisi olla? Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?
Muuten olen terve. Käyn töissä ja urheilen sekä ihmissuhteeni ovat kunnossa.
Mitä tämä on?
3
81
Vastaukset
- idtju
Siis et saa henkeä? Meneppäs lääkäriin tsekkaamaan ettei sinulla esimerkiksi ole närästystä mikä nostaa nesteet suuhun. Itselläni tietämättäni oli ja kuulemma kurkunpää oli kunnolla palanut kiitos vatsahappojen. Saattaa laukaista ties mitä hengenahdistuskohtauksia kuten itselläni se saattoi olla yksi syy äänihuulisalpauksiin joita kukaan ei kyllä suoraan suostunut myöntämään.
- 1a1b
Kurkunpää jotenkin lukkiutuu eikä henki pääse kulkemaan, luultavasti nukut selälläsi silloin kun heräät tuohon oloon. Kuorsaat? Uniapnea?
Oleskelet paljon huonossa sisäilmassa koneellisessa ilmanvaihdossa/hometalossa jolloin keuhkosi alkavat oireilla. Minulla juuri tuollaiset kohtaukset johtuivat juuri tästä.
Vaihtoehtoja voi olla paljon, mutta älä rupea uskottelemaan itsellesi että se olisi psyykkistä sairautta. - erfe2fr
refluksivaivalle vaikuttaa, vasemmalla kyljellä makaaminen ehkäisee ongelmaa jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754