Olen useaan otteeseen yrittänyt saavuttaa itselleni täyslesbon mainetta kertomalla itsestäni jos jonkinlaisia mahdollisimman lesbomaisia juttuja siitä, kuinka miehet ovat ihan tylsiä ja muutenkin ovat hyvin rasittavaa ja kuluttavaa seuraa. Mieluummin tekisivät niitä omia juttujaan kaikessa rauhassa ja antaisivat naisten rauhassa kerhoilla erilaisissa naisille sopivissa tilaisuuksissa. Niin, mitä tapahtuu? Kerta toisensa jälkeen ilmoittautuu jos jonkinlaista miespuolista selvitystyöryhmää, tarkkailijaa tai muuta poliitikkoa tutkimaan lesbopuheiden uskottavuutta.
Kun kaikkien lesbopuheiden tarjoituksena juuri olisi miesten häätäminen ja muutenkin kaikenlaisten onnenonkijoiden karkoittaminen, niin juuri päinvastoin käy. Olenko siis yksin tämän ongelman kanssa vai onko tämä nyt globaali-ilmiö, että ilmaista sex-workeria saa kotiin kuljetuksella, jos herää epäily lesboudesta?
Ja toisinpäin. Onko kenelläkään kunnon vinkkiä siihen, miten saisi itsensä pysymään nuhteettomana lesbona ilman liian innokkaita miesseuralaisia? Totuus taitaa olla se, että lesbo kuin lesbo on vitsi vain ja todellisuudessa miesmagneetti. Eli lesbon uskottavuusongelmaan tarvitaan hyviä vinkkejä.
lesbon täystyrmäys
11
515
Vastaukset
- f4ck
lesbot ei jauha miehistä. Ei siinä sen kummempaa. Mä en tiedä yhtäkään lesboa joka pohtisi miesjuttuja tai mitä ne on tai mitä ne ei ole, jos ei ole jonkun syyn takia pakko.
Nuhteettomana lesbona pysyy jos on lesbo, jos ei ole niin sitten keräät niitä miehii ja tee mitä lystäät. Ei pidä sen isommin miettii. Kun sanoo että on lesbo se tekee aina jotain, siis jos sanoo sen heteroille. Miehet joko alkaa puhuu sulle naisongelmistaan tai koittaa pokaa ja mimmit tekee samat miesongelmistaan tai koittaa pokaa/testaa oma viehätysvoimansa. Harvoin saa täysin neutraalin vastaanoton.
Uskot itsees ni sen pitäis riittää sulle ja muillekki. Jos muiden kautta etsit uskottavuutta ni se onki sitte pidempi tie. - Max Martin
Mulla on yksi vainoava häirikkö fani, joka on vähän miehenkaltainen siis transseksuaali eunukki. Niin hänet varmaan lasketaan heterosuhteeksi. Mutta miten vainoajahäiriköstä pääsisi eroon. Olen ilmoittanut olevani 100% gayhomoseksual lesbian girl power, mutta hän kokee sen sisäiseksi velvollisuudekseen käydä tyydyttämässä minua eli siis omaa seksuaalista tyydytystä hän hakee tietenkin. Mä siis kerään niitä miehii...
Kyllä mä sen vaimojen vaihdotkin järjestän tietenkin ja yritän siltä aina saada vaimot vaihtoon vähintään 2 vuoden välein. Kun se on vielä kehitysvammainen ja syyntakeeton, kun se on sen niiden maan kuningas ja luulee, että voi käydä ulkomaalaisia panemassa ihan luvan kanssa. No, sitä maata ei tietenkään enää ole olemassakaan, kun menin naimisiin eikä häiriköinti edes siihen loppunut. Mutta fanitus on täyttä hulluutta, sillä ei sitä edes haittaa kotimaan tuho. Vaan hän vain haluaa päästä fanittaa...
Voi jospa pääsiski oikeen täyslesboksi ja voisi antaa kaikille miehille niin sanotusti rukkaset. Toi ettei puhu miehistä mitään ei riitä, tarvitsen lisää neuvoja.- Peppitossu again
Helppo nakki!
Pidä haaras kiinni. - ihan kuin olisit
Ja minä kun olen ajatellut, että olet mies..Kenties ehkä haluaisit olla nainen?
Muuten v*tunkatee mies on kahta kauheampi kuin nainen.
Kerro, että olet oikeasti transsukupuolinen nainen ja hetero. Sen jälkeen miehet kaikkoavat.
- Max Martin
Minä olen nainen ja kuuluisa siitä, että sanoitan Britney Spearsia. Että tietenkin ne laulut ovat naisen tekemiä. En pääse miehistä eroon sitten millään. Ehkä se, että olen taiteilija vaikuttaa asiaan. Jos sanoo, että on hetero, niin sitten vasta ne miehet oikein alkavat kiusaamaan. Että on oikein sukupuolista mielenkiintoa miestä kohtaan ja muna kiinnostaa...
- Max Martin
Toi mun nimimerkki on mulle FBI:n antama, kun olen englantilaisten miesten raiskausten uhri ollut niin monta kertaa, että olen brittimiesten virallinen seksiobjekti. Max ja Martin on niiden pikkupoikien nimiä, joita ne huostaanottaa Ruotsista ja Norjasta nuolemista ja kiduttamista varten, joten luonnollisesti suomalainen naistaiteilija on samaa luokkaa kuin Max Martin. Joten siitä siis nimimerkki. Sillä on kai jotain merkitystä ulkopolitiikkaan, että miespuoliset kristityt arvostavat ennenkaikkea pikkupoikien nuolemista. En tiedä, mikä sen nimimerkin todellinen tarkoitus sitten on. Mutta siis olen ennenkaikkea naistaiteilija Suomesta. Myy kai hitti vähän enempi, kun jo nimimerkissä on seksikkyyttä... Enempi kuin tavallisessa suomalaisessa.
- lääkkeet ottamatta
Zumban keksijä on mies. Et vissiin edes ole ottanut selvää asioista, joita suollat täällä. Täytyy olla nuppi todella sekaisin?
- Max Martin
Ei, vaan zumba on suomalaisten kansallistanssi. Villien tyttöjen tanssi, joka perustuu Merja-koiran huostaanottoindikaatioihin, että kun suomalaislapsia huostaanotettiin siksi, että kädet ja jalat heiluu niin villisti. Niin suomalaiset sitten myivät ulkomaisille huostaanottajille sitten näihin huostaanottoindikaatioihin perustuvan tanssityylin. Nyt sitten koko maailma tanssii Suomen huostaanottoindikaatioiden tahtiin. Se oli sitä Suomen ulkopolitiikkaa silloin aikoinaan, mutta ei se toiminut. Ei saatu huostaanottoja lakkaamaan ja sitten tuhottiin koko Amerikka ydinpommeilla.
Zumba on itseasiassa Hollywoodin omistuksessa ja minun keksimää, mutta on siinä muitakin tietysti ollut mukana yhteistyön merkeissä. Minä kyllä tiedän, että Englannin kuningas on zumbahuijari ja väittänyt zumbaa keksimäkseen, mutta se on vain sellainen hänen äitinsä keksimä kulissi, ettei hänen kehitysvammaisuus paljastuisi. Ettei siihen zumbahuijariin voi kukaan täysjärkinen uskoa. Ei zumbaa edes pysty Amerikkaan varastamaan, kun sitten paukkuu ydinpommi.
Vai tarkoitiko sä Beto Pereziä? Hän on Hollywoodin palkkalistoilla ja tekee työtään, mutta oikeat zumban keksijät ovat suomalaisia. Eivätkä vedä mitään lavakeikkoja, vaan laskevat rahojaan tietenkin...- Peppitossu again
Muahhahaaa taas kerran.
on sulla ihan saatanan hyvä mielikuvitus.
Zumbassa mitään keksimistä oo.Joku vaan tajus laittaa vireolle vähän salsaa ja muuta humppaa.
Se on nääs bisnestä. - Max Martin
Peppitossu again kirjoitti:
Muahhahaaa taas kerran.
on sulla ihan saatanan hyvä mielikuvitus.
Zumbassa mitään keksimistä oo.Joku vaan tajus laittaa vireolle vähän salsaa ja muuta humppaa.
Se on nääs bisnestä.Älä hei ala mulle opettaa zumbaa. Mä olen maailman parhaita taiteilijoita musabisneksessä, kuvataiteessa, sisustuksessa ja vaatteissa. Ja zumba on mun pääteos ja siis tanssiprojekti, jota olen suunnitellut 20 vuotta. Välillä itkien, välillä nauraen, mutta aina vaan eteenpäin jaksaen.
Onhan se tietysti tuottoisaa bisnestäkin, mutta syy siihen sen menestykseen on se mahdollisimman korkeatasoinen tanssitaide. Ja muista se, ettei mikään synny tähän maailmaan itsestään, vaan kaikella taiteellakin on omat tekijänsä. Ja zumba ei missään nimessä ole mikään hepponen pikku jumppatuote, vaan äärimmäisen kunnianhimoinen suurproduktio. Jota ei esitetä teattereissa, vaan siihen osallistutaan itse kuntosaleissa. Onko taas helmiä sioille?
Zumba muutenkin poikkeaa fitnesstuotteista erittäinkin paljon. Keskivertojumppaa suunnitellaan noin 0,5-2 vuotta, mutta zumba on tällainen ikuisuusproduktio. Se zumban tanssipuoli on nyt ollut valmis noin 5 vuotta, fitness koreografiat elävät omaa elämäänsä zumbaohjaajien suunnittelemana ja zumbaan liittyvä kaikki muu on vasta alkamassa.
Joka tapauksessa aloitan täällä lesbot palstalla uuden nimimerkin shakira.fit, joka esittää naisten fitneksen tuotekehittelyyn liittyviä kysymyksiä. Vastaukset luetaan tarkkaan ja tietenkin kaikenlaista saa vastata. Mutta jos haluaa mukaan fitneksen tuotekhehittelytyöryhmään, niin se toimii jatkossa tällä palstalla. Voi vastata omalla nimimerkillä tai sitten vaihtuvalla nimimerkillä, ihan miten itse haluaa. Fitneksen johto toimii siis täällä avoimesti, eikä enää suljettujen ovien takana. Fitneksen johto toimii virallisesti Elixian tiloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293