omaa lääkettäni. Hyvä niin. Ansaittua. Vielä kerran, laita nyt please se viesti, jooko? Kiltti. Oon polvillani ja heilutan häntää, uikutan. Kieli ulkona tietysti;) Vaikka ton hymiön laitoin, niin en naura.:( Enkä oo kyllä vihainenkaan.
Saan maistaa
28
324
Vastaukset
- katsotaan sitte
Enemmän tunnisteita, niin ehkä ;)
- Onkos, mies?
Onko synttärit tänään? ;)
- Onkos, mies?
Lue työsähkäri...
- nimi ja ikä
Ootko mies?
- Egodrama
Olen. Kukas tänne nyt nimeänsä laittaa?
- fghht
Ja nimi oli?
- Egodrama
Hyvä on, hihna on sulla, minä toisessa päässä. Vaikka en olekaan koira, niin olen kuolannut, viime kesästä asti. Riittääkö? Menikö metsään?
- ei tainut osua?
liittyy oikeastaan jossain mielessä viime kesään, mutta tuosta muusta en nyt ymmärtänyt :) mutta vihainen en ole, tilanne ehkä oli päinvastoin.
- Hmm on
sulla vihjeet, osuu mutta niin myös varmasti moneen muuhun. Viestiä en enää laita ja kysymys kuuluuki mikset itse laita?
- ei hän täällä käy
Osuu, mutten usko sinun olevan hän.
- Haluaisin viestittää
Mistä päin olet tai mitä Hän tekee työkseen? Voisko teillä olla jotain tunnisteita, mistä vain te kaksi tiedätte? Onnea kuitenkin yritykselle!
- Hyvä juttu
Ei kukaan tykkää välikäsistä ja vihjailuista, kun mitään oikeaa ei ole. Jos ei voi naamaansa näyttää, niin ei siinä paljon hännänheilutus auta. Yritä kestää.
- Oma on mokas
kärsi nahoisas. Mitähän lienee olet mokaillu kun nyt vasta heräät huomaamaan asian.
- Secret
Ehkä pilasit tarinamme. Kaikki unohtuu jo. Ei hän ollut sinulle tarpeeksi tärkeä. Ja ehkä hänen elämässään on nyt jotain hyvää. Voit keskittyä siihen mitä olet ottanut ja valinnut. Siinä sinulle kaikki.
- Oma on mokas
Secret kirjoitti:
Ehkä pilasit tarinamme. Kaikki unohtuu jo. Ei hän ollut sinulle tarpeeksi tärkeä. Ja ehkä hänen elämässään on nyt jotain hyvää. Voit keskittyä siihen mitä olet ottanut ja valinnut. Siinä sinulle kaikki.
Siis minäkö pilasin? Kerro miten!
Voisitko selventää kun näyttää että olet tietävinäsi enemmänkin minusta. - Ompa outoa
Secret kirjoitti:
tekstiä! Ensin puhut kuin tuo "oma on mokas" olisi pilannu teidän kahdenkeskeiset välit.
Sen jälkeen alotat jo toiseen ihmiseen viittaavaa juttua "ei hän ollut sinulle tärkeä". Mitähän sun päässä oikein liikkuu? Sekoilet ja sekotat omaa nuppias täällä olemalla 24/7.
Mene välillä vaikka ulos tuulettamaan päätäsi, se voi selventää monta asiaa sulle!
Kaikenlaisia valopäitä niitä täällä näkeekin, mutta eipä kannata ihmetellä. - Secret
Oma on mokas kirjoitti:
Siis minäkö pilasin? Kerro miten!
Voisitko selventää kun näyttää että olet tietävinäsi enemmänkin minusta.En kerro. Teki niin hyvää olla täältä pois, olla vilaisemattakaan tänne! Saat kuule elää elämääsi ja voin jopa toivottaa elämääsi onnea sen kanssa jonka olet ottanut.
- Keittääkö sulla
Secret kirjoitti:
En kerro. Teki niin hyvää olla täältä pois, olla vilaisemattakaan tänne! Saat kuule elää elämääsi ja voin jopa toivottaa elämääsi onnea sen kanssa jonka olet ottanut.
nyt vähän? Olen satavarmasti väärä henkilö, mutta saitpa purettua sen paskamaisen olosi minuun. Helpottiko?
- Secret
Keittääkö sulla kirjoitti:
nyt vähän? Olen satavarmasti väärä henkilö, mutta saitpa purettua sen paskamaisen olosi minuun. Helpottiko?
Minua ei tappelututa. En siis tarvitse helpotusta. Tuossa vieressäni on jotain (joku) aivan ihanaa. Voi miten se on rosmonnut sydämeni! Keskity siihen minkä otit. Kipi kipi sinne!
- ;-DDDDDDDDDDD
Secret kirjoitti:
Minua ei tappelututa. En siis tarvitse helpotusta. Tuossa vieressäni on jotain (joku) aivan ihanaa. Voi miten se on rosmonnut sydämeni! Keskity siihen minkä otit. Kipi kipi sinne!
ja sinä sen ihanan vierestä pinkaset välillä nettiin kommentoimaan. Onkos joku kotieläin, vai lapsi ketä paijaat?
Ei siellä mitään muuta ihanaa kyllä ole.
Missä näitä pösilöitä kasvaa, ainakaan ei ole kavatettu, ihan vapaan mielikuvituksen omaavia pösilöitä näkyy riittävän. - Secret
;-DDDDDDDDDDD kirjoitti:
ja sinä sen ihanan vierestä pinkaset välillä nettiin kommentoimaan. Onkos joku kotieläin, vai lapsi ketä paijaat?
Ei siellä mitään muuta ihanaa kyllä ole.
Missä näitä pösilöitä kasvaa, ainakaan ei ole kavatettu, ihan vapaan mielikuvituksen omaavia pösilöitä näkyy riittävän.Oma rakas vaavi (sulotar). Enkä pinkaise mihinkään. Onneksi itse sentään olet niin ihana ja mallikelpoinen, että on varaa arvostella muita :D
- ; DDDD
Secret kirjoitti:
Oma rakas vaavi (sulotar). Enkä pinkaise mihinkään. Onneksi itse sentään olet niin ihana ja mallikelpoinen, että on varaa arvostella muita :D
Miks roikut sitten jatkuvasti ikäväpalstalla?? Vink vink
- Secret
; DDDD kirjoitti:
Miks roikut sitten jatkuvasti ikäväpalstalla?? Vink vink
Enpä ole ollut - enkä käväissytkään täällä muutamaan kuukauteen. Enkä ole tuollainen ikävällä ja rakkaudella leikkijä kuin mitä sinä olet. En vanno rakkautta sinne ja tänne... kun rakastan niin todella tarkoitan sitä. Ja miten nyt rakastankaan tuota pientä sulotarta!
- Secret
Secret kirjoitti:
Enpä ole ollut - enkä käväissytkään täällä muutamaan kuukauteen. Enkä ole tuollainen ikävällä ja rakkaudella leikkijä kuin mitä sinä olet. En vanno rakkautta sinne ja tänne... kun rakastan niin todella tarkoitan sitä. Ja miten nyt rakastankaan tuota pientä sulotarta!
Ja järjetön - se kyllä olen, koska ikinäkään olen täällä!
- Voi sissus älä
Secret kirjoitti:
nyt yötä vasten mua naurata puolikuoliaaksi ;-DDDDD.
Ensinnäkin menit halpaan, en ollu min"luulet" vastaavas.
Vai et ole ollu täällä? Siinä toinen naurun aihe. Miten kehtaat?
No kehtaathan sinä ihan hyvin nakella täyttä skeidaa.
Millä ikävällä ja rakkaudella leikin? Älä samaista mua itseesi!
Pidä siitä äpärästäsi huolta, keskity siihen, joku voi huomioida sun piittaamattomuuden lastasi kohtaa, ja tekee ilmotuksen. - ei kai taas
Secret kirjoitti:
Ja järjetön - se kyllä olen, koska ikinäkään olen täällä!
Oot sä päässyt mielisairaalasta pois?
- Ahaaa no
ei kai taas kirjoitti:
Oot sä päässyt mielisairaalasta pois?
siksikö tuo secret ei ole ollu kuukausiin täällä. Hoitsut ei päästäny sitä koneelle ;-DDDD.
- Ihan pimeitä
olette!! :D:D Aikuistukaa jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904