Noh tämmöinen asia vaivaa minua.. Eli päätimme nyt aloittaa yrittämään mieheni kanssa raskautta ja isompi sisareni kärsii lapsettomuudesta. Asia hieman vaivaa minua, sillä jos itsellä tärppää piakoin niin miten asian kerron sisarelleni tai miten minun tulisi käyttäytyä? Pitäisikö jättää kertomatta sen tarkemmin raskauden etenemisasiat ellei hän itse ota asiaa esille vai miten?
Yleensä siis puhumme kaikesta toisillemme, olemme läheisiä jne. Mutta en kyllä ole uskaltanut puhua omista vauvahaaveistani, joten hän ei tiedä että olemme vauvaa yrittämässä..
Onko muilla ollut samanlaista tilannetta, tai neuvoa?
Siskollani lapsettomuutta
5
102
Vastaukset
- hgdb
Kerrot raskaudestasi mutta et ala isommin selittelemään raskauden aikaisia juttuja ellei siskosi kysy! Itsellä myös sisko joka ei voi saada lapsia ja ei hän ainakaan kummosemmin asiasta ollut "kade" kun raskaudestani kerroin.. Ilmoittautu vapaaehtoiseksi mukaan synnytykseen ja olikin synnytyksessäni mukana ihan koko ajan alkaen ultrasta ja synnytysvalmennuksista!
- Ei kai vain??
Ootko tuleva yh vai onko ukkosi joku hamppi?
- hgdb
Ei kai vain?? kirjoitti:
Ootko tuleva yh vai onko ukkosi joku hamppi?
Ukko ei ole hamppi enkä ole yh.
Miehenikin oli synnytyksessä ja hänen kanssaan oli keskusteltu ja sovittu että sisareni pääsee kokemaan synnytyksen olemalla tukihenkilönä paikalla!
- vauva
Siskollani lapsettomuutta. saanko minä toteuttaa sisaresi vauvatoiveen? kerron lisää. [email protected]
- miami vice
voisin auttaa siskoas tulemaan raskaaks [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078