onko se wien mucnhen budabest tai jonne halpa yhteys ja josta hotelli halvalla. ihan pariskunta menossa vaan eka kertaa. auttakaa missä on nähtävää koko rahalla.
Vastaukset 2
- En tee listaa
Eikös kaikissa em. ole nähtävää, kuten moni muukin paikka esim. Berlin, Praha, Krakova jne.
Lentoja löytyy välillä edukkaasti, eikun etsimään ja odottelemaan. Hotellit löytyy hakemalla. - lkeeera
Kaikissa on nähtävää koko rahalla ja jää vielä velkaakin... Älkää ahnehtiko liikaa vaan suunnitelkaa vähän etukäteen vaikka netin matkaoppaiden avulla. Ihan sen mukaan mitkä asiat juuri teitä kiinnostaa.
Jokaisesta löytyy hotelleja halvalla ja kallilla. Ja eri puolella kaupunkia, kannattaa miettiä missäpäin kaupunkialuetta haluaa yöpyä. Muuten menee matkoihin paikasta toiseen yllättvän paljon aikaa jos hotelli sattuu olemaan toisella puolella kaupunkia kuin omat kohteet.
Ja opetelkaa kirjoittamaan paikkojen nimet oikein. Ainakin niiden joissa aioitte käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398