Radio Keskisuomi.

Kiitos ja kuulemmiin

Tärkeimmät asiat radio keskisuomessa keväällää: Joko pääsee terassille. Kesällää, jatkuuko terassikelit. Syksyllä: Eikö pääse enää terassille. Talvella: Milloinkahan pääsee terassille?
Kyllä on muuten menny asiat aikalailla vähiksi Radio Keski-Suomelta.
Asiasta toiseen. Radio meni pilalle sen myötä kun valtakunnallinen Yle ykkönen ja rinnakkaisohjelma lopetettiin. Jyväskylän kokoisessa kaupungissa ei Kertakaikkiaan ole kokopäiväksi järkevää ohjelmaa. Se on jonninjoutavaa itsensä tärkeiksi luulevien taulapäätoimittajien mukamas, mukamas meijän tekemää hyhhäh, hyhhän soopaa. Toivottavasti lukevat tämän ulosannin.

7

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehhheee...

...JOKO pääsee terassille ja jos niin minne?. Mieluummin sellaiselle aurinkoisella paikalla olevalle. Pitänee kuunnella tuolta radiokeskisuomesta.

• Ei köyhille

Kyllä pääsee. Omalle terassille Ainolanrannassa, infrapuna lämmittää, samoin täysi rommilasi ja kylään tullut Thai-tyttö on jo päässyt hieronnassa polvien kohdalle, alhaalta päin.

• Minäkin voisin
        Ei köyhille kirjoitti:

Kyllä pääsee. Omalle terassille Ainolanrannassa, infrapuna lämmittää, samoin täysi rommilasi ja kylään tullut Thai-tyttö on jo päässyt hieronnassa polvien kohdalle, alhaalta päin.

...tulla sinne jos passaa.

• No joo
        Minäkin voisin kirjoitti:

Jyväskylä ei ole Keski-Suomea. Keski- Suomi on hieman Oulujärven eteläpuolella.
        Jyväskylä on Etelä-Suomea. Lopettakaa se iänikuinen jonninjoutava P:n jauhaminen. Jyväskyläläiset ovat Savolaisista ja Karjalaisista, sekä hieman Pohjalaisista kehiytynyt pikku kylä aikojen saatossa. Lähinnä Päijänteen vaikutukssista muihin vesiin. Itse Jyväskyläläiset tänäpäivänä ovat täysin ilman omaa identiteettiä, johtuen juuri edellämainituista asioista.
        Normi Jyväskyläläinen on olevinaan kaupunkilainen. Miten voi olla kaupunkilainen, jos parhaalta näköalapaikalta katsottaessa on vain metsää, peltoa ja metsää?

• Varaviemäri
        Minäkin voisin kirjoitti:

Tottakai, mikä on minun on myös lähimmäisen. Hauskan jakaminen on parasta elämässä.

• Siitä saa
        Varaviemäri kirjoitti:

Tottakai, mikä on minun on myös lähimmäisen. Hauskan jakaminen on parasta elämässä.

hyvän mielen itselleenkin. Kiitos.

• Kuuntelua kestävää

Matkasaarnaaja Maasola on kanavan juontajista viihdyttävin. Pikkuisen hyvää viikonloppua, ei mitään hätää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen