ope oli menny selittelee wilmas mun äiskälle jotai et "Karo oli sanonut mulle et on kauheen paha olo ja päätä särkee ja pyörryttää. ( en kyl pyörryttämis-tunteest sanonu sanaakaa) kehotin sit menemään terkalle ja karo sanoi ettei tarvii mennä (olin itte pyytäny et saanko mennä terkalle)
ja sit se selitteli siel viel jotai mut en muista.
oon 7 lk ja menin sit kattoo äidin wilmast sen viestin luvatta ja tulin heti iha hemmetin vihaseks sille opelle vaik oliki tällane pikkujuttu vaa, mut se et ope valehtelee mun äidille nii en voi kestää tollast! ja tietty mun äiti sitä opee uskoo
onks muil samanlaisii kokemuksii? vai onks mun ope ainoo idiootti?
ope valetheli mutsille wilmas
5
193
Vastaukset
- Et sillein
No ei pidä äidin tunnuksilla Wimassa olla eikä opelle vihainen myöskään.
- äiti-76
Ei ole tietysti reilua, että sanoja vääristellään! Luottamus puolin ja toisin on kaikista tärkeintä. Lähes sama wilma-näkymähän on lapselle ja aikuiselle, Toki saat sen käydä katsomassa. Kannattaa nyt pyrkiä puhumaan asioista ja kirjottamaan ylös vaikka opettajan sanomiset todistusaineistona jos tuntuu, ettei sun sanomista uskota!
- lolza
Munki opettajat on selitelly mutsille täyttä paskaa! sit äiti vaa tuli näyttää sen wilma viestin ja ku väitin ettei tasan ole totta, no ketä vanhemmat uskoo enemmä? opettajaa vai pikku kakaraa? ärsyttävää!
- aikuinennaine
lolza kirjoitti:
Munki opettajat on selitelly mutsille täyttä paskaa! sit äiti vaa tuli näyttää sen wilma viestin ja ku väitin ettei tasan ole totta, no ketä vanhemmat uskoo enemmä? opettajaa vai pikku kakaraa? ärsyttävää!
jos äiti uskoo enemmän kuin opettajaa eri mielisyyksissä, olisiko aika katsoa peiliin, miksi äiti ei usko sinua?
- Opet on syvältä
Oma opettaja selitti jotain ett lintsaan joka aamu heti ensimmäisen tunnin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872