ope valetheli mutsille wilmas

KaroIiina

ope oli menny selittelee wilmas mun äiskälle jotai et "Karo oli sanonut mulle et on kauheen paha olo ja päätä särkee ja pyörryttää. ( en kyl pyörryttämis-tunteest sanonu sanaakaa) kehotin sit menemään terkalle ja karo sanoi ettei tarvii mennä (olin itte pyytäny et saanko mennä terkalle)
ja sit se selitteli siel viel jotai mut en muista.
oon 7 lk ja menin sit kattoo äidin wilmast sen viestin luvatta ja tulin heti iha hemmetin vihaseks sille opelle vaik oliki tällane pikkujuttu vaa, mut se et ope valehtelee mun äidille nii en voi kestää tollast! ja tietty mun äiti sitä opee uskoo
onks muil samanlaisii kokemuksii? vai onks mun ope ainoo idiootti?

5

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et sillein

No ei pidä äidin tunnuksilla Wimassa olla eikä opelle vihainen myöskään.

• äiti-76

Ei ole tietysti reilua, että sanoja vääristellään! Luottamus puolin ja toisin on kaikista tärkeintä. Lähes sama wilma-näkymähän on lapselle ja aikuiselle, Toki saat sen käydä katsomassa. Kannattaa nyt pyrkiä puhumaan asioista ja kirjottamaan ylös vaikka opettajan sanomiset todistusaineistona jos tuntuu, ettei sun sanomista uskota!

• lolza

Munki opettajat on selitelly mutsille täyttä paskaa! sit äiti vaa tuli näyttää sen wilma viestin ja ku väitin ettei tasan ole totta, no ketä vanhemmat uskoo enemmä? opettajaa vai pikku kakaraa? ärsyttävää!

• aikuinennaine
        lolza kirjoitti:

Munki opettajat on selitelly mutsille täyttä paskaa! sit äiti vaa tuli näyttää sen wilma viestin ja ku väitin ettei tasan ole totta, no ketä vanhemmat uskoo enemmä? opettajaa vai pikku kakaraa? ärsyttävää!

jos äiti uskoo enemmän kuin opettajaa eri mielisyyksissä, olisiko aika katsoa peiliin, miksi äiti ei usko sinua?

• Opet on syvältä

Oma opettaja selitti jotain ett lintsaan joka aamu heti ensimmäisen tunnin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe