rakkaat naapurikansalaiset eivät kohta saa viedä rajattomasti
tax free tavaraa rajan yli koska venäjän tulli voi käydä
mököttämään.
kyllä tulli ei ajattele miljoonia euroja jotka menetetään suomen
tullin takia,
en tiedä saanko nukuttua ensi yönä tai miten lintusen pena
kun tax free ostokset romahtavat
tulli teki sen taas
23
754
Vastaukset
- Lsdlsdlsdlsd
Vainii
- 7,62 ottaan
Ryssän kohtalo on kärsiä!
- Antirasisti
Rasistin kohtalo on olla reppana!
- Haavoittuvainen
Antirasisti kirjoitti:
Rasistin kohtalo on olla reppana!
Antirasistin kohtalo on tajuta ettei venäläisyys ole rotu, joten rasismipuheet eivät kuulu tähän triidiin, senkin reppana!
- Tietäjä
Haavoittuvainen kirjoitti:
Antirasistin kohtalo on tajuta ettei venäläisyys ole rotu, joten rasismipuheet eivät kuulu tähän triidiin, senkin reppana!
Ei ihme että rasismikyselyn mukaan vain pieni osa suomalaisista on rasisteja, kun tuollaiset tollot eivät edes tiedä mitä rasismi on. Ken tietää kuinka monta hänenlaistaan on, 100 000, miljoona vai kaksi miljoonaa?
- 0200060
Tietäjä kirjoitti:
Ei ihme että rasismikyselyn mukaan vain pieni osa suomalaisista on rasisteja, kun tuollaiset tollot eivät edes tiedä mitä rasismi on. Ken tietää kuinka monta hänenlaistaan on, 100 000, miljoona vai kaksi miljoonaa?
Ei todellakaan ole rotu vaan epidemia.
- haavat umpeen
Rasismia on myös syntyperään tahi kansalliseen tai etniseen alkuperään perustuva syrjintä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi#Rasismin_m.C3.A4.C3.A4ritelmi.C3.A4- Haavoittuvainen
En kyllä linkistäsi löytänyt mitään viitteitä tälläisestä. Mikäli viittaat kohtaan " Yhdistyneet kansakunnat on useissa julkilausumissaan tuominnut rotuun tai etniseen alkuperään perustuvan epätasa-arvoisen kohtelun.", kehottaisin harjoittamaan sisälukutaitoa ja yhteiskuntaoppia. Ei tuo ole mikään määritelmä.
- l,tolstoi
no on kyllä ihme kun tämäkin juttu on rasistinen,eli kumpi?minä vai suomen tulli
eli älä kirjoita venäläisistä mitään tai muuten olet rasisti,
laitatko viherpiipertäjä asian poliisitutkintaan,
odotetaan sitten syytettä kiihottamista kansanryhmää vastaan- Antirasisti
Sinun jutussasi ei ollut mitään rasistista vaan seuraavassa kommentissa!
- Antirasisti
Antirasisti kirjoitti:
Sinun jutussasi ei ollut mitään rasistista vaan seuraavassa kommentissa!
Siis "ryssän kohtalo on kärsiä"
- työntäkää russat hanurii
onneksi venäläiset ei ole yhtään rasisteja suomalaisia kohtaan rajan toisella puolella. Kyykytyxs alkaa heti rajalla. MITEN muutaman miljoonan ihmisen kansa voi olla rasisti jos noita on satoja miljoonia?
- Kärsikää nahoissanne
työntäkää russat hanurii kirjoitti:
onneksi venäläiset ei ole yhtään rasisteja suomalaisia kohtaan rajan toisella puolella. Kyykytyxs alkaa heti rajalla. MITEN muutaman miljoonan ihmisen kansa voi olla rasisti jos noita on satoja miljoonia?
Minua on kohdeltu Venäjällä paremmin kuin Suomessa. Se on asennekysymys. Tulli nyt vittuilee kaikille, niin suo.. Kun ven.. Kansalaisille.
Kärsikää nahoissanne kirjoitti:
Minua on kohdeltu Venäjällä paremmin kuin Suomessa. Se on asennekysymys. Tulli nyt vittuilee kaikille, niin suo.. Kun ven.. Kansalaisille.
Jos Venäjälle päin olisi menossa ainoastaan Suomalaisia, niin tullissa vedätettäisiin vaikka miten paljon. Itse kävin viimeksi sunnuntaina kolmen jälkeen rajan takana. Venäläisten paluu ruuhkat oli juuri alkamassa. Jonot veti hiton hyvin. Syy oli, että Venäläisiä oli jonossa paljon ja tullin oli pakko palvella hyvin. Jos jonossa olisi pelkkiä Suomalaisia, niin ei olisi mitään kirettä. Onko tämä rasismia.
- tanelius1
Kyllä. Tankkari tanelle pikakaistat auki ja heti.
- porvari
Jaapa-jaa, ja onks siel ryssäs sit pakko käyvä, jos niin ottaa aivoon tullin hommat? Bensaa saa täältäkin, ajakaa vähemmän!
- l,tolstoi
ei ollut kyse rus käynnistä vaan suomen tullin toiminnasta,
ja jatketaan anssin juttua,
maanantaina ei yhtään ruskia menossa minnekkään,
finski tsuhna jonotti 2,5 tuntia,
no onko tämäkin rasismia - 1231619
Tolstoiko jonotti Imatralla 2,5 tuntia... höpö höpö, tarkista kellosi
- l,tolstoi
no ruski tulli kaveri,
2,5 tuntia ja kello oli ajassa - kusymus
Jos Venäjällä jonotat, niin miten se liittyy Suomen tulliin?
- l,tolstoi
no kyllä se liittyy tähän asiaan,
suomen tulli puuttuu 23%ostoihin
ja minä jonotan 2,5h venäjälle
koska olen suomalainen
taidan olla rasisti - valitusta1
Eli olet järjestelmän uhri. Niin siinä joskus käy. Mutta onneksi se on monelle täysin vapaaehtoista. Toisaalta, tee kirjallinen valitus siellä Venäjällä tästä epäkohdasta.
- 7plus3
temari.,, :n uus musavideo
http://www.miloop.com/film_view.aspx?movie=6621
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165