Oon miettinnyt tätä jo tosi monta päivää ja pelkään, että minulla olisi syömishäiriö.
Voi kertoo vähä taustoistani nyt. Oon jo iha pienenä ehkä 8-10 vuotiaana oireillu melko samallailla, ko nyt. Eli kattonnu koko aja mitä syön ja illalla ennen nukkumaan menoa listannut päässäni mitä olen syönyt. Silloin minun vanhemmat huomasi, että jotain oli vialla ja pakottivat minut syömään ja vahtivat vieressä. Nyt ne ei oo mitää huomannu, mut oon itse huomannut, että olen taas alkannut tekemään sitä.
Se lähti siitä,ko aloin lukemaan kaikkia erillaisia syömishäiriöblogeja ja laihdutusblogeja. Ja oon niitten blogien lukemisen jälkeen aina miettinnyt omaa painoani ja käyttäytymistä ruuan suhteen. Oon myös huommannut, että tunnustelen nykyään koko aja mitäluita tuntuu ja aina ihmisten seurassa yritän laihistelle. En edes enään käytä mitään kireitä paitoja.
Tykkään kyllä syödä herkkuja ja syönkin paljon, mutta jos tiedän että tuun syömään niitä, en syö melkein mitää ennen herkkujen syöntiä. Herkkujen syönnin jälkeen alan heti tuntee huonoa omatuntoa.
Joskus alan tekemään vain yhtäkki jotai lihaskuntoo ilman, että tajuan aloittaneeni sitä. Tajuan vasta siinä jossain keskivaiheilla tekeväni lihaskuntoo. Kun pyöräilen kouluun yritän aina mennä mahdollisimman kovaa ja kun kävelen jostain kotii saatan yhtäkkiä alkaa juosta ihan täyttä.
Oon miettinnyt, että onko tässä mun touhus jotai vakaakin. En haluis itelle mitää.
syömishäiriöö, koska pelkään sen seurauksii.
Tarvinko teidän mielestä jotai apua vai onks tää vaa jotai ohi menevää ?
syömishäiriö?!
syömishäiriöö
3
92
Vastaukset
- jatkoo
plus oon nyt normaalipainone
- alipainoinen
mul on TÄSMÄLLEEN sama ongelma. mitkä sun mitat ja ikä on? ite oon 14, 163,5cm ja 44kg
- kkfhkvg
Oon 16 vuotta ja oon 158cm? en oo iha varma, ko en ole mitannut monee viikkoo.. Ja sit oon n.42 kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713