Kia on.....

Pekka

ihan paska auto. Olen ajanut Kia Bestaa helmikuusta lähtien ja on ollut yhtä tuskaa.
Dieselmoottori on helevetin laiska. Ei ole tarpeeksi vääntöä. Ajo-ominaisuudet hirveät.
Ai missäkö ajan .......olen Chilessä töissä............ja täällä niitä paskoja riittää....

6

3483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töriset

Rolls Royce on paljon parempi ajaa. Vittumainen kyllä laittaa parkkiin ja vie karseesti bensaa, mutta muuten ihan hyvä.

• cia

Besta siis lienee /vanha) kaappipaku, jota tuskin enää tuodaan Suomeen.

Tuo ei ole mikään KIA kokemus, samalla tavalla vastaava Hiace tai Mersu ovat ihan paskoja.

Onko kenelläkään oikeita kokemuksia esim Sorentosta, jenkeissä varmaankin ollut saatavilla 2002 lähtien.

Mielenkiinnolla odotellaan muuten uusinta pienempää SUV:ta.

• niinpä

Kaikkihan on suhteellista, niin käsitys autoistakin. Vaikkapa näin tuo suhteellisuus: Jos joku laittaa nenänsä mun takapuoleen on meillä kummallakin silloin nenä takapuolessa, mutta minulla on suhteellisesti mukavampi olo, kuin sillä toisella. Samoin on mielipiteet autojen ominaisuuksista yhtä suhteellisia, täytyy verrata kokonaisuuksia ja hintoja yms. muihin vastaavantasoisiin.

• YoHannes

Tämä Suomi24 kaipaisi hieman muutosta
      -> foorumilaisten pitäisi ensin rekisteröityä tänne oikeilla henkilötiedoilla ja autopalstoille esim. kielto alle 18-vuotiaille sekä henkisesti kehittymättömille - eihän heitä muutoinkaan päästetä auton rattiin...tai ei ainakaan pitäisi.

Ihme kyllä ovat lapsenmieliset oppineet käyttämään niinkin hienostunutta tekniikkaa kuin mitä tietokoneet edustavat ?
      No... kaippa niistä tietokonepeleistä on iloa sitten sen verran.

• Tre

Etteikö henkisesti kehittymättömiä päästettäisi auton rattiin. Siellähän niitä on liikenne täynnä..

• Sonatakuski
        Tre kirjoitti:

Etteikö henkisesti kehittymättömiä päästettäisi auton rattiin. Siellähän niitä on liikenne täynnä..

Kun vuosi sitten siirryin SONATAan ei KIA ollut meillä markkinoilla vielä silloin. Olisin takuulla tarkistanut sen. DAEWO ei tullut kysymykseen kun muuten tilavassa ja mukavassa autossa oli minulle liian pieni moottori. Mikäli siihen olisi saanut 2.7 l V6 moottorin niinkuin HYUNDAIhin olisi ollut vaikeata ratkaista kumman ottaa. HYUNDAIhini olen erittäin tyytytväinen, jopa niin että perheessä on nykyään GETZ kakkosautona.
        Maailmalla liikkuessani olen ajanut kaiken merkkisillä vuokra-autoilla lähes kolmen vuosikymmenen aikana. Jopa euroopassa olen usein saanut alleni DAEWOon, HYUNDAIn tai KIAn. En ole koskaan kärsinyt millään tavalla näillä autoilla ajaessani, verrattuna esimerkiksi eurooppalaisiin "laatuautoihin". Autoja markkinoidaan kuin kosmetiikkaa ja vaatteita naisille, myydään illuusioita eli mielikuvia. Siksi myös näillä palstoilla esiintyy paljon tunneperäisiä möläyksiä, jotka tulisi jättää asiattomuuksiensa johdosta täysin huomiotta.
        Siis en epäile ollenkaan suositella KIAn hankintaa mikäli vain ylpeys ja itsetunto sen kestävät. Hinta/laatu/määrä ovat ainakin DAEWOn ja HYUNDAIn vahvoja puolia, miksei myöskin KIAn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      360
      6531
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3856
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      21
      1405
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      12
      1147
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1051
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      162
      928
    7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      920
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      17
      869
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe