Sanomalehti Karjalainen

Jurgen Goebbels

Taannoin kun valtio korotti veroja, sanomalehdet älähtivät ja väittivät suunnilleen kuolevansa heti. Kaikki lehdet korottivat hinttojaan. Myöhemmin on kuitenkin uutisoitu isojen lehtien olevan hyvinkin kannattavia ja vakavaraisia.

Karjalaisen omistaa Laakkosen porukka. Heidän konserninsa tekee voittoa 30 000 euroa joka päivä. Siihen nähden mielestäni Karjalaisen vuoden hinta 370,- on täysin pers*estä reväisty, ja Laakkoset voivat pitää riepunsa.

6

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huom!

      Juuri niin.
      Omissa tuttavissani on onneksi sen verran järkeviä ihmisiä että lopettivat tai ovat lopettamassa Karjalaisen kuin monen muunkin lehden tilaamisen.
      Mitä ihmeen hyötyä niistä olisikaan kun internet on täynnä kaikkea mahdollista tietoa tapahtumista, ja esimerkki uutisten helposti löydettävyydestä on Joensuussa alkunsa saanut Ampparit:

      http://www.ampparit.com/


      http://fi.wikipedia.org/wiki/Ampparit

    • ml213.

      Karjalaisen kehitys/suunta kulkenee omaa rataansa.Ihmettelen esim. miten vaikeaksi voidaankin tehdä keskustelupalstan käyttäminen. Sen kehityksessä ja suunnittelussa on otettu oppia alkoholi- ja tupakkapolitiikasta.
      Kun hankaloitetaan tuotteen käyttämistä, niin sen käyttäminen vähenee.

      • Ei tartte

        Ihan yksi lysti mikä on Karjalaisen kehitys tai suunta.
        Minä uskon vakaasti, että ainakin se paperiversio katoaa kymmenen-viidentoista vuoden sisällä.
        Voisin lyödä tuosta vaikka vetoa.
        Netistä on nykyisin saatavana niin paljon uutisia, ettei esimerkiksi Karjalaista tarvitse lukea lainkaan. Tarjouksia en sieltä hae, enkä ole ikinä hakenut, koska ei minulla ole aikaa/mielenkiintoa ravata niiden perässä.
        Pahimman uutisnälän tyydyttää Ylen verkkosivut niin maakunnallisesti kuin maailmanlaajuisestikin.
        Maakunnallisesti paikkaajana netissä toimii myös RadioRex, joskin se on joskus aika sälittävä.
        Meille tuli Karjalainen vuosikymmeniä. Vanhemmat tilasi sitä varmaan ajanlaskun alusta tai jo sitä ennen =P, mutta runsas vuosi sitten tajusin, ettei sillä vanhempien muodostamalla perinteellä ollut käyttöä.
        Huomasin näet jossakin vaiheessa, että minulla olikin aamiaispöydässä aamiaisen lisäksi vaimo ja kaksi läppäriä ja keskustelu kävi varsin vilkkaana kun kumpikin sai kommentoida löytämiään uutisia ja muita juttuja.
        Karjalainen väistyi pöydästä tai oli jo väistynyt ja se vain selattiin aamiaisen jälkeen nopeasti.
        Lopulta huomasimme, että sehän oli tarpeeton perinne joka oli muodostumassa rasitteeksi. Se piti selata ikäänkuin velvollisuudesta.
        Nyt sitä ei tule enää.


    • hevat

      Kyllä Karjalainen on mukava aamulla lukea rapisee mukavasti..

      On meilläkin titokone bläppäri,mutta siitä huolimatta eläke on nauttimista varten.


      Työllään on jokaisen eletettävä myös Karjalaisen henkilökunta.

    • perunaliima

      Karjalaisen painotyö ala-arvoista, sivut liimattu tekstien päälle tai ainakin lähelle, ja sitten niitä irto mainoksia lehti täynnä. Karjalainen kiitos ei, kuten laakkosen muutkin tuotteet.

    • huru ukkona nykyisin

      sanomalehdet pärjäävät ilmoitus tuloilla.murros on tullut netti.laakkoset hyviä liike miehiä eivät vaikeina aikoina tee konkurssia vaikka tulee tappioita.kovia yrittämään ei anneta periksi taistelija luonteita.monet saavat työtä jotka oikeasti tekevät kovasti töitä.töissä aikanaan 12vuotta lama aikana että hyvänä hyvänä aikana.ei kannata olla kateellinen.olen nähnyt läheltä miten kovaa työtä on johtaa firmaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe