Suhmuveljet valveila

dfvw23y43rtg

Olen huomannut että kun tänne ilmestyy vähänkin hallintoa arvosteleva kirjoitus, on samaan aikaan miinustelija ja hallintoa puollustava taho hereillä . Ilmeisesti Kiemunki tai joku lakejistaan ottaa ohjakset välittömästi kantaa ja se tapahtuu aina ja heti kirjoituksen ilmestyttyä. Tuntuu siltä että tähän on palkattu ilmeisesti huonoa hallintotapaa noudattelevien joukosta joku päivystämään taho, joka ilmeisesti samalla mustamaalaa paikallispersuja oikein urakkaluontoisesti. En ihmettelisi vaikka kyseessä olisi Kiemunki itse.

11

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öölgx

Huomenta Kari. Oikein päätelty että täällä on myös muita kun persujen nuolioita. Taas vaaditaan sensuurin käyttöön ottamista!

• Muistikin virkistyis

Huomenta vain sinne demulileiriin - jokos olette lähdössä jumalanpalvelukseen?

• aaeeft
        Muistikin virkistyis kirjoitti:

Huomenta vain sinne demulileiriin - jokos olette lähdössä jumalanpalvelukseen?

Huomenta täältäkin Kari.

• Vanha tuttu

Miinustelijat on huuli pyöreenä kun Kari laukoo totuuksia kuten juurikin saimme kaupunkiuutisista lukea , tosin lehdessä ei miinuksia näy .

Kuten olemme huomanneet miinustelijat ovat selkä seinää vasten , koska heillä ei ole muuta sanottavaa ( osaamista ), tosin sekin vaatii jo jotain että osaa laittaa miinuksen , kun Perussuomalaiset laittaa hyväverkostoa Ruotuun, kyllä Perussuomalaiset ilmestyi Kreivin aikaan kun täällä ei oiken muuta ole hoksattu kun miinustella joita viety kuin ,, olkoon kertomatta.

• jdhfjd

On se hienoa että on yksi Persu totuuksia laukomassa. Ajatella jos ei olisi. Olet todella aito nuolevien hyvävelikerhon jäsen. Sinua viedään kuin pässiä narussa

• Suojatyökeskuksiako?

Aloittaja on oikeassa, alkaa olla jo vähän epätoivoista porukkaa :)
      HIeno juttu että huono hallintotapa korjaantuu, kun saadaan porukkaa vaihtumaan, ei vanhat koirat opi uusia tapoja, vaihtoon vaan enemmän seuraavissa vaaleissa. Ja myös ne HV-virka- ja liikemiehet, jotka eivät pärjää ilman "sulle - mulle tukia".

• Eipä olisi uskonut

Niin se vaan Karikin nöyrtyi oikein pyytämään anteeksi.

• iisisti moppailee

No selkeästihän Iismoppi täällä päivystää, kirjoitustyyli paljastaa. Taisi mopilla into laantua kun ei saanut suhmuteltua vielä itseään eduskuntaan. Hapan mieli näkyy blogissa hiljaisuutena. Ei ole helppoa suhmustaa.

• myymyt

Karin tyylistä ei voi erehtyä.

• xcvxcsfd454bxvxc334n

Suhmupersut ne jaksaa päivystää täällä jatkuvasti.

• valveila

Suhmupersu puolusti juoruiluaan radiossa: "En minä levittänyt väärää tietoa, minä vaan kerroin mitä olin kuullut."
      Voi pyhä yksinkertaisuus sentään, muistuttaa entisaikojen juoruämmien puuhia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5425
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2246
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1830
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1555
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1467
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1358
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1107
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1078
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      213
      963
    Aihe