Mitä mieltä te pojat ootte tytöstä joka kuuluu vpk:hon eikä oo semmonen pissis jolla on koko ajan kilo meikkiä naamassa ja jolla ei oo joka pvä uusia vaatteita päällä?
Ku oon monesti miettiny että kukaan poika ei välitä sellasesta tytöstä.......
Kiitos jo etukäteen :)
Pojat vastatkaa
miettijä_tyttö
5
73
Vastaukset
- xxxxxxdddddd
Laita kuvas tänne ni katotaan ootko kaunis
- ei mitään vikaa
Ei mun mielestä ei-pissiksissä oo mitään vikaa.
- heartseeker
Pissikset on (ainakin täälläpäin) hemmetin ärsyttäviä rutaleita. VPKhan on hyvä juttu, se ainaki kertoo että teet elämälläs jotain todellista, toisin ku suuri osa muista nuorista jotka vaan ryyppää viikonloput ja heittää koulun lekkeriksi.
- Eisfordog
VPK? Mikä se on? :)
- kkkkko
Vapaaehtoinen palokunta.
Googleta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750