omat ongelmat selätettyä, silloin ajattelin lähestyä häntä pelkäänpä vain että se on liian myöhäistyä. Olisipa oma tilanne ollut ongelma vapaampi heti kättelyssä, enkä tarkoita ihmissuhteita..
Kesäkuussa
8
357
Vastaukset
- miksi vasta
kesäkuussa, miksei nyt?
- jaksan toki
odottaa. Hyvää kannattaa aina. Odotus palkitaan :)
- palstan lukija (m)
Kaikilla on omat ongelmat elämässämme ja ristimme kannettavana. Mukavaa kuulla että asiat järjestyvät parhain päin.
Kannattaa kuitenkon muistaa että kenties se toinen ihminen haluaisi olla tukena sinulle. Ystävälliset ja mukavat ihmiset auttavat mielellään.
Toivon että teille tulee ihana yhteinen kesä ja että ei ole liian myöhäistä teidän
yhteiselle rakkaustarinalle.
Kaunista kevättalven päivää ja tsemppiä ongelmien ratkaisuun. :) - Vapaampi mistä
jollei ihmissuhteista ole kyse?
- Hämmentynyt n
Voi kun mies jota ajattelen ottaisi yhteyttä edes kesäkuussa...
- vapaa olen
Ottasin heti yhteyttä josvaan tietäsin, kuka nainen on siellä hämmentynyt.
- 08- alueelle menee
vapaa olen kirjoitti:
Ottasin heti yhteyttä josvaan tietäsin, kuka nainen on siellä hämmentynyt.
Hämmentyneitä naisia on täällä varmaan sata. Itse liityn joukkoon kurjaan. Voi, kun olisit hän.
- __ _ _ _ ___________
Hienoa jos aiot lähestyä häntä edes sitte kesäkuussa, mutta samaa ihmettelen kuin muutkin, että mikset jo aikaisemmin?! Varmasti jos sinusta välittää, haluaa olla tukenasi jo nyt vai häpeätkö jotenkin liikaa tämän hetkistä elämäntilannettasi? Mitä ne ongelmat sitten ovatkaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713