Tässä hieman tietoa tulevasta lisäosasta.
Kuvaus:
Uudet seikkailut odottavat simejäsi rantaparatiisin aurinkoisilla hiekoilla ja kimaltavissa vesissä! Tarjolla on trooppisten saarten tutkimista ja viiden tähden majoituspaikkoja. Simisi voivat lähteä unohtumattomalle matkalle tai asettua jopa asumaan tähän uuteen utopiaan. Merenkävijäsimit voivat astua muunneltaviin venetaloihin ja purjehtia saarelta toiselle! Jos simisi uivat mieluummin kuin keikkuvat veneessä, he voivat lähteä syvänmerensukellukselle. Ehkä he löytävät uponneen aarteen tai ystävystyvät merenneidon kanssa! The Sims -pelin PC-version ennennäkemättömien ominaisuuksien ja mahdollisuuksien avulla simisi voivat ottaa kaiken irti omasta paratiisisaarestaan.
OMINAISUUDET
Saariseikkailut paratiisissa odottavat simejäsi! Oli kyseessä sitten saarien tutkiminen muunneltavilla venetaloilla tai viiden tähden lomakohteessa yöpyminen, simisi ihastuvat varmasti huolettomaan elämänmenoon. Merenkävijäsimit voivat purjehtia saarelta toiselle, sukeltaa mereen etsimään uponnutta aarretta ja vaikkapa ystävystyä merenneidon kanssa! The Sims -pelin PC-version ennennäkemättömien ominaisuuksien ja mahdollisuuksien avulla simisi voivat ottaa kaiken irti omasta paratiisisaarestaan.
Tässä vielä linkki, jos haluat katsella kuvia ja lukea lisää The Sims 3 Paratiisisaari lisäosasta.
http://thesims.com/fi_FI/the-sims-3-island-paradise
TS 3 Paratiisisaari
36
1411
Vastaukset
- HereYouGo
Vähän tarkempaa tietoo: http://simsvip.com/2013/03/13/island-paradise-factsheet/
- ParadiseIsland
Julkaisu 25. kesäkuuta
http://www.youtube.com/watch?v=ooi3TuWyXPU- ParadiseIsland
Julkaisu siis 28. kesäkuuta
- AlSimhara
On jo ennakkotilattu. Saa nähdä vastaako odotuksia. :)
- jokuk
äärght!!!voiko joku kertoo niistä merenneidoista lisä tietoo mistä löydän. ja voiko hait syödä simejä??
- Simfani
jossai lukee et haita kannattaa varoa, mut en tiiä voiko ne syödä simei. Ja merenneidoista on tosi vähän tietoo mut simvipis sanottii et simit voi muuttua merenneidoiks.
- jokuk
okei kiitti!Ja samoin mun kaverilta kiitokset! XD
- AlSimhara
Hai voi hyökätä simin kimppuun ja jos simi häviää, niin hän kuolee. Se on yksi uusi kuolinmuoto.
http://www.youtube.com/watch?v=GZDZEij7h4Q
(3.09) - jokuk
oke
- AlSimhara
Ja riski hain hyökkäykseen kasvaa, jos simillä on lihaa tavaraluettelossaan. ;-)
- Ihmetteliä
Mistä voi löytää merenneidon?
No, pelihän julkaistaan vasta Torstaina mutta olettaisin että simi voi tutustua merenneitoon sukellusretkillä. Niinhän se lukee peliesittelyssäkin, että sukeltaessa simi voi löytää aarteita tai jopa ystävystyä merenneidon kanssa. :)
- hukassa merellä
pystyykö tos paratiisi saares tekee/ostaa sellasen veneen joka näyttäää talolta ja sillä voi ajaa siellä merellä ja etsiä uusia saaria vaikka ei olisi tota saaren selviytymis pakettia jonka saa kun ennakkotilaa ton pelin originistä ja mitä se saaren selviytymispaketti sisältää. Ja jos ostan ton pelin esim. prismasta niin onko se limited edition ja onko siinä toi saaren selviytymis paketti. oon vähä hukas
- Sims-fani
Ostin tuon lisäosan tänään ja täytyy kyllä sanoa,että se on paras sims 3 lisäosa!
- Meritähti00
Ostettu, pelattu, ihastuttu
- kertokaas! ;)
miten voi muuttua merenneidoksi?
- Nakita
pyytämällä merenneidolta levää "kysy kalan osista" tai ostamalla onnellisuuspisteillä :D
- the sims pelaaja
Moikkelis moi! te jotka ootte hankinnut The sims 3 paratiisisaaren, kertokaas siitä vähän. ;D
- Simsalottelia
Tilasin vasta tuon kyseisen simssin lisäosan .. en viel tiedä tota´että miten se sim voi voittaa hain tappelussa? Onnella vai pitääkö olla joku tietty luonne vai onko se sit kunnonnosta kiinni ? Ja kertokaa lisää tuosta liikkuvien talojen jutuista ^^ '
http://simsvip.com/game-guides/sims-3-island-paradise/
Haitappelussa hyvä kunto kannattaa. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ZsZSRFHpdhM- Tyypillistä Minua!
Ei voi muuttuu merenneidoksi, jos on raskaana :D ! Ite vietin koko 'äiteysloman' etsiskellessä jotain, jonka avulla voisin syödä levän! Ja tuli oikeesti aivan hiki päähän ja hermot siinä meni :D Älkää tuhlatko äiteyslomaanne simssis etsiessänne tähän asiaan neuvoo, voitte lukee sen katos suoraan tästä :D!!
- Yyyh!
mulla lisäosa ei toimi!! :,,((
Kannattaisi selittää tarkemmin. Pelkästään tuon perusteella on mahdotonta auttaa.
- Jniiii
Eikö täs iha normiversios voi ostaa toisen kodin? Esim jos oot vaiks sunset valleyssa ni eks sä voi ostaa ittelles "ns" Mökin? Eli voi olla kaks kotii?(:
- Juu...
Kyllä voi.
- candy sims
Mistä saa halvimmalla paratiisisaaren?
- karoVaan
Mulla alko lagimaan kaikki kun asensin paratiisisaaren. Siinä meni rahat vaan hukkaan. :/
Joko koneesi ei ole tarpeeksi tehokas (esim. liian vähän RAM muistia, huono näyttis, ym.) tai sitten pelissäsi on esim. vanhentuneita modeja tai ladattuja tai kyseessä voi olla jokin muu syy. Ei siis välttämättä johdu pelistä. Itselläni on kaikki lisäosat ja kamapaketit (Katy Perry hirvitystä lukuunottamatta) ilman ongelmia pelissä. ;)
- Jotain tietoo sentää
sain merenneidon levän avulla!laittakaa se levä tavaraluettelosta eka päydälle painatte sitä `" syö" se maksaa paljon minulla yli 30 000 onnellisuuspistettä.
Itse asiassa se maksaa 25 000 onnellisuuspistettä ja sen voi syödä suoraan tavaraluettelosta ihan kuten minkä tahansa muunkin hedelmän, vihanneksen, jne. :)
- Hmmmmm
Minultakin tämä kyseinen lisäosa löytyy, ja kysymys olis jollekkin viisaammalle: Voiko sim enää millään keinolla muuttua takaisin "normaaliksi" kun on merenneito?
- simmaaja
Hmmmmm kirjoitti:
Minultakin tämä kyseinen lisäosa löytyy, ja kysymys olis jollekkin viisaammalle: Voiko sim enää millään keinolla muuttua takaisin "normaaliksi" kun on merenneito?
Siihen on kaksi tapaa. Et mene Simillä 4 päivään mereen. Sen sijaan voit uida esim. uima-altaassa ihan normaalisti tai vaikka kylpeä kylpyammeessa. Toinen tapa oli joku lääke minkä pystyy tekemään itse tai ostamaan kaupasta. Lääkkeen nimeä en muista.
- apuaa3
Mulla toi kokoajan pysähtelee. Mitä pitäs tehdä ettei paratiisisaari pysähtele?
- Paratiisisaari
Minäkin ostin tuon Sims 3 Paratiisisaaren, mutta minulla se ei toimi.
Pelin alkuvalikko tulee näkyviin, mutta sen jälkeen kone sanoo, että levyä ei löydy ja kokeile uudelleen, vaikka levy oikeesti on. Sitten kun kokeilen uudelleen se sanoo samaa ja levykin on koneessa. Mitä mun pitäs tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760