TS 3 Paratiisisaari

Innokas88

Tässä hieman tietoa tulevasta lisäosasta.

Kuvaus:
Uudet seikkailut odottavat simejäsi rantaparatiisin aurinkoisilla hiekoilla ja kimaltavissa vesissä! Tarjolla on trooppisten saarten tutkimista ja viiden tähden majoituspaikkoja. Simisi voivat lähteä unohtumattomalle matkalle tai asettua jopa asumaan tähän uuteen utopiaan. Merenkävijäsimit voivat astua muunneltaviin venetaloihin ja purjehtia saarelta toiselle! Jos simisi uivat mieluummin kuin keikkuvat veneessä, he voivat lähteä syvänmerensukellukselle. Ehkä he löytävät uponneen aarteen tai ystävystyvät merenneidon kanssa! The Sims -pelin PC-version ennennäkemättömien ominaisuuksien ja mahdollisuuksien avulla simisi voivat ottaa kaiken irti omasta paratiisisaarestaan.

OMINAISUUDET
Saariseikkailut paratiisissa odottavat simejäsi! Oli kyseessä sitten saarien tutkiminen muunneltavilla venetaloilla tai viiden tähden lomakohteessa yöpyminen, simisi ihastuvat varmasti huolettomaan elämänmenoon. Merenkävijäsimit voivat purjehtia saarelta toiselle, sukeltaa mereen etsimään uponnutta aarretta ja vaikkapa ystävystyä merenneidon kanssa! The Sims -pelin PC-version ennennäkemättömien ominaisuuksien ja mahdollisuuksien avulla simisi voivat ottaa kaiken irti omasta paratiisisaarestaan.

Tässä vielä linkki, jos haluat katsella kuvia ja lukea lisää The Sims 3 Paratiisisaari lisäosasta.
http://thesims.com/fi_FI/the-sims-3-island-paradise

36

1411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HereYouGo
    • ParadiseIsland
      • ParadiseIsland

Julkaisu siis 28. kesäkuuta

• AlSimhara

On jo ennakkotilattu. Saa nähdä vastaako odotuksia. :)

• jokuk

äärght!!!voiko joku kertoo niistä merenneidoista lisä tietoo mistä löydän. ja voiko hait syödä simejä??

• Simfani

jossai lukee et haita kannattaa varoa, mut en tiiä voiko ne syödä simei. Ja merenneidoista on tosi vähän tietoo mut simvipis sanottii et simit voi muuttua merenneidoiks.

• jokuk

okei kiitti!Ja samoin mun kaverilta kiitokset! XD

• AlSimhara
    • jokuk

oke

• AlSimhara

Ja riski hain hyökkäykseen kasvaa, jos simillä on lihaa tavaraluettelossaan. ;-)

• Ihmetteliä

Mistä voi löytää merenneidon?

• No, pelihän julkaistaan vasta Torstaina mutta olettaisin että simi voi tutustua merenneitoon sukellusretkillä. Niinhän se lukee peliesittelyssäkin, että sukeltaessa simi voi löytää aarteita tai jopa ystävystyä merenneidon kanssa. :)

• hukassa merellä

pystyykö tos paratiisi saares tekee/ostaa sellasen veneen joka näyttäää talolta ja sillä voi ajaa siellä merellä ja etsiä uusia saaria vaikka ei olisi tota saaren selviytymis pakettia jonka saa kun ennakkotilaa ton pelin originistä ja mitä se saaren selviytymispaketti sisältää. Ja jos ostan ton pelin esim. prismasta niin onko se limited edition ja onko siinä toi saaren selviytymis paketti. oon vähä hukas

• Sims-fani

Ostin tuon lisäosan tänään ja täytyy kyllä sanoa,että se on paras sims 3 lisäosa!

• Meritähti00

Ostettu, pelattu, ihastuttu

• kertokaas! ;)

miten voi muuttua merenneidoksi?

• Nakita

pyytämällä merenneidolta levää "kysy kalan osista" tai ostamalla onnellisuuspisteillä :D

• the sims pelaaja

Moikkelis moi! te jotka ootte hankinnut The sims 3 paratiisisaaren, kertokaas siitä vähän. ;D

• Simsalottelia

Tilasin vasta tuon kyseisen simssin lisäosan .. en viel tiedä tota´että miten se sim voi voittaa hain tappelussa? Onnella vai pitääkö olla joku tietty luonne vai onko se sit kunnonnosta kiinni ? Ja kertokaa lisää tuosta liikkuvien talojen jutuista ^^ '

• Tyypillistä Minua!

Ei voi muuttuu merenneidoksi, jos on raskaana :D ! Ite vietin koko 'äiteysloman' etsiskellessä jotain, jonka avulla voisin syödä levän! Ja tuli oikeesti aivan hiki päähän ja hermot siinä meni :D Älkää tuhlatko äiteyslomaanne simssis etsiessänne tähän asiaan neuvoo, voitte lukee sen katos suoraan tästä :D!!

• Yyyh!

mulla lisäosa ei toimi!! :,,((

• Kannattaisi selittää tarkemmin. Pelkästään tuon perusteella on mahdotonta auttaa.

• Jniiii

Eikö täs iha normiversios voi ostaa toisen kodin? Esim jos oot vaiks sunset valleyssa ni eks sä voi ostaa ittelles "ns" Mökin? Eli voi olla kaks kotii?(:

• Juu...

Kyllä voi.

• candy sims

Mistä saa halvimmalla paratiisisaaren?

• karoVaan

Mulla alko lagimaan kaikki kun asensin paratiisisaaren. Siinä meni rahat vaan hukkaan. :/

• Joko koneesi ei ole tarpeeksi tehokas (esim. liian vähän RAM muistia, huono näyttis, ym.) tai sitten pelissäsi on esim. vanhentuneita modeja tai ladattuja tai kyseessä voi olla jokin muu syy. Ei siis välttämättä johdu pelistä. Itselläni on kaikki lisäosat ja kamapaketit (Katy Perry hirvitystä lukuunottamatta) ilman ongelmia pelissä. ;)

• Jotain tietoo sentää

sain merenneidon levän avulla!laittakaa se levä tavaraluettelosta eka päydälle painatte sitä `" syö" se maksaa paljon minulla yli 30 000 onnellisuuspistettä.

• Itse asiassa se maksaa 25 000 onnellisuuspistettä ja sen voi syödä suoraan tavaraluettelosta ihan kuten minkä tahansa muunkin hedelmän, vihanneksen, jne. :)

• Hmmmmm

Minultakin tämä kyseinen lisäosa löytyy, ja kysymys olis jollekkin viisaammalle: Voiko sim enää millään keinolla muuttua takaisin "normaaliksi" kun on merenneito?

• simmaaja
        Hmmmmm kirjoitti:

Minultakin tämä kyseinen lisäosa löytyy, ja kysymys olis jollekkin viisaammalle: Voiko sim enää millään keinolla muuttua takaisin "normaaliksi" kun on merenneito?

Siihen on kaksi tapaa. Et mene Simillä 4 päivään mereen. Sen sijaan voit uida esim. uima-altaassa ihan normaalisti tai vaikka kylpeä kylpyammeessa. Toinen tapa oli joku lääke minkä pystyy tekemään itse tai ostamaan kaupasta. Lääkkeen nimeä en muista.

• apuaa3

Mulla toi kokoajan pysähtelee. Mitä pitäs tehdä ettei paratiisisaari pysähtele?

• Paratiisisaari

Minäkin ostin tuon Sims 3 Paratiisisaaren, mutta minulla se ei toimi.
      Pelin alkuvalikko tulee näkyviin, mutta sen jälkeen kone sanoo, että levyä ei löydy ja kokeile uudelleen, vaikka levy oikeesti on. Sitten kun kokeilen uudelleen se sanoo samaa ja levykin on koneessa. Mitä mun pitäs tehdä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe