Miten voi olla vaikeaa saada itsensä tajuamaan..

i_mean

Miten voi olla niin vaikeaa myöntää/uskoa/tajuta, että toinen ihminen ei ole kiinnostunut/ihastunut suhun?(mutta itse olet häneen)
miten voi olla niin vaikeaa päästää ihastuksesta irti? sitä kai se on.
Itsellä pää yrittää väkisinkin elättää jotenkin toiveita henkilöä kohtaan ja keksiä kaiken maailman mahdollisuuksia, vaikka kuinka yritän laittaa hanttiin ja sada itseäni tajumaan, että toista ei vain kiinnosta. Se ei oikeasti pitäisi olla edes vaikeaa tajuta. Välillä tuntuu, et mä en saa millään itseäni sitä todella tajuamaan.

16

1322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirous töissä

Kärsin itse samasta. Olen tullut siihen tulokseen, että ihastuksesta pääsen yli vaan kysymällä mieheltä suoraan, haluaisko se tavata. Epäilen, että saan tylyt pakit mutta sitten ei tarvisi enää kärvistellä ja jossitella ja yrittää tulkita joka ikistä elettä.

• töissä ihastunut

Ei se ihastuminen lopu siihen että saa pakit, ihastuminen loppuu vasta sitten kun itse ihastuu johonkin toiseen tai ehkä silloinkin kun ihastumisen kohde on parisuhteessa jonkun toisen kanssa.

• Kirous töissä
        töissä ihastunut kirjoitti:

Ei se ihastuminen lopu siihen että saa pakit, ihastuminen loppuu vasta sitten kun itse ihastuu johonkin toiseen tai ehkä silloinkin kun ihastumisen kohde on parisuhteessa jonkun toisen kanssa.

Ei varmaan ne omat tunteet hetkessä katoa mutta kyllä ne reilut pakit poistaa ne vaaleanpunaiset lasit päästä. Ei tarvitse enää kuvitella mitään vaan tietää, että oli turha veto.

• vatkaaja
        Kirous töissä kirjoitti:

Ei varmaan ne omat tunteet hetkessä katoa mutta kyllä ne reilut pakit poistaa ne vaaleanpunaiset lasit päästä. Ei tarvitse enää kuvitella mitään vaan tietää, että oli turha veto.

Olen ihmetellyt sitä, kuinka naisten ja miesten kesken on hankalaa pysyttää välit kaverillisina. Itse olen suhteessa miehen kanssa ja mieskin on uskollinen. Mieheni tietää toisten miesten seksuaalisista ajatuksista, koska olen kertonut niistä. Hänellä on seksuaalisia kuvitelmia muista naisista, mutta ei se meidän suhteessa ole ollut ongelma. Kun on sitoutunut toiseen, niin tietää, että nämä kuvitelmat on vain eräänlaisia ajatuksen tasolla olevia hetken heilahduksia.
        Olen pukeutunut aina sillä tavalla, kuin miellyttää. Se näyttää olevan joillekin miehille ongelma. Ei omalle ukolle. Ei hän kannusta minua pukeutumaan paljastavasti. En tee niin. Tarkoitan, että jos olisin opettaja, kai minun kuuluisi pukeutua polven alapuolelle ulottuvaan hameeseen, paksusankaisiin laseihin tms. Jotkut miehet on jotenkin sairaita tai vanhanaikaisia, kun kuvittelevat ihan selkeästi päässään olemattomia vihjauksia naisen taholta jos pukeutuminen on vapaamielistä tai nainen on muutenkin kaverillinen ja avoin heitä kohtaan.

Yksi tyyppi oli eräissä tilanteissa jo kauemmin ilmeisesti uskonut omiin kuvitelmiinsa ja kertoi olevansa tukalassa tilanteessa vuokseni. En ole tehnyt mitään muuta kuin ollut oma itseni. Pyrin kohtelemaan kaikkia samalla lailla. En näe eroa siinä, onko mies tai nainen. En hänenkään kohdalla tiennyt enkä halunnut tietää mitään henkilökohtaista asioistaan. Enkä kysellyt tai viitannut kiinnostuksestani hänen yksityiasioitaan kohtaan. Kun ei kiinnostanut. Hän tulkitsi ilmeisesti loukkaavana sen, kun en kysellyt naisista tai muustakaan. Keskustelut koskivat erästä muuta globaalia aihetta. Hän oli tietoinen (ilmeisesti kateellinen) miehestäni. Kerroin omista kokemuksistani mieheeni liittyen ja joskus vaikeuksista, joita oli ilmennyt parisuhteessani.

Olin ihan kananlihalla ja kauhistunut, kun tämä mies ilmoitti, ilmeisesti katsoi asiakseen syyyllistää minua, koska oli joutunut painiskelemaan omien mielihalujensa kourissa ja muka pelästynyt. Millaisia mahdollisuuksia on olla suhteessa niin, että ei tule väärinkäsitystä? Oma mies on koulutettu ja huippuälykäs. Hän osaa ilmeisesti eritellä ja analysoida asioita ja tunteitaan ns. rakentavasti ja terveellä pohjalla. Hänelle kerroin kokemuksesta ja hän oli huvittunut. Oli täysin samaa mieltä siitä, että ulkoinen olemus vaikuttaa joidenkin kohdalla siihen, miten sinut otetaan ihmisenä huomioon.

Jätän kaikenlaiset juttelut väliin miesten kanssa. Tarkoitan sellaisia miehiä, joilla epäilen olevan vähänkään nupissaan viirausta tai ilmenee vähäisinkin "merkki" epävarmuudesta, sairaalloisesta sellaisesta.

Vaistosin jotain outoa, mutta en viitsinyt kiinnittää huomiota moiseen. Uskoin vain, että tämäkin, seurusteleva mies, olisi järjissään ja aidosti kiinnostunut siitä, mistä puhutaan.

Inhottaa tämä mies ja en ole siitä iloinen. Hänen tapaaminen on kiusallista minun kannalta ja tekisi mieli heittää joku "törkyläppä" ns. neuvona siitä, millaisena näkee naiset vastaisuudessa ja opettelisi kunnioittamaan ensin itseään ja muita.

Osaan ottaa huumorilla miesten taholta tulevan flirtin ja pienen naljailunkin. Tuo mies oli vaan jotenkin enemmän vastenmielinen seksuaalisesti, koko ajan. Pidin häntä kaverina tai puhekumppanina.

Saan mieheltäni tervettä ihailua, johon olemme tottuneet kumpikin. Hänen kanssaan olisi mielellään moni muukin sängyssä ja viihtyisi muutenkin. Hän saa puolestani olla kenen kanssa tahtoo, kun ensiksi ilmoittaa rehellisesti haluistaan muita kohtaan ja aikomuksestaan olla muiden lakanoissa. Jos ilmoittaa, toivotaan niin.

• ihmettelenvainsua

mistä sinä sen tiedät että ihastuksesi ei ole sinusta kiinnostunut..

olen nainen.

• 123+456

Naiset nyt tykkää pelleillä ja leikkiä miehen kustannuksella. Koin itseni totaali-idiootiksi kun menin ihastumaan naiseen. Hän ei ollutkaan minuun vaikka kaikki merkit niin antoivat ymmärtää. Kaamean tylyä kohtelua sain, aivan tarpeettoman typerää. Tää nainen saa minun halveksuntani ja vihani lopuksi iäkseen. Niin kamalasti meni minulle tekemään.

• olet tyhmä

eli nainen lirkutteli sinulle mutta sinä hölmö kuvittelit että nainen on sun :D

• vtun tyhjäpää...
        olet tyhmä kirjoitti:

eli nainen lirkutteli sinulle mutta sinä hölmö kuvittelit että nainen on sun :D

Vitun idioottihutsu, joskus sattuu sullekin tosi ilkeesti!

• sekava alotus

Naiset tykkää pelleillä naistenkin kustannuksella. Voi kai sitä ihmetellä, niin kauan kun itse haluaa.

• mistasitatietaa

Mistäs tiedät onko kiinnostunut, onko sanonut suoraan?

• Levoton tyttö

Minulla aivan sama ongelma :(

Järki (muka!) yrittää keksiä erilaisia selityksiä sille, että ihastus tykkää minusta, vaikka käyttäytyy aivan päinvastoin. Aina välillä lannistun, mutta sitten joku piru mun päässä vääntää asiat siten, että "jos se vaikka tämän ja tämän asian takia sanoo noin..". Miksi ei voi vain uskoa kerrasta ja lopettaa tämä itsekidutus, ylianalysointi ja haaveilu.

• miesvastaa

Iha vaa tällasena vinkkinä teille naisille: älkää painostako miestä heti liikaa vaa alottakaa rauhassa ja kysykää vaikka lasilliselle tai jotai muuta vastaavaa....toimii satavarmasti paremmi miehiin ku spontaanit rakkauden tunnustukset.

• tossuja painostetaan

kyllä me painostetaan, samalla estetään muiden pillujen metsästys ja kun kortit on pöydässä, on helpompaa, samalla testataan onko mies tossu vai mies

• Kysykää suoraan

Eihän sitä voi arvata mistään.

Esimerkiksi henkilöhän voi olla HIEMAN kiinnostunut mutta ei riittävästi tai antaa ihan oikeasti kiinnostuksen merkkejä mutta on varattu.

Minulle on käynyt näin kerran ja henkilökohtaisesti olin tulla hulluksi kun ajattelin että olin vain kuvitellut kaiken, mutta ennusmerkit olivat selvät, hän oli kiinnostunut.

Mutta hän oli välillä varattu ja todennäköisesti mokasin koska kiinnostusta ei ollut riittävästi.

Ei siis ole selkeää "kyllä on kiinnostunut ja yhtä ihastunut kuin mä!" tai "ei ole ihastunut todellakaan, ihan täyttä päiväunta" yleensä olemassa.

Vastaus on aina jossain välimaastossa joskus jopa niin että toinen käyttäytyy ihan normaalisti sekä jopa välinpitämättömästi kuitenkin ollen ystävällinen toisinaan joka saa ajatukset liitämään.

Ei se asia selvene ellei ihminen itse sitä selvitä. Pelkällä edestakaisella arvailulla saa vain huonoa mieltä aikaiseksi ja epävarmuutta.

• tajuu sen ku tutustu

kun saa pakit siitä se alkaa tai kun toteaa että toinen onkin täys dorka

• Jaa...

Entäs,jos toinen haluaa sinun kanssasi seksiä,mutta ei tiedä onko valmis sen enempään. Sitoutumiskammoinen mies näyttää mun kohdalle osuneen keneen olen ihastunut. Mies on kyllä mukava ja komea,mutta siitä ei koskaan mitään vakavaa tulisi. Minä yleensä hänelle viestiä laitan ja kovasti olisi innokas näkemään minut toisen kerran. Ensimmäisellä kerralla ei kauaa ehditty rupatella,kun olin miehen paikkakunnalla käymässä ja 3 tunnin ajomatka olisi toisten luo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe