Ensin kermakakkuhäät, oikein suurelliset, ja pian toinen ääni kellossa:
TOUGH: "Muutaman viikon päästä erosta mies asui jo toisen naisen kanssa"
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288550193540.html
ERO, oletko kokenut? Kerro siitä!
38
155
Vastaukset
- mimmimummi*
Eikös se foorumi olisi juuri oikea paikka vatvoa sitä asiaa...kun on kehoitettu.
Tämä on ehkä huonompi paikka alkaa kertomuksille enää.- kaikkea on
Eiköhän kaikilla ole myös oma allakka, keittokirja ja CD-soitin tai radio.
- mimmimummi*
kaikkea on kirjoitti:
Eiköhän kaikilla ole myös oma allakka, keittokirja ja CD-soitin tai radio.
Onkohan tässä nyt haettu taas asiaa...asian vierestä. Tuossa linkissä kehoitettiin kertomaan oma tarinansa sinne... ja kyseiselle tarinalle oli jo annettu keskuselu mahdollisuus kommentteineen...
Raskainta oli vilkuttaa.
Vaiva parani sitten Kortisonilla, suoraan olka-lihakseen.
Jäi äiti itkemään...mä vielä kuolevan tuon jätkän nään...
Vaan tässä sitä vaan ollaan ja elellään.
Äiti ei enää, eikä isikään enää nilkuta.
H.- meeriamanda
Suhteet ja siitä Avoero http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5189
löytyy myös mummu ja pappasivuja, lapseslapsilla tahi ilman.- ---------------
ja onnittelujakin voisi jatkaa tuonne
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8965996#comment-0 "meramba"
Caramba! oikein.
Aletaan me sit kertoa, jos alamme harkita eroa.
Kerrotaan jo eka aavistuksistamme, jooko? :)
Vaikkapa:
Kahvimukin pinnalla oleva kuohu ei enää tullut minua kohti...jotain tulee muuttumaan...
H.- meeriamanda
--------------- kirjoitti:
ja onnittelujakin voisi jatkaa tuonne
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8965996#comment-0Oletko sokea, palstalla on UUSI onnitteluketju, haudattuja emme harrasta edes nimppareissa :))))
- ---------------
meeriamanda kirjoitti:
Oletko sokea, palstalla on UUSI onnitteluketju, haudattuja emme harrasta edes nimppareissa :))))
Kyllä yhteen kertaan kaluttu nimipäivät saa riittää.
Aina täällä jauhetaan, et tästä on jo kirjoitettu.
Toimikaa niin, kun vaaditte toistenkin toimivan, sinä ja hunksi. - miksi näin?
hunksz kirjoitti:
"meramba"
Caramba! oikein.
Vaikkapa:
Kahvimukin pinnalla oleva kuohu ei enää tullut minua kohti...jotain tulee muuttumaan...
H.Olisi ilon päivä huomata sinun suhtautuvan samalla tavalla kaikkiin. Muita moitit toistosta, samanlaisten aloitusten kirjoittamisesta etc.
- samat säännöt
--------------- kirjoitti:
Kyllä yhteen kertaan kaluttu nimipäivät saa riittää.
Aina täällä jauhetaan, et tästä on jo kirjoitettu.
Toimikaa niin, kun vaaditte toistenkin toimivan, sinä ja hunksi.näin on, nää pomot toimivat toisin kuin muita ohjeistavat.
- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"meramba"
Caramba! oikein.
Vaikkapa:
H.Justiinsahan on vaikenemassa tuo ikiketju kun rakkautta ei oo tjs... niinkauan kun olen täällä kirjoitellut on tuo jättäminen kautta pettäminen nambo1, kun asiaa hiukan lueskelee onkin jo yli 4v erosta...tai...ystävättären puolesta huolissaan olevaa...tai..
Ei löydy ketään, ja pirtistä poistutaan kauppareisulle...voi..voi kun kotoo ei tulla hakemaan, tai se maksais jonkun euron...
Ei oo todellista 60 elämää, kukaan ei tuota saa minua uskomaan. Rajataan nyt heti pois sairauksista johtuvat estot. Liikkumaan pystyvistä ihmisistä on kyse.
Sovittu..aletaan.. mut ei pitkästytä...mäkin " vasta " PÄÄSIN kihloihin 23v sisäänajon jälkeen...notta on se silti varasuunnitelma oltava, pidetään toi :)) - meeriamanda
samat säännöt kirjoitti:
näin on, nää pomot toimivat toisin kuin muita ohjeistavat.
La.la...laa..lalla..laa haittaxse :D ?
- samat säännöt
meeriamanda kirjoitti:
La.la...laa..lalla..laa haittaxse :D ?
Kyllä se haittaa, se ei ole oikeudenmukaista, mutta ei kai teiltä voi sellaista vaatia.
- voivoi....
meeriamanda kirjoitti:
Justiinsahan on vaikenemassa tuo ikiketju kun rakkautta ei oo tjs... niinkauan kun olen täällä kirjoitellut on tuo jättäminen kautta pettäminen nambo1, kun asiaa hiukan lueskelee onkin jo yli 4v erosta...tai...ystävättären puolesta huolissaan olevaa...tai..
Ei löydy ketään, ja pirtistä poistutaan kauppareisulle...voi..voi kun kotoo ei tulla hakemaan, tai se maksais jonkun euron...
Ei oo todellista 60 elämää, kukaan ei tuota saa minua uskomaan. Rajataan nyt heti pois sairauksista johtuvat estot. Liikkumaan pystyvistä ihmisistä on kyse.
Sovittu..aletaan.. mut ei pitkästytä...mäkin " vasta " PÄÄSIN kihloihin 23v sisäänajon jälkeen...notta on se silti varasuunnitelma oltava, pidetään toi :))sitä vaan ... ettei kovin kaksinen tarvitse itse olla moittiakseen muita ....
miksi näin? kirjoitti:
Olisi ilon päivä huomata sinun suhtautuvan samalla tavalla kaikkiin. Muita moitit toistosta, samanlaisten aloitusten kirjoittamisesta etc.
"miksi näin?"
Luultavasti, aika varmastikin se on synnynnäinen ominaisuus minullakin, kuten muillakin.
Tuo ominaisuus synnyttää ajattelua ja keskustelua.
Muutenhan olisimme kuin Kala-lauma, aina kääntyisimme samaan suuntaan.
Ei yhtään omia, erityisiä kavereita.
Ole minustakin iloinen, pidänhän sinutkin virkeänä.
Ajattele, että minä olen ihan kiva mies, ehkä komeakin, joka vain ajattelee eri-lailla.
H.- miksi näin
hunksz kirjoitti:
"miksi näin?"
Luultavasti, aika varmastikin se on synnynnäinen ominaisuus minullakin, kuten muillakin.
Tuo ominaisuus synnyttää ajattelua ja keskustelua.
Muutenhan olisimme kuin Kala-lauma, aina kääntyisimme samaan suuntaan.
Ei yhtään omia, erityisiä kavereita.
Ole minustakin iloinen, pidänhän sinutkin virkeänä.
Ajattele, että minä olen ihan kiva mies, ehkä komeakin, joka vain ajattelee eri-lailla.
H.Et ymmärtänyt enpä yllättynyt.
- meeriamanda
samat säännöt kirjoitti:
Kyllä se haittaa, se ei ole oikeudenmukaista, mutta ei kai teiltä voi sellaista vaatia.
Kuinksa se meneekään et...ei oikeutta maassa saa ken ei itse sitä hanki...
Turhaa lätinää puolin ja toisin, lopetetaan ennenkuin riidaksi ratkeaa :)) miksi näin kirjoitti:
Et ymmärtänyt enpä yllättynyt.
"miksi näin"
Ei rakkaus ole minullekaan vieras tunne.
Ikä vaan on opettanut suhtautumaan siihen valikoiden.
H.- miksi näin?
hunksz kirjoitti:
"miksi näin"
Ei rakkaus ole minullekaan vieras tunne.
Ikä vaan on opettanut suhtautumaan siihen valikoiden.
H.Sun on turha vastata kun et tajua mistä on kysymys.
miksi näin? kirjoitti:
Sun on turha vastata kun et tajua mistä on kysymys.
No niin, tämä sitten tästä, turhaa mättämättä, hyvää kevättä.
H.- tosi asiassa
Moni on luovuttanut jo aloitusten teosta, varmaankin itse tiedät hyvin syyn. Miksi hakattaisiin päätä seinään ja yritettäisiin aina uudelleen kun iskuryhmä tulee kuitenkin heti avauksen alkuun, tyrmää ja mitätöi aloituksen. Ymmärtääkseni iskuryhmän tarkoitus on hallita tätä palstaa niin että aiheet ja kirjoittajat ovat vain heidän mieleisiään.
Täällä on ihmisiä monista eri elämäntilanteista, toiset tykkää musaketjuista ja toiset ei, siksi avaustenkin pitää olla elämän eri alueilta.
Joskus katselen vanhaa emo-levyäni.
Siinä se nyt irto-naisena makaa, pölykin sen jo peittää.
Se palveli hyvin, kunnes tuli liian vanhaksi.
Se on vielä ihan toimiva, mutta ei sitä kukaan enää halua.
Vaikka laskin sen viidenkympin arvoiseksi vain.
Nyt uusi koneeni vilkuttaa minulle silmää.
Tehokkaanpana.
H.- tai mist mä tiedän
Kyl vanha emolevy vanhan muijan voittaa :DDDD
Olipa kerran........ja sitten tuli se synkkä ja myrskyinen yö........ja siitä päästtinkin siihen että he elivät elämänsä loppuun asti eri kaupungeissa.
"tulisilla"
"Kauas katsoin, sinusta unelmoiden,
kunnes kerran, ymmärsin ajatuksen.
Kenties kerran, unelmat kohdata saavat,
kenties kerran, olet vain unelmain"
Kenpä tietäis sen..laulavat nuoremmatkin.
H.hunksz kirjoitti:
"tulisilla"
"Kauas katsoin, sinusta unelmoiden,
kunnes kerran, ymmärsin ajatuksen.
Kenties kerran, unelmat kohdata saavat,
kenties kerran, olet vain unelmain"
Kenpä tietäis sen..laulavat nuoremmatkin.
H.hunksi
Nyt olen niin otettu...
Missähän kohtaa se piikki onkaan, jään miettimään :)- tai mist mä tiedän
tulisilla kirjoitti:
hunksi
Nyt olen niin otettu...
Missähän kohtaa se piikki onkaan, jään miettimään :)Mä käsitin niin että hän kirjotti sun kokemastasi eikä sulle henk.koht.
tai mist mä tiedän kirjoitti:
Mä käsitin niin että hän kirjotti sun kokemastasi eikä sulle henk.koht.
Väliäkös tuollakaan sitten on...
Hunksista nyt ei aina ota selvää :)
- maailmassamontaon
Miksihän ihmeessä Aloitus on pyydetty poistoon, muuhun pääsiäishauskaan en ota kantaa. Kukin kyvyillään ja tavoillaan, kuin aina.
- -sovinnolla-
Niin, mistähän oli oikein se aloitus? Onko täällä vanha pariskunta riitelemässä eronsa jälkeen vai miten on?
Olisitte riitelemättä edes pyhäpäivänä. Ei tuollaisella torailulla saa uusia keskustelijoita palstoille ja nekin uusimmat jotka ovat täällä vielä lukuvaiheessa eivät kehtaa tehdä uusia aloituksia.
Onko syy kankkusessa tai vaikka siinä kuuluisassa iloliemessä, se kun tahtoo saada aina riitelyä aikaseksi?- sopusijaaantaa
Siis, sori, aloitushan on omalla paikallaan.
Muusta olen kanssasi ihan samaa mieltä. Taantuuko täällä uhkaikäisen tasolle?
Kehtaa tai uskalla. - -sovinnolla-
sopusijaaantaa kirjoitti:
Siis, sori, aloitushan on omalla paikallaan.
Muusta olen kanssasi ihan samaa mieltä. Taantuuko täällä uhkaikäisen tasolle?
Kehtaa tai uskalla.On,on aloitus paikoillaan mutta kukaan ei taida keskustella aloituksen aiheesta vaan riitelee muista asioista jaotka ei koske juurikaan aihetta.
Ei kehtaa tehdä uusia aloituksia koska ne vakihenkilöiden toimesta poistetaan.
- mie oon mettässä
Taas on katajainen luuta lakaissut tätäkin ketjua.
Jotensakin saa nyt kuvan, että palsta on tarkoitettu vain muutamille kirjoittajille.- 11+23
Pysykää aiheessa niin ei tule poistoja.
- !!!!!!
Ai niillekkö jotka uskaltavat kirjoittaa nimimerkillä eikä räksytä nimettömänä.!!!!!!!!!
!!!!!! kirjoitti:
Ai niillekkö jotka uskaltavat kirjoittaa nimimerkillä eikä räksytä nimettömänä.!!!!!!!!!
:-))) Oletko nyt sitä mieltä, että nimimerkit kirjoittaa ja nimimerkittömät räksyttää?
Oman lukemiseni perusteella, molemmista löytyy kumpaakin ja tämän sanoessani, minä kaiketi nyt räksytän. :-)))
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892