Oliko kaatopaikka aikoinaan nykyisen J.Kärkkäisen

Wanhasta Oulusta vm.56

Sinä wanha oululainen ! Onko kaatopaikka ollut Oulussa joskus nykyisen Taloustukku J.Kärkkäisen paikalla ? Itse luulen muistavani että se ei ole ollut siinä ainakaan vuodesta 63 alkaen jolloin se oli Hiirosessa ?

12

3567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Mä olen kuullut,että se olisi ollut puolivälinkankaalla

• brigitte

Niin ja kaakkurissa.

• martti
        brigitte kirjoitti:

Niin ja kaakkurissa.

Kyllä se 60-luvulla oli Hiirosessa.Osin Hiirosen talot ovat kaatopaikan päällä.

• Vanha
        martti kirjoitti:

Kyllä se 60-luvulla oli Hiirosessa.Osin Hiirosen talot ovat kaatopaikan päällä.

Alppilassa oli myös ennen kaatopaikka,siellä missä on urheilukenttä...

• Kaatopaikkoja
        Vanha kirjoitti:

Alppilassa oli myös ennen kaatopaikka,siellä missä on urheilukenttä...

En tiedä onko Kärkkäisen paikalla ollut kaatopaikkaa. Ainakin seuraavissa paikoissa on ollut kaatopaikka:
        - Iinatin moottoriurheilukeskuksen paikalla
        - Hiirosessa nykyisen vanhainkodin paikkeilla
        - Raksilan uimahallin ja Välkkylän välissä, jossa on ollut joskus myöhemmin hyppyrimäki. Nykyään siinä on alatulomäki pulkkamäkenä.

• vm-60
        Kaatopaikkoja kirjoitti:

En tiedä onko Kärkkäisen paikalla ollut kaatopaikkaa. Ainakin seuraavissa paikoissa on ollut kaatopaikka:
        - Iinatin moottoriurheilukeskuksen paikalla
        - Hiirosessa nykyisen vanhainkodin paikkeilla
        - Raksilan uimahallin ja Välkkylän välissä, jossa on ollut joskus myöhemmin hyppyrimäki. Nykyään siinä on alatulomäki pulkkamäkenä.

ollu missään Hiirosen vanhainkodin paikalla, eikä myöskään asuinalueen alla, vaan siinä missä on se kuntopolku Tahkiksen ja Hiirosen talojen välissä. Yksi epävirallinen kaatopaikka on ollut myös Lintulammella siinä ns. kukkulalla!

• Leppiojansukeltaja m.-57
        vm-60 kirjoitti:

ollu missään Hiirosen vanhainkodin paikalla, eikä myöskään asuinalueen alla, vaan siinä missä on se kuntopolku Tahkiksen ja Hiirosen talojen välissä. Yksi epävirallinen kaatopaikka on ollut myös Lintulammella siinä ns. kukkulalla!

Kuivasjärvellä oli myös entivanahaan kaatopaikka. Se oli siinä Raitotien toisella puolella mihin nyt rakennetaan Kuivasrannan asuinaluetta.
        Poikasena käytiin sielä "tonkimassa" ja särettiin ainakin "milijoonan" edestä vanhaa roinaa, Arabiaa jne.

• Helkuri

On ollut kaatopaikka 40-luvunlopulla ja -50 alussa kuljimme sitä kautta marjaa.

• Anonyymi
        vm-60 kirjoitti:

Asia on näin ja toiselta laidalta kaupungin hullujussi lastasi hiekkaa meidänkin letukan lavalle ja vietiin kuorma Koulukadulle.

• Miksi.karttoja.kartetaan

Välivainiolla jossakin nykyisen K-marketin paikkeilla on ollut kaatopaikka. Valitettavasti vanhat kartat ovat Suomessa valtionsalaisuuksia, niissähän ne näkyisivät. Jos sinulta sellainen löytyy, niin tarkistapas! Ainakin yksi on netissäkin ja siihen on muutama kaatopaikka merkitty.

• Anonyymi

Siinä metsikössä Kärkkäisen lähellä oli kaatopaikka ja grossirata.

• Anonyymi

Metsistä löytyy myös lukemattomia vanhoja sohvia, nojatuoleja ja autonrenkaita, sekä kaikenlaista muuta roinaa vuosikymmenien ajalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4481
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2448
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2385
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2178
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1697
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1531
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1476
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1124
    Aihe