Kannattaako pienen kaupungin haja-asutusalueella oleva joenrantatontti laittaa myyntiin paikalliselle välittäjälle, vai isommassa kaupungissa toimivalle välittäjälle? Paikkakuntatuntemus tietty plussaa paikallisella välittäjällä, mutta olisiko kesä/lomamökkitonttimarkkinat vilkkaammat isommassa kaupungissa? Mistä tunnistaa kunnollisen/hyvän välittäjän ylipäätään? Onko esim. kalastusfoorumeita joissa voisi tonttia myydä, joki yksi etelä-suomen parhaita kalajokia.
Tontin myynti
Joenrannalla
2
195
Vastaukset
- TontinJoOstanut
Paikallinen välittäjä käy helpommin esittelemässä kohdetta paikanpäällä. Jos välittäjällä on nettisivut niin kyllä mökin etsijä osaa käydä sieltä kohteen bongaamassa.
- Toimikaa!
Myy itse ..säästät pitkän pennin ..ja voit myydä halvemmallakin,kun hinnassa ei ole välityspalkkiota..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 926672
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524686- 764377
- 1314111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573707Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263118Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82838- 392408
- 2052208
- 462134