Kannattaako pienen kaupungin haja-asutusalueella oleva joenrantatontti laittaa myyntiin paikalliselle välittäjälle, vai isommassa kaupungissa toimivalle välittäjälle? Paikkakuntatuntemus tietty plussaa paikallisella välittäjällä, mutta olisiko kesä/lomamökkitonttimarkkinat vilkkaammat isommassa kaupungissa? Mistä tunnistaa kunnollisen/hyvän välittäjän ylipäätään? Onko esim. kalastusfoorumeita joissa voisi tonttia myydä, joki yksi etelä-suomen parhaita kalajokia.
Vastaukset 2
- TontinJoOstanut
Paikallinen välittäjä käy helpommin esittelemässä kohdetta paikanpäällä. Jos välittäjällä on nettisivut niin kyllä mökin etsijä osaa käydä sieltä kohteen bongaamassa.
- Toimikaa!
Myy itse ..säästät pitkän pennin ..ja voit myydä halvemmallakin,kun hinnassa ei ole välityspalkkiota..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493