Kertokaa miksi?
Miksei kaikki ennustajat voita lotossa 7 oikein?
17
349
Vastaukset
- Jännäri
rahahan ei tee ihmistä onnelliseksi vaikka elämää toki helpottaakin. Ehkä heillä on muita ambitioita elämässä, henkisempiä. Eikä näkijän kyky kaikilla ole noin yksityiskohtainen ..? Miettii non -materialisti
- Kertokaa miksi?
Onko ennustajat niin paljon ihmisinä muita korkeammalla ettei raha kiinnosta? Voisivat muuten ennustaa lottonumerot, pörssikurssit ym??
- Miksi?
Miksei poliisi palkkaa ennustajia ja selvänäkijöitä töihin? Silloinhan säästyisi paljon poliisin aikaa, kun rikoksia selviäisi helposti.
- asian korjaaja..
Palkkaahan ne paljonkin. Ei taideta Suomessa sitä tehdä. Mutta USASSA ainakin. Eräskin kuuluisa selvänäkijä ratkonut poliisin kanssa yhteistyössä paljon rikoksia. Siitä on tehty tv sarjakin tositapahtumiin perustuva
- unen kautta nähny
Ennustajat eivät näe voittoja itselle. Pyytämällä enkeliltään hän voi saada materiaalia vain sen verran kun tarvitaan tai pärjää jos huono aika.... Unen kautta näin rahan tulon mutta se porukkalotto joka viety moneksi viikoksi mitä en tienny.
Minä itse näin unena tulevasta lottovoitosta työporukalle.
11 ihmistä yksi oli päätön. Istuin työssä aulassa unessa.
Työkaverini soitti minulle maanantaina tiedätkö mitä täälä tapahtunu. Sanoin 11 ihmistä yksi päätön sitä en tajunnu siinävaiheessa yksi päätön saaneet porukkaloton.
Työkaverini hirnahti. Aivan tämän takia taas varmistin olet näkijä tottatosiaan. Voitto tuli 11 ihmistä porukkalotos. 10 naista ja yksi mies. Eli tämä mies sai loparit kun teki tällaista osan alaistensa kanssa myöhemmin. Menetti hyvän työnsä oli korkeassa asemassa... - HuuuuuuuuuuuuuuHaaaa
Hah Hah HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Helppoa on
Eikö ennustajien elämä olekin helppoa, kun tietää mitä huominen tuo tullessaan. Voi välttää karikot
Hei
voin omasta puolestani sanoa, etten näe numeroita juuri koskaan. en edes aikoja, ennustan tähän tapaan: näinä aikoina, ennen, myöhemmin. jonkinaliseen aikajärjestykseen toki laitan näkemäni, siihen on "tienviittoja".
tunnen erään vanhemman rouvan, joka näki itse unessaan lottonumerot!!! siitä on jo pitkä aika ja hän kertoi, ettei ollut varma viimeisestä numerosta. koko suku ulvoi, jotta mikset tehnyt kahta riviä, kun olit kahden vaiheilla!!! mutta tämä rouva laittoi viimeisen numeron epävarmana, sai kuitenkin kivan summan rahaa palkkiokseen.
eräs ystäväni näki unessa numeroita ja voitti niin paljon, että osti uuden keittiön.
siitä syystä minä uskon, että jokainen voi nähdä unta lottonumeroista, niinkuin mistä vain muustakin.
t. Keskiyö
ps. minä tiedän kyllä omasta tulevaisuudestani, mutta työnnän aina ne ajatukset mahdollisen kauas mielestäni. en missään tapauksessa halua tietää oman perheen asioita - mutta pääpiirteittäin niitä ei voi estää tulemasta. niin tiedän jo esim. tulevia avioerojakin, vaikkeivat kaikki ole edes löytäneet tulevaa kumppaniaan vielä. ennustajan elämä on myös erittäin raskasta, koska on kannettava suuri vastuu!- zatu1
Hei Keskiyö!
Minua kiinnostaa se, miten selvännäkijät "näkevät" tulevaisuutta, tai menneisyyttä.
Miten Sinä näet?
Tuleeko sinulle selkeitä ajatuksia, sanoja mieleen, vai näetkö kuvina?
Vai kuvaako sana "intuitio" paremmin selvänäköä?
Onko selväkuuloisuus sama asia?
Miten selvänäköisyyttä voi harjaannuttaa?
Yst.Terv. Henkisyydestä kiinnostunut
Hei
kivat kysymykset! olen myös itse innoissani tästä kyvystä silloin, kun se luistaa!
miten näen? intuitiona, se vain tulee, voimakkaana tunteena ja poltteena.
joka päivä se ei luista, varsinkin jos on muuta stressiä. mutta vapaalla olen aivan eri tunnoissa. kyllä tulee selviä kuvia ja neuvoja, välillä ihan harmittaviakin.
näen ihmisiä vaikka kaupassa tai junassa, saan tiedon miten heidän elämänsä kulkee.
selvänäköisyys ei ole sama kuin intuitio. selvänäköisyys läjähtää näkökenttään ja se on siinä. intuitio saa minut varuilleen, se haluaa kertoa ja minun tulee pohtia missä mennään.
selväkuuloisuutta en tiedä, mitä tarkoitat.
miten tätä voi harjaannuttaa? syvä usko sisimpään on varmasti ensimmäinen askel. päästä kaikki muu pois mielestäsi ja "keskity" olemalla "tyhjä".
sitten se, mitä useimmat eivät halua kuulla: eli mistä se on lähtöisin?
tämä olisi niin pitkä juttu, että kirjaimet eivät riitä. olen jo kokenut paljon elämää ja olen kohdannut rajani monta kertaa. on väärin sanoa, että olisin etsinyt vastaksia kirkosta, sillä erosin siitä muutama vuosi sitten omista syistäni ja luotan enemmänkin omaantuntoon. siitä siis lähdin.
jos haluat oppia, niin kokeile vaikka "automaatti kirjoitusta" , tai miten sitä suomeksi sanotaan? (olen asunut suurimman osan elämäääni ulkomailla, mutta suomalaisuus on suurin osa sydäntäni!).
olen kirjoittanut vihkokaupalla sellasta, mistä ei kukaan saa selvää. pitää olla sitkeä, kun haluaa oppia. olin tosi hermostunut ja väsynyt, mutta halusin oppia, tässä meni monta vuotta.
myös lukeminen kannattaa! oletko lukenut richard bachin ja walschin kirjoja? lokki joonatanin ainakin jokainen tuntee.
minulla kävin niinkuin tuolla walschilla, että yhtäkkiä Ylin vastasi kirjoituksiini.
en usko että olisi järkevää luetella kaikkia henkilökohtaisia kokemuksia, vaikka hyvin avoin ihminen olenkin. harjoittele siis rentoutumalla, lukemalla ja luottamalla itseesi. ja Häneen (niin fiksu kaveri, älykäs, sanavalmis, tunteikas, rankka, hauska, pelleilevä, ... sanoo aina asuvansa korvassani!..... siivoaa siellä ja tekee kaikkea hassua....), siis, sanat eivät ikinä voi kuvata tuota olijaa ja luojaa, jonka minä olen onnistunut kohtaamaan...
mikään ei tipahda syliin itsestään, aina tarvitaan sinun omaa panostasi.
kun sitten alat ymmärtää niitä omia koukeroitasi, kun kokeilet automaattikirjoitusta - niin vannon, että yllätyt ja menet melkein sekaisin!
ja muista aina se, mistä saamasi tieto on kotoisin - joko olet ymmärtänyt viestini?
minä kirjoitin pienen kirjan automaattikirjoituksella, mutta se ei kelvannut kustantajalle (lähetin sen monelle kustantajalle). se on niin hieno kirja, että se on kuin oma lapseni.
se ei sittenkään ollut tarkoitettu kaikelle kansalle luettavaksi, se taisi olla minulle itselleni. itken aina kun luen sitä, minusta se on mahtava!
noh, joko olen vastannut kysymyksiisi? tie on auki - siihen pystyy jokainen.
t. Keskiyö- :))
Nykyään voi itse julkaista kirjansa aika edullisestikkin ja maailmanlaajuisestikkin...
https://www.opusliberum.com/?setlang=fin&gclid=CImkrvCV9bYCFa12cAodGj0A9A
http://www.bod.fi/kirjan-julkaisu.html?gclid=CN3IqKWW9bYCFTN2cAod7g8ADw
On varmasti muitakin ja paljon... - Zatu1
Voi kiitos Keskiyö!
Vastasit monipuolisemmin kuin olisin osannut toivoa :)
Oma tieni on ollut myös aika raskas ja näin jälkeenpäin miettien, olen varovasti ajatellut, että ehkä minua on valmisteltu johonkin, mistä en vielä itsekään ole täysin varma.
Vaikka elämässäni on tapahtunut välillä tosi raskaita asioita, aina kuitenkin tulee ovi, joka aukeaa oikeaan suuntaan ja auttaa eteenpäin :)
Aluksi kaikki tuli niin rajusti yhdellä ryöpsäyksellä, että en pysynyt mukana ja pelästyin todella.
Välillä tuntui myös siltä, että pelkään liian paljon ja annoin pelolle vallan, mutta nyt positiivinen ajatus on vahvempi asian suhteen :)
Olen vain niin kiitollinen siitä, että saan käydä tätä "prosessia" nyt hiljalleen läpi.
Ongelmani taitaa olla juuri se, että en luota itseeni tarpeeksi ja sen lisäksi odotan, että "kaikki"vain tippuisi suoraan syliin. Siitäkin huolimatta, että pohjimmiltani tiedän, että ei se niin mene.
Siksi minua kiinnostaa kovasti juuri nuo kysymäni kysymykset, jotta voisin verrata kokemaani toiseen, että onko se varmasti niin, eikä omaa kuvitelmaani...
Olen tosin vasta ns alussa.
Olen lukenut myös paljon peruskirjallisuutta henkisistä asioista, ensinnäkin siksi, jotta ymmärtäisin, että en ole hullu ja toiseksi, jotta ymmärtäisin muiden kokemista asioista; muutkin kokevat ja ovat kokeneet paljon enemmän ja osanneet vielä niin hienosti kirjoittaa sanoiksi kokemuksensa.
Olisi vaikea kuvailla tätä mitä menneenä vuotena olen kokenut ns henkisellä polulla. Se kuulostaisi varmasti ulkopuolisen korvaan ihan hullulta ja siltä se minustakin ensin tuntui - kunnes nyt olen tottunut ajatukseen, että tämä näkyvä ei ole kaikki.
Myöskin minulle on vahvistunut tieto, että uskonto ei ole "se asia", vaan juuri se on, jota sinäkin kuvailit Ylimmäksi ja meissä ihmisissä se yhteys on omassatunnossa/sielussa.
Ymmärrän myös, että kaikki tieto, mitä saa, tulee Ylimmältä, ei ihmisestä itsestään.
Saatavalla tiedolla on myös tarkoituksensa, ei sitä tietoa muuten vain saa :)
Olen tuota kirjoitustakin kerran kokeillut, tosin niin, että kirjoitin vihkoon monta sivua omalla käsialallani asioita, jotka koskivat minua, mutta tieto tuli jostain muualta - kirjoitustyyli ei sopinut omaani mitenkään.
Automaattikirjoitus on siis semmoista, että istuu omissa oloissaan ja antaa kynän viuhua, ilman ajatuksia ja tunnistettavia kirjaimia?
Täytyy kokeilla sitä, vaikka jo nyt naurattaa ajatus itsestäni rustaamassa sitäsuntätä vihkooni ;)
Näistä asioista vain on vaikea kirjoittaa ymmärrettävällä tavalla. Tunne on selkeämpi, kuin kirjoitettu sana :)
Harmi, että et saanut kirjaasi läpi mistään yrittämästäsi kustantamosta :(
Kaipa sen oli sitten tarkoitus olla sinun "lapsesi" jota luet aina uudestaan ja iloitset siitä aina uudestaan :)
T.Zatu
- sherazsade
Olen kuullut ja lukenut automaattikirjoituksesta samaa mitä sanotaan heilurin käytöstä, että kannattaa olla varovainen, suojata itsensä ja jollain tavalla varmistaa, että on puhtaan valo-olennon kanssa tekemisissä. Eli omia vaistojaan ja olojaan kannattaa kuunnella, jos tulee huono olo, alkaa näkyä painajaisia ja olo on kuin joku häiriköisi, ei kannata tehdä kumpaakaan näistä. Mulle on yhden kerran toiminut heilurilla katsominen, silloin tiesin sydämessä olevasta olosta, että oli valo-olento vastaamassa. Muuten joka kerta heiluttamassa joku henkimaailman ketale, joka jää valehtelemisesta kiinni. Osaatko Keskiyö sanoa heilurin käyttöön ja suojaukseen mitään ohjetta, miten siitä saisi itselleen varmemman työkalun? Miten voisi suojata itsensä alemman värähtelytason vastaajilta, jotka valehtelevat?
- Suojautumisesta
Täällä jossain oli hyvin neuvottu suojautuminen...vaan nyt kerkee ettimään...
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/ennustukset/1748231/ketju-energian-imijoille-ja-heille-jotka-ovat-taipuvaisia-luovuttamaan-energiaa/- sherazsade
Kiitos paljon, oli mielenkiintoinen linkki, tämä jota suosittelit.
- höpöhöpöhöpöhöpö
Miks Ei Kaikki ennneustajat voita lotossa..kertokaaaa hihhulit!
- eräs haukuttu
Minä voin. kertoa omasta näkemisestä ja varsinkin näistä onnennumeroista.
Toisille näen toisille en ja uskon että heille näen joille se voitto on tarkoitettu.
minulla ei käy mielessä edes että kokeilisin numeroita itse, jokaisen numerot kelle näen ovat henkilökohtaisia. Mutta on todella ihanaa saada postia kun on voittoa tullut ja jopa esim. kenosta monta päivää peräkkäin. Mutta kaikille en näe joten niin se on tarkoitettu. Myös niille kenelle näen niin ne ovat ihan henkilökohtaisia.
Paras palkinto on ne viestit jota saan että on napannut :) ja myös muutamat asiat joista tulee palautetta että asiat on mennyt nappiin. tämä on paras kiitos ja siitä saan voimaa jatkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162058Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1591545Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551374- 551158
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641131Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62872Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
- 56811