Onko kukaan rakentanut kyseistä talomallia,kokemuksia kaivattaisiin,millainen on ollut. Kumpiko ois viisaampi ratkaisu ,kahden vailla kun ollaan niin deko93 perinteinen malli vai kastellin economy80 malli? mikä on dekotalon lattia,valettu vai rossilattia? onko ollut toimituseroja firmoilla?
kiitos etukäteen vastauksista!
deko93 talo
3
91
Vastaukset
- prrrrr
Täällä tuntuu olevan asiantuntevaa porukkaa.
No TULLEEKO NIITÄ VASTAUKSIA!!! - 0k2
Ei kumpikaan puurimpula, 80-90m2 pikkutönön rakentaa yhtä nopeasti itse lammiharkoista ja saa tuhansia vuosia kestävän helppohoitoisen talon. Kastellin sivuilta näkee kuinka monimutkaista on puurimpuloiden rakennus. Lammitalon rakentaminen on kuin legotalon rakentamista, tuulensuoja, kantavat rakenteet ja eristys on samassa paketissa ja yhdessä työvaiheessa.
- silmäkäteen
Täällä on ihan oma osasto talopaketeille ja valmistaloille. Kantsisko alkaa riehumaan vasta kun viestiä laittaa oikeeseen paikkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446