ylimieliset kauriit

virgo

Tunnen kaksi kaurista (miestä), joilla molemmilla on ihmeellinen tyyli suhtautua muihin ihmisiin, nimenomaan naisiin ylimielisesti ja alentuvasti.
Tämä siis silloin jos nainen ottaa yhteyttä, mutta jos kauris-herra itse soittaa tai tulee juttelemaan hän odottaa vastapuolen olevan ilahtunut... Aaarghh, en käsitä tuollaista suhtautumista! Vai onko neitsyt vaan liian herkkä loukkaantumaan..

9

2471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurislainen

olen huomannut kyseisen asian kaurismiehissä, vaikka olen itsekin kauris(tosin nainen).
      En todellakaan tiedä mistä se johtuu, mutta itse en kyllä kaurismiehestä välttämättä kiinnostuisi mm. tuon piirteen takia!

• että

Kyllä vain..todella etäisiä. Ehkä ylimielisyys on väärä sana, muttei kovin kaukana totuudesta. Paha vain että oon ihastunut kaurismieheen, enkä vielä haluaisi huomauttaa tästä piirteestä...siis vielä......

• super
        että kirjoitti:

Kyllä vain..todella etäisiä. Ehkä ylimielisyys on väärä sana, muttei kovin kaukana totuudesta. Paha vain että oon ihastunut kaurismieheen, enkä vielä haluaisi huomauttaa tästä piirteestä...siis vielä......

Poikaystävä ei ole yhtään tollanen vaikka kauris onkin.Ei aina yleistetä,kiitos!

• mies

se kuitenkin on epävarmuutta, eikä ylimielisyyttä..

• Epävarmuutta

joskin sitäkin on - ovathan aina oikeassa! Paljon myös riippuu lapsuusajan suhteet vanhempiin, varsinkin poikalapsen, jos isä on itse ylimielisyyteen taipuva niin kehittyvän ihmisalun omanarvon tunne häviää taivaan tuuliin. Näin oli/on oman puolisoni kanssa. Isältä opittua ylimielisyyttäkin on, mutta takana piilee se osittain keskenjäänyt henkinen kehitys. Kauriit ovat hyvin ohut nahkaisia minkäänlaiseen kritiikkiin, mutta kyllä saattavat itse olla nolottavasti kriitillisiä, niin kotona kuin "kylillä", ja se se vasta sattuu, ja pahasti. Hyvä esimerkki kuinka EI kasvattaa sen enempää ketään kuin ennenkaikkea KAURISLASTA.

• kalanen

Varsinkin urospuoliset kauriit on minun mielestäni kylmiä ja itsekkäitä.
      Seurustelin kauriin kanssa 3-vuotta ja ikinä en ole itkenyt niin paljon kun sen seurustelun aikana.

• kalkkaro

kauriissa on se pimeämpi kauris-luonne joissain yksilöissä voimakkaana. Silloin kauris on itsekäs, kylmä, materialistinen, vallanhimoinen, miehissä aito sovinisti ja macho. Sisimmässään saattaa olla kuitenkin epävarma. katso esim. Henry Saarta, Tony Halmetta...

• capricorn sensitive

Olen itse kaurisnainen. En tiedä miehistä, mutta huomaan että minusta tulee aina välillä hirveän ylimielinen ihminen. Minä kidutan silloin melkein kaikkia ympärilläni olevia henkisesti, ja minä itse asiassa nautin siitä jos saan jonkun itkemään. ja saanhan minä useimmiten. silloin on myös hyvin materialistinen olo. Onneksi en ole sellainen kylmäsydäminen olio kovinkaan usein, en ainakaan ollut kertaakaan nykyisten parhaiden ystävieni kanssa. toinen heistä on rapu ja toinen kalat, ja kalojahan on hirvittävän helppo loukata... toivottavasti en muutu tulevaisuudessakaan hirviöksi heidän seurassaan sillä minä todella välitän heistä. Yritin varoittaa mutta koska olen yleensä pirteä, he eivät usko että saan ihmisiä itkemään hiljaisella äänellä lausutuin loukkauksin.

• Kauris :P

no tuota,itse olen kauris,syntynyt 31.12,ja olen lähinnä pessimisti,en edes uskalla mennä puhumaan tuntemattomille,ellei vastapuoli tee aloitetta. mutta sitten kun aloite on tehty,homma luistaa. joten en nyt tiedä olenko niin ylimielinen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      142
      3477
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      4
      2473
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      84
      2190
    4. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      137
      1845
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      129
      1812
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      28
      1729
    7. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1395
    8. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1329
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1196
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      157
      1103
    Aihe