Lapset tulee hankkia aikaisintaan 32 vuotiaana ja yli 12 vuotta kestäneeseen suhteeseen.
Ideaali tilanne on se, että 20- vuotiaana, aikuisena, löydetään kumppani ja tämän kanssa ollaan yhdessä yli 12 vuotta eli läpikäydään parisuhdekriisit, joita tulee 5, 7 ja 13 vuoden kohdalla. Samalla tulee elettyä 25v- ja 30v ikäkriisit.
Kriisien aikaan lapset on vain pajentamassa tilannetta!
Oikea lapsenhankintaiän näin ollen vähintään 32v ja suhteen kesto ennen lasta vähintään 12 -vuotta!
10/30 on väärässä!!!
9
116
Vastaukset
- hohhoijaa
Mites se neljänkympin kriisi tai viidenkympin villitys??
Ja onhan se hienoa jos alkaa lasta koettamaa 32vuotiana ja ei tärpppää ku vasta neljän vuoden yrittämisen jälkeen.. Siinä sitä ollis teinin vanhempana 5kymppisenä ja lapsi muuttaa omillee vasta viittävaille enne eläkeikää.. Jepjep! Fiksua..- sellasata
Mites sitte sellane että omas suvussa on naisille tullu kasvaimii aina kolmenkympin iän jälkee kohtuu tai munasarjoihi ja siitä syystä kohtu pois ja hyvästi vauva haaveet. ei se aina vaa oo itestää selvyys et just kolmen kympin jälkee on se ns. oikee ikä tehä lapsii ja sellasta oikeeta ikäähän ei voi kukaa määritellä.!
- hohhoijaa
sellasata kirjoitti:
Mites sitte sellane että omas suvussa on naisille tullu kasvaimii aina kolmenkympin iän jälkee kohtuu tai munasarjoihi ja siitä syystä kohtu pois ja hyvästi vauva haaveet. ei se aina vaa oo itestää selvyys et just kolmen kympin jälkee on se ns. oikee ikä tehä lapsii ja sellasta oikeeta ikäähän ei voi kukaa määritellä.!
Kunhan piruilin aloittajalle joka joka kanavalla huutaa ettei lapsia sais hätiköiden!
Itse olen hyvästi alta 3kymppinen ja onnellinen äiti. Meilläkin on suvussa tuota munasarjoihin pesiytyvää kasvaimistoa ja usealla on kolmenkymmenen iässä todettu etteivät kykene enää lapsia saamaan.
- 10/30
Katoppa! Mielenkiintoinen ja fiksu näkökulma.
Olet todennäköisesti oikeassa! En ole tuota ajatellutkaan.
Näille tähän ketjuun vastanneille sanoisin, että jos suvussanne tulee kasvaimia 30v iässä, niin sitten tulee. Niin se on tarkoitettu. Vanhenette nopeampaa, se on luonnon laki, mutta ei oikeuta hankkimaan lapsis huonolle "kasvualustalle".
Jos joku ei saa lapsia, se ei sitten saa. Hänen elämällä on muu tarkoitus ja hänenkin elämä on arvokas.
Parempi elää lapsettomana kuin tehdä lapsua kun muut painostaa ja odottaa, kun ei muuta osaa, kun nyt vielö ehtii.
Mikä hilluunta, niin "tuulipuvut" hakee itselleen vauvantekikaveria! -Mitä luulette; kestääkö suhde jossa lyöttäydyään yhteen vain kun halutaan vauvoja, koska muillakin on? Ja 3 vuotta tapaamispäivästä on pari - kolme lasta tupattu maailmaan? - Ei se ikävä kyllä kestä tämä egotusleikki - nähty o ja voi sanoa 95% varmuudella.
"Hätäilemällä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita!" -vanha sanonta;)- inbopl
Olipas outoja päätelmiä.
- 10/30
inbopl kirjoitti:
Olipas outoja päätelmiä.
Outoja vai osuvia? Onko sullakin oikokirjoitus päällä?
- 10/30ihateyou
10/30 kirjoitti:
Outoja vai osuvia? Onko sullakin oikokirjoitus päällä?
10/30 tyyppi on mielestäni mielenvikainen.Jos hän ei halua lapsia, niin poistukoot vauvakuume yms sivuilta. ITSE teen ainakin lapseni silloin, kun meille sopii. Ei tässä mitään kymmeniä vuosia odotella. Sillon voi jo olla myöhäistä !
- 10/30
10/30ihateyou kirjoitti:
10/30 tyyppi on mielestäni mielenvikainen.Jos hän ei halua lapsia, niin poistukoot vauvakuume yms sivuilta. ITSE teen ainakin lapseni silloin, kun meille sopii. Ei tässä mitään kymmeniä vuosia odotella. Sillon voi jo olla myöhäistä !
Sitä sinun mielestäsi olen mielenvikainen? Minulla on jo lapsia. Minä vastuullisena hankin ne oikeaan aikaan. Odotettiin oikeaa ajankohtaa ka toteutettiin unelma. Mutta minä olenkin sitä sukupolvea, joka ajattelee muitakin kuin itseään. Te nykyajan aivottomat teette ensin ja ajattelette sitten. Teette kuin muutkin, mutta sitä se tyhmyys on. En arvosta teitä, ja kyrsii kun rumista perseistänne pierette kaltsisianne urpoja minun lasteni elätettäväksi. Eikä teitä estää voi, mutta ajatelkaa nyt muitakin kuin itseänne. Saastetta olette itse ja saastetta synnytätte.
- Hahhaahohooo
10/30ihateyou kirjoitti:
Totuus satuttaa sinua vain ;) oliko lapsuus perseestä?
Sinun geeneillä ja ajatusmaailmalla olet 10 vuoden päästä jo haudassa. Asennevamma sulla. Orpokotiinko mahdollinen lapsesi joutuu 10v päästä, sitten kun me päästään sinusta? Laihduta, niin elät pitempään ja ehdit lapsia sotkea itseesi myöhemmin. Hoidasta pääsi ja sekakäyttöongelmasi kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763