Heippa! Tietokone valintani on ehdottomasti HP, enkä siitä luovu vaikka maksettaisiin, mutta nyt mun kone on mennyt ihan liian hitaaksi yms muita ongelmia, joita ei pysty korjaamaan, joten tarvitsen uuden koneen.
Tämä vanha koneeni on HPn HDX 16 ja tässä on blueray asema, fingerprint ja subwooferit. Olen maksanut koneestani koskemattomana 1500€ ja se oli paras kone myyjällä silloin.
Pelaan the sims 3 pelejä ja lisäosia sekä kamasettejä on n. 5kpl.
Koneelta siis vaaditaan paljon.
Mikä on siis tällä hetkellä HPn paras pelikone? Vai eikö sittenkään riitä hönkä pyörittämään pelejä? Entäs mikä tämä MSI on?
Apuva.
Pelikone mulle kiitos!
3
237
Vastaukset
- helvetin paska
Jos on pakko olla hp=helvetin paska niin tuosta http://www.verkkokauppa.com/fi/product/6299/dkgdf/HP-ENVY-Phoenix-h9-1440eo-Core-i7-3770K-16-GB-1-TB-16-GB-Cac
- hp= hyvä pelaajalle
kyllä hp aina acerin ja packardbellin voittaa ja ei kyllä sims 3 mitää pelitykkiä tarvita :DD
- m2mx
Kannattaa opetella koneen normaaliin käyttöön liittyvät siivoukset ja puhdistukset. Ccleaner, wise care tmv, . nämä kait ovat sinulle tuttuja ? Näin toimimalla koneesi ei hidastele jatkossakaan. Mikset asentaisi käyttöjärjestelmää uusiksi ja aloittaisi "uuden elämän" hyvällä koneellasi ? Vai meneekö kone pelatessa aivan "puihin" ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760