Elikkäs olen mies, n. 3-kymppinen, vakaassa parisutheessa elävä. Tilanne on se, että puolisoni (tuleva vaimo) ei ole varma että haluaako lasta / lapsia. Itselle se on varmaa että haluan. Miten on, onko muita miehiä jotka ovat samassa tilanteenteesa? Mitä voi tehdä? Tuleva vaimoke tietää että olisin 100% mukana lapsen kasvatuksessa / hoidossa, mutta jostain syystä ei luota minuun.
Taloudellinen tilanne on tällähetkellä kiitettävä, itse tienaan n. 60-70k€ vuodessa ja vaimoke n. 30k€ (vakipaikka). Itse työskentelen perheyrityksessä ja toimin samalla yksityisyrittäjänä. Eli rahasta se ei ole kiinni. Vapaatakin voin pitää jos niin haluan.
Miten saan naiselle vauvakuumeen? Yhdessä ollaan oltu jo 12 vuotta. Eli kaikki jotka meidät tuntee tietävät että mikään häntäheikki en ole eikä ole tuleva vaimokekaan. NE MIEHET JOTKA OVAT SAMASSA TILANTEESSA tai OSAAVAT AUTTAA vastatkaa.
Miehen vauvakuume
6
348
Vastaukset
- ....................
Et mitenkään, vauvakuume ei ole mikään sairaus joka tarttuisi. Jos nainen ei halua lasta niin hän ei sitten halua lasta.
- 10/30
Kyllävauvakuume nimenomaan tarttuu! Sairaus se ei ole, mutta näillä nuorilla huoakoilla ja itseään etsivillä klopeilla ei kyse ole vauvakuumeeseen vaan egoismistä ja sosiaalisista paineista.
Kun ihmisiä on liikaa tarvitaan reviiriä, statusta, sutten sitä haetaan hankkimalla vastuuttomasti esim. lapsia, koska muutkin hankkii. Vauvakuume tulee sitten kun biologinen kello sanoo - päälle kolmikymppisenä. Miehille sitä ei tule välttämättä lain.
Eläimistä, esim. karhuista näkee, miten ihminen elää ja haalii reviiritilaa. Katsokaas luonto-ohjelmia :)
- tosi onnellinen
Jätä se ja hakeudu heti uuteen suhteeseen esim mun kanssa:) oon tuleva yh, kuitenkin omillaan toimeen tuleva. Itsekin jätin miehen ,joka ei halunnut lasta. Paras päätös minkä olen tehnyt.
- 10/30
Annahan eukollesi aikaa. Etkä sinä rahalla sitä jeesas kasvata ja materiaalilla. Yhteistä aikaa ne lapset tarvitsee ja sitähän ei yrittäjillä ja muilla rahanahneilla materialisteilla ole tätä AIKAA.
Todennäköisesti Sinullekkin lapsi olisi vain materiaa. Kaltaisiasi on nähty ennenkin. Lapset tarvitsee aikaa, rakkautta, rajoja —turvaa. - haave2
Mä olisin superonnellinen vauvakuumeisesta miehestä. Mulla on lapsia, mutta ne on kaikki syntyneet enemmän mun halusta. Oon kateellinen niille, joiden miehet täysillä mukana odotuksessa ja arvostaa vaimon raskautta ja synnytystä. Onneksi on edes nuo lapset..
Haluaisin vaikka ihan suurperheen, mutta mies on tavis sen suhteen 2-3 lasta riittää hänelle. - lclcl
Vauvakuume on todellakin sairaus silloinkun se on miehellä. Kyse ei ole samanlaisesta ikäänkuin biologisesta pakosta kuin naisella vaan miehellä kyse on aina jonkin sortin perverssiosta tai enpäsanomistä- fiksaatiosta.
Pääset kuumeesta eroon vaikka keskustelemalla psykologin tms kanssa, joka antaa "vauvakuumeellesi" vähän petspektiiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756