Suositteletteko muuttamista opiskelemaan Kajaaniin? Onko viihtyisä kaupunki jossa on kuitenkin menoa ja tapahtumia?
Onko baareja ja yökerhoja joissa on paljolti ihmisiä? Harrastus mahdollisuuksia yms.?
Kertokoisko joku kiitos :)
Onko Kajaani viihtyisä paikka?
20
181
Vastaukset
- hahaha
Suomalaiset yökerhot? Suomalaisissa yökerhoissa vain juodaan ja tanssitaan
- peruspäiväraha
Ei. Keskustassa on linnunpönttöjä muistuttavia kerrostaloja ym. Täysin tyylittömiä rakennuksia. Ilmeisesti kukaan ei uskalla edes ehdottaa parempaa, kun pelkäävät noita ikuisia marisijoita ja valittajia, jotka odottavat kuolinpäiväänsä.
Kuka hullu tonne kaljabaaria isompaa edes häveliäisyyssyistä kehtaisi perustaa :P- teppana..
Kun menet keskustaan, niin et heti hoksaa, että oletko Otamäen vai Kajaanin keskustassa.
- pattaya2
Ihan sama vaikka olisi peltilatoja, jos yökerhossa vain tanssitaan ja juodaan,
- Keskusta hukassa
teppana.. kirjoitti:
Kun menet keskustaan, niin et heti hoksaa, että oletko Otamäen vai Kajaanin keskustassa.
Olenkin useasti sekoitanut Kajaanin ja Otanmäen Anttilat, Citymarketit, Prismat, Maxin ja rautatieaseman toisiinsa kun ovat niin samannäköisiä.
- taaville..
Keskusta hukassa kirjoitti:
Olenkin useasti sekoitanut Kajaanin ja Otanmäen Anttilat, Citymarketit, Prismat, Maxin ja rautatieaseman toisiinsa kun ovat niin samannäköisiä.
Ei kun noista ne erottaa.
- maan tapa?
Miksi naiset ylipäätänsä tekevät yökerhossa, jos eivät ole työssä yökerhossa?
- homobaari1
Mitä miehet tekevät yökerhossa, jos naiset eivät ole työssä yökerhossa.
- lainkiertämistä
Kuka on sanonut ettei yökerhon naiset ole työntekijöitä?
- markkinarako
Maksettuja naisia...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288550928240.html - ap.
No onko se viihtyvyydeltään lähes tai samaa tasoa kuin Seinäjoki?
Onko isompi paikka ja keskusta?
Ja ensimmäiselle kommentoijalle: Mitäs siellä muiden maiden yökerhoissa sitten tehdään jos ei juoda ja tanssita? Paitsi huumeita voidaan ehkä jossain päin maailmaa..- Takapajula
Mitä kuvittelisit miesten tekevän yökerhossa?
- yökapakka
Takapajula kirjoitti:
Ei ne mitään yökerhoja ole vaan kapakoita, vertaa sanaan päiväkerho.
- ap.
Takapajula kirjoitti:
No siis olen itse mies. Itse ainakin tanssin, juon ja isken naisia. Naisen iskeminen menee oikeastaan tuohon tanssikategoriaan, kaikki naisia olen ainakin tanssitanut ja tanssilattialla useimmat pimut on tullu iskettyä.
Vai vieläkö miehet tekee jotain muuta klubeilla? Istutte vaan sohvalla?
Niin osaako joku vastata noihin olennaisiin kysymyksiin, eikä siihen mitä yökerhoissa tehdään. Vai kajaanilaiset vain menee yökerhoon pohtimaan mitä siellä tehdään ja miksi siellä on naisia? - häjyyy
Seinäjoki liki puolta isompi. Väkiluku 59 628
17:nneksi suurin 31.1. - montako?
ap. kirjoitti:
No siis olen itse mies. Itse ainakin tanssin, juon ja isken naisia. Naisen iskeminen menee oikeastaan tuohon tanssikategoriaan, kaikki naisia olen ainakin tanssitanut ja tanssilattialla useimmat pimut on tullu iskettyä.
Vai vieläkö miehet tekee jotain muuta klubeilla? Istutte vaan sohvalla?
Niin osaako joku vastata noihin olennaisiin kysymyksiin, eikä siihen mitä yökerhoissa tehdään. Vai kajaanilaiset vain menee yökerhoon pohtimaan mitä siellä tehdään ja miksi siellä on naisia?Sulla on vielä paljon tietämistä kaikesta hauskasta. Vai että naisten iskemistä ;D
- vilpoivalpoi
häjyyy kirjoitti:
Seinäjoki liki puolta isompi. Väkiluku 59 628
17:nneksi suurin 31.1.KIKKELIS KOKKELIS MONTA OTIT SUIHIN?
- ap.
montako? kirjoitti:
Sulla on vielä paljon tietämistä kaikesta hauskasta. Vai että naisten iskemistä ;D
Mikäs sen hauskempaa olisi kuin tanssia kauniin naisen kanssa lähekkäin?
Kyllä täällä Seinäjoen yökerhoilla naisia riittää.
Kajaanilaisilla on näköjään jonkinlaiset omat huvit yökerhoissa sitten?
- hjdfhjgehj
EI!
- ap.
No siinä taisi tulla ensimmäinen lähes asiallinen vastaus, vain perustelut puuttuivat. Mutta tämän keskutelun perusteella taidat olla oikeassa, aika hämäriltä ihmisiltä nämä kajaanilaiset vaikuttavat, kun aihe seilaa ties missä. xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837